Greek GSX-R forum


Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
ΦόρουμΕικονοθήκηΣυχνές ΕρωτήσειςΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
 
JIMK7
 
nasos-v
 
T.R.E
 
k8 600 kk
 
kostaskr6
 
κολτρέϊν
 
Leroy
 
ripper
 
mistiriodis_tsantakias
 

Μοιραστείτε | 
 

 Φθορα Dunlop D212 gp racer

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Mechanictp
Jr.gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Αποστολης
Τόπος : Ανατολικη Αττικη
Ηλικία : 28
Αριθμός μηνυμάτων : 45
Hμερομηνία εγγραφής : 06/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Τρι 24 Οκτ 2017, 23:37

Καλησπερα παιδες

Ειμαι κατοχος ενος cbr 600 rr και εχω θεμα με την φθορα στα ελαστικα στην πιστας.
Εβαλα ενα σετ D212 GP RACER πηγα μια μερα Μεγαρα και το πισω απο την δεξια πλευρα ηταν στο 60% στο τελος της μερας και με πολυ χαλια φθορα...
Επειδη ξερω οτι πολλοι απο εδω μεσα εχουν πολυ καλες γνωσεις σε θεμα πιστας και ρυθμισεις αναρτησεις και πιεσεων ρωταω μηπως και βγαλω καμια ακρη.

Αλλα ας το παρω λιγο απο την αρχη για να ξερετε ολες τις λεπτομερειες ωστε αν καποιος μπορει να βοηθησει να του εχω δωσει ολες τις λεπτομερειες που χρειαζεται.

Ειναι ενα cbr 600 rr 2007 και φετος το καλοκαιρι εβαλα πισω μια Ohlins TTX GP με 105Ν ελατηριο (ειμαι 88-90 κιλα με τον εξοπλισμο) και εμπρος Ohlins Fork-Piston-Kit(comp-reb), ελατηρια 9,5Ν και λαδια R&T 5w (1309 αν θυμαμαι καλα). Τα ανταλλακτικα ειναι καινουργια
Επισης στο μηχανακι φοραγα +3 γραναζι πισω οποτε ο τροχος ειχε ερθει αρκετα μπροστα με αποτελεσμα η κουβερτα να περναει οριακα απο το ψαλιδι..
Οι χρονοι που γυρναω προς το παρον ειναι στο 1,08-1,09.
Το sag και τις υπολοιπες ρυθμισεις μου τις ειχε κανει γνωστο μαγαζι με αναρτησεις εδω στην Αθηνα
Εμπρος sag 30-40 με 1,5 στροφη εξω comp/reb και
πισω sag 15-35 με 12 click comp και 9 reb
Πισω φοραω 190 ελαστικο και εχω αγορασει κουβερτες για τα λαστιχα.
Θερμοκρασια αερα 20-22
Η πιεση απο τις κουβερτες ηταν στα 32 psi εμπρος και 23-24 πισω.

Εδω ειναι το πισω


Και το εμπρος


Δειχνω το λαστιχο στον αναρτησα που τυχαινε να ειναι στην πιστα εκεινη την ημερα και μου λεει οτι ανοιγω πολυ το γκαζι και γι αυτο φθειρεται το λαστιχο και οτι η αναρτηση ειναι σωστα ρυθμισμενη. Λεω ενταξει δικιο θα εχει δοκιμαζω να μην ανοιγω τοσο πολυ το γκαζι η να μπαινω με 3η στις στροφες αλλα η φθορα ηταν ιδια και δυο φιλοι μου με RSV4 και μου εφευγαν μεσα στην στροφη και στην αρχη της εξοδου και η φθορα τους ηταν παρα πολυ καλη.
Πιο πολλα κυβικα πιο πολυ γκαζι χρησιμοποιουσαν και φθορα παρα πολυ καλη. Ο ενας με D212 Pro και ο αλλος Racetec RR ομως. Αλλο ενα παλικαρι με 212 Gp racer σε ενα K9 παρομοια φθορα με τα δικα μου.

Σε ενα φορουμ στο εξωτερικο μου ειπαν οτι η φθορα ειναι cold tear και να στοχευσω το sag πισω να ειναι 10-30 και η πιεση απο την κουβερτα σε 20-22 psi για το πισω.

Αλλαζω και αλυσιδογραναζα και βαζω -1+1 και ο τροχος ερχεται κανονικα πλεον και μπαινει και η κουβερτα σωστα χωρις να βρισκει..

Κανω τις απαραιτητες αλλαγες και την προηγουμενη εβδομαδα ημουν για διημερο Σερρες με αλλο ενα φιλαρακι. Πηγαμε ειδαμε και τα Ferrari Porsche Lamborghini κλπ κλπ που ηταν στο Speedsector και κατσαμε Δευτερα Τριτη να κανουμε το κεφι μας στη πιστα.

Η πισω κουβερτα μαλλον απο την επαφη της με το ψαλιδι στο track day στα μεγαρα δεν δουλευε τελεια την πρωτη μερα και εφτανε μεχρι 65 βαθμους. Την δευτερη γα...κε επιανε 40-45 οποτε δεν θα παμε στην δευτερη μερα.

Αφου ειχα ρυθμισει το sag (40-29) ειχα χαμηλωσει και λιγο την πιεση στα 32-21 psi στις κουβερτες αρχιζουμε να κανουμε τα πρωτα μας session.

Μεχρι το μεσημερι η φθορα ηταν παλι μεγαλη και επρεπε να κανω τουμπα το λαστιχο για να μπορεσω να βγαλω την υπολοιπη μερα και την επομενη.
Η φωτογραφια ειναι πριν κανω τουμπα το λαστιχο και με ζεστες πιεσεις 35-24 (μεσα στις πιεσεις που λεει η Dunlop)

Γραφω δευτερη μερα αλλα εχω μετρησει και την μια στα Μεγαρα

Εμπρος


Πισω



Θα βαλω και τις φωτο απο την επομενη μερα στις Σερρες που δεν δουλευε καλα η κουβερτα και το λαστιχο ειναι αναποδα βαλμενο για να ριξει οποιος θελει μια ματια





Ενας αγωνιζομενος που ετρεχε στην πιστα και ηταν μερικα box πιο κατω μου ειπε οτι εχω πολυ συμπιεση και οτι το λαστιχο αντιδρα σαν αμορτισερ και να μαλακωσω 2 click την συμπιεση πισω αλλα δεν ειδα καποια διαφορα...

Δεν ξερω αν ξεχναω καποια λεπτομερεια ειμαι και λιγο κουρασμεος λογω της ωρας....

Προσπαθω να βγαλω μια ακρη αλλα το κεφαλι μου εχει γινει καζανι και εχω κουραστει. Εφαγα ενα πισω λαστιχο σε δυο μερες στην ουσια γιατι απο την μεση της δευτερης μερας ηταν αναποδα...

Ευχαριστω πολυ και σορρυ αν κουρασα με το τεραστιο κειμενο
Καλο Βραδυ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
varypiniths
Normal gixxer
Normal gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ
Τόπος : PORTO SALONICA
Ηλικία : 29
Αριθμός μηνυμάτων : 348
Αγωνιζόμενος : κατι κατεχουμε και μεις...
Hμερομηνία εγγραφής : 28/07/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Τετ 25 Οκτ 2017, 10:18

Καλημερα,αυτο που ξερω να σου πω σιγουρα ειναι δυο πραγματα.θεωρω οτι δεν εχεις πειραξει γεωμετρια μηχανης,υψος μπρος πισω δηλ,το ελατηριο ειναι πολυ σκληρο για τα κιλα σου πισω,προσεχε αυτο ειναι επικινδυνο.και οι πιεσεις σου ειναι λαθος.αν μπορεις πες λιγο χρονο στις σερρες και δεν καταλαβαινω το σαγκ σου.μια τιμη θελω οχι δυο.σαγκ με αναβατη.αν μπορεις πες να δουμε τι παιζει
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
avatar

Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 13047
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Τετ 25 Οκτ 2017, 13:39

τα γραφεις λιγο περιεργα αποστολε

καταρχας το γραναζι +3 πισω ειναι λαθος
καλυτερα να εβαζες -1 μπροστα
περιπου το ιδιο θα ηταν αλλα αυτο δεν παιζει ρολο στα χαλια που ειναι το λαστιχο

τι ειναι αυτα τα 2 νουμερα στο σαγκ?
πχ γραφεις 30-40 (στατικο και με αναβατη ?)


τρως δλδ 3 εκατοστα με το βαρος της μηχανης και τρως 4 μαζι με τον αναβατη ?
πιστευω πως ειναι πολλα
δες εδω  2 λογακια για τις αναρτησεις

ειναι επισης γεγονος πως τα κωλολαστιχα αυτα εαν δεν ξερεις πως ακριβως να ρυθμισεις την αναρτηση και πως να ανοιξεις το γκαζι τελειωνουν μεσα σε 1 τδ


το 24 πιεση πισω νομιζω οτι ειναι πολυ ψηλο
δες στην σελιδα της ντανλοπ τι πιεση δινει για τα λαστιχα ζεστα - κρυα

με 108 που γυρνας εισαι αργος
μπαινεις χωρις φορα και ανοιγεις αποτομα και πολυ το γκαζι και τρως το λαστιχο
βασικα αυτο το βλεπεις ξεκαθαρα και στις φωτογραφιες . εισαι πολυ σηκωμενος οταν ανοιγεις το γκαζι και ειμαι σιγουρος οτι το ανοιγεις πολυ και αποτομα για να κερδισεις τον χαμενο χρονο


το οτι  το μαγαζι που στις τοποθετησε και τις ρυθμισε λεει οτι ολα ειναι οκ και φταις εσυ που ανοιγεις το γκαζι
λεει ο,τι  θελει απο την στιγμη που εχεις θεμα με τα λαστιχα
Βεβαια δεν εχω ακουσει ποτε για κανενα μαγαζι που να μην λεει οτι εχει κανει μονο σωστη δουλεια και ποτε δεν φταιει κανενας μαστορας στην ελλαδα ακομα και εαν εχει ανατιναξει μοτερ φταιει παντα ο αλλος αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα

στο θεμα μας : τι θα κανεις δλδ  δεν θα το ανοιγεις το γκαζι ? γιαυτο πας στην πιστα και  πληρωνεις αναρτησεις αμα ηταν να κανεις γυρο γυρο με κλειστο στο γκαζι ουτε βενζινη δεν θα επρεπε να βαλεις , ουτε λαστιχα ουτε αναρτησεις ...

δεν ξερω εαν τα ελατηριο ειναι για τα κιλα σου . πρεπει να το δεις τα 105 Ν για ποσα κιλα ειναι
εαν ειναι λαθος τα ελατηρια για τα κιλα σου δεν θα δουλεψει σωστα η αναρτηση ποτε

αυτο το φαγωμα ομως αν θυμαμαι καλα πρεπει να ηταν απο επαναφορα

______________________________________________________
Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

www.facebook.com/optovision            ... join us...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
opoulian
Normal gixxer
Normal gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Spyros
Τόπος : athens
Ηλικία : 33
Αριθμός μηνυμάτων : 237
Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Τετ 25 Οκτ 2017, 17:47

καλησπερα.δυστηχως αυτα τα λαστιχα ειναι καλα μεν αλλα δεν συγχωρουν λαθη στην αναρτηση.σιγουρα το ελατηριο ειναι λαθος ως προς την ρυθμιση (γι αυτο σου κανει ζικ ζαγκ το πισω λαστιχο εννος το φαγωμα του.μπροστα στο τρωι ετσι γιατι ειναι χαμηλο πισω το μηχανακι η ψηλα τοποθετημενα τα καλαμια.να σου πω και αλλους π βλεπω σερρες οι περισσοτεροι αντιμετωπιζουν τετοια θεματα φθορας και μερικοι εχουν σωστη φθορα (συνιθως οι πιο ψαγμενοι γνωστες)το ιδιο θεμα ειχα και εγω με τα ντανλοπ δεν το ελυσα ποτε αλλαξα μαρκα γιατι βαρεθηκα το ψαξιμο .
ξεκινα με το να το ρυθμισεις σωστα σε εναν που ξερει πραγματικα και μετα παιξε με πιεσεις
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TheVeteran
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 448
Αγωνιζόμενος : Δε νομιζω!
Hμερομηνία εγγραφής : 22/04/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Τετ 25 Οκτ 2017, 21:06

1) θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες οτι για 90κιλα κομπλε με εξοπλισμο το ελατηριο σου ειναι σκληρο και αυτο δημιουργει προβληματα. Εαν το sag ρυθμιστει σωστα, τοτε η προφορτιση του ελατηριου πρεπει να ειναι καπου στη μεση. Εαν ειναι πολυ σφιχτο ή πολυ χαλαρο τοτε το ελατηριο σου ειναι λαθος και θελει αλλαγμα. (Αυτος ειναι ενας τροπος να δεις αν το ελατηριο σου ειναι λαθος,ασχετα με το τι γραφει πανω).

2) ειμαι αλλος ενας που δεν καταλαβαινει τις τιμες sag που αναφερεις. Διαβασε και δες video πως μετραμε sag που για πιστα οι τιμες πρεπει να  ειναι περιπου 30mm μπροστα και πισω 28mm.

3) απο τη φθορα του πισω ελαστικου, απο τα λιγα που εχω διαβασει και εχω δει (και εχω βιωσει file ), ειναι hot tear που σημαινει οτι το λαστιχο υπερθερμενεται και λιωνει δημιουργωντας μια κινηση προς το κεντρο του ελατικου. Οι χαρακιες αυτες δεν εχουν μεγαλο βαθος (σε αντιθεση με το cold tear) και εχουν ταση να κανουν χειλος (μικρο) απο πισω προς τα μπροστα (σε αντιθεση με το cold tear). Επισης θα παρατηρησεις τα γομιδια (μπιλιες ελαστικου) προς το εξω μερος του ελαστικου σου. Αυτο δεν ειναι μαζεμενο απο την πιστα αλλα ειναι λαστιχο...δικο σου... που ζεστενεται υπερβολικα και τελικα αποκολλειτε με ταση να φευγει προς τα εξω.

Δικο σου:


Συγκρινε το:


Επισης εαν δεις τη χαραξη, θα παρατηρησεις οτι το "χειλακι" ( geek ) που οδηγει τη χαραξη δειχνει οτι εχει "πεσει"/"σβηνει". Αυτο δειχνει οτι η αποσβεση επαναφορας ειναι μαλλον (90%) πολυ γρηγορη (οταν πιεζεις ουρα/σελα το πισω μερος ανεβαινει πολυ γρηγορα, σχεδον επιταγχυνει ανεβαινοντας).

4) Ειναι η μορφη fish fillet που δηλωνει το spring tear. Σε αυτη την περιπτωση λογικα δεν εχεις καθολου ελευθερο sag και στο ανοιγμα του γκαζιου δεν υπαρχει αρκετο βαρος για να κραταει το ελαστικο στο δρομο=ελειψη προσφυσης=φαγωμα του ελαστικου/παραμορφωση.



Δεν ειμαι ειδικος ουτο το "παιζω" ειδικος απλα απο την μικρη προσωπικη πειρα και απο τις εμπειριες μου σε πιστα, και μετα απο διαβασμα εχω μια αλφα αποψη για το θεμα φαγωμα ελαστικου.

Θα ηθελα να σου επισης οτι μεγαλο ρολο παιζει η θερμακρασια αερα/ασφαλτου σε συναρτηση με τη σκληροτητα των ελαστικων. Αν δεν εχεις "παιξει" σωστα, πολυ δυσκολα θα καταφερεις να σεταρεις το μηχανακι σου ωστε να μη σου τρωει λαστιχο αδικα. Να ξερεις οτι γενικα με την κακοποιηση που φαινεται στις photos, χανεις το λαστιχο σου 40%-50% πιο γργηγορα. Οποιος σου ειπε οτι η φθορα του πισω ελαστικου σου ειναι ΟΚ (Μεγαρα ή Σερρες), απλα ηθελε να πει τη μαλακια του. Επιπλεον (επειδη αναφερεις πιεσεις, ζεστο/κρυο, με/χωρις κουβερτες) να ξερεις οτι απο κρυο μετα απο session (πιεζοντας μεχρι τελευταια στροφη) θα πρεπει να εχεις περιπου 5-7 psi πανω. Αν εχεις λιγοτερα παει να πει οτι το λαστιχο δεν ανεβαζει θερμοκρασια. Αυτο ειναι ενας τροπος να δεις αν το λαστιχο σου ζεστενεται σωστα.

Και κυριοτερο, δεν μας ειπες τι σου παρουσιαζει το μηχανακι (δεν ειναι προθυμο να στριψει, "ζελεδιαζει", δε κραταει γραμμες?). Πρεπει να "ακους" τι σου λεει το μηχανακι και σε συναρτηση με τη φθορα ελαστικου να βγαλεις συμπερασμα και να αλλαξεις/διορθωσεις την κατασταση. Τα λαστιχα παραειναι ακριβα για να μην ψαχτεις οταν βλεπεις τετοια φθορα.

beer1
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Mechanictp
Jr.gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Αποστολης
Τόπος : Ανατολικη Αττικη
Ηλικία : 28
Αριθμός μηνυμάτων : 45
Hμερομηνία εγγραφής : 06/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Πεμ 26 Οκτ 2017, 01:47

Καλησπερα παιδες και ευχαριστω πολυ ολα τα παιδια για τις απαντησεις τους
Σορρυ για το μπερδεμα... Οι τιμες που γραφω στα sag (πχ.30-40) ειναι free sag ο πρωτος και rider sag ο δευτερος
οποτε το rider sag μου την πρωτη φορα στα Μεγαρα ηταν 40 εμπρος 35 πισω και στις Σερρες ηταν 40-29.
Το καταστημα που μου τις ρυθμισε μου ειπε πως 40 εμπρος 35 πισω ηταν καλα για χρηση πιστα
Υστερα στο αμερικανικο φορουμ 600rr ελεγαν οτι καλο ειναι να εχει 40-30 ωστε να μην αποφορτιζεται πολυ ο τροχος εμπρος κατα την επιταχυνση γι αυτο και εδωσα τετοιο sag...
Ηθελα να το ξαναμετρησω σημερα για να επιβεβαιωσω αυτα που λεω αλλα δεν ηταν σπιτι ο αδερφος μου να με βοηθησει οποτε καποια αλλη μερα.

varypiniths έγραψε:
Καλημερα,αυτο που ξερω να σου πω σιγουρα ειναι δυο πραγματα.θεωρω οτι δεν εχεις πειραξει γεωμετρια μηχανης,υψος μπρος πισω δηλ,το ελατηριο ειναι πολυ σκληρο για τα κιλα σου πισω,προσεχε αυτο ειναι επικινδυνο.και οι πιεσεις σου ειναι λαθος.αν μπορεις πες λιγο χρονο στις σερρες και δεν καταλαβαινω το σαγκ σου.μια τιμη θελω οχι δυο.σαγκ με αναβατη.αν μπορεις πες να δουμε τι παιζει

Οχι δεν εχω πειραξει κατι στην γεωμετρια της μηχανης. Οι μπουκαλες μπροστα ειναι στο στανταρ υψος και στην πισω αναρτηση το παξιμαδι που εχει για να ρυθμιζεις το υψος εκρυβε ολο το σπειρωμα αρα ηταν στην χαμηλοτερη θεση η οποια ειναι και η stock. Fτανει μεχρι +6mm λεει στο manual. Οσο για το ελατηριο ο Dave moss μου ειχε προτεινει να βαλω 110 ελατηριο και οτι αυτο ειναι το σωστο για το βαρος μου αλλα το θεωρησα υπερβολη οποτε και πηγα στο 105 απο το 95 που ερχεται μαμα η αναρτηση. Επειδη σημερα δεν μπορεσα να μετρησω το sag γιατι ημουν μονος μετρησα ποσες στροφες εχει στο συνολο η υδραυλικη προφορτηση πισω και ποσες στροφες εχω εγω στην τωρινη ρυθμιση. Μου εκανε λιγο εντυπωση οτι απο τις 17 συνολικες στροφες εγω εχω 13.... Θελω να τσεκαρω το sag μια μερα που θα εχω βοηθεια γτ φοβαμαι μηπως καποιος πειραξε την προφορτηση και ειναι κατι λαθος.
Οσο για τους χρονους ο καλυτερος ηταν στο 1.30.9 με τους περισσοτερους στο 1.31-1.32
Δεν ειμαι αγωνιζομενος δεν ειμαι κανενας μουρλαμενος που παει παρα πολυ γρηγορα αλλα το παλευω... Ηταν η δευτερη φορα στην πιστα και παω οσο νιωθω ανετα και λιγο παραπανω.


Miou έγραψε:
τα γραφεις λιγο περιεργα αποστολε

καταρχας το γραναζι +3 πισω ειναι λαθος
καλυτερα να εβαζες -1 μπροστα
περιπου το ιδιο θα ηταν αλλα αυτο δεν παιζει ρολο στα χαλια που ειναι το λαστιχο

τι ειναι αυτα τα 2 νουμερα στο σαγκ?
πχ γραφεις 30-40 (στατικο και με αναβατη ?)


τρως δλδ 3 εκατοστα με το βαρος της μηχανης και τρως 4 μαζι με τον αναβατη ?
πιστευω πως ειναι πολλα
δες εδω  2 λογακια για τις αναρτησεις

ειναι επισης γεγονος πως τα κωλολαστιχα αυτα εαν δεν ξερεις πως ακριβως να ρυθμισεις την αναρτηση και πως να ανοιξεις το γκαζι τελειωνουν μεσα σε 1 τδ


το 24 πιεση πισω νομιζω οτι ειναι πολυ ψηλο
δες στην σελιδα της ντανλοπ τι πιεση δινει για τα λαστιχα ζεστα - κρυα

με 108 που γυρνας εισαι αργος
μπαινεις χωρις φορα και ανοιγεις αποτομα και πολυ το γκαζι και τρως το λαστιχο
βασικα αυτο το βλεπεις ξεκαθαρα και στις φωτογραφιες . εισαι πολυ σηκωμενος οταν ανοιγεις το γκαζι και ειμαι σιγουρος οτι το ανοιγεις πολυ και αποτομα για να κερδισεις τον χαμενο χρονο


το οτι  το μαγαζι που στις τοποθετησε και τις ρυθμισε λεει οτι ολα ειναι οκ και φταις εσυ που ανοιγεις το γκαζι
λεει ο,τι  θελει απο την στιγμη που εχεις θεμα με τα λαστιχα
Βεβαια δεν εχω ακουσει ποτε για κανενα μαγαζι που να μην λεει οτι εχει κανει μονο σωστη δουλεια και ποτε δεν φταιει κανενας μαστορας στην ελλαδα ακομα και εαν εχει ανατιναξει μοτερ φταιει παντα ο αλλος αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα

στο θεμα μας : τι θα κανεις δλδ  δεν θα το ανοιγεις το γκαζι ? γιαυτο πας στην πιστα και  πληρωνεις αναρτησεις αμα ηταν να κανεις γυρο γυρο με κλειστο στο γκαζι ουτε βενζινη δεν θα επρεπε να βαλεις , ουτε λαστιχα ουτε αναρτησεις ...

δεν ξερω εαν τα ελατηριο ειναι για τα κιλα σου . πρεπει να το δεις τα 105 Ν  για ποσα κιλα ειναι
εαν ειναι λαθος τα ελατηρια για τα κιλα σου δεν θα δουλεψει σωστα η αναρτηση ποτε

αυτο το φαγωμα ομως αν θυμαμαι καλα πρεπει να ηταν απο επαναφορα

Εριξα μια ματια στην σελιδα που εβαλες απλα θα πρεπει να την μελετησω μια μερα που θα εχω ωρα μπροστα μου.Ετσι και αλλιως χειμωνας ερχεται με κατι θα πρεπει να ασχοληθω. Οσο για το sag λεει για το rider 35 μεχρι 50 το εμπρος και 25 μεχρι 40 το πισω οποτε αν ισχυει το 40-29 που θυμαμαι οτι ειχα βαλει ειναι μεσα. Μηπως εχεις να προτεινεις κατι καλυτερο?
Οσο για αυτο που λες με το γκαζι ναι εχεις δικιο. Ειναι το ενστικτο του φοβου και της αυτοσυντηρησης που σου λεει οτι μην μπεις με πιο πολλα δεν θα κρατησει γραμμη το μηχανακι η θα χασεις προσφυση και θα πας για το χωραφια στην καλυτερη οποτε μπαινεις με λιγοτερα. Οποτε στην εξοδο αναγκαζομαι και ανοιγω πιο γρηγορα και πιο αποτομα το γκαζι για να κερδισω λιγο χρονο..
Με τα ιδια χιλιομετρα ομως εμπαιναν και τα δυο παιδια με τα rsv4 και στην εξοδο μεχρι να ερθουμε στο φουλ γκαζι ειχαμε σχεδον την ιδια επιταχυνση.. Εγω μεν το ανοιγα πιο πολυ λογω χαμηλωτερης δυναμης αλλα η επιταχυνση ηταν ιδια. Τωρα αν τα Gp pro εχουν καλυτερη φθορα δεν το ξερω. Για τα metzeler αστο γιατι ειναι και αλλη μαρκα...
Τωρα για το μαγαζι δεν μπορω να πω κατι μιας και θεωρειται απο τους καλυτερους και πιο γνωστους στην Αθηνα και επισκευαζει ohlins. Μονο μου τις ρυθμισε τις αναρτησεις. Την τοποθετηση την εχω κανει εγω και ειναι σιγουρα σωστη. Ειμαι μηχανικος αυτοκινητων και το μηχανακι το φτιαχνω εγω αποκλειστικα ολα τα χρονια που το εχω. Και το μοχλικο δουλευει σε ολες τις αρθρωσεις και σωστα σφιγμενη ειναι η αναρτηση και τα καλαμια στο σωστο υψος(μαμα).
Τωρα για το ελατηριο δεν μπορω να βρω πουθενα πληροφοριες για ποσα κιλα ειναι το 105Ν.
Κωλολαστιχα εννοεις τα 212 γενικα η μονο τα gp racer? Τα gp pro ειναι καλυτερα? Πιο ευκολα στην ρυθμιση τους?
Και τελος για πιεσεις η dunlop δινει 30.5 εμπρος 15-16 πισω κρυα και 35-36 εμπρος 20-23 πισω ζεστα(απο πιστα).


opoulian έγραψε:
καλησπερα.δυστηχως αυτα τα λαστιχα ειναι καλα μεν αλλα δεν συγχωρουν λαθη στην αναρτηση.σιγουρα το ελατηριο ειναι λαθος ως προς την ρυθμιση (γι αυτο σου κανει ζικ ζαγκ το πισω λαστιχο εννος το φαγωμα του.μπροστα στο τρωι ετσι γιατι ειναι χαμηλο πισω το μηχανακι η ψηλα τοποθετημενα τα καλαμια.να σου πω και αλλους π βλεπω σερρες οι περισσοτεροι αντιμετωπιζουν τετοια θεματα φθορας και μερικοι εχουν σωστη φθορα (συνιθως οι πιο ψαγμενοι γνωστες)το ιδιο θεμα ειχα και εγω με τα ντανλοπ δεν το ελυσα ποτε αλλαξα μαρκα γιατι βαρεθηκα το ψαξιμο .
ξεκινα με το να το ρυθμισεις σωστα σε εναν που ξερει πραγματικα και μετα παιξε με πιεσεις

Πολυ πιθανον να εχει καποιο λαθος στο sag η στην συμπιεση. Θα πρεπει να το κοιταξω παλι και να παρω πληροφοριες και απο την σελιδα που εβαλε ο miou
Εχεις να μου προτεινεις καποιον να απευθυνθω να με βοηθησει με την ρυθμιση των αναρτησεων..?


TheVeteran σορρυ θα απαντησω και στο δικο σου μυνημα αλλα ειναι μεγαλο και ειμαι πολυ κουρασμενος απο το πολυ ψαξιμο....
Πρεπει να ξυπνησω νωρις αυριο για δουλεια

Σας ευχαριστω και παλι ολους
Εχουμε και συνεχεια
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
avatar

Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 13047
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Πεμ 26 Οκτ 2017, 09:47

κωλολαστιχα τα ειπα αλλα δεν εννοω οτι ειναι κακα λαστιχα. ισα ισα ειναι παρα πολυ καλα λαστιχα για χρηση πιστας αλλα τι εννοω :
τα 212 οταν τα ειχα δοκιμασει ηταν μονο για χρηση πιστας αυστηρα. δεν προειδοποιουσαν ουτε συγχωρουσαν λαθος στον δρομο
στην πιστα ηταν τρομερα οπως και σε σφιχτο στροφιλικη με γρηγορη οδηγηση
αν πηγαινες χαλαρα ηταν απαραδεκτα

για τα 212 προ που υποτιθεται τα εχουν ομολογκαρει και για χρηση δρομου δεν εχω ιδεα. φανταζομαι θα ειναι σαν τα 211 gpracer ενα πραγμα σε πιο συγχρονο

και τα 212 και τα 211 τα φοραγαν πααρα πολλα παιδια στην πιστα . οποιος δεν ειχε ρυθμισει το μηχανακι τελεια και οποιος δεν οδηγουσε στρωτα τα λαστιχα ειχαν τρομερη φθορα
μιλαμε οτι συζηταγαμε συνεχεια για την τρομερη φθορα που ειχαν αυτα τα λαστιχα σε  μερικα χερια και ποσο καλα δουλευαν σε αλλα χερια


οταν φοραγα τα πιρελακια ολα ηταν τελεια.
ειχα βρει τις ρυθμισεις μου στις αναρτησεις για δρομο και πιστα , τις πιεσεις για δρομοκαι πιστα και ολα μια χαρα
οταν μετα φορεσα τα ντανλοπ αλλαξαν ολα. ακομα δεν εχω καταφερει να βρω ακρη με τις ρυθμισεις για τον δρομο (πιστα δεν μπαινω πια)

______________________________________________________
Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

www.facebook.com/optovision            ... join us...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nasos-v
Full gixxer
Full gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Νασος
Τόπος : Περιστερι-Αθηνα
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 6273
Αγωνιζόμενος :

Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Πεμ 26 Οκτ 2017, 10:43

θα συμφωνισω με τον μιου. ειναι πολυ δυσκολα λαστιχα αλλα πολυ καλα.
και εγω ειχα αραξει με τα πιρελλι που ειναι πολυ πιο ευκολα στο στισιμο και με μικρη διαφορα απο τα ντανλοπ σε κρατημα.

απο αυτα που διαβασα καταλαβαινω οτι μαλλον το ελατηριο αυτο ειναι πολυ δυνατο.
εγω ημουν 95 κιλα αδειος,(χωρις σωβρακο) και ειχα ελατηριο στην ΤΤΧ το μαμα. 95αρι.

και ηταν μια χαρα
ειχα 10 στατικο και 24 με μενα πανω. τα δικα σου νουμερα με μπερδευουν λιγο.
εχεις πιο δυνατο ελατηριο και εισαι πιο λιγα κιλα απο οτι ημουν και εχεις 20μμ δυναμικο ενω εγω 14.
κατι δεν μου κολαει.

εισαι σιγουρος οτι εχεις 10 στατικο και οχι 0
δηλαδη αν συκωσεις τον πισω τροχο στον αερα και μετρησεις και μετα την στερεωσεις την μηχανη στης ροδες της και μετρησεις, ποσο διαφορα εχουν αυτες οι 2 μετρησεις?


θα σου εξηγισω γιατι παει εκει το μυαλλο μου
οταν γυρναγα περιπου 1.05- 1.06 μεγαρα ηθελα να φτιαξω της αναρτησεις μετα απο συστασεις γνωστου μαγαζιου που ειχε δει το μηχανακι μου σε ενα σχολειο που ειχα παρακολουθισει.  Το μπροστα.

για να μην στα πολυλεω εβαλαν 105 ελατηριο μπροστα.
στους χρονους που γυρναγα εγω δεν μπορουσα ουτε καν να το λυγισω στα φρενα.
δεν ειχα διαδρομη. και μετα απο μερικους γυρους εχανα και την επαναφορα τελιος. εκανε ελατηριο.
του το ελεγα του μαγαζιου και μου ελεγαν απο εξω απο εξω οτι ειμαι κουλατσα και οτι ο αγωνιζομενος τους(πρωταθλητης τοτε) που ηταν τουλαχιστον 20 κιλα ελαφρητερος απο μενα , ειχε ελατηριο 110.

θελω να πω οτι ισως ισως το ελατηριο αυτο να εκανε για εναν αγωνιζομενο που γυρναγε -10 sec απο μενα αλλα για μενα ηταν μη διαχειρίσιμο.

το λαστιχο σου φαινεται σαν να ειναι κουτσουρο πισω και τα περνει ολα το λαστιχο.
εγω θα σου ελεγα να μετρισεις παλι τα sag σου καθως και την διαδρομη του αμορτισερ σου(βαλε ενα ται ραπ στο εμβολο).
δες αν ειναι σωστα και αν δουλευεις την περισσοτερη διαδρομη του αμορτησερ σου.

αν οχι αλαξε το ελατηριο σου και ξαναβαλε το μαμα.
ή αλαξε σε πιρελλι να βρεις την υγεια σουhallo

Υ.Σ. βαλε πιο πισω τον πισω σου τροχο. ή με κρικο στην αλυσιδα ή με διαφορετικο γραναζωμα ωστε να παει πιο πισω.
οχι μονο για της κουβερτες . κερδιζεις και σε πιο ομαλη συμπεριφορα του πισω μερους, λιγοτερη σουζα σε εξοδους

______________________________________________________


The Gixxer brothers...!!

Να ΄σαι γρηγορος οσο χρειαζετε για να απολαμβανεις αυτο που κανεις και οχι για να περνας τους αλλους!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
DrIoannis
Hero gixxer
Hero gixxer
avatar

Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1541
Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Πεμ 26 Οκτ 2017, 11:30

Με τη μία ματιά που έριξα από τις φωτογραφίες μου φαίνεται ότι στα Μέγαρα έχεις cold tear πίσω και στις Σέρρες Spring tear (ελατήριο) πίσω. Μπροστά Μέγαρα λάθος rebound και Σέρρες μάλλον καλύτερα. Στις Σέρρες επίσης επειδή έχει πιο πολύ ροή είναι πιο δύσκολο το cold tear ενώ στα Μέγαρα ψωμοτύρι.
Τα λάστιχα αυτά είναι καλά για την πίστα αλλά όπως είπαν και πιο πάνω είναι ευαίσθητα σε ρυθμίσεις. Ακόμη πιο ευαίσθητα είναι τα GP Pro αλλά αν σου κάτσουν είναι αλλού. Αυτό δε σημαίνει  ότι το Pro θα τα καταστρέψεις...μπορεί να τα βάλεις έτσι όπως είσαι και να μην έχεις τέτοια φθορά. Δυστυχώς τα λάστιχα σε κάποιον που ασχολείται με την πίστα είναι το πιο ακριβό αναλώσιμο και πρέπει να προσπαθούμε να το προστατεύουμε. Τι γόμες χρησιμοποιείς?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
opoulian
Normal gixxer
Normal gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Spyros
Τόπος : athens
Ηλικία : 33
Αριθμός μηνυμάτων : 237
Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Πεμ 26 Οκτ 2017, 14:38

Γεωργακόπουλος Σταύρος VGR team εγω εκει το πηγα και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος
(δεν ειναι μηχανικος μ ουτε τον ξερω τον ανθρωπο )απλα ο ανθρωπος ειναι γνωστης και εξειδικευεται
στο κοματι των αναρτησεων
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Mechanictp
Jr.gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Αποστολης
Τόπος : Ανατολικη Αττικη
Ηλικία : 28
Αριθμός μηνυμάτων : 45
Hμερομηνία εγγραφής : 06/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Πεμ 26 Οκτ 2017, 16:18

Για το sag λιγο υπομονη παιδια οταν θα βρω ευκαιρο τον αδερφο μου να με βοηθησει στις μετρησεις γιατι πολυ με εχουν παραξενεψει τα δικα σας sag.

TheVeteran έγραψε:
1) θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες οτι για 90κιλα κομπλε με εξοπλισμο το ελατηριο σου ειναι σκληρο και αυτο δημιουργει προβληματα. Εαν το sag ρυθμιστει σωστα, τοτε η προφορτιση του ελατηριου πρεπει να ειναι καπου στη μεση. Εαν ειναι πολυ σφιχτο ή πολυ χαλαρο τοτε το ελατηριο σου ειναι λαθος και θελει αλλαγμα. (Αυτος ειναι ενας τροπος να δεις αν το ελατηριο σου ειναι λαθος,ασχετα με το τι γραφει πανω).

2) ειμαι αλλος ενας που δεν καταλαβαινει τις τιμες sag που αναφερεις. Διαβασε και δες video πως μετραμε sag που για πιστα οι τιμες πρεπει να  ειναι περιπου 30mm μπροστα και πισω 28mm.
(Εσβησα τα πιο πολλα για να μην ειναι μεγαλο το μηνυμα)
Και κυριοτερο, δεν μας ειπες τι σου παρουσιαζει το μηχανακι (δεν ειναι προθυμο να στριψει, "ζελεδιαζει", δε κραταει γραμμες?). Πρεπει να "ακους" τι σου λεει το μηχανακι και σε συναρτηση με τη φθορα ελαστικου να βγαλεις συμπερασμα και να αλλαξεις/διορθωσεις την κατασταση. Τα λαστιχα παραειναι ακριβα για να μην ψαχτεις οταν βλεπεις τετοια φθορα.

beer1

Οσο για το hot/cold tear στην φωτογραφια που εχεις βαλει μοιαζει πιο πολυ με hot παρα με cold αλλα.
1)Οι χαρακιες ειναι πολυ πιο εντονες απ'οσο φαινονται στις φωτογραφιες και στην ουσια ειναι γομα που ξεκολλαει πανω απο το λαστιχο και δεν λιωνει..
2)Αν ηταν hot σημαινει οτι ξεφουσκωτο το λαστιχο οποτε θελει κι αλλο φουσκωμα οποτε απο 24 θα επρεπε να παει 25-26 ενω η Dunlop δινει 20-23 κατευθειαν απο πιστα. Ηδη ημουν ενα psi πανω.

Για το χειλακι που λες(εμπρος) οτι σβηνει και αναφερεσαι στο reb ναι το βλεπω αλλα 2 session πιο πριν ειχα ανασηκωμα στο εμπρος και εκανα δυο click πιο γρηγορο το reb. Ισως να ηθελε ενα click αλλα μικρη η διαφορα.
Για το sag εξηγησα οτι ειχα γραψει στατικο-rider μαζι για καθε μερια αλλα το ξεκαθαρισα και στο προηγουμενο ποστ οποτε λυθηκε η παρεξηγηση.
Ειχα 40-35 rider στα μεγαρα εμπρος-πισω και 40-29 στις Σερρες. Με μια επιφυλαξη οπως ειπαμε γιατι σε ολους ακουγονται ολα λαθος.. Θα τα μετρησω ξανα μεσα στις μερες που ερχονται.


nasos-v έγραψε:
θα συμφωνισω με τον μιου. ειναι πολυ δυσκολα λαστιχα αλλα πολυ καλα.
και εγω ειχα αραξει με τα πιρελλι που ειναι πολυ πιο ευκολα στο στισιμο και με μικρη διαφορα απο τα ντανλοπ σε κρατημα.

απο αυτα που διαβασα καταλαβαινω οτι μαλλον το ελατηριο αυτο ειναι πολυ δυνατο.
εγω ημουν 95 κιλα αδειος,(χωρις σωβρακο) και ειχα ελατηριο στην ΤΤΧ το μαμα. 95αρι.

και ηταν μια χαρα
ειχα 10 στατικο και 24 με μενα πανω. τα δικα σου νουμερα με μπερδευουν λιγο.
εχεις πιο δυνατο ελατηριο και εισαι πιο λιγα κιλα απο οτι ημουν και εχεις 20μμ δυναμικο ενω εγω 14.
κατι δεν μου κολαει.

εισαι σιγουρος οτι εχεις 10 στατικο και οχι 0
δηλαδη αν συκωσεις τον πισω τροχο στον αερα και μετρησεις και μετα την στερεωσεις την μηχανη στης ροδες της και μετρησεις, ποσο διαφορα εχουν αυτες οι 2 μετρησεις?


θα σου εξηγισω γιατι παει εκει το μυαλλο μου
οταν γυρναγα περιπου 1.05- 1.06 μεγαρα ηθελα να φτιαξω της αναρτησεις μετα απο συστασεις γνωστου μαγαζιου που ειχε δει το μηχανακι μου σε ενα σχολειο που ειχα παρακολουθισει.  Το μπροστα.

για να μην στα πολυλεω εβαλαν 105 ελατηριο μπροστα.
στους χρονους που γυρναγα εγω δεν μπορουσα ουτε καν να το λυγισω στα φρενα.
δεν ειχα διαδρομη. και μετα απο μερικους γυρους εχανα και την επαναφορα τελιος. εκανε ελατηριο.
του το ελεγα του μαγαζιου και μου ελεγαν απο εξω απο εξω οτι ειμαι κουλατσα και οτι ο αγωνιζομενος τους(πρωταθλητης τοτε) που ηταν τουλαχιστον 20 κιλα ελαφρητερος απο μενα , ειχε ελατηριο 110.

θελω να πω οτι ισως ισως το ελατηριο αυτο να εκανε για εναν αγωνιζομενο που γυρναγε -10 sec απο μενα αλλα για μενα ηταν μη διαχειρίσιμο.

το λαστιχο σου φαινεται σαν να ειναι κουτσουρο πισω και τα περνει ολα το λαστιχο.
εγω θα σου ελεγα να μετρισεις παλι τα sag σου καθως και την διαδρομη του αμορτισερ σου(βαλε ενα ται ραπ στο εμβολο).
δες αν ειναι σωστα και αν δουλευεις την περισσοτερη διαδρομη του αμορτησερ σου.

αν οχι αλαξε το ελατηριο σου και ξαναβαλε το μαμα.
ή αλαξε σε πιρελλι να βρεις την υγεια σουhallo  

Υ.Σ. βαλε πιο πισω τον πισω σου τροχο. ή με κρικο στην αλυσιδα ή με διαφορετικο γραναζωμα ωστε να παει πιο πισω.
οχι μονο για της κουβερτες . κερδιζεις και σε πιο ομαλη συμπεριφορα του πισω μερους, λιγοτερη σουζα σε εξοδους

Το καλο με τα Gp racer τα 211 παλια και τα 212 που βγηκαν φετος ειναι οτι ειναι φθηνα σε σχεση με τα υπολοιπα.
Ενα σετ d211 gp racer οπως και τα d212 gp racer επαιζαν/παιζουν στα 280 ευρω η καλυτερη τιμη ενα τα d212 gp Pro που ειναι καθαρα γομες για πιστα παιζουν στα 360 απ' οτι ειχα ακουσει. Πλεον υπαρχουν τα d213 PRO περιπου στα ιδια λεφτα.
Αρκετοι μου ειπαν (οπως και ο ισραιλινος στα μεγαρα που κανει σχολειο) οτι τα d212 gp racer ειναι λιγο για πεταμα με την φθορα τους ενω με τα GP PRO δεν θα εχω τοσο σοβαρο θεμα. Με τα 211 παλι σε gp racer ειχα πιο καλη φθορα αλλα και παλι ηταν λιγο περιεργη.
Τωρα τα pirelli supercorsa SP παιζουν αποτι βλεπω στα 380 ευρω αλλα δεν ειναι γομες. Απ'οτι ξερω γομες ειναι τα SC0.1.2 αλλα κανουν 400+ και λενε οτι δεν βγαζουν πολλα χιλιομετρα οπως τα dunlop.
Με τα προηγουμενα d211 gp racer και με μαμα αναρτηση ειχα κανει ενα διημερο Σερρες αλλο ενα track day μεγαρα και στο τεταρτο(παλι Μεγαρα) το γυρισα αναποδα για να με βγαλει και ειχα κανει και 6000χλμ στο δρομο. Τι να πω...
Μπορει να εχω καπου λαθος δεν ξερω αλλα αυτην την εντυπωση εχω για τα pirelli και φοβαμαι να δωσω 400+ και να μου τελειωσει μπαμ μπαμ. Ναι και το dunlop 212 μου τελειωσε πολυ γρηγορα τωρα αλλα υπαρχει σοβαρο προβλημα.

Οσο για το SAG ειπαμε θα το ψαξω ξανα και θα ενημερωσω. Για το ελατηριο μου στην πισω αναρτηση το θεμα ειναι οτι η αναρτηση ηρθε με 105 οποτε το μαμα δεν το εχω. Θα προσπαθησω πρωτα να δω αν υπαρχει τροπος να φτιαχτει με το υπαρχον αλλιως θα πρεπει να αγορασω αλλο ελατηριο(80-90 ευρω xmmm )

Θα δω αν δεν εμποδιζει το σκληρο μανηταρι/σφουγγαρι/στοπ που εχει πανω στο αξονα η αναρτηση θα βαλω ενα ται ραπ να δω τι διαδρομη κανει. Αλλα στον δρομο προς το παρον γιατι λαστιχο για πιστα δεν εχω και δεν αξιζει να βαλω για μια φορα πιστα και να καθεται μετα ολο τον χειμωνα...

Για τον τροχο που μου ειπες να τον παω πιο πισω τον πηγα μετα τα μεγαρα οταν και αλλαξα αλυσιδογραναζα.. Εβαλα -1+1 και εχει ερθει αρκετα πισω, επισης βοηθαει στο οτι κανει μεγαλυτερο μοχλο το ελαστικο αρα βοηθαει και στην συμιεση του ελατηριου. Με ενα σμπαρο δυο τρυγονια!!!!

DrIoannis έγραψε:
Με τη μία ματιά που έριξα από τις φωτογραφίες μου φαίνεται ότι στα Μέγαρα έχεις cold tear πίσω και στις Σέρρες Spring tear (ελατήριο) πίσω. Μπροστά Μέγαρα λάθος rebound και Σέρρες μάλλον καλύτερα. Στις Σέρρες επίσης επειδή έχει πιο πολύ ροή είναι πιο δύσκολο το cold tear ενώ στα Μέγαρα ψωμοτύρι.
Τα λάστιχα αυτά είναι καλά για την πίστα αλλά όπως είπαν και πιο πάνω είναι ευαίσθητα σε ρυθμίσεις. Ακόμη πιο ευαίσθητα είναι τα GP Pro αλλά αν σου κάτσουν είναι αλλού. Αυτό δε σημαίνει  ότι το Pro θα τα καταστρέψεις...μπορεί να τα βάλεις έτσι όπως είσαι και να μην έχεις τέτοια φθορά. Δυστυχώς τα λάστιχα σε κάποιον που ασχολείται με την πίστα είναι το πιο ακρινό αναλώσιμο και πρέπει να προσπαθούμε να το προστατεύουμε. Τι γόμες χρησιμοποιείς?

Ετσι μου ειχαν πει και εξω για cold στα μεγαρα και spring στις σερρες. Οπως ειπα και πιο πανω θα πρεπει να τσεκαρω παλι το sag και να το ρυθμισω εκ νεου. Μπορεις να μου πεις περιπου που να στοχευω να βαλω το sag? Βλεπω καποια παιδια λενε 30-28 εμπρος-πισω και αλλοι 38-24...
Εχω διαβασει οτι καλο ειναι να εχει 5-10 περισσοτερο εμπρος απο πισω και για την σουζα και για να μην αποφορτιζεται ο εμπρος τροχο κατα την επιταχυνση στην εξοδο της στροφης και εχει κανα κουνημα στο τιμονι...
Επισης ζεστη η αναρτηση θα εχει διαφορα στο sag απο κρυα στο σπιτι?
Μπροστα εχω soft και πισω medium. Παντα αυτα εβαζα και στα 211 πιο παλια...
Οντως ειναι το πιο ακριβο αναλωσιμο. Αν καθε 3 track day θες ενα σετ λαστιχα τοτε καθε μερα βγαινει στα 100 μονο και μονο απο τα λαστιχα + βενζινες διοδια συμμετοχη αλλα εκατον κατι, εισαι στα 200+ συν φθορες(λαδια,τακακια...).

Ειναι λιγο ακριβο σπορ/χομπυ αλλα τι να κανουμε...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
opoulian
Normal gixxer
Normal gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Spyros
Τόπος : athens
Ηλικία : 33
Αριθμός μηνυμάτων : 237
Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Πεμ 26 Οκτ 2017, 17:17

μπροστα για σερρες να βαζεις medium το soft ειναι πολυ μαλακο.πισω μπορεις και το endurance να βαζεις που τρωγεται λιγοτερο και κραταει μια χαρα στους ρυθμους που παμε..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tasos1984
Normal gixxer
Normal gixxer


Άντρας Όνομα: : Τάσος
Τόπος : Αθήνα
Ηλικία : 33
Αριθμός μηνυμάτων : 337
Αγωνιζόμενος : OPEN
BMU
SBK
Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Τρι 31 Οκτ 2017, 09:34

Τις συμβουλές για το Sag τις έδωσε ο Τασούλης;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.bikepics.com/members/tasos1010
Mechanictp
Jr.gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Αποστολης
Τόπος : Ανατολικη Αττικη
Ηλικία : 28
Αριθμός μηνυμάτων : 45
Hμερομηνία εγγραφής : 06/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Δευ 20 Νοε 2017, 20:36

Σορρυ παιδια ειχα καιρο να μπω εχω μπλεξει με την δουλεια και δεν εχω ασχοληθει καθολου με τις μετρησεις του sag.

Τη ρυθμιση για το sag την ειχε κανει το μαγαζι που επισκευαζει αναρτησεις και αυτος μου ειχε πει οτι 40 εμπρος και 35 πισω (rider) ειναι καλα για πιστα οποτε και το ειχα ετσι. (με κανονικα ρουχα)

Μετα οταν γυρισα απο τα μεγαρα και πριν τις Σερρες εδειξα τις φωτο σε ενα τυπο απο Αμερικη που ασχολειται με αναρτησεις και αγωνιζομενους και μου ειχε πει οτι 35 για πισω ειναι παρα πολυ και θα πρεπει να εχω 30..

Τοτε εσφυξα το πισω ελατηριο αλλα δεν ειχα πειραξει το comp αρα με σταθερη συμπιεση και σφυξιμο στο ελατηριο μαλλον η πισω αναρτηση δεν δουλευε ηταν σφιχτη με αποτελεσμα να δουλευει το λαστιχο σαν αναρτηση.
Ηταν σφιχτη και απο ελατηριο, επειδη το ειχα σφιξει για να ρυθμισω το sag, και η συμπιεση ειχε μεινει σταθερη ενω θα επρεπε να την χαλαρωσω λογικα.

Σκεφτομαι να παω Μεγαρα την Κυριακη που εχει track day οποτε θα με βοηθησει ο φιλος μου που παμε μαζι να μετρησω το sag..
Θα δωσω αλλη μια ευκαιρια μαλλον στο 212 gp racer και θα βαλω ενα πισω αλλα να βαλω medium η endurance?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
avatar

Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 13047
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Φθορα Dunlop D212 gp racer   Τρι 21 Νοε 2017, 12:38

με 1.08 που γυρνας εγω θα εβαζα εντουρανς

______________________________________________________
Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

www.facebook.com/optovision            ... join us...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Φθορα Dunlop D212 gp racer
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ :: ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚA-TUNING-AFTERMARKET :: ΖΑΝΤΕΣ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2018, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com