Greek GSX-R forum


Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
ΦόρουμΕικονοθήκηΣυχνές ΕρωτήσειςΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
    Κορυφαίοι συγγραφείς
    Miou
     
    JIMK7
     
    nasos-v
     
    T.R.E
     
    k8 600 kk
     
    kostaskr6
     
    κολτρέϊν
     
    Leroy
     
    ripper
     
    mistiriodis_tsantakias
     

    Μοιραστείτε | 
     

     K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup

    Πήγαινε κάτω 
    Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
    ΣυγγραφέαςΜήνυμα
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 29
    Αριθμός μηνυμάτων : 278
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    ΔημοσίευσηΘέμα: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Δευ 16 Ιουλ 2018, 00:57

    Γεια σας παιδια Very Happy

    Ανοιγω αυτο το θεμα γιατι μου αρεσει πολυ να σκαλιζω και να βελτιωνω το μηχανακι μου κυριος για στριψιμο,οποτε θα μου αρεσε να επερνε μεγαλη διασταση ανταλασοντας ιδεες,αποψεις,και ψαγμενα τρικς οσον αφορα το στησιμο γενικος και οχι μονο για κ5 κ6 αλλα οτι εχει ο καθενας.

    Εγω θα σας πω πως ηταν το δικο μου καπα και τι του εκανα πριν λιγες μερες (για δοκιμη) με το φτωχο μυαλο μου και οπου ειμαι λαθος η σωστος παρακαλω μου λετε την αποψη σας.

    Τι εχω καταλαβει προς το παρον....το μηχανακι υστερει γεωμετρικα στο πλαισιο και μοτερ,λογο του συμπλεκτη που ειναι χαμηλα και οχι ψιλα οπως στο κ9 1000 κ6+ 600 750 (ειναι ιδιο στυλ απο εποχη SRAD K1  K2 κλπ tongue ) κανοντας το ψαλιδι κοντο αλλα παλι με συνολικο wheelbase στα 1405mm....

    Στο λ7 για παραδειγμα η αποσταση του μπροστα pivot shaft με τον πισω αξονα ειναι χαοτικη παρολο που το wheelbase παραμενει στα 1405mm κανοντας το μηχανακι σταθερο στο κεντρο της στροφης και στην εξοδο αλλα διατυρει την κοφτερη αισθηση....

    Εμενα το καπα οπως το πηρα ειχε 1411mm wheelbase και ηταν περιπου στην γραμμη που διχνω απο κατω


    Αποφασισα να το μακρυνω οσο παει τερμα πισω για να δω τι και πως....η αληθεια ειναι οτι στον αγιο σε καποια κομματια το χανω το μηχανακι δεν με αφηνει να το πιεσω αλλο και γλυστραει κυριος πισω.Το πηγα εδω λοιπον


    Ειχα ενα 15 γραναζι απο το κ2,του το εβαλα και εβαλα και ενα κομματι επιπλεον ιδια αλυσιδα.





    Εφοσον(ειπα)η ροδα πηγε τερμα πισω,λογο της κλησης του ψαλιδιου προς τα κατω,το μηχανακι προφανος σηκωθηκε πισω...αρα θα μου ριχνει μουτρα.
    Οποτε το σηκωσα μπροστα με της μπουκαλες να ειναι τερμα προσωπο με την τομονοπλακα.


    Μεχρι εδω τα παω καλα η λεω μπουρδες?
    Εκανα καποιες δοκιμες...

    Τα υπερ....

    1 Το μηχανακι εχει τρομερο γκριπ πισω

    2 Χουφτωνω περισοτερο γκαζι στην εξοδο

    3 Στο μεσο της στροφης δεν κανει τα δικα του

    4 Στις ευθειες με χουφτωμα και πολλα χιλιομετρα δεν κουναει τιμονια

    Κατα...

    1 Χαθηκε η αισθηση οτι εχω κ6 fafoutis

    2 Βαρια αισθηση γενικος

    3 Πιο αργο στο στριψιμο

    Οσοι εχετε κ5 κ6 τι ρυθμισεις εχετε κανει γεωμετρικα?Δεκτα και στησιματα για αλλα μηχανακια μαρεσει να ακουω πως τα δουλευει ο καθενας.

    Πως θα μπορουσα να κερδισω γκριπ αλλα να μην χασω την κοφτεροτητα που εχει το κ6 στα 1405mm wheelbase αλλα με 1405mm wheelbase δηλαδη να μην το μακρυνω?Καποια after αναρτηση ισως?pivot shaft adaptor με πανω κατω offset?δεν ξερω για πειτε xmmm
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Miou
    Full gixxer
    Full gixxer
    Miou

    Όνομα: : Alexandros
    Τόπος : Αθηνα
    Ηλικία : 42
    Αριθμός μηνυμάτων : 13212
    Αγωνιζόμενος : Nop...
    Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Δευ 16 Ιουλ 2018, 13:33

    John-X έγραψε:


    Εφοσον(ειπα)η ροδα πηγε τερμα πισω,λογο της κλησης του ψαλιδιου προς τα κατω,το μηχανακι προφανος σηκωθηκε πισω...αρα θα μου ριχνει μουτρα.
    Οποτε το σηκωσα μπροστα με της μπουκαλες να ειναι τερμα προσωπο με την τομονοπλακα.


    Μεχρι εδω τα παω καλα η λεω μπουρδες?
    Εκανα καποιες δοκιμες...

    Τα υπερ....

    1 Το μηχανακι εχει τρομερο γκριπ πισω

    2 Χουφτωνω περισοτερο γκαζι στην εξοδο

    3 Στο μεσο της στροφης δεν κανει τα δικα του

    4 Στις ευθειες με χουφτωμα και πολλα χιλιομετρα δεν κουναει τιμονια

    Κατα...

    1 Χαθηκε η αισθηση οτι εχω κ6 fafoutis

    2 Βαρια αισθηση γενικος

    3 Πιο αργο στο στριψιμο

    Οσοι εχετε κ5 κ6 τι ρυθμισεις εχετε κανει γεωμετρικα?Δεκτα και στησιματα για αλλα μηχανακια μαρεσει να ακουω πως τα δουλευει ο καθενας.

    Πως θα μπορουσα να κερδισω γκριπ αλλα να μην χασω την κοφτεροτητα που εχει το κ6 στα 1405mm wheelbase αλλα με 1405mm wheelbase δηλαδη να μην το μακρυνω?Καποια after αναρτηση ισως?pivot shaft adaptor με πανω κατω offset?δεν ξερω για πειτε xmmm



    γενικα...
    εχεις κανει λαθος στο κομματι οτι αλλαξες ρυθμισεις ταυτοχρονα σε 2 διαφορετικα σημεια ( αλλαγη στο μεταξονιο με ταυτοχρονη αλλαγη το υψος στα μπροστινα) το σωστο ειναι να κανεις τετοιες αλλαγες βημα βημα για να μπορεις να καταλαβεις τι εχει αλλαξει με την καθε αλλαγη που εκανες.

    ναι εχεις δικιο οσο αφορα οτι εχουμε το ιδιο μεταξονιο με πιο μικρο σε μηκος ψαλιδι συγκριτικα με τα πιο καινουργια μηχανακια.
    αυτο ειναι κακο οπως μπορεις να καταλαβεις σε οτι αφορα προσφυση και σουζα
    απο οτι θυμαμαι η υαμαπα με τα πρωτα ρ1 ηταν αυτη που ξεκινησε να μεγαλωνει ψαλιδι και να κανει πιο κοντο το μοτερ και το πλαισιο

    καλα εκανες και πηγες τερμα πισω τον πισω τροχο . ετσι μεγαλωσες λιγο το μεταξονιο και αυτο βοηθαει παρα πολυ στην σουζα ( αντισουζα) και κανει και το μηχανακι λιγοτερο νευρικο . λογικο μιας και μεγαλωσες το μεταξονιο

    εχεις λιγο λαθος θεωρια στο κομματι οτι πηγες τερμα πισω τον τροχο και σηκωσες το μηχανακι
    αμα προσεξεις το ψαλιδι μας στο τελειωμα του εκει δλδ που ειναι οι δεικτες για την ρυθμιση της αλυσιδας θα προσεξεις οτι αλλαζει η κλιση του ψαλιδιου και γινεται πιο παραλληλο με το εδαφος . αυτο γινεται ωστε να μην αλλαζει το υψος της μηχανης οταν αλλαζεις το μεταξονιο.
    οκ εσυ το πηγες τερμα πισω. ισως να αλλαξες λιγο το υψος . μιλαμε για 1-2-3 χιλιοστα ? σιγα μην καταλαβες διαφορα

    εκει που για εμενα εχεις κανει το πιο μεγαλο λαθος ειναι οτι ανεβασες παρα πολυ το μπροστινο
    να το βαλεις παλι στην μαμα θεση

    για τα υπερ .ειναι κυριως λογο του οτι πηγες τον τροχο πισω και πολυ λιγοτερο οτι ανεβασες το μπροστινο ( παιζει ελαχιστο ρολο)
    στα μειον ειναι καθαρα λογο του οτι ανεβασες το μπροστινο

    ριξε το μπροστινο εκει που ηταν και ξανακανε βολτα και μετα μου λες ...

    ______________________________________________________
    Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

    www.facebook.com/optovision            ... join us...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 29
    Αριθμός μηνυμάτων : 278
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Δευ 16 Ιουλ 2018, 15:31

    Miou έγραψε:


    εχεις λιγο λαθος θεωρια στο κομματι οτι πηγες τερμα πισω τον τροχο και σηκωσες το μηχανακι
    αμα προσεξεις το ψαλιδι μας στο τελειωμα του εκει δλδ που ειναι οι δεικτες για την ρυθμιση της αλυσιδας θα προσεξεις οτι αλλαζει η κλιση του ψαλιδιου και γινεται πιο παραλληλο με το εδαφος . αυτο γινεται ωστε να μην αλλαζει το υψος της μηχανης οταν αλλαζεις το μεταξονιο.
    οκ εσυ το πηγες τερμα πισω. ισως να αλλαξες λιγο το υψος . μιλαμε για 1-2-3 χιλιοστα ? σιγα μην καταλαβες διαφορα

    εκει που για εμενα εχεις κανει το πιο μεγαλο λαθος ειναι οτι ανεβασες παρα πολυ το μπροστινο
    να το βαλεις παλι στην μαμα θεση

    για τα υπερ .ειναι κυριως λογο του οτι πηγες τον τροχο πισω και πολυ λιγοτερο οτι ανεβασες το μπροστινο ( παιζει ελαχιστο ρολο)
    στα μειον ειναι καθαρα λογο του οτι ανεβασες το μπροστινο

    ριξε το μπροστινο εκει που ηταν και ξανακανε βολτα και μετα μου λες ...

    xmmm  Αλεξη νομιζω οτι αυτο που λες για την δυχαλα που πιανει τον αξονα στα δικα μας δεν ισχυει ,σε μας παει οπως παει το ψαλιδι ντουγρου και δεν εχει κληση καθολου.

    Αυτο που λες για την παραλληλοτητα ειναι πιο εντονη στο κ9


    Και ακομα πιο εντονη για να μην πουμε 100% παραλληλα ειναι στο S1000RR δες εδω


    Ψαχουλευα κατι φωτο σημερα του Kostara οταν ετρεχε με το κ5 και απο οτι βλεπω το setup ειναι ιδιο με εμενα τωρα.
    Δες τα μπροστινα που ειναι και το ψαλιδι.


    Η μαμα θεση του μπροστινου απο οτι ξερω ειναι 4mm απο την ταπα του preload....εγω τα ειχα στα 2mm κατεβασμενα με 1411mm wheelbase,πιο κατω μου εριχνε μουτρα στην στροφη και ενιωθα πολυ βαρος μπροστα.Γιαυτο και υπεθεσα οτι θελει κιαλο σηκωμα εφοσον το μακρυνα κιαλο
    Να δοκιμασω να τα παω παλι στα 2mm αν ειναι και βλεπω...4mm νομιζω ειναι πολυ.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Miou
    Full gixxer
    Full gixxer
    Miou

    Όνομα: : Alexandros
    Τόπος : Αθηνα
    Ηλικία : 42
    Αριθμός μηνυμάτων : 13212
    Αγωνιζόμενος : Nop...
    Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Δευ 16 Ιουλ 2018, 15:55

    βαλε ρε το μπροστινο στην μαμα θεση και κανε μια δοκιμη και μετα μου ξαναλες

    ναι εαν το ριξεις πολυ το μπροστινο τοτε ναι μεν βουταει πιο ευκολα και γρηγορα αλλα και πιο νευρικο θα γινει και μετα θα ειναι πιο δυσκολο και με πιο βαρια αισθηση να αλλαξεις κατευθυνση

    ______________________________________________________
    Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

    www.facebook.com/optovision            ... join us...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    kentaurosk8
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    kentaurosk8

    Άντρας Όνομα: : Nίκος
    Τόπος : Αθήνα
    Ηλικία : 38
    Αριθμός μηνυμάτων : 2031
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/06/2009

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Δευ 16 Ιουλ 2018, 16:29

    Γιατί δεν δοκιμάζεις να βάλεις ένα ψαλίδι απο S1000RR ? lol! lol! lol! xaxa xaxa xaxa fafoutis fafoutis fafoutis
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    panosk8
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    panosk8

    Άντρας Όνομα: : Πανος
    Ηλικία : 34
    Αριθμός μηνυμάτων : 2308
    Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Τρι 17 Ιουλ 2018, 15:51

    Καλά πως μπορείς να πάρεις δεδομένα από μια φώτο μόνο?για τις μπουκάλες μπροστά το λέω. Αυτός μπορεί να έχει βάλει ροδέλες στη πίσω ανάρτηση κ να χει αλλάξει το ύψος πισω, να έχει άλλο pivot στον άξονα του ψαλιδιου κ χίλια δυο. Καλά όχι χίλια δυο αλλά μερικά ακόμα.

    Τη ρόδα καλά έκανες κ την πηγές τέρμα πίσω αν σ αρέσει. Εγώ το έχω κοντό γιατί το θέλω όλη την ώρα σούζα. Τις μπουκάλες κακώς τις σήκωσες.αν σηκώσες το πίσω με ροδέλες, τότε οκ. Αλλά δεν το γράφεις πουθενά αυτό. Γενικά άμα παρακάνεις κάτι μετά σου χαλάει κάπου αλλού. Τι Λάστιχα φοράς? 55 άρια η 50αρια? Κ το λάστιχο σ αλλάζει τη γεωμετρία κ αισθηση . Η κορόνα κ το προφίλ περισσότερο .

    Τελος μπορείς να μέτρησεις το ύψος με τη ρόδα τέρμα πίσω κ τέρμα μπροστά να σου φύγει η απορία απ το  να ψάχνεις τα ψαλίδια τι κλίση εχουν
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 29
    Αριθμός μηνυμάτων : 278
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Τετ 18 Ιουλ 2018, 02:05

    Miou έγραψε:
    βαλε ρε το μπροστινο στην μαμα θεση και κανε μια δοκιμη και μετα μου ξαναλες

    ναι εαν το ριξεις πολυ το μπροστινο τοτε ναι μεν βουταει πιο ευκολα και γρηγορα αλλα και πιο νευρικο θα γινει και μετα θα ειναι πιο δυσκολο και με πιο βαρια αισθηση να αλλαξεις κατευθυνση

    Λοιπον...  hallo  με χειρουργικη ακριβεια τα εβαλα στα 4mm stock υψος οπως λεει το μανουαλ απο την εγκοπη της ταπας και κατω.
    Εχασα κανα τριαμισαρι τεσσερα κιλα λιπα μεχρι να τα παω ακριβως αλλα νταξ  fafoutis  

    Το εκανα μια βολτα...δεν πιεσα πολυ...χαλαρα πραματα....αν πω οτι δεν μαρεσει τωρα θα πω ψεματα....λογικο που κερδισε πισω την σβελταδα του....μερικες φορες σε καποια κομματια νιωθω λιγο πιο πολυ βαρος στο τιμονι στο κεντρο της στροφης αλλα γενικος συμπεριφερεται καλητερα oooyes  αλλα δεν μπορω να καταλαβω scratch γιατι στις αρχες μολις το πηρα που ηταν χαμηλο μπροστα και κοντο πισω ηταν σαν να ειχα ενα τσουβαλι πατατες στην τιμονοπλακα  scratch ισως επειδη ηταν οτι να ναι το sag και τα υπολοιπα.......  τελος παντον κομπλε τωρα....






    kentaurosk8 έγραψε:
    Γιατί δεν δοκιμάζεις να βάλεις ένα ψαλίδι απο S1000RR ? lol! lol! lol! xaxa xaxa xaxa fafoutis fafoutis fafoutis

    fafoutis  το 2014 που ειχα κ@...λες ισως να ψαχνωμουν no1 τωρα πανε αυτα  nono

    panosk8 έγραψε:
    Καλά πως μπορείς να πάρεις δεδομένα από μια φώτο μόνο?για τις μπουκάλες μπροστά το λέω. Αυτός μπορεί να έχει βάλει ροδέλες στη πίσω ανάρτηση κ να χει αλλάξει το ύψος πισω, να έχει άλλο pivot στον άξονα του ψαλιδιου κ χίλια δυο. Καλά όχι χίλια δυο αλλά μερικά ακόμα.

    Τη ρόδα καλά έκανες κ την πηγές τέρμα πίσω αν σ αρέσει. Εγώ το έχω κοντό γιατί το θέλω όλη την ώρα σούζα. Τις μπουκάλες κακώς τις σήκωσες.αν σηκώσες το πίσω με ροδέλες, τότε οκ. Αλλά δεν το γράφεις πουθενά αυτό. Γενικά άμα παρακάνεις κάτι μετά σου χαλάει κάπου αλλού. Τι Λάστιχα φοράς? 55 άρια η 50αρια? Κ το λάστιχο σ αλλάζει τη γεωμετρία κ αισθηση . Η κορόνα κ το προφίλ περισσότερο .

    Τελος μπορείς να μέτρησεις το ύψος με τη ρόδα τέρμα πίσω κ τέρμα μπροστά να σου φύγει η απορία απ το  να ψάχνεις τα ψαλίδια τι κλίση εχουν

    Κοιτα και εγω τωρα στο ψαξιμο ειμαι να δω πιο σεταπ μαρεσει πιο πολυ για στροφες file

    Ενταξει δεν θελει και πολυ  Wink  αν εξερεσουμε λιγο το αυτοκολλητο στην τιμονοπλακα φαινεται να ειναι τερμα η μπουκαλες....τωρα για πισω ναι μονο ο Τασος ξερει τι ειχε κανει.

    Λαστιχο πισω φοραω 190/55 το 55 με το 50 διαβασα σε ξενο φορουμ οτι σηκωνει το μηχανακι 10μμ πισω cyclops δεν ξερω αν ισχυει τοσο πολυ αλλα μονο απο το λαστιχο + το μακριμα εχω σηκωθει αρκετα πισω το καταλαβαινω κιολας γιατι πλεον το φτανω ισα ισα με τις μυτες fafoutis  πρωτα παταγε ολο το παπουτσι κατω.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Miou
    Full gixxer
    Full gixxer
    Miou

    Όνομα: : Alexandros
    Τόπος : Αθηνα
    Ηλικία : 42
    Αριθμός μηνυμάτων : 13212
    Αγωνιζόμενος : Nop...
    Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Τετ 18 Ιουλ 2018, 10:29

    γιαννη τι λαστιχα φορας και τι πιεση?

    ______________________________________________________
    Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

    www.facebook.com/optovision            ... join us...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 29
    Αριθμός μηνυμάτων : 278
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Τετ 18 Ιουλ 2018, 13:06

    Φοραω Mitas sport force.Για δρομο ειναι τρομερο με τιμη στα 220ε...... 34 μπροστα 38 πισω,πιο κατω τσιχλιαζουν πολυ αλλα περνω και δυκαβαλο καθε μερα.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Miou
    Full gixxer
    Full gixxer
    Miou

    Όνομα: : Alexandros
    Τόπος : Αθηνα
    Ηλικία : 42
    Αριθμός μηνυμάτων : 13212
    Αγωνιζόμενος : Nop...
    Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Τετ 18 Ιουλ 2018, 14:42

    αμα ειναι αντιστοιχα με τα εντουραδικα που ειχα δοκιμασει τοτε τσαμπα ο χρονος με τις ρυθμισεις στις αναρτησεις με τετοια χαλια λαστιχα

    πραγματικα τα μιτας ηταν απο τα χειροτερα ελαστικα που ειχαμε δοκιμασει στην εντουροπαρεα μου παλια
    δεν εχω ιδεα πως ειναι τα δρομισια αλλα εγω θα εβαζα κατι πιο επωνυμο και εμπιστεψιμο

    ______________________________________________________
    Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

    www.facebook.com/optovision            ... join us...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    kentaurosk8
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    kentaurosk8

    Άντρας Όνομα: : Nίκος
    Τόπος : Αθήνα
    Ηλικία : 38
    Αριθμός μηνυμάτων : 2031
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/06/2009

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Τετ 18 Ιουλ 2018, 14:55

    Miou έγραψε:
    αμα ειναι αντιστοιχα με τα εντουραδικα που ειχα δοκιμασει τοτε τσαμπα ο χρονος με τις ρυθμισεις στις αναρτησεις με τετοια χαλια λαστιχα

    πραγματικα τα μιτας ηταν απο τα χειροτερα ελαστικα που ειχαμε δοκιμασει στην εντουροπαρεα μου παλια
    δεν εχω ιδεα πως ειναι τα δρομισια αλλα εγω θα εβαζα κατι πιο επωνυμο και εμπιστεψιμο

    +1000 Για τα σκ@τ@ είναι και μόνο. Στην εντουράδα κόβανε τακούνια και τσάμπα και τα 20-25€ που είχε το κάθε λάστιχο.... Γιάννη με 80€ πάνω παίρνεις λαστιχάρα και αξίζει εκεί που μένεις θα τα βγάλεις τα λεφτά σε γούστα....
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 29
    Αριθμός μηνυμάτων : 278
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Τετ 18 Ιουλ 2018, 14:56

    Miou έγραψε:
    επωνυμο και εμπιστεψιμο

    Κραταω μονο αυτα τα δυο γιατι και εγω πριν τα βαλω σε αυτα τα δυο κολουσα.....Μεχρι που τα εβαλε φιλος που ξυναμε μαζι μας αρεσαν πολυ μετα τα εβαλα εγω και τωρα σχεδον ολοι η παρεα....

    Για τα εντουραδικα δεν εχω ιδεα.....Αλλα τα συγκεκριμενα ειναι σαν μπαμπαλου tongue ειναι ενα φτηνο λαστιχο το οποιο εγω στο βαζω κατηγορια αναμεσα σε ROSSO CORSA και Supercorsa SP σε κρατημα δηλαδη ειναι αναμεσα σε αυτα τα δυο γιατι τα εχω δοκιμασει και αυτα...Τα Sp ειδικα τα αλλαζα σαν καραμελες στο κ2.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 29
    Αριθμός μηνυμάτων : 278
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Τετ 18 Ιουλ 2018, 15:16

    kentaurosk8 έγραψε:
    Miou έγραψε:
    αμα ειναι αντιστοιχα με τα εντουραδικα που ειχα δοκιμασει τοτε τσαμπα ο χρονος με τις ρυθμισεις στις αναρτησεις με τετοια χαλια λαστιχα

    πραγματικα τα μιτας ηταν απο τα χειροτερα ελαστικα που ειχαμε δοκιμασει στην εντουροπαρεα μου παλια
    δεν εχω ιδεα πως ειναι τα δρομισια αλλα εγω θα εβαζα κατι πιο επωνυμο και εμπιστεψιμο

    +1000 Για τα σκ@τ@ είναι και μόνο. Στην εντουράδα κόβανε τακούνια και τσάμπα και τα 20-25€ που είχε το κάθε λάστιχο.... Γιάννη με 80€ πάνω παίρνεις λαστιχάρα και αξίζει εκεί που μένεις θα τα βγάλεις τα λεφτά σε γούστα....

    O φιλος μου που τα ξεκινησε πρωτος ξινει με τα μιτας παντου.....Δεν προσπαθω να αποδειξω οτι ειναι γαμαουα σουπερ ντουπερ λαστιχο κλπ,σαφος με ενα ζευγαρι SP η D212 η KR θα αλλαξει τελειως ολη η προσφηση εννοειτε αυτο... ΑΛΛΑ στα 220ε με τοποθετηση-ζυγοσταθμιση δεν υπαρχει παρομοια επιλογη σε επωνυμο και καινουργιο...


    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    panosk8
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    panosk8

    Άντρας Όνομα: : Πανος
    Ηλικία : 34
    Αριθμός μηνυμάτων : 2308
    Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Τετ 18 Ιουλ 2018, 15:44

    Εγώ ήθελα να ρωτήσω τι είναι αυτά τα mitas ρε παιδιά... Αλλά με κάλυψαν παραπανω μίου /Κένταυρος. Σοβαρά τώρα.. Με 80 ευρώ παραπάνω στα 300 ευρώ είναι τα d212...

    Στα πιστιαρικα φθηνό λάστιχο κ φθηνό κράνος δεν σηκώνει. Αντε το κράνος τσούζει λίγο όταν έρχεται η στιγμή να το πληρώσουμε, αλλά πραγματικά τα λάστιχα ποτέ δεν πρέπει να λυπομαστε τα λεφτά. 300 ευρώ (η καλύτερα 80 ευρώ διαφορά) είναι μόνο μια ιδεα αφού συντηρείς μηχανή.δε νομίζω ότι πρέπει να τα κόψεις από κει.

    Επίσης τα λάστιχα μπορεί να σου χαλασουν το σετ απ όπως είπε ο μίου. Κ καλά Λάστιχα καμία φορά. Εγώ μια φορά είχα βάλει τα r10 Bridgestone, είναι πολύ καλό λάστιχο αντικειμενικά όμως εμένα δεν μου έκατσε για τον άλφα η βήτα λόγο. δεν μπορούσα να φρεναρω. Η μηχανή έπαιζε δεξιά αριστερά. Μετά ξαναγύρισα σ αυτα τα λάστιχα που είχα κ έχω βρει την υγεία μου.

    Θυμάμαι μια φορά είχα πάρει κάτι goldfren η κάτι τέτοιο τακάκια πολύ φθηνά . Παίζει να χει κ 10 χρόνια από ebay. Ακόμα τα χω στο χαρτόνι τους. Τα είδε ο μάστορας μου λέει αυτά δε στα βάζω πάνω στο μηχανακι.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 29
    Αριθμός μηνυμάτων : 278
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Τετ 18 Ιουλ 2018, 23:51

    panosk8 έγραψε:
    Εγώ ήθελα να ρωτήσω τι είναι αυτά τα mitas ρε παιδιά... Αλλά με κάλυψαν παραπανω μίου /Κένταυρος. Σοβαρά τώρα.. Με 80 ευρώ παραπάνω στα 300 ευρώ είναι τα d212...

    Στα πιστιαρικα φθηνό λάστιχο κ φθηνό κράνος δεν σηκώνει. Αντε το κράνος τσούζει λίγο όταν έρχεται η στιγμή να το πληρώσουμε, αλλά πραγματικά τα λάστιχα ποτέ δεν πρέπει να λυπομαστε τα λεφτά. 300 ευρώ (η καλύτερα 80 ευρώ διαφορά) είναι μόνο μια ιδεα αφού συντηρείς μηχανή.δε νομίζω ότι πρέπει να τα κόψεις από κει.

    Επίσης τα λάστιχα μπορεί να σου χαλασουν το σετ απ όπως είπε ο μίου. Κ καλά Λάστιχα καμία φορά. Εγώ μια φορά είχα βάλει τα r10 Bridgestone, είναι πολύ καλό λάστιχο αντικειμενικά όμως εμένα δεν μου έκατσε για τον άλφα η βήτα λόγο. δεν μπορούσα να φρεναρω. Η μηχανή έπαιζε δεξιά αριστερά. Μετά ξαναγύρισα σ αυτα τα λάστιχα που είχα κ έχω βρει την υγεία μου.

    Θυμάμαι μια φορά είχα πάρει κάτι goldfren η κάτι τέτοιο τακάκια πολύ φθηνά . Παίζει να χει κ 10 χρόνια από ebay. Ακόμα τα χω στο χαρτόνι τους. Τα είδε ο μάστορας μου λέει αυτά δε στα βάζω πάνω στο μηχανακι.

    Very Happy Βρε μην πανικοβαλεστε τοσο πολυ για τα λαστιχα τα συγκεκριμενα,δεν ειναι τοσο τραγικα οσο τα λετε....για να τα φοραω και να ξυνω πατηθρα πολυ ευκολα (οχι μονο εγω) μπορω να πω,ειναι πολυ καλα.....Καλο ειναι να μην λεμε πολλα αν δεν εχουμε δοκιμασει κατι.... file

    Δευτερον για το σεταπ που λετε οτι χαλαει ας μην ξεχναμε οτι ενα πολυ καλο λαστιχο γομα πχ, μασκαρευει πολλες  φορες τα λαθοι των αναρτησεων οταν παμε ταπα file κραταει μεν φουλ αλλα αν ειναι και πουτ@ν@ το σεταπ παραμορφονεται.Κραταει ομως.

    Τελος παντον εγω δεν ειπα πουθενα οτι παω σαπουνι κλπ για να κατηγορισουμε τα λαστιχα....ειπα το χανω σε μερικα σημεια....οταν εννοω το χανω δεν ειμαι στην φαση 30 μοιρων αλλα σχεδον οριο rider  κοιταω λοιπον να το κανω τελειο στα ορια αυτα,τουλαχιστον στην πολιτικη ασφαλτο που εχουμε karo ole
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    kentaurosk8
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    kentaurosk8

    Άντρας Όνομα: : Nίκος
    Τόπος : Αθήνα
    Ηλικία : 38
    Αριθμός μηνυμάτων : 2031
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/06/2009

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Πεμ 19 Ιουλ 2018, 09:50

    Γιάννη επειδή ξέρω το πόσο πολύ στρίβεις συνήθως σε αυτές τις κλίσεις φαίνεται το καλό λάστιχο. Ακόμα και να έχεις την ίδια πρόσφυση με ένα επώνυμο σίγουρα δεν θα έχεις την ίδια αντοχή. Λογικά θα σε βγάλει για πιο πολλά χλμ το επώνυμο.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Miou
    Full gixxer
    Full gixxer
    Miou

    Όνομα: : Alexandros
    Τόπος : Αθηνα
    Ηλικία : 42
    Αριθμός μηνυμάτων : 13212
    Αγωνιζόμενος : Nop...
    Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Πεμ 19 Ιουλ 2018, 10:54

    γιαννη αμα εσενα σου αρεσει το λαστιχο παει τελος ο,τι και να λενε οι αλλοι
    δεν τα εχω δοκιμασει , δεν ηξερα καν οτι η μιτας βγαζει τετοια λαστιχα
    απλα προσωπικα εχω κολλημα να βαλω στο μηχανακι μου αγνωστα πραγματα ποσο μαλλον λαστιχα
    οταν θα ερθω διακοπες πανω ευβοια θα σου ερθω κανα βολτακι να τα δοκιμασω lol!

    ______________________________________________________
    Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

    www.facebook.com/optovision            ... join us...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 29
    Αριθμός μηνυμάτων : 278
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Πεμ 19 Ιουλ 2018, 15:25

    kentaurosk8 έγραψε:
    Γιάννη επειδή ξέρω το πόσο πολύ στρίβεις συνήθως σε αυτές τις κλίσεις φαίνεται το καλό λάστιχο. Ακόμα και να έχεις την ίδια πρόσφυση με ένα επώνυμο σίγουρα δεν θα έχεις την ίδια αντοχή. Λογικά θα σε βγάλει για πιο πολλά χλμ το επώνυμο.

    Θελω να στρυβω κιαλο κιαλο κιαλο  lol!  lol!  60 μοιρες κλιση στον αγιο γινεται?  fafoutis πλακα κανω

    Δειτε λιγο πελμα και φθορα,ειναι τεσσαρων χιλιαδων χιλιομετρων μεχρι στιγμης τα λαστιχα με παρα πολυ δυκαβαλο....Απο Rebound - Comp - SAG διχνει να ειμαι τζαμι ουτε χιλακια στις εγκοπες ουτε βιαια φαγωματα....SMOOTH φθορα  Very Happy

    Το πισω τερματισμενο




    Και το μπροστα



    Miou έγραψε:
    γιαννη αμα εσενα σου αρεσει το λαστιχο  παει τελος ο,τι και να λενε οι αλλοι
    δεν τα εχω δοκιμασει , δεν ηξερα καν οτι η μιτας βγαζει τετοια λαστιχα
    απλα προσωπικα εχω κολλημα να βαλω στο μηχανακι μου αγνωστα πραγματα ποσο μαλλον λαστιχα
    οταν θα ερθω διακοπες πανω ευβοια θα σου ερθω κανα βολτακι να τα δοκιμασω lol!

    Μαρεσουν πολυ ναι,θα δοκιμασω και τα dunlop KR μολις φαω αυτα να δoυμε.Αλεξη μακαρι να ερθεις φιλε να παμε πευκι να φαμε σουβλακια miam να τα πουμε να δεις και το καπα....χτυπα τηλ αμα ανεβεις  yep
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Miou
    Full gixxer
    Full gixxer
    Miou

    Όνομα: : Alexandros
    Τόπος : Αθηνα
    Ηλικία : 42
    Αριθμός μηνυμάτων : 13212
    Αγωνιζόμενος : Nop...
    Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Πεμ 19 Ιουλ 2018, 17:33

    δεν νομιζω οτι οι καραμπινες θα δουλεψουν καλα στον δρομο

    αμα θελεις να δοκιμασεις ντανλοπ καλυτερα να δοκιμασεις κατι αλλο
    πχ 212

    ______________________________________________________
    Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

    www.facebook.com/optovision            ... join us...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    panosk8
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    panosk8

    Άντρας Όνομα: : Πανος
    Ηλικία : 34
    Αριθμός μηνυμάτων : 2308
    Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Πεμ 19 Ιουλ 2018, 18:00

    Άρα δλδ τι εννοείς? Ότι έβαλα τα ρ10 κ μου αποκάλυψαν τα προβλήματα των αναρτήσεων μου? hallo

    Τέλος πάντων, βάλε ότι σου κάνει κέφι.
    τα κρ είναι ότι πρέπει με 195/65 προφίλ.. ssss Εκεί να δεις, θα θέλεις τις μπουκάλες να τις βάλεις μέσα στη τιμονοπλακα για να το φέρεις στα ίσια..

    Αυτό σου λεγα στη φώτο που ανέβασες αλλα δεν καταλαβαίνεις. Οκ τις έχει τις μπουκάλες κάτω. Αυτό όμως δεν λέει τίποτα από μόνο του.

    Τα κρ φυσικά κ ΔΕΝ κάνουν για δρόμο. Πολλές φορές είναι σκληρό να το χωνέψουμε, αλλά το λάστιχο αυτό δεν συνιστάται για δρόμο.

    Πάει κ πάει μια χαρά, τα χω βάλει αλλά υπάρχουν κ άλλα Λάστιχα που κανουν εξίσου καλά τη δουλειά τους χωρίς τα μείον του κρ στο δρομο


    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 29
    Αριθμός μηνυμάτων : 278
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Πεμ 19 Ιουλ 2018, 19:40

    panosk8 έγραψε:


    1 Άρα δλδ τι εννοείς? Ότι έβαλα τα ρ10 κ μου αποκάλυψαν τα προβλήματα των αναρτήσεων μου? hallo

    2 Πάει κ πάει μια χαρά, τα χω βάλει αλλά υπάρχουν κ άλλα Λάστιχα που κανουν εξίσου καλά τη δουλειά τους χωρίς τα μείον του κρ στο δρομο


    1. Οταν ρυθμιζεις ενα μηχανακι σωστα,να σου κραταει αψογα στο δρομο με μετριο προς κακο λαστιχο τοτε σε ιδιες διαστασεις γομας θα ειναι απλα τελειο...νομιζω ειναι απλη λογικη...και δεν θα φορτωνεις τα προβληματα στην γομα ....εκει εχω καταληξει εγω που σκαλιζω τα δικα μου....

    Πχ τοτε το 2014 οταν ειχα βαλει ψαλιδι και μπροστινα στο κ2 ειχα βαλει και superbike λαστιχα....πηγαινα εγω και εστριβα σαν το μουλαρι χαμπαρια τιποτα στις αρχες για καμπωσες μερες fafoutis  40 sag μπροστα 10πισω ρυθμισεις οτι να ναι γεματο χιλακια το λαστιχο στις τρυπες.....κραταγε μια χαρα ομως ε δε λεω....αλλα ηταν ολο το μηχανακι λαθος nono nono nono

    Για τα R10 δεν μπορω να πω κατι δεν τα εχω δοκιμασει δεν ξερω....

    Anyway.....

    2. ναι καπως ετσι εχω καταληξει και εγω λοιπον με τα μιτας file κανουν εξισου καλα την δουλεια τους σε σχεση με τα υπολοιπα που εχω δοκιμασει.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    tasos1984
    Normal gixxer
    Normal gixxer


    Άντρας Όνομα: : Τάσος
    Τόπος : Αθήνα
    Ηλικία : 34
    Αριθμός μηνυμάτων : 341
    Αγωνιζόμενος : OPEN
    BMU
    SBK
    Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Πεμ 19 Ιουλ 2018, 20:22

    Καλησπέρα στους φίλους, για να λυθεί η απορία όσον αφορά το Κ5 που έτρεχα, το μπροστινό ήταν προσωπο εμπρός, το πίσω αμορτισέρ ήταν μαμά (stock) και είχα βάλει ροδέλα μισό πόντο πίσω συν το λάστιχο που ήταν 195/65. Είχα δοκιμάσει διάφορα Setup και αυτό που γράφω ήταν αυτό που μου άρεσε.
    Γρανάζια 15-44.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    http://www.bikepics.com/members/tasos1010
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 29
    Αριθμός μηνυμάτων : 278
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Πεμ 19 Ιουλ 2018, 20:36

    tasos1984 έγραψε:
    Καλησπέρα στους φίλους, για να λυθεί η απορία όσον αφορά το Κ5 που έτρεχα, το μπροστινό ήταν προσωπο εμπρός, το πίσω αμορτισέρ ήταν μαμά (stock) και είχα βάλει ροδέλα μισό πόντο πίσω συν το λάστιχο που ήταν 195/65. Είχα δοκιμάσει διάφορα Setup και αυτό που γράφω ήταν αυτό που μου άρεσε.
    Γρανάζια 15-44.

    Γεια σου Τασο karo karo karo  no1

    μισο ποντο ροδελα + 195-65 ωρε μανα μου  affraid  affraid  affraid αρα οντος ηταν υπερβολη που το σηκωσα τερμα μπροστα...προχωραμε  eeee

    Thanks cheers
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    panosk8
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    panosk8

    Άντρας Όνομα: : Πανος
    Ηλικία : 34
    Αριθμός μηνυμάτων : 2308
    Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Πεμ 19 Ιουλ 2018, 21:34

    John-X έγραψε:
    tasos1984 έγραψε:
    Καλησπέρα στους φίλους, για να λυθεί η απορία όσον αφορά το Κ5 που έτρεχα, το μπροστινό ήταν προσωπο εμπρός, το πίσω αμορτισέρ ήταν μαμά (stock) και είχα βάλει ροδέλα μισό πόντο πίσω συν το λάστιχο που ήταν 195/65. Είχα δοκιμάσει διάφορα Setup και αυτό που γράφω ήταν αυτό που μου άρεσε.
    Γρανάζια 15-44.

    Γεια σου Τασο karo karo karo  no1

    μισο ποντο ροδελα + 195-65 ωρε μανα μου  affraid  affraid  affraid αρα οντος ηταν υπερβολη που το σηκωσα τερμα μπροστα...προχωραμε  eeee

    Thanks cheers

    Πειστηκες τώρα? hallo


    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Miou
    Full gixxer
    Full gixxer
    Miou

    Όνομα: : Alexandros
    Τόπος : Αθηνα
    Ηλικία : 42
    Αριθμός μηνυμάτων : 13212
    Αγωνιζόμενος : Nop...
    Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   Παρ 20 Ιουλ 2018, 10:28

    fafoutis fafoutis fafoutis

    ______________________________________________________
    Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

    www.facebook.com/optovision            ... join us...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
     
    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup
    Επιστροφή στην κορυφή 
    Σελίδα 1 από 2Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
     Παρόμοια θέματα
    -
    » 1000 XroniaIraklis TV

    Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
    Greek GSX-R forum :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ :: ΦΡΕΝΑ - ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-
    Μετάβαση σε:  
    Copyright ©2008 - 2018, gixxer.gr
    gixxerforum@gmail.com