Greek GSX-R forum
K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΣυχνές ΕρωτήσειςΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
    Κορυφαίοι συγγραφείς
    Miou
    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_l10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_c10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_r10 
    JIMK7
    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_l10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_c10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_r10 
    nasos-v
    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_l10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_c10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_r10 
    T.R.E
    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_l10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_c10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_r10 
    k8 600 kk
    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_l10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_c10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_r10 
    kostaskr6
    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_l10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_c10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_r10 
    κολτρέϊν
    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_l10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_c10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_r10 
    Leroy
    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_l10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_c10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_r10 
    ripper
    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_l10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_c10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_r10 
    mistiriodis_tsantakias
    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_l10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_c10K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Poll_r10 

    Μοιραστείτε
     

     K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup

    Πήγαινε κάτω 
    Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
    ΣυγγραφέαςΜήνυμα
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 30
    Αριθμός μηνυμάτων : 285
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΠαρ 20 Ιουλ 2018, 12:07

    panosk8 έγραψε:
    John-X έγραψε:
    tasos1984 έγραψε:
    Καλησπέρα στους φίλους, για να λυθεί η απορία όσον αφορά το Κ5 που έτρεχα, το μπροστινό ήταν προσωπο εμπρός, το πίσω αμορτισέρ ήταν μαμά (stock) και είχα βάλει ροδέλα μισό πόντο πίσω συν το λάστιχο που ήταν 195/65. Είχα δοκιμάσει διάφορα Setup και αυτό που γράφω ήταν αυτό που μου άρεσε.
    Γρανάζια 15-44.

    Γεια σου Τασο karo karo karo  no1

    μισο ποντο ροδελα + 195-65 ωρε μανα μου  affraid  affraid  affraid αρα οντος ηταν υπερβολη που το σηκωσα τερμα μπροστα...προχωραμε  eeee

    Thanks cheers

    Πειστηκες τώρα? hallo



    Μα δεν αμφεβαλα καπου για το σεταπ του Τασου ουτος η αλλος...

    Τελος παντον πηγα βολτιτσα....γρηγορη βολτιτσα fotia με κακή εμπειρια...ο πισως τροχος στον αερα...αυτη την αισθηση μου δινει υπο πιεση ...και πολυ ντριφτ στις εξοδους.

    Κλαην μαην θα το αλλαξω ολο το σεταπ ξανα.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Miou
    Full gixxer
    Full gixxer
    Miou

    Όνομα: : Alexandros
    Τόπος : Αθηνα
    Ηλικία : 42
    Αριθμός μηνυμάτων : 13291
    Αγωνιζόμενος : Nop...
    Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΠαρ 20 Ιουλ 2018, 15:49

    δεν σε καταλαβαινω οταν γραφεις ο πισω τροχος στον αερα ... υπο πιεση
    τι εννοεις γιαννη?

    για το ντριφτ στην εξοδο δεν σου φταιει οτι εριξες το μπροστινο 4μμ
    μαλλον ειναι απο την ρυθμιση της αναρτησης

    αν και 38 πιεση πισω για εμενα ειναι πολυ
    αλλα δεν ξερω και τα μιτας

    ______________________________________________________
    Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

    www.facebook.com/optovision            ... join us...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 30
    Αριθμός μηνυμάτων : 285
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΣαβ 21 Ιουλ 2018, 02:14

    Miou έγραψε:
    δεν σε καταλαβαινω οταν γραφεις ο πισω τροχος στον αερα ... υπο πιεση
    τι εννοεις  γιαννη?

    για το ντριφτ στην εξοδο δεν σου φταιει οτι εριξες το μπροστινο 4μμ
    μαλλον ειναι απο την ρυθμιση της αναρτησης

    αν και 38 πιεση πισω για εμενα ειναι πολυ
    αλλα δεν ξερω και τα μιτας


    Στην πρωτη χαλαρη βολτα που πηγα μου φανικε ωραιο,σβελταδικο κλπ....στην δευτερη δοκιμη με ολοσωμη και φουλ εξοπλισμο που πηγα καθαρα για να το πιεσω οσο παει,σε καθε στροφη ενιωθα οτι δεν πέφτει καθολου βαρος στον πισω τροχο και οτι απλα το λαστιχο χαιδευει την ασφαλτο.Οπως καθομαι πανω στην μηχανη δηλαδη νιωθω οτι γερνει προς τα μπροστα....Sag με φουλ εξοπλισμο εχω 35μπροστα και 40 πισω και ειμαι καμια 90αρια κιλα με αυτον.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Miou
    Full gixxer
    Full gixxer
    Miou

    Όνομα: : Alexandros
    Τόπος : Αθηνα
    Ηλικία : 42
    Αριθμός μηνυμάτων : 13291
    Αγωνιζόμενος : Nop...
    Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΣαβ 21 Ιουλ 2018, 12:03

    αυτα ειναι απο την ολινς

    Free sag/ Without Rider
    Rear
    5 - 15 mm
    Front
    20 - 30 mm


    Ride height/ With Rider
    Rear
    25 - 35 mm
    Front
    30 - 40 mm


    γενικα καλα εισαι απο σαγκ
    και εχεις φαει και λιγη παραπανω διαδρομη στο πισω
    η αισθηση ειναι κατι που διαφερει στον καθε αναβατη
    παιξε λιγο με τις ρυθμισεις και θα το βρεις

    επισης να μην ξεχνας ποτε οτι ρυθμιση αναρτησης ειναι λιγο συμβιβασμος
    καπου θα κερδισεις και καπου θα χασεις

    ______________________________________________________
    Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

    www.facebook.com/optovision            ... join us...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    panosk8
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    panosk8

    Άντρας Όνομα: : Πανος
    Ηλικία : 35
    Αριθμός μηνυμάτων : 2393
    Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΣαβ 21 Ιουλ 2018, 14:24

    Miou έγραψε:


    για το ντριφτ στην εξοδο δεν σου φταιει οτι εριξες το μπροστινο 4μμ
    μαλλον ειναι απο την ρυθμιση της αναρτησης


    +1 χωρίς να θέλω να υποβαθμισω τις στοκ αναρτησεις (υπάρχουν παιδιά που γράφουν πολύ καλούς χρόνους με στοκ) το λιγότερο που θες είναι γραμμικά ελατήρια(υποθέτω ότι έχεις τα στοκ προοδευτικά) μπροστά κ λάδια (για να πεις ότι έχεις θεωρητικα τον απόλυτο έλεγχο στο μπροστινό σου) και μετά αν θες το κάτι τι παραπανω, ένα άλλο αμορτισέρ πίσω. Μόλις τα κάνεις αυτά, και χωρίς να κάνεις καμιά άλλη ρύθμιση, θα καταλάβεις που υστερούν οι στοκ αναρτησεις. Ειδικά στο πίσω.


    Σε ένα δρόμο που γλυστραει όταν ανοίγεις το γκάζι υπό κλίση, νιώθεις το πίσω ότι πάει να σε βοηθήσει να βρει πρόσφυση? Συμπιέζεται κ μετά γλυστραει η κάνει ένα κρακ κ ξεκολλάει?

    Αυτό είναι κ μια ένδειξη κ για τη κατάσταση του λάστιχου επίσης.ποσο φθορά ειχει. Κ φθορά δεν εννοώ μόνο πόσο ψωμί έχει ακόμα αλλά πόσους κύκλους έχεις φάει κ πόσο ικανό είναι ακόμα να μαλακώνει όσο το ζεσταινεις.

    Εκεί είναι κ το λάθος με τα αγωνιστικά τύπου κρ. Πρώτον από κατασκευής είναι πολύ μεγάλο κ βαρύ. Ειδικά το πίσω. Το βάζεις δίπλα δίπλα με 190/55 κ γελάς.
    Θέλει κουβέρτες η πίστα για να ξεσταθει κ χάνει την απόδοση του πολύ γρήγορα (για χρηση δρόμου). Κ δεν κανει για 300αρεςη δικάβαλο. Φυσικό είναι, αφού είναι για ένα αγώνα η ενα 2ημερο στη πίστα κ δεν είναι κατασκεύασμενο να ζεσταθεί κ να κρυώσει 100 φορές λέμε τώρα σε ένα χρόνο.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    DrIoannis
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    DrIoannis

    Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1624
    Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
    Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΣαβ 21 Ιουλ 2018, 17:27

    KR σε δρόμο απλά ξεχάστε το. Θα πέσεις και θα λες φταίει το λάστιχο. Αμ δεν θα φταίει το λάστιχο αλλά το ξερό μας το κεφάλι που βάζουμε hardcore αγωνιστικό λάστιχο σε δημόσιο δρόμο. Sto Ellada μόνο γίνονται αυτά. Στο εξωτερικό αν ακούσουν κάτι τέτοιο θα πουν τρελοί είναι αυτοί οι Έλληνες.

    Για τη γεωμετρία καλά κάνεις και το ψάχνεις αλλά θέλει πολύ δουλειά, σημειώσεις και κατάλληλο περιβάλλον για δοκιμές. Δεν θα σου πω προς τα πού να πας αλλά θα κάνεις μόνος το ταξίδι γιατί έτσι θα μάθεις πολύ περισσότερα και μόνο εσύ ξέρεις τι θες. Μπορείς να διαβάσεις λίγο από net για να μάθεις τι κάνει η κάθε αλλαγή και να αποφασίσεις μόνος σου.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    varypiniths
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    varypiniths

    Άντρας Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ
    Τόπος : PORTO SALONICA
    Ηλικία : 30
    Αριθμός μηνυμάτων : 352
    Αγωνιζόμενος : κατι κατεχουμε και μεις...
    Hμερομηνία εγγραφής : 28/07/2011

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΣαβ 21 Ιουλ 2018, 20:51

    Ας πεταχτω και γω Shocked
    4 sag πισω ειναι παααααρα πολυ μαλακο...ξεκινα σφιγγε...και οσο σφιγγεις ξεσφιγγε την αργη!
    Μπακαλικα τωρα για να μην μπαινω σε αναλυσεις και ορολογιες...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 30
    Αριθμός μηνυμάτων : 285
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΔευ 23 Ιουλ 2018, 15:43

    Miou έγραψε:
    αυτα  ειναι απο την ολινς

    Free sag/ Without Rider
    Rear
    5 - 15 mm
    Front
    20 - 30 mm


    Ride height/ With Rider
    Rear
    25 - 35 mm
    Front
    30 - 40 mm


    γενικα καλα εισαι απο σαγκ
    και εχεις φαει και λιγη παραπανω διαδρομη στο πισω
    η αισθηση ειναι κατι που διαφερει στον καθε αναβατη
    παιξε λιγο με τις ρυθμισεις και θα το βρεις

    επισης να μην ξεχνας ποτε οτι ρυθμιση αναρτησης ειναι λιγο συμβιβασμος
    καπου θα κερδισεις και καπου θα χασεις

    Ελα Αλεξη ναι τα ορια του σαγκ τα γνωριζω....το ξερω οτι ειναι μαλακο πισω στην θεωρια...αλλα στην πραξη εγω το νιωθω πολυ κουτσουρο γιαυτο και δεν το σφυγκο αλλο....compresion εχω 16 κλικς out απο soft....Οτι λεει το και το μανουαλ δηλαδη.Η δικια σου αναρτηση ειναι πολυ σκληρη γενικος σε σχεση με αυτη που ειχε πανω το δικο μου.Μηπως εχει και διαφορετικο υψος εσενα?και το νιωθω να γερνει μπροστα? xmmm  θα τις μετρησω.

    panosk8 έγραψε:
    Miou έγραψε:


    για το ντριφτ στην εξοδο δεν σου φταιει οτι εριξες το μπροστινο 4μμ
    μαλλον ειναι απο την ρυθμιση της αναρτησης


    +1 χωρίς να θέλω να υποβαθμισω τις στοκ αναρτησεις (υπάρχουν παιδιά που γράφουν πολύ καλούς χρόνους με στοκ) το λιγότερο που θες είναι γραμμικά ελατήρια(υποθέτω ότι έχεις τα στοκ προοδευτικά) μπροστά κ λάδια (για να πεις ότι έχεις θεωρητικα τον απόλυτο έλεγχο στο μπροστινό σου) και μετά αν θες το κάτι τι παραπανω, ένα άλλο αμορτισέρ πίσω. Μόλις τα κάνεις αυτά, και χωρίς να κάνεις καμιά άλλη ρύθμιση, θα καταλάβεις που υστερούν οι στοκ αναρτησεις. Ειδικά στο πίσω.


    Σε ένα δρόμο που γλυστραει όταν ανοίγεις το γκάζι υπό κλίση, νιώθεις το πίσω ότι πάει να σε βοηθήσει να βρει πρόσφυση? Συμπιέζεται κ μετά γλυστραει η κάνει ένα κρακ κ ξεκολλάει?

    Αυτό είναι κ μια ένδειξη κ για τη κατάσταση του λάστιχου επίσης.ποσο φθορά ειχει. Κ φθορά δεν εννοώ μόνο πόσο ψωμί έχει ακόμα αλλά πόσους κύκλους έχεις φάει κ πόσο ικανό είναι ακόμα να μαλακώνει όσο το ζεσταινεις.

    Εκεί είναι κ το λάθος με τα αγωνιστικά τύπου κρ. Πρώτον από κατασκευής είναι πολύ μεγάλο κ βαρύ. Ειδικά το πίσω. Το βάζεις δίπλα δίπλα με 190/55 κ γελάς.
    Θέλει κουβέρτες η πίστα για να ξεσταθει κ χάνει την απόδοση του πολύ γρήγορα (για χρηση δρόμου). Κ δεν κανει για 300αρεςη δικάβαλο. Φυσικό είναι, αφού είναι για ένα αγώνα η ενα 2ημερο στη πίστα κ δεν είναι κατασκεύασμενο να ζεσταθεί κ να κρυώσει 100 φορές λέμε τώρα σε ένα χρόνο.

    Πανω συμπιεζετε και γλυστραει πολυ ομολα....δεν με σκιαζει....εγω βλεπω οτι χαλασε απο τοτε που το μακρινα και το εριξα και μπροστα......Σαν συνολο οπως το ειχα πριν το πειραξω μου αρεσαι πολυ περισοτερο.....θα δοκιμασω ρυθμισεις σε τελειως στοκ wheelbase.

    DrIoannis έγραψε:
    KR σε δρόμο απλά ξεχάστε το. Θα πέσεις και θα λες φταίει το λάστιχο. Αμ δεν θα φταίει το λάστιχο αλλά το ξερό μας το κεφάλι που βάζουμε hardcore αγωνιστικό λάστιχο σε δημόσιο δρόμο. Sto Ellada μόνο γίνονται αυτά. Στο εξωτερικό αν ακούσουν κάτι τέτοιο θα πουν τρελοί είναι αυτοί οι Έλληνες.

    Για τη γεωμετρία καλά κάνεις και το ψάχνεις αλλά θέλει πολύ δουλειά, σημειώσεις και κατάλληλο περιβάλλον για δοκιμές. Δεν θα σου πω προς τα πού να πας αλλά θα κάνεις μόνος το ταξίδι γιατί έτσι θα μάθεις πολύ περισσότερα και μόνο εσύ ξέρεις τι θες. Μπορείς να διαβάσεις λίγο από net για να μάθεις τι κάνει η κάθε αλλαγή και να αποφασίσεις μόνος σου.

    Θα το βρω το sweet spot εννοειτε good  δω ρυθμισα το κ2 που ηταν ολο πατεντα,ειχε γινει φοβερο στις στροφες....μου πηρε λιγο χρονο αλλα το βρηκα...εχω διαβασει παρα πολυ οσον αφορα την καθε αλλαγη....εχω δει και ολα τα video του Dave moss  xazosmile  beer1

    varypiniths έγραψε:
    Ας πεταχτω και γω Shocked
    4 sag πισω ειναι παααααρα πολυ μαλακο...ξεκινα σφιγγε...και οσο σφιγγεις ξεσφιγγε την αργη!
    Μπακαλικα τωρα για να μην μπαινω σε αναλυσεις και ορολογιες...

    Στην αργη δηλαδη? xmmm  rebound?συγνωμη κιολας αλλα παω λιγο με την ξενες ορολογιες Very Happy
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    varypiniths
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    varypiniths

    Άντρας Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ
    Τόπος : PORTO SALONICA
    Ηλικία : 30
    Αριθμός μηνυμάτων : 352
    Αγωνιζόμενος : κατι κατεχουμε και μεις...
    Hμερομηνία εγγραφής : 28/07/2011

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΔευ 23 Ιουλ 2018, 15:52

    Συμπιεση...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    babis k8
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    babis k8

    Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
    Ηλικία : 37
    Αριθμός μηνυμάτων : 1325
    Αγωνιζόμενος : Ναι...
    Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΤρι 24 Ιουλ 2018, 00:30

    Καλησπερα κ απο εμενα Very Happy

    Εισαι τυχερος γιατι κ5-6-7-8 ειχαν πουληθει παρα πολλα οποτε ξερουμε οτι πονανε σε φρενα κ αναρτηση κ ξερουμε κ τις δοκιμασμενες λυσεις...

    Φρενα θες σωληνακια-καλα υγρα κ τακακια ή ακομα καλυτερα τρομπα αφτερ,μονομπλοκ δαγκανες απο κ9-cbr-R1-kawa zx10r k κ εισαι μπομπα.

    Η πισω αναρτηση ειναι για πεταμα...(ο Τασος ειναι απο τους ελαχιστους που επεμεινε σε καλο σερβις κ ριβαλβινγκ του πισω κ εβγαζε αγωνα με επιτυχια,βεβαια μιλαμε για ενα παιδι που ειναι βαθυτατος γνωστης του αντικειμενου κ που ξερει να "διαβαζει" κ να αποκωδικοποιει το πως κ το γιατι στο προβλημα "αναρτηση")

    Προσωπικα,εχοντας κανει ριβαλβινγκ κ σερβις στο πισω αμορτισερ στο κ8 που ειχα (στον ιδιο αναρτησα που εφτιαχνε κ ο Τασος το δικο του) κ εχοντας τρεξει κ αγωνες με ohlins TTX στο k8 μου (χωρις πολυ ψαξημο στις ρυθμισεις του ΤΤΧ κ με λαθος ελατηριο,τσαμπα πεταξα τα λεφτα μου για αναβαθμιση του στοκ αμορτισερ,σκετο σκουπιδι για την πιστα!Ροδελλα δεν ειχα βαλει αν κ χρειαζοταν,αν το κρατουσα θα εβαζα σιγουρα καποπυ μισο ποντο.

    Για τον δρομο,για οικονομια θα εκανα ενα καλο σερβις στο στοκ αμορτισερ με ενα καλο ριβαλβινγκ ζητωντας απο τον βελτιωτη να μου δωσει συγκεκριμενα κλικ επαναφορας-4-5 τουλαχιστον-μιας κ σε στοκ μορφη πρεπει να τερματισεις την επαναφορα για να δεις καποια ssss στοιχειωδη βελτιωση.

    Συνοπτικα

    1.Καλο γενικο σερβις στο πισω αμορτισερ (λαδια-αζωτο-ριβαλβινγκ)

    2.Αλλαγη λαδιων στα καλαμια με καλο λαδι (η spectro βγαζει ενα πολυ καλο κ με μεγαλη αντοχη στην πιεση) ξανατσεκαρεις τις ρυθμισεις κ βλεπεις μην τυχον χρειαστεις αλλα ελατηρια κ ριβαλβινγκ για εξτρα κλικ επεναφορας

    3.Ξεχνα τα σλικ,δεν ειναι πολιτικα λαστηχα κ δεν ειναι για να δουλευουν στους 50-60 βαθμους που θα πιασουν MAX στο δρομο,θα σε "πουλησουν"...βαλε ενα καλο 2γομο πολιτικο λαστηχο μιας κ εισαι..."μαχητης του δρομου" (σκληρο στο κεντρο μαλακο στο πλαι) γραναζωσε (κοντυνε) αναλογα (+1,2 γραναζια πισω θεωρω πως εισαι κομπλε) φτιαξε θεση οδηγησης κλιπ-ον κ μασπιε.

    4.Βαλε τον πισω τροχο στο κεντρο κ λιγο πιο πισω

    5.Φτιαξε ΣΑΓΚ,βαλε τις ρυθμισεις των αναρτησεων κοντα στις στοκ ρυθμισεις,βγες βολτα να ζεστανεις τα λαδια των αναρτησεων,παρε ενα κατσαβιδι κοντα,σταματα καπου στο δρομο κ με ζεστες πλεον τις αναρτησεις προσπαθησε να φερεις στατικα τις ρυθμισεις σε ενα επιθυμητο επιπεδο μετριας συμπιεσης κ σχετικα προοδευτικης αργης επαναφορας.

    Προσπαθησε οταν συμπιεζεις ολο το μηχανακι στατικα (απο τιμονοπλακα κ απο την σελα) να "αντιδρουν" το ιδιο κ η μπροστα κ η πισω αναρτηση...

    6.Ασε τις ρυθμισεις των αναρτησεων σε καποιο επιθυμητο σημειο (εννοειται οτι κρατας αρχειο) κ ΟΔΗΓΑ-ΟΔΗΓΑ-ΟΔΗΓΑ-ΟΔΗΓΑ-ΟΔΗΓΑ... oooyes

    Τα περιθωρια βελτιωσης που εχεις σαν οδηγος ειναι παααααρα πολυ περισσοτερα απο αυτα που θα σου δωσει το σετ απ...ειδικα οταν μιλαμε για τον δρομο ssss

    Οσο πειραζεις τοσο θα χανεις το μπουσουλα.

    Οταν αποφασισεις να μπεις πιστα,θα συνειδητοποιησεις αυτο που σου λεω πιο πανω κ αμεσως θα καταλαβεις την οδηγικη σου υστερηση...,τοτε θα δεις βεβαια κ τα κουσουρια που κουβαλα η μοτο σου.

    Να σου πω κ κατι αλλο-γιατι διαβαζα πιο πανω σχολιο σου,που εχεις σαν μετρο συγκρισης ενα φιλο σου που ξυνει παντου-για το δρομο ΕΙΔΙΚΑ,προσπαθησε να εχεις οσο λιγοτερες μοιρες μπορεις,βγαζοντας το σωμα σου κ εχοντας πιο ορθια την μοτοσυκλετα.

    Θα κινεισαι το ιδιο γρηγορα ισως κ γρηγοροτερα,αλλα με μεγαλυτερη ασφαλεια.

    Καλη επιτυχια!!!
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Gixxerm@n
    Adv. gixxer
    Adv. gixxer
    Gixxerm@n

    Άντρας Όνομα: : Γιώργος
    Τόπος : ΞΑΝΘΗ
    Ηλικία : 39
    Αριθμός μηνυμάτων : 578
    Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΣαβ 18 Αυγ 2018, 12:40

    +6mm ροδέλα πίσω
    190/55 λάστιχο
    1435mm μεταξόνιο,όσο πίσω πάει ο άξονας
    +4mm μπροστά,οι μπουκάλες στο ίδιο επίπεδο με την τιμονόπλακα,δεν προεξέχουν καθόλου

    από placebo effect και μόνο,είναι καλύτερα Very Happy

    για τον ρυθμό μου στο δρόμο (πλέον ούτε καν γόνατο),το αισθάνομαι οκ.
    στην πίστα,3 φορές έχω μπει,την 3η μέχρι 1,32.3 με εντελώς δρομίσια pilot power 3 (το μπροστά είχε πάνω από 10.000 χλμ). έγραψε ο Τάσος που το έτρεξε,η άποψή του έχει βαρύτητα.

    το set-up το είχα πάρει κάποια χρόνια πριν από το gixxer.com

    εδιτ:δες κι αυτό, μερικά χρόνια πριν
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Gixxerm@n
    Adv. gixxer
    Adv. gixxer
    Gixxerm@n

    Άντρας Όνομα: : Γιώργος
    Τόπος : ΞΑΝΘΗ
    Ηλικία : 39
    Αριθμός μηνυμάτων : 578
    Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΣαβ 18 Αυγ 2018, 14:32

    babis k8 έγραψε:

    ...Τα περιθωρια βελτιωσης που εχεις σαν οδηγος ειναι παααααρα πολυ περισσοτερα απο αυτα που θα σου δωσει το σετ απ...ειδικα οταν μιλαμε για τον δρομο  ssss

    Οσο πειραζεις τοσο θα χανεις το μπουσουλα.

    Οταν αποφασισεις να μπεις πιστα,θα συνειδητοποιησεις αυτο που σου λεω πιο πανω κ αμεσως θα καταλαβεις την οδηγικη σου υστερηση...,τοτε θα δεις βεβαια κ τα κουσουρια που κουβαλα η μοτο σου.

    Να σου πω κ κατι αλλο-γιατι διαβαζα πιο πανω σχολιο σου,που εχεις σαν μετρο συγκρισης ενα φιλο σου που ξυνει παντου-για το δρομο ΕΙΔΙΚΑ,προσπαθησε να εχεις οσο λιγοτερες μοιρες μπορεις,βγαζοντας το σωμα σου κ εχοντας πιο ορθια την μοτοσυκλετα.

    Θα κινεισαι το ιδιο γρηγορα ισως κ γρηγοροτερα,αλλα με μεγαλυτερη ασφαλεια.

    Καλη επιτυχια!!!


    +1.000.000.000.000 όλο το ζουμί εδώ είναι win
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 30
    Αριθμός μηνυμάτων : 285
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΣαβ 18 Αυγ 2018, 16:36

    To post του babi k8  εχει πολυ ζουμι και το διαβασα 2-3 φορες  cheers

    Να ξεκαθαρισω οτι τον φιλο μου τον ανεφερα μονο για να διξω ποσο καλα κρατανε τα mitas....φυσικα και δεν τον εχω σαν μετρο συγκρισης περαιτερω Wink

    Οσον αφορα τις μοιρες ναι συμφωνω....ΑΛΛΑ η ανδρεναλινη που προσφερει η μεγαλη κληση ειναι ολο το ζουμι για εμενα και ο λογος που οδηγαω το καπα και θελω να το βελτιωσω κιαλο.

    Περασαν πολλες μερες απο το τελευτεο μου ποστ....εκατσα με ιρεμια.....εκανα πολλες δοκιμες πολλα χιλιομετρα πολλα λυσε δεσε πολλες στασεις στον δρομο ανεβα κατεβα σφυξε ξεσφυξε μεσα στο λιοπυρι πολυ βενζινα....βρηκα και καποια τραγικα λαθοι στις προηγουμενες μετρησεις σαγκ.....40μμ rider sag μπρος πισω   Shocked  Shocked δεν ξερω πως και τι και γιατι....λαθος αρχικη μετρηση και συνεργασια με τον φιλο μου προφανος.

    Αλλα οχι ηταν πολυ ωραια oooyes  

    ------------------------------------------------------------------------------
    Το σεταπ που κατεληξα προς το παρον ειναι :

    Wheelbase 1403mm λιγο πιο κοντο απο μαμα (Αναγκαστηκα προς το παρον λογο αλυσιδας και ελυψης συνδετηρων)

    Πισω σαγκ 32mm

    Πισω rebound 12 κλικς απο τερμα σκληρο. (μαξ κλικς 30)

    Πισω compression 18 κλικς απο τερμα σκληρο (μαξ κλικς 23)

    -------------------------------------------------------------------------------

    Μπροστα σαγκ 35mm

    2mm αποσταση μπουκαλας,μπρουτζινο χρωμα απο τιμονοπλακα (Τελικη επιλογη για εμενα μονο εκει μου αρεσει)

    Rebound 9 κλικς απο τερμα σκληρο (μαξ κλικς 16)

    Compression 16 κλικς απο τερμα σκληρο (μαξ κλικς 21)

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 2mzkfl

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Fo2ctl


    Εντυπωσεις....Το μηχανακι εγινε ξυραφι στις στροφες...παναλαφρη και κοφτερη αισθηση γενικος στην οδηγηση σε σχεση με πριν που ηταν μακρι και οτι να ναι σε σαγκ.Θελει ομως λιγο ακομα δουλιτσα στο wheelbase...Απο ολα τα wheelbase που δοκιμασα το sweetspot που βρηκα για μενα ειναι μεταξει 1405-1410mm και θα το φτιαξω στην επομενη αλλαγη αλυσιδας...Ξεφραγκιαστικα να περνω συνδετηρες  fafoutis

    Κατι αλλο που δεν μου αρεσαι...για να πετυχω 35mm σαγκ μπροστα η προφορτηση πρεπει να ναι μια γραμμη απο τερμα σφυχτη...ειμαι πολυ οριακα....Μηπως η μπουκαλες χρειαζοντε καινουργια λαδια?η παω και για πιο σκληρα ελατυρια?
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Gixxerm@n
    Adv. gixxer
    Adv. gixxer
    Gixxerm@n

    Άντρας Όνομα: : Γιώργος
    Τόπος : ΞΑΝΘΗ
    Ηλικία : 39
    Αριθμός μηνυμάτων : 578
    Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΣαβ 18 Αυγ 2018, 22:50

    John, ο δρόμος δεν είναι ότι καλύτερο για να κυνηγάς set-up. Από τη μια, οι συνθήκες δεν 3ιναι σταθερές, από την άλλη πόσο να πιέσεις! Τα οποία συμπεράσματα βγαίνουν από αίσθηση, άρα τίποτα το χειροπιαστό. Στην πίστα είναι όλα διαφορετικά, ελεγχόμενο περιβάλλον (άρα μπορείς να αφοσιωθείς στην οδήγηση και μόνο) και πάνω απ'όλα χρονομέτρηση. Εκεί μπορείς να δοκιμάσεις πράγματα (και set up αλλά και οδηγικά) και να δεις αν όντως δουλεύουν, το χρονόμετρο δεν λέει ποτέ ψέμματα.
    beer1
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    JIMK7
    Full gixxer
    Full gixxer
    JIMK7

    Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Τόπος : KΡHTH XANIA
    Ηλικία : 46
    Αριθμός μηνυμάτων : 7928
    Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
    Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΚυρ 19 Αυγ 2018, 08:22

    Gixxerm@n έγραψε:
    John, ο δρόμος δεν είναι ότι καλύτερο για να κυνηγάς set-up. Από τη μια, οι συνθήκες δεν 3ιναι σταθερές, από την άλλη πόσο να πιέσεις!  Τα οποία συμπεράσματα βγαίνουν από αίσθηση, άρα τίποτα το χειροπιαστό. Στην πίστα είναι όλα διαφορετικά, ελεγχόμενο περιβάλλον (άρα μπορείς να αφοσιωθείς στην οδήγηση και μόνο) και πάνω απ'όλα χρονομέτρηση. Εκεί μπορείς να δοκιμάσεις πράγματα (και  set up αλλά και οδηγικά) και να δεις αν όντως δουλεύουν, το χρονόμετρο δεν λέει ποτέ ψέμματα.
    beer1

    +100000000 okk

    ______________________________________________________
    ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 10p7ousK5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Icnsl4K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 2dhxn3kK5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 2lbdx0jK5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 2yltq15


    Ποτέ μη βασανίζεις τον εαυτό σου με την παρέα ενός ηλίθιου.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Συνδεδεμένος
    babis k8
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    babis k8

    Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
    Ηλικία : 37
    Αριθμός μηνυμάτων : 1325
    Αγωνιζόμενος : Ναι...
    Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΚυρ 19 Αυγ 2018, 22:19

    Μου αρεσει πολυ που σε βλεπω να ασχολεισαι τοσο πολυ με το κ5 σου!

    Κ σε καταλαβαινω που το κυνηγας στο δρομο,μιας κ η επισκεψη σε πιστα εχει αρχισει κ γινεται απαγορευτικη-απο οικονομικης αποψης-τις ημερες μας.

    Απο την αλλη,αυτο που κανεις (το να ψαχνεις οριακες κλισεις στο δρομο) πρεπει να κατανοησεις πως εχει μεγαλο ρισκο.Κ οταν κατι αρχιζει κ γινεται επικινδυνο,χιλιες φορες να μαζευεις χρηματα ολη τη χρονια προκειμενου να πας εστω κ μονο 2 φορες πιστα,παρα να κυνηγιεσαι στο δρομο ρισκαροντας.

    Με γυρνας στο μακρυνο 2009 οταν αγορασα το κ8 μου καινουριο κ βγηκα στους δρομους "παγανια"
    αναζητωντας οριακες κλισεις κ "ξυνοντας" γονατο στην τσακωνα κ στον κωλοσουρτη mal@kies

    Ευτηχως μου ηρθε γρηγορα το μυαλο κ το 2011 μετετρεψα το κ8 σε track bike παραδιδοντας μεχρι κ την πινακιδα ετσι ωστε να μην μπορω να "παρασυρθω" απο την παρεα για οποιαδηποτε βολτα στο δρομο.

    Πιο κατω θα δεις 2 φωτο για να καταλαβεις οσα σου ανεφερα στο προηγουμενο σχολιο μου για τα περιθωρια που εχεις σαν αναβατης...

    Φωτο απο την πρωτη αλλαγη ελαστηκων του κ8 μου ssss




    [img]K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Zu221310[/img]



    [img]K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Zu221410[/img]




    Αυτα τα ελαστηκα ηταν τα στοκ που ειχε οταν το πηρα καινουριο κ ειχαν 5 20λεπτα στις σερρες κ πολλες βολτες στο δρομο Rolling Eyes

    Στο κ8 εκτος απο μια τυπικη ρυθμιση sag κ μια ρυθμιση στις αναρτησεις στο περιπου,δεν ειχα κανει τπτ αλλο...ολο ηταν στοκ μεχρι κ τα υγρα φρενων κ τα τακακια!

    Στο δρομο βγαιναμε βολτες 5-6 ss κυριολεκτικα με την ταυτοτητα στο στομα.

    Ποτε κανενας δεν με περασε ουτε μπορουσε να με περασει με αυτα τα λαστηχα κ με το μοτο στοκ χωρις εξατμισεις χωρις καμια απολυτως βελτιωση...ξερεις γιατι δεν μπορουσαν να με περασουν;;;

    Ειχα μπει στις Σερρες κ ειχα κανει 5 20λεπτα ενω οι αλλοι δεν ειχαν παει ποτε ενω σνομπαραν κ την πιστα νομιζοντας οτι ειναι "χεραδες" Smile

    Φυσικα ειχα αρκετα χλμ σε βολτες με στροφιλικια κ ημουν σε ενα καλο οδηγικο επιπεδο ετσι ωστε αυτα τα 5 20λεπτα κ μονο να ειναι αρκετα για να εχω αλλες γραμμες,αλλη φορα αλλα φρενα!Κ ειχα γυρισει στις σερρες τοτε στο 1.35 φαντασου.

    Κ αυτοι που εβγαινα βολτα δεν ηταν "κουλοι" ηταν γρηγοροι,πολλοι γρηγοροι διατεθημενοι να ρισκαρουν τα παντα προκειμενου να ειναι μπροστα...

    Ολα αυτα δεν στα λεω να στο παιξω "χερας",απλα για να σου δωσω να καταλαβεις πως στο δρομο δεν κανεις απολυτως τιποτα...αν σε ενδιαφερει να βελτιωθεις οδηγικα η πιστα ειναι μονοδρομος! oooyes

    Θα σου αναφερω κ ενα ακομα περιστατικο ενος φιλου αγωνιζομενου στα μοταρντ.

    Εχουμε παει για προπονηση στην πιστα καρτ ολο το team που τον υποστηριζαμε κ μετα απο 2 20λεπτα,βγαινει εξω ολο νευρα οτι του φταει το λαστηχο η αναρτηση τα παντα.

    Του λεει ο μαστορας,"οκ ηρεμησε θα αλλαξουμε λαστηχα κ ρυθμιση στην αναρτηση".Βγαζει τον τροχο κ καλα οτι θα αλλαξει λαστηχο,βαζει κατσαβιδι στις αναρτησεις οτι κ καλα θα τις πειραξει,του βαζει το ιδιο λαστηχο κ δεν του πειραζει τπτ απολυτως.

    "Μπες μεσα" του λεει ο μαστορας κ συνεχιζει,"οντως ειχε γινει μ@λ@κι@ στην αναρτηση κ το λαστηχο φαινεται ταλαιπωρημενο,θα δεις αλλο μηχανακι τωρα fafoutis ".Οπως σου ειπα δεν του αλλαξε τπτ...

    Ο αγωνιζομενος κατεβασε το χρονο του απο το 1ο 20λεπτο κ οταν βγηκε εξω του λεει του μαστορα "ειδες που ειχα δικιο,ηταν μπουρδελο το λαστηχο,αυτο εφταιγε" xaxa xaxa xaxa

    lol! lol! lol!
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    babis k8
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    babis k8

    Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
    Ηλικία : 37
    Αριθμός μηνυμάτων : 1325
    Αγωνιζόμενος : Ναι...
    Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΔευ 20 Αυγ 2018, 00:46

    babis k8 έγραψε:
    Μου αρεσει πολυ που σε βλεπω να ασχολεισαι τοσο πολυ με το κ5 σου!

    Κ σε καταλαβαινω που το κυνηγας στο δρομο,μιας κ η επισκεψη σε πιστα εχει αρχισει κ γινεται απαγορευτικη-απο οικονομικης αποψης-τις ημερες μας.

    Απο την αλλη,αυτο που κανεις (το να ψαχνεις οριακες κλισεις στο δρομο) πρεπει να κατανοησεις πως εχει μεγαλο ρισκο.Κ οταν κατι αρχιζει κ γινεται επικινδυνο,χιλιες φορες να μαζευεις χρηματα ολη τη χρονια προκειμενου να πας εστω κ μονο 2 φορες πιστα,παρα να κυνηγιεσαι στο δρομο ρισκαροντας.

    Με γυρνας στο μακρυνο 2009 οταν αγορασα το κ8 μου καινουριο κ βγηκα στους δρομους "παγανια"
    αναζητωντας οριακες κλισεις κ "ξυνοντας" γονατο στην τσακωνα κ στον κωλοσουρτη  mal@kies

    Ευτηχως μου ηρθε γρηγορα το μυαλο κ το 2011 μετετρεψα το κ8 σε track bike παραδιδοντας μεχρι κ την πινακιδα ετσι ωστε να μην μπορω να "παρασυρθω" απο την παρεα για οποιαδηποτε βολτα στο δρομο.

    Πιο κατω θα δεις 2 φωτο για να καταλαβεις οσα σου ανεφερα στο προηγουμενο σχολιο μου για τα περιθωρια που εχεις σαν αναβατης...

    Φωτο απο την πρωτη αλλαγη ελαστηκων του κ8 μου  ssss




    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 <a href=K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Zu221310" />



    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 <a href=K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Zu221410" />




    Αυτα τα ελαστηκα ηταν τα στοκ που ειχε οταν το πηρα καινουριο κ ειχαν 5 20λεπτα στις σερρες κ πολλες βολτες στο δρομο Rolling Eyes

    Στο κ8 εκτος απο μια τυπικη ρυθμιση sag κ μια ρυθμιση στις αναρτησεις στο περιπου,δεν ειχα κανει τπτ αλλο...ολο ηταν στοκ μεχρι κ τα υγρα φρενων κ τα τακακια!

    Στο δρομο βγαιναμε βολτες 5-6 ss κυριολεκτικα με την ταυτοτητα στο στομα.

    Ποτε κανενας δεν με περασε ουτε μπορουσε να με περασει με αυτα τα λαστηχα κ με το μοτο στοκ χωρις εξατμισεις χωρις καμια απολυτως βελτιωση...ξερεις γιατι δεν μπορουσαν να με περασουν;;;

    Ειχα μπει στις Σερρες κ ειχα κανει 5 20λεπτα ενω οι αλλοι δεν ειχαν παει ποτε ενω σνομπαραν κ την πιστα νομιζοντας οτι ειναι "χεραδες"  Smile

    Φυσικα ειχα αρκετα χλμ σε βολτες με στροφιλικια κ ημουν σε ενα καλο οδηγικο επιπεδο ετσι ωστε αυτα τα 5 20λεπτα κ μονο να ειναι αρκετα για να εχω αλλες γραμμες,αλλη φορα αλλα φρενα!Κ ειχα γυρισει στις σερρες τοτε στο 1.35 φαντασου.

    Κ αυτοι που εβγαινα βολτα δεν ηταν "κουλοι" ηταν γρηγοροι,πολλοι γρηγοροι διατεθημενοι να ρισκαρουν τα παντα προκειμενου να ειναι μπροστα...

    Ολα αυτα δεν στα λεω να στο παιξω "χερας",απλα για να σου δωσω να καταλαβεις πως στο δρομο δεν κανεις απολυτως τιποτα...αν σε ενδιαφερει να βελτιωθεις οδηγικα η πιστα ειναι μονοδρομος! oooyes

    Θα σου αναφερω κ ενα ακομα περιστατικο ενος φιλου αγωνιζομενου στα μοταρντ.

    Εχουμε παει για προπονηση στην πιστα καρτ ολο το team που τον υποστηριζαμε κ μετα απο 2 20λεπτα,βγαινει εξω ολο νευρα οτι του φταει το λαστηχο η αναρτηση τα παντα.

    Του λεει ο μαστορας,"οκ ηρεμησε θα αλλαξουμε λαστηχα κ ρυθμιση στην αναρτηση".Βγαζει τον τροχο κ καλα οτι θα αλλαξει λαστηχο,βαζει κατσαβιδι στις αναρτησεις οτι κ καλα θα τις πειραξει,του βαζει το ιδιο λαστηχο κ δεν του πειραζει τπτ απολυτως.

    "Μπες μεσα" του λεει ο μαστορας κ συνεχιζει,"οντως ειχε γινει μ@λ@κι@ στην αναρτηση κ το λαστηχο φαινεται ταλαιπωρημενο,θα δεις αλλο μηχανακι τωρα fafoutis ".Οπως σου ειπα δεν του αλλαξε τπτ...

    Ο αγωνιζομενος κατεβασε το χρονο του απο το 1ο 20λεπτο κ οταν βγηκε εξω του λεει του μαστορα "ειδες που ειχα δικιο,ηταν μπουρδελο το λαστηχο,αυτο εφταιγε" xaxa xaxa xaxa

    lol! lol! lol!






    Ξεχασα να σου αναφερω επισης πως για τις οποιες αλλαγες θες κ ενα μετρο συγκρισης.Κ αυτο ειναι το χρονομετρο!Στο δρομο ποιο ειναι αραγε το μετρο συγκρισης;;;Η αισθηση,μαλιστα ssss

    Ναι μεν η "αισθηση" παιζει μεγαλο ρολο το χρονομετρο ομως ειναι αυτο που θα σου πει την (ΩΜΗ) αληθεια Wink

    Διαβασε κ αυτο τωρα...

    Επειδη δεν εχω πλεον πολυ ελευθερο χρονο,παρολο που εχω φτιαξει το zx6r μου track bike εδω κ 1,5 χρονο,ακομα ψαχνομαι σαν κ εσενα με το σετ απ του.

    Φετος καταφερα κ πηγα 3 φορες πιστα με τα ιδια παλιοσλικ που εχω,φαγωμενα τοσο που δεν εχουν "κορωνα".

    Μετα την 2η φορα,συνειδητοποιησα πως θελω να "μακρυνω" κ οτι κατι δεν παει καλα με την θεση σωματος,καθομαι πολυ μπροστα κ πολυ ψηλα ενω κ τα φρενα μου ζεσταινονται μετα απο παρατεταμενη χρηση κ χανω σε διαδρομη στην τρομπα.Ετσι εβαλα ενα προχειρο προσθετο στο τεποζητο-μαζι με ενα φιλο που μου το προτεινε-κ βγηκα στην πιστα.

    Αποτελεσμα το 1.07+ να γινει μετα απο 2 σεσσιον 1.06+ μιας κ κοθομουν πιο πισω,φορτιζα το πισω ελαστηκο κ μπορουσ ανα ανοιξω γκαζι χωρις χαζοκουνηματα.

    Στο τελευταιο t.d. που πηγα,ειχα πλεον μακρυνει κ μπηκα στην πιστα (με τα ιδια λαστηχα φυσικα για να εχω μετρο συγκρισης) με το σκεπτικο "ανετα θα κανω 1.05" Evil or Very Mad

    Κ ενω η "αισθηση" μου ηταν οντως οτι παω καλυτερα.το χρονομετρο εδειξε 1.08.500 fafoutis fafoutis fafoutis

    Σαν κλαμμενο νουνι ο Μπαμπινος...τι σκατα εγινε λεω;;;

    Αφου εχω ιδιες γραμμες,εχω καλυτερα φρενα απο την προηγουμενη φορα,τι εγινε;;;;

    Το 600 δεν ειναι χιλια που με το γκαζι μπορεις να "κλεψεις" κ να "τεμπελιασεις",θελει φορα φορααααα πολυυυ φορα,για να εχει καλη εξοδο.Οποτε κ εκανα αυτο,φοραααα φοραααα κ τελικα εκανα 1.06 χαμηλο μετα απο 3 σεσσιον κ πολυ κοπο μιας κ η μη κορωνα των ελαστηκων δεν βοηθουσε στο πλαγιασμα.

    Εκει συνειδητοποιησα οτι τελειωνω απο τακακια κ επρεπε να βαλω λιγο καλυτερα λαστηχα να "κυνηγησω" ενα καλο χρονο.

    Εβαλα μεταχειρο λαστηχα σε καλυτερη κατασταση,καινουρια τακακια κ το χρονομετρο εδειξε 1.05+

    Κυνηγωντας ομως το χρονο,αρχισα κ ολοενα πιεζα στα φρενα κ τα κρατουσα ολο κ πιο μεσα στη στροφη με αποτελεσμα...ΜΠΟΥΜΜΜΜ στην εισοδο της 1.

    Σηκωθηκα,ξεσκονιστηκα,σηκωσα το kawa,το εβαλα εμπρος,πηγα στα πιτς,βιδωσα το μασπιε που ειχε ξεβιδωθει κ εκανα αλλα 3 σεσσιον ssss (τα μανιταρια το εσωσαν κ το μονο που επαθε ηταν μια γρατζουνια στο φερινγκ κ φυσικα εγω ΤΠΤ)

    Προσπαθησε να μεταφερεις τα παραπανω σε οποιο δρομο θες κ σκεψου τα αποτελεσματα... Wink

    Καλο βραδυ κ sorry για τα "σεντονια"!!!

    hallo hallo hallo
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 30
    Αριθμός μηνυμάτων : 285
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΔευ 20 Αυγ 2018, 01:29

    Εχουν ζουμια πανω αυτα τα σεντονια ομως Very Happy

    Η αληθεια ειναι οτι στον Αγιο για παραδειγμα και γενικος στους δρομους μας δεν υπαρχει χρονομετρο οπως ειπες αλλα αισθηση.....Για μενα οδηγικη απολαυση ας το πω ετσι εφοσον παω βολτα και δεν με πιεζει καποιος κατι...οταν νιωθω το μηχανακι περιεργο και μου βγαζει την πιστη σε μια βολτα για να στρυψω,πχ να κουναει να εχει αισθηση βαρους στα κλιπονς,να γλυστραει σε ακυρες φασεις να ριχνει μουτρα η να πεταει κολο κλπ κλπ ειναι πραγματα που με γυρνανε σπιτι ξενερωμενο και προβληματισμενο για το τι μπορει να φταιε και τι πρεπει να πειραξω - βελτιωσω.

    Με βαση αυτα που μου λες καταληγω στο συμπερασμα,το οποιο εχει και το ερωτημα,μηπως φταιει και ο οδηγος τελικα?δηλαδη εγω... και οτι καποια προβληματα ειναι θεμα ικανοτητας και μετα στο μυαλο. Και οτι αυτα τα δυο θα βελτιωθουν μονο μεσα σε πιστα.

    Καταλαβα σωστα?

    Αν ειναι αυτο δεν θα διαφωνισω καθολου και θα ηθελα παρα πολυ να μπωεπιτελους σε πιστα να δω τι παιζει...αν πω επισης οτι εχω βρει την σωστη σταση σωματος και κουμπωνω τελεια και δεν ειναι αυτο το θεμα και αα ου ξερω γω ειμαι τελειος θα ειμαι μεγαλος ψευτης...Σταθερη σωστη σταση σωματος δεν εχω βρει απο το 2009 που ασχολουμαι ως τωρα fafoutis

    Για την πιστα δυστυχως τα εξοδα ειναι πολλα και ειδικα να ερθουμε οδηκος απο βορεια ευβοια συν οτι πρεπει να φυγουμε την ιδια μερα παλι βραδυ πισω σην τα λαστιχα που θα φαμε συν τα πιτογυρα fafoutis δεν μπορω να περιμενω 2 3 φορες το χρονο για μεγαρα και να παρατησω τις ευβοιοτικες βολτες lol! εμενα βραζει το αιμα μου τωρα καθε μερα θελω να στρυβω lol! ΑΛΛΑ μια φορα θα μπουμε μεγαρα με τους φιλους μου αν οχι τωρα το 18 σιγουρα το 19 πρωτα ο θεος.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    babis k8
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    babis k8

    Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
    Ηλικία : 37
    Αριθμός μηνυμάτων : 1325
    Αγωνιζόμενος : Ναι...
    Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΔευ 20 Αυγ 2018, 08:50

    John-X έγραψε:
    Εχουν ζουμια πανω αυτα τα σεντονια ομως Very Happy

    Η αληθεια ειναι οτι στον Αγιο για παραδειγμα και γενικος στους δρομους μας δεν υπαρχει χρονομετρο οπως ειπες αλλα αισθηση.....Για μενα οδηγικη απολαυση ας το πω ετσι εφοσον παω βολτα και δεν με πιεζει καποιος κατι...οταν νιωθω το μηχανακι περιεργο και μου βγαζει την πιστη σε μια βολτα για να στρυψω,πχ να κουναει να εχει αισθηση βαρους στα κλιπονς,να γλυστραει σε ακυρες φασεις να ριχνει μουτρα η να πεταει κολο κλπ κλπ ειναι πραγματα που με γυρνανε σπιτι ξενερωμενο και προβληματισμενο για το τι μπορει να φταιε και τι πρεπει να πειραξω - βελτιωσω.

    Με βαση αυτα που μου λες καταληγω στο συμπερασμα,το οποιο εχει και το ερωτημα,μηπως φταιει και ο οδηγος τελικα?δηλαδη εγω... και οτι καποια προβληματα ειναι θεμα ικανοτητας και μετα στο μυαλο. Και οτι αυτα τα δυο θα βελτιωθουν μονο μεσα σε πιστα.

    Καταλαβα σωστα?

    Αν ειναι αυτο δεν θα διαφωνισω καθολου και θα ηθελα παρα πολυ να μπωεπιτελους σε πιστα να δω τι παιζει...αν πω επισης οτι εχω βρει την σωστη σταση σωματος και κουμπωνω τελεια και δεν ειναι αυτο το θεμα και αα ου ξερω γω ειμαι τελειος θα ειμαι μεγαλος ψευτης...Σταθερη σωστη σταση σωματος δεν εχω βρει απο το 2009 που ασχολουμαι ως τωρα  fafoutis

    Για την πιστα δυστυχως τα εξοδα ειναι πολλα και ειδικα να ερθουμε οδηκος απο βορεια ευβοια συν οτι πρεπει να φυγουμε την ιδια μερα παλι βραδυ πισω σην τα λαστιχα που θα φαμε συν τα πιτογυρα fafoutis δεν μπορω να περιμενω 2 3 φορες το χρονο για μεγαρα και να παρατησω τις ευβοιοτικες βολτες lol!  εμενα βραζει το αιμα μου τωρα καθε μερα θελω να στρυβω lol! ΑΛΛΑ μια φορα θα μπουμε μεγαρα με τους φιλους μου αν οχι τωρα το 18 σιγουρα το 19 πρωτα ο θεος.



    Στο εχω ξαναπει κ σε αλλο σχολιο μου...τα περιθωρια βελτιωσης που εχεις σαν οδηγος ειναι τεραστια!!!Ειδικα εσυ που εχεις ριξει ωωωωρες στον Αγιο,αν μπεις πιστα θα δεις απιστευτη βελτιωση!

    Συμφωνω απολυτα οτι πρεπει κ η μοτο να σου δινει ενα αισθημα οτι ολα ειναι οκ,μην "χανεσαι" ομως στις λεπτομερειες,φτιαξε ενα σετ απ που θα σε κανει να νιωθεις ανετος κ οδηγα.Οταν θα μπεις πιστα κ μετα θα ξαναπας στον Αγιο θα αναρωτηθεις πως οδηγουσες τοσο καιρο.

    Η πιστα θα σου δωσει ροη κατι που στο δρομο δυσκολα θα το αποκτησεις.

    Στην πιστα θα καταλαβεις ποσο..."σουμιες" κ μαλακες ειναι οι αναρτησεις σου,οτι φρεναρεις πολυυυυυυυ νωριτερα απ"οτι πρεπει κ θα ανοιξεις για πρωτη φορα τερμα το γκαζι στην εξοδο απο στροφη...πραγμα που στο δρομο δεν θα το κανεις ΠΟΤΕ!!!

    Το βασικοτερο ομως...αν το παρακανεις ΔΕΝ θα διακινδυνευσεις την σωματικη σου ακεραιοτητα!!! ssss

    Φυσικα αν πας στην πιστα με σκοπο να ξυνεις παντου κ να πλαγιασεις οσο παει,το χρονομετρο θα δεις οτι θα σε απογοητευσει...αλλου ειναι το ζουμι Wink

    Καλες βολτες να εχεις κ οτι χρειαστεις εδω ειμαστε Very Happy

    Θα χαρω πολυ να σε δω στα Μεγαρα κ να οδηγησουμε παρεα cheers
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Gixxerm@n
    Adv. gixxer
    Adv. gixxer
    Gixxerm@n

    Άντρας Όνομα: : Γιώργος
    Τόπος : ΞΑΝΘΗ
    Ηλικία : 39
    Αριθμός μηνυμάτων : 578
    Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΔευ 20 Αυγ 2018, 10:28

    Ωραίος Μπάμπη, ποστ με ουσία. Το 2015 μπήκα πρώτη φορά πίστα, έκανα απίστευτη πρόοδο ως αναβάτης αν κι έχω κάνει μόνο 3 track day. Έπρεπε να είχα πάει πολύ νωρίτερα.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    John-X
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    John-X

    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : 'Ευβοια
    Ηλικία : 30
    Αριθμός μηνυμάτων : 285
    Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος
    Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011

    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup   K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup - Σελίδα 2 EmptyΔευ 20 Αυγ 2018, 16:51

    babis k8 έγραψε:
    John-X έγραψε:
    Εχουν ζουμια πανω αυτα τα σεντονια ομως Very Happy

    Η αληθεια ειναι οτι στον Αγιο για παραδειγμα και γενικος στους δρομους μας δεν υπαρχει χρονομετρο οπως ειπες αλλα αισθηση.....Για μενα οδηγικη απολαυση ας το πω ετσι εφοσον παω βολτα και δεν με πιεζει καποιος κατι...οταν νιωθω το μηχανακι περιεργο και μου βγαζει την πιστη σε μια βολτα για να στρυψω,πχ να κουναει να εχει αισθηση βαρους στα κλιπονς,να γλυστραει σε ακυρες φασεις να ριχνει μουτρα η να πεταει κολο κλπ κλπ ειναι πραγματα που με γυρνανε σπιτι ξενερωμενο και προβληματισμενο για το τι μπορει να φταιε και τι πρεπει να πειραξω - βελτιωσω.

    Με βαση αυτα που μου λες καταληγω στο συμπερασμα,το οποιο εχει και το ερωτημα,μηπως φταιει και ο οδηγος τελικα?δηλαδη εγω... και οτι καποια προβληματα ειναι θεμα ικανοτητας και μετα στο μυαλο. Και οτι αυτα τα δυο θα βελτιωθουν μονο μεσα σε πιστα.

    Καταλαβα σωστα?

    Αν ειναι αυτο δεν θα διαφωνισω καθολου και θα ηθελα παρα πολυ να μπωεπιτελους σε πιστα να δω τι παιζει...αν πω επισης οτι εχω βρει την σωστη σταση σωματος και κουμπωνω τελεια και δεν ειναι αυτο το θεμα και αα ου ξερω γω ειμαι τελειος θα ειμαι μεγαλος ψευτης...Σταθερη σωστη σταση σωματος δεν εχω βρει απο το 2009 που ασχολουμαι ως τωρα  fafoutis

    Για την πιστα δυστυχως τα εξοδα ειναι πολλα και ειδικα να ερθουμε οδηκος απο βορεια ευβοια συν οτι πρεπει να φυγουμε την ιδια μερα παλι βραδυ πισω σην τα λαστιχα που θα φαμε συν τα πιτογυρα fafoutis δεν μπορω να περιμενω 2 3 φορες το χρονο για μεγαρα και να παρατησω τις ευβοιοτικες βολτες lol!  εμενα βραζει το αιμα μου τωρα καθε μερα θελω να στρυβω lol! ΑΛΛΑ μια φορα θα μπουμε μεγαρα με τους φιλους μου αν οχι τωρα το 18 σιγουρα το 19 πρωτα ο θεος.



    Στο εχω ξαναπει κ σε αλλο σχολιο μου...τα περιθωρια βελτιωσης που εχεις σαν οδηγος ειναι τεραστια!!!Ειδικα εσυ που εχεις ριξει ωωωωρες στον Αγιο,αν μπεις πιστα θα δεις απιστευτη βελτιωση!

    Συμφωνω απολυτα οτι πρεπει κ η μοτο να σου δινει ενα αισθημα οτι ολα ειναι οκ,μην "χανεσαι" ομως στις λεπτομερειες,φτιαξε ενα σετ απ που θα σε κανει να νιωθεις ανετος κ οδηγα.Οταν θα μπεις πιστα κ μετα θα ξαναπας στον Αγιο θα αναρωτηθεις πως οδηγουσες τοσο καιρο.

    Η πιστα θα σου δωσει ροη κατι που στο δρομο δυσκολα θα το αποκτησεις.

    Στην πιστα θα καταλαβεις ποσο..."σουμιες" κ μαλακες ειναι οι αναρτησεις σου,οτι φρεναρεις πολυυυυυυυ νωριτερα απ"οτι πρεπει κ θα ανοιξεις για πρωτη φορα τερμα το γκαζι στην εξοδο απο στροφη...πραγμα που στο δρομο δεν θα το κανεις ΠΟΤΕ!!!

    Το βασικοτερο ομως...αν το παρακανεις ΔΕΝ θα διακινδυνευσεις την σωματικη σου ακεραιοτητα!!! ssss

    Φυσικα αν πας στην πιστα με σκοπο να ξυνεις παντου κ να πλαγιασεις οσο παει,το χρονομετρο θα δεις οτι θα σε απογοητευσει...αλλου ειναι το ζουμι Wink

    Καλες βολτες να εχεις κ οτι χρειαστεις εδω ειμαστε Very Happy

    Θα χαρω πολυ να σε δω στα Μεγαρα κ να οδηγησουμε παρεα cheers

    Oτι μου λες δεν το κανω copy-paste αλλα αποκοπη επικολληση στο μυαλο μου beer1

    Για την ροη που λες ποσο αληθεια..το εχω δει και στον αγιο αυτο...ειναι καποιοι τυπαδες,μετρημενοι,που ΑΠΛΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ στην στροφη με ροη ανεξηγητη....εγω να νιωθω οριο...και αυτοι σε δυο τρεις στροφες εχουν απλα εξαφανηστει.

    Για τις αναρτησεις συμφωνω.....οπως το φανταζομαι αν μπω πιστα στα φρενα θα βουταει μουτρα φουλ και στην εξοδο θα καθεται σαν βαρκα πισω, squat οπως λενε και οι ξενοι.

    Για το ξυσιμο ναι ισχυει......οσο και αν μ'αρεσει και αν γκρινιαζω γιαυτο το θεμα.....οταν μαζευομαι στο μηχανακι και αλλαζω στυλ παω πιο γρηγορα..τα παιδια μενουν πισω....η πικρη αληθεια ειναι αυτη.Τωρα αν μπω σε πιστα και αρχισω να ασχολουμαι με το χρονομετρο θα μπω σε αλλη μπριζα την οποια σκεφτομαι και ηδη χτυπαει η καρδια μου γρηγορα.

    Ελπιζω και εγω να βρεθουμε μεγαρα να τα πουμε και γιατι οχι να τρεξουμε κιολας beer1

    Προς το παρον συνεχιζω το σκαλισμα εγω okk




    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
     
    K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup
    Επιστροφή στην κορυφή 
    Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
     Παρόμοια θέματα
    -
    » 1000 XroniaIraklis TV

    Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
    Greek GSX-R forum :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ :: ΦΡΕΝΑ - ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-
    Μετάβαση σε:  
    Copyright ©2008 - 2018, gixxer.gr
    gixxerforum@gmail.com