Greek GSX-R forum
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_l10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_c10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_r10 
JIMK7
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_l10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_c10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_r10 
nasos-v
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_l10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_c10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_r10 
T.R.E
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_l10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_c10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_r10 
k8 600 kk
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_l10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_c10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_r10 
kostaskr6
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_l10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_c10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_r10 
κολτρέϊν
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_l10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_c10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_r10 
Leroy
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_l10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_c10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_r10 
ripper
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_l10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_c10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_l10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_c10ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Poll_r10 

 

 ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP

Πήγαινε κάτω 
+2
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
gixxermak
6 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
gixxermak
Full gixxer
Full gixxer
gixxermak


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 2295
Αγωνιζόμενος : Είμαι παππούς τώρα για τέτοια...
Hμερομηνία εγγραφής : 01/11/2008

ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP   ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP EmptyΠαρ 05 Φεβ 2010, 01:22

ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP N5053810

Λίγο μετά την επίσημη παρουσίαση της Fiat Yamaha ξεκίνησε η δράση στην πίστα της Sepang, με τον Valentino Rossi να μπάινει... φουριόζος.
Υπό αφόρητη ζέστη -θερμοκρασία περιβάλλοντος στους 40 βαθμούς Κελσίου, τη στιγμή που το οδόστρωμα «έβραζε» τους 60- ο Ιταλός 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής γύρισε την πίστα σε 2’01”411, χρόνος που είναι σχεδόν κατά ένα δευτερόλεπτο υποδεέστερος της record pole που σημείωσε το 2009 (2'00"518).
«Ξεκινήσαμε καλά τις δοκιμές και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί φέτος έχουμε μόλις έξι μέρες δοκιμές όπου θα πρέπει να ρυθμίσουμε τις μοτοσυκλέτες, οπότε δεν μπορούμε να χάσουμε χρόνο. Είμαι ευχαριστημένος από το νέο πλαίσιο που προσφέρει περισσότερη πρόσφυση, ενώ και οι αλλαγές που έχουν γίνει στον κινητήρα είναι θετικές. Θα έλεγα πως η Yamaha έκανε πολύ καλη δουλειά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Τώρα πρέπει να δουλέψουμε στις ρυθμίσεις των ηλεκτρονικών, αλλά απ' ότι φαίνεται είμαστε ήδη σε καλή κατάσταση», σχολίασε ο Doctor.
Mην περιμένετε σημαντικές αλλαγές στη M1 του 2010. Η μοτοσυκλέτα είναι αυτή που πρωτοείδαμε στις δοκιμές της Βαλένθια. Με λίγα λόγια πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση της μοτοσυκλέτας με την οποία το 2009 η Yamaha πήρε 10 νίκες και έφτασε στην κατάκτηση τριών τίτλων. Τόσο σίγουροι είναι στο Iwata για το δημιουργήματος που απέφυγαν να προχωρήσουν σε δραστικές αλλαγές. Οι σημαντικότερες έχουν γίνει στο πλαίσιο και κυρίως στον κινητήρα ώστε αυτός να μπορεί να συνδυάζει δύναμη και αξιοπιστία μιας και φέτος κάθε αναβάτης θα πρέπει να βγάζει τη σεζόν (18 αγώνες δηλαδή) με 6 κινητήρες.
Πίσω από τον Ιταλό βρέθηκε ο Casey Stoner με την Ducati Desmosedici GP10. Ο Αυστραλός δήλωσε ευχαριστημένος από την απόδοση του νέου κινητήρα με τη σειρά ανάφλεξης «big bang» ωστόσο αντιμετώπισε κάποια προβλήματα κραδασμών. Τόσο αυτός όσο και ο Hayden δοκίμασαν διαφορετικά ψαλίδια (ένα ανθρακονημάτινο και ένα αλουμινίου), ενώ ο Αμερικανό είχε στη διάθεσή του και κάποια διαφορετικά κουστούμια.
Μια θέση πιο κάτω βρέθηκε ο Colin Edwards με την M1 της Monster Tech 3, ενώ 4ος ήταν ο Loris Capirossi που δήλωσε ευχαριστημένος από τη δουλειά που έχει γίνει στη νέα Suzuki GSV-R. Προς το παρόν στη μοτοσυκλέτα είναι μονταρισμένος ο κινητήρας του 2009 μιας και ο καινούργιος θα είναι έτοιμος στα τέλη του μήνα.
«Φέραμε τρία πλαίσια και ήδη το ένα απορρίφθηκε καθώς είναι παρόμοιο με αυτό του 2009. Τελικά καταλήξαμε σε ένα το οποίο είχαμε δοκιμάσει και σε πιο κρύες συνθήκες στο Estoril και λειτούργησε καλά και εδώ που οι συνθήκες είναι πιο ζεστές. Είμαστε στο αρχικό στάδιο της εξέλιξης αλλά η αίσθησή μου είναι ότι βαδίζουμε στο σωστό δρόμο», σχολίασε ο πολύπειρος Loris Capirossi. Τα μειονεκτήματά της περσινής μοτοσυκλέτας είχαν να κάνουν με την ισορροπία της που είχε επιπτώσεις και στην απόδοση των ελαστικών αλλά και στον κινητήρα ο οποίος στερούταν δύναμης και αξιοπιστίας.
Πέμπτος ήταν ο Jorge Lorenzo που σημείωσε τον καλύτερό του χρόνο στον προτελευταίο γύρο που πραγματοποίησε. «Είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Η νέα μοτοσυκλέτα είναι διαφορετική από αυτή του 2009. Υπάρχουν μικρές λεπτομέρειες που έχουν αλλάξει προς το καλύτερο τη M1», σχολίασε ο Ισπανός.
Πρώτη Honda ήταν αυτή του Andrea Dovizioso που έκλεισε την ημέρα στην 6η θέση. Το HRC χει πέσει με τα μούτρα στη δουλειά και είναι αποφασισμένο να επιστρέψει στις επιτυχίες.
Πολλές αλλαγές έχουν γίνει στη νέα RC212V ειδικά στον τομέα του σασί και των «κουστουμιών». Ο Ιταλός μαζί με τον Dani Pedrosa δοκίμασαν φέρινγκ διαφορετικών διαστάσεων, καθώς και νέο πλαίσιο. Ο Pedrosa πέρασε αρκετή ώρα «παίζοντας» με τις ρυθμίσεις των νέων αναρτήσεων της Ohlins καθώς από φέτος όλες οι Honda θα φορούν τις σουηδικές αναρτήσεις αντί αυτών της Showa.
Ο Dovizioso τόνισε πως οι σημερινοί χρόνοι δεν αντιπροσωπεύουν τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας μιας και το βάρος σήμερα έπεσε πάνω στις ρυθμίσεις. Παράλληλα εξήρε τη δουλειά που έχουν κάνει οι τεχνικοί της Honda στον τομέα των ηλεκτρονικών και του κινητήρα.
«Είναι εκπληκτικό το πως οι τεχνικοί της Honda κατάφεραν να διατηρήσουν την ίδια, υψηλή ιπποδύναμη παρά τις αλλαγές που έγιναν για τη βελτίωση της αξιοπιστίας. Η νέα ηλεκτρονική έχει βελτιώσει την κατανομή δύναμης αλλά και το φρένο κινητήρα. Υπάρχει τεράστια βελτίωση, ενώ και η αίσθηση που έχουμε από το πλαίσιο είναι βελτιωμένη».
Εδώ θα πρέπει να σταθούμε λίγο στις αλλαγές που έχουν γίνει μέσα στο γκαράζ της Repsol Honda που δείχνει ότι βαδίζει στα χνάρια της Fiat Yamaha. Μπορεί να μην έχει υψωθεί τείχος μέσα στο γκαράζ, ωστόσο από φέτος δημιουργούνται δύο ομάδες με ξεχωριστούς team-managers.
Στην ομάδα του Pedrosa χρέη team-manager θα εκτελεί ο Alberto Puig, ενώ στην περίπτωση του Dovizioso τον ρόλο αυτό θα έχει ο Gianni Berti. Ο Ιταλός αναβάτης έχει και νέο αρχιμηχανικό μετά την αποχώρηση του Pete Benson o οποίος συνεχίζει την καριέρα του στη Moto2 δουλεύοντας με τον Scot Redding. Στη θέση αυτή προήχθη ο Ramon Aurin που μέχρι πρότινος ήταν υπεύθυνος τηλεμετρίας του Ιταλού.
Να σημειωθεί επίσης ότι το HRC αποφάσισε φέτος να εφοδιάσει και τις δορυφορικές ομάδες με μοτοσυκλέτες που είναι σχεδόν όμοιες με τις εργοστασιακές. Πάντως η μέρα έκρυβε πολλές δυσκολίες για τους υπόλοιπους αναβάτες που οδηγούν RC212V καθώς οι περισσότεροι πήραν λάθος δρόμο στον τομέα των ρυθμίσεων με αποτέλεσμα να βρεθούν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης.
Καλύτερος rookie της ημέρας ήταν ο Hector Barbera με την Desmosedici GP10 του Team Aspar που βρέθηκε στη 10η θέση, ενώ ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής των Superbike, Ben Spies αντιμετώπισε δυσκολίες κλείνοντας τη μέρα στη 12η θέση.
οι πρώτες δοκιμές του 2010 ολοκληρώνονται την Παρασκευή.

Αναλυτικά οι χρόνοι της Πέμπτης:
1. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team / 2:01.411 (54 γύροι)
2. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team / 2:01.902 (42 γύροι)
3. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 / 2:01.932 (48 γύροι)
4. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP / 2:02.102 (58 γύροι)
5. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team 2min / 2:02.165 (57 γύροι)
6. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team / 2:02.630 (51 γύροι)
7. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team / 2:02.792 (46 γύροι)
8. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team / 2:02.866 (52 γύροι)
9. Mika Kallio FIN Pramac Racing / 2:02.987 (70 γύροι)
10. Hector Barbera SPA Aspar Ducati / 2:03.030 (59 γύροι)
11. Aleix Espargaro SPA Pramac Racing / 2:03.133 (54 γύροι)
12. Ben Spies USA Monster Yamaha Tech 3 / 2:03.142 (55 γύροι)
13. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP / 2:03.456 (62 γύροι)
14. Alvaro Bautista SPA Rizla Suzuki MotoGP / 2:03.558 (51 γύροι)
15. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini / 2:03.563 (54 γύροι)
16. Marco Melandri ITA San Carlo Honda Gresini / 2:03.609 (28 γύροι)
17. Hiroshi Aoyama JPN Interwetten Honda MotoGP / 2:03.651 (66 γύροι)

Sepang stats:
Pole position: 2009, Valentino Rossi (Fiat Yamaha) - 2'00.518 (165.7km/h)
Tαχύτερος γύρος αγώνα: 2007, Casey Stoner (Marlboro Ducati) - 2'02.108 (163.6km/h)
Kαλύτερος γύρος: 2009, Valentino Rossi (Fiat Yamaha) - 2'00.518 (165.7km/h)


ΠΗΓΗ:motograndprix.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Adv. gixxer
Adv. gixxer
ΚΑΣΤΟΡΙΑ


Άντρας Όνομα: : Χρηστοs
Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK
Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009

ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP   ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP EmptyΠαρ 05 Φεβ 2010, 08:40

Aχα ο lorris.........
Λετε να κανει καμια εκπληξουλα??
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 51
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP   ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP EmptyΠαρ 05 Φεβ 2010, 10:11

xmmm Το παλευει καλα ο γερος ookkk
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Hamamatsu
Hero gixxer
Hero gixxer
Hamamatsu


Άντρας Όνομα: : Αλέξανδρος
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 1640
Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008

ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP   ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP EmptyΠεμ 25 Φεβ 2010, 19:29

Και περυσι καλα ξεκινησαν οι δοκιμες αλλα μετα πατος,δεν ενθουσιαζομαι ακομα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stavroulis
Normal gixxer
Normal gixxer
stavroulis


Άντρας Όνομα: : Μιχάλης
Τόπος : ΧΑΝΙΑ!!
Ηλικία : 38
Αριθμός μηνυμάτων : 350
Αγωνιζόμενος : Προσπαθω.....
Hμερομηνία εγγραφής : 31/10/2009

ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP   ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP EmptyΠεμ 25 Φεβ 2010, 19:41

Πως φαινεται ομως ο παπους ε??ηρθε η πιλοταρα ο SPIES πρωταθλητης SBK και ομως ο Edwards σταθερα πανω..αν και οταν βρει τις ρυθμισεις ο SPIES θα παλευει πιστευω με το LORENZO. Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
teo46
Hero gixxer
Hero gixxer
teo46


Άντρας Όνομα: : θοδωρής
Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 2555
Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!!
Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008

ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP   ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP EmptyΠεμ 25 Φεβ 2010, 22:45

alex-k7 έγραψε:
Και περυσι καλα ξεκινησαν οι δοκιμες αλλα μετα πατος,δεν ενθουσιαζομαι ακομα.

+1000!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΔΟΚΙΜΕΣ SEPANG MotoGP
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Δοκιμές Sepang 1-3/2
» MotoGP test, Sepang 2012
» MotoGp test 2014 Sepang

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚA ΝEΑ :: MotoGP-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com