Greek GSX-R forum
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_l10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_c10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_r10 
JIMK7
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_l10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_c10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_r10 
nasos-v
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_l10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_c10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_r10 
T.R.E
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_l10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_c10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_r10 
k8 600 kk
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_l10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_c10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_r10 
kostaskr6
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_l10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_c10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_r10 
κολτρέϊν
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_l10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_c10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_r10 
Leroy
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_l10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_c10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_r10 
ripper
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_l10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_c10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_l10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_c10Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Poll_r10 

 

 Κανονισμοί ΜotoGP 2012

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
gixxermak
Full gixxer
Full gixxer
gixxermak


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 2295
Αγωνιζόμενος : Είμαι παππούς τώρα για τέτοια...
Hμερομηνία εγγραφής : 01/11/2008

Κανονισμοί ΜotoGP 2012 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Κανονισμοί ΜotoGP 2012   Κανονισμοί ΜotoGP 2012 EmptyΔευ 16 Αυγ 2010, 00:14

Η Επιτροπή Grand Prix συνεδρίασε το πρωί του Σαββάτου στην πίστα του Brno με μοναδικό σκοπό να επικυρώσει κάποιες αποφάσεις για το μέλλον και το παρόν του MotoGP και όχι μόνο. Ο Carmelo Ezpeleta μαζί με τους εκπροσώπους της FIM, της MSMA και της IRTA επιβεβαίωσαν την είσοδο των Claiming Rule Teams στο MotoGP το 2012 χωρίς να ξεκαθαρίσουν την κατάσταση του κινητήρα παραγωγής. Το μόνο ξεκάθαρο είναι ότι οι συγκεκριμένες ομάδες θα έχουν 24 λίτρα ρεζερβουάρ και 12 κινητήρες ανά αναβάτη.
Στο MotoGP η κατάσταση θα παραμείνει ως έχει, ενώ πολύ σημαντική ήταν η προσθήκη των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής, η οποία θα ισχύσει στο GP του Aragon. Υπάρχει μάλιστα πιθανότητα να ισχύσει τόσο στο Estoril όσο και στη Βαλένθια φέτος. Ο Carmelo Ezpeleta ανακοίνωσε τέλος επίσημα ότι το 2012 δεν θα έχουμε 125cc και τη θέση της μικρής κατηγορίας θα πάρει η Moto3 με τετράχρονους κινητήρες 250cc. Τέλος η Suzuki πήρε την έγκριση να χρησιμοποιήσει 9 κινητήρες αντί για 6 μέχρι το τέλος της σεζόν.
Ο Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna είπε στην επίσημη ανακοίνωση της Επιτροπής GP. «Σήμερα συζητήσαμε διάφορα πράγματα στην Επιτροπή GP, πράγματα τα οποία είχαν τεθεί στην προηγούμενη συνάντηση και επικυρώθηκαν σήμερα. Το πιο σημαντικό αφορά την κατηγορία MotoGP, με τη διευκρίνιση για τις αποκαλούμενες Claiming Rule Teams του 2012, οι οποίες πρέπει να θέσουν την υποψηφιότητά τους και να εγκριθούν από την Επιτροπή GP. Δεύτερον, όσον αφορά τις τεχνικές εξαιρέσεις που θα έχουν οι CRT ομάδες, θα έχουν 12 κινητήρες αντί για 6 και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ θα είναι 24 λίτρα αντί 21. Αυτές οι εξαιρέσεις μπορεί να αλλάξουν από τα μέλη της Επιτροπής GP. Οι υπόλοιποι κανονισμοί παραμένουν ως έχουν».
«Επίσης συμφωνήσαμε ότι το 2012 η κατηγορία 125cc θα αντικατασταθεί με την Moto3, κάτι που εγκρίθηκε από όλα τα μέλη της επιτροπής. Η MSMA έδωσε τη συγκατάθεσή της και τα υπόλοιπα μέλη – η FIM, η IRTA και η Dorna – όλοι δέχτηκαν. Το βασικό σχέδιο είναι να μετατραπούν σε τετράχρονα 250cc, μονοκύλινδρα με μέγιστη διάμετρο πιστονιού 81mm. Αυτό θα κάνει την κατηγορία πιο ανταγωνιστική και πιο φτηνή. Η ιδέα τώρα είναι να χρησιμοποιηθούν πολλοί κινητήρες στην κατηγορία και όχι ένας ενιαίος κινητήρας. Πολλά από αυτά τα πράγματα πρέπει να συζητηθούν ακόμα αλλά αυτή είναι η βάση για το 2012.
Επίσης θα υπάρξει 3η ελεύθερη περίοδος δοκιμών (Παρασκευή πρωί) στο αγωνιστικό τριήμερο, στη διάρκεια του Grand Prix Aragon, το οποίο πραγματοποιείται στις 17-19 Σεπτεμβρίου. «Δεχτήκαμε το πρόγραμμα στο Aragon και αν δουλέψει καλά υπάρχει η πιθανότητα να το επαναλάβουμε αργότερα στο Estoril και τη Valencia».

Τα παρακάτω αποφασίστηκαν ομόφωνα από την Επιτροπή GP στο Brno:

Κατηγορία MotoGP για το 2012

Τεχνικές Προδιαγραφές


Χωρητικότητα: μέχρι 1000cc
Αριθμός κυλίνδρων: 4
Μέγιστη διάμετρος πιστονιού: 81mm
Ελάχιστο βάρος: 150 Kg (μέχρι 800cc) και 153 Kg (πάνω από 800cc)
Μέγιστος αριθμός κινητήρων ανά αναβάτη: 6
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 21 λίτρα.

Εξαιρέσεις για τις Claiming Rule Teams (CRT)

Μέγιστος αριθμός κινητήρων για κάθε αναβάτη: 12
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 24λίτρα

Η επιλογή των Claiming Rule Teams θα γίνει ομόφωνα από την Επιτροπή Grand Prix. Αλλαγές στις εξαιρέσεις θα παρθούν από την πλειοψηφία της Επιτροπής GP αν χρειαστεί για λόγους απόδοσης.

Άμεση εφαρμογή

Επίσημες δοκιμές MotoGP

Για τις δοκιμές διάρκειας μίας ημέρας, κάθε αναβάτης θα περιορίζεται στον αριθμό και τα χαρακτηριστικά των ελαστικών που θα χρησιμοποιήσει ως εξής:

Για όλες τις δοκιμές, μέγιστος αριθμός slick ελαστικών 8, συγκεκριμένα:
Εμπρός slick ελαστικά: 2 (A) και 2 (B) = 4 συνολικά.
Πίσω slick ελαστικά: 2 (A) και 2 (Β) = 4 συνολικά.

Κατά τη διάρκεια όλων των δοκιμών, μέγιστος αριθμός βρόχινων ελαστικών 4, συγκεκριμένα:

Εμπρός βρόχινα ελαστικά: 2
Πίσω βρόχινα ελαστικά: 2

Κάθε αναβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα σετ ελαστικών από το αγωνιστικό τριήμερο που θα έχει προηγηθεί. Αυτά τα ελαστικά μπορεί να είναι καινούρια ή χρησιμοποιημένα και η ομάδα πρέπει να δηλώσει το ένα σετ ελαστικών το οποίο θα χρησιμοποιήσει μέσα σε 2 ώρες μετά το τέλος του αγώνα.

Αριθμός κινητήρων στο MotoGP


Για το 2010 οι κατασκευαστές της MSMA οι οποίοι δεν έχουν κερδίσει τουλάχιστον 2 αγώνες τις χρονιές 2008 και 2009 μπορούν να χρησιμοποιήσουν 9 κινητήρες αντί για 6.

Αιτήσεις 2012

Νέοι κατασκευαστές στο MotoGP


Οποιοσδήποτε καινούριος κατασκευαστής θέλει να μπει στο MotoGP και δεν έχει επιλεγεί ως CRT ομάδα θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει 9 κινητήρες αντί για 6 την πρώτη σεζόν.

Κατηγορία Moto3

Η κατηγορία 125cc θα αντικατασταθεί από την κατηγορία Moto3. Οι βασικοί κανόνες είναι:


-Μονοκύλινδρος κινητήρας, τετράχρονος, 250cc με μέγιστη διάμετρο πιστονιού 81mm.
-Κάθε κινητήρας πρέπει να αντέχει το λιγότερο 3 αγώνες και το κόστος να μην ξεπερνάει τις 10.000 € (το τελικό κόστος θα ανακοινωθεί).
-Κάθε κατασκευαστής θα πρέπει να είναι έτοιμος να προμηθεύσει τουλάχιστον 15 αναβάτες.

Αυτή η απόφαση συμφωνήθηκε από την πλειοψηφία της MSMA.


ΠΗΓΗ:msfree
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
 
Κανονισμοί ΜotoGP 2012
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Το ΜotoGP στον ΣΚΑΪ
» CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki
» Αργεντινη το 2012 ?

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚA ΝEΑ :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com