Greek GSX-R forum
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_l10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_c10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_r10 
JIMK7
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_l10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_c10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_r10 
nasos-v
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_l10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_c10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_r10 
T.R.E
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_l10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_c10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_r10 
k8 600 kk
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_l10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_c10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_r10 
kostaskr6
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_l10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_c10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_r10 
κολτρέϊν
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_l10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_c10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_r10 
Leroy
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_l10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_c10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_r10 
ripper
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_l10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_c10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_l10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_c10SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Poll_r10 

 

 SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
gixxermak
Full gixxer
Full gixxer
gixxermak


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 2295
Αγωνιζόμενος : Είμαι παππούς τώρα για τέτοια...
Hμερομηνία εγγραφής : 01/11/2008

SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών   SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών EmptyΣαβ 29 Οκτ 2011, 16:07

Η Παγκόσμια Ομοσπνδία Μοτοσυκλέτας, η FIM εξέδωσε το νέο κανονισμό που θα διέπει τα Superbike την επόμενη χρονιά. Το κύριο χαρακτηριστικό, όπως αναφέρθηκε στο σκεπτικό των κανονισμών είναι η μείωση του κόστους για τις ομάδες, αλλά αυτό που δεν ανακοινώθηκε είναι ότι ο νέος κανονισμός φωτογραφικά αναφέρεται και στην αναμενόμενη κυριαρχία του νέου μοντέλου της Ducati 1199 Panigale, προσπαθώντας να την αποτρέψει!
Αναλυτικά οι νέοι κανονισμοί για τα Superbikes επιβάλλουν την χρήση μόνο μίας μοτοσυκλέτας ανά οδηγό, κάτι που ισχύει ήδη στις κατηγορίες Supersport και Superstock 1000, αλλά και στις κατηγορίες Moto2 & Moto3 του MotoGP. Αυτό σημαίνει ότι αλλάζει και ο κανονισμός σχετικά με τη μη διακοπή του αγώνα σε περίπτωση βροχής, αφού τώρα δεν θα υπάρχει η 2η μοτοσυκλέτα με τις βρόχινες ρυθμίσεις. Ο Αγώνας λοιπόν θα διακόπτεται και μετά από 20 λεπτά οι μοτοσυκλέτες θα εκκινούν και πάλι με τις νέες τους ρυθμίσεις και λάστιχα.
Στην κατηγορία Supersport – λόγω κόστους και πάλι – θα επιτρέπεται η χρήση μόνο 8 κινητήρων ανά έτος, ενώ στην Superstock θα έχουν μόνο τρεις κινητήρες. Πολύ σωστοί οι περιορισμοί αυτοί και σε γραμμή με την ανάγκη αύξησης της αξιοπιστίας των κινητήρων.
Στον τομέα των δοκιμών θα υπάρχει μείωσει του χρόνου κάθε Ελεύθερης και Κατατακτήριας Δοκιμής στα 45' λεπτά, από 60 που ήταν μέχρι τώρα. Αυτό σημαίνει ακόμη πιο έντονο συναγωνισμό και προβλήματα κυκλοφορίας μέσα στην πίστα, ειδικά στις Κατατακτήριες.
Η μείωση των δοκιμών περιλαμβάνει και τις δοκιμές εξέλιξης, με απαγόρευση δοκιμών από την 1η Δεκεμβρίου έως τις 15 Ιανουαρίου.
Η πιο σημαντική και “πολιτική” απόφαση είναι αυτή που αφορά το βάρος των δικύλινδρων, που αυξάνεται από 165 στα 171 κιλά. Η απόφαση αυτή επηρεάζει βασικά την Ducati, ενώ και η ΚΤΜ περίμενε αυτούς τους κανονισμούς για να ανακοινώσει την πιθανή εμπλοκή της στον θεσμό.
Να πούμε ότι οι τρικύλινδρες και τετρακύλινδρες παραμένουν στα 165 κιλά, ενώ όμως από την άλλη μεριά οι δικύλινδρες έχουν το πλεονέκτημα του επιπλέον κυβισμού στα 1200cc, σε σχέση με τα 1000 των άλλων κινητήρων.
Η κυριαρχία της Ducati 1198 με τον Checa φέτος, αναστάτωσε τα Ιαπωνικά εργοστάσια που φυσικά δεν είχαν σκοπό να προχωρήσουν σε κατασκευή δικύλινδρων κινητήρων, ώστε να ανταγωνιστούν την πιο αδύναμη αλλά πιο ελαφριά Ducati. Μάλιστα τώρα που όπως φαίνεται από την 1199 Panigale το βάρος θα μπορούσε να μειωθεί ακόμη περισσότερο, δίνοντας επιπλέον πλεονέκτημα σε ένα ανασχεδιασμένο κινητήρα που θα αποδίδει περισσότερο.
Τώρα αν αυτοί οι κανονισμοί είναι εκτός από το πνεύμα της οικονομίας και στο πνεύμα του “fair play” σε σχέση με την τεχνολογία που περιμένουμε να αναπτύσσεται μέσα από τους αγώνες, είναι ένα άλλο θέμα που θα απαντηθεί στο άμεσο μέλλον.


ΠΗΓΗ:motograndprix.gr

______________________________________________________
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Ae255310

SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών 2v2b31w
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
ripseventh
Full gixxer
Full gixxer
ripseventh


Άντρας Όνομα: : Λουκας
Τόπος : Λιβαδεια
Αριθμός μηνυμάτων : 1221
Hμερομηνία εγγραφής : 19/09/2010

SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών   SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών EmptyΣαβ 29 Οκτ 2011, 16:36

Mην ξεχναμε ομως σταμεσα της προηγουμενης χρονιας την αποφαση για μειωση του βαρους στα δικυλινδρα απο 168 σε 165 κατι που επειρεασε θετικα την duc εναντι των αλλων κατασκευαστων tralala
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gsxrk71000
Hero gixxer
Hero gixxer
gsxrk71000


Άντρας Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ
Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 2993
Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011

SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών   SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών EmptyΣαβ 29 Οκτ 2011, 20:09

ωραίες οι αλλαγές πάντως! ookkk
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
SBK 2012: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Περιεργες αλλαγες.....
» Αλλαγές στη Superpole
» Xρωματικές αλλαγές για τα GSX-R 2010

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚA ΝEΑ :: SUPERBIKE-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com