Greek GSX-R forum


Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
ΦόρουμΕικονοθήκηΣυχνές ΕρωτήσειςΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
 
JIMK7
 
nasos-v
 
T.R.E
 
k8 600 kk
 
kostaskr6
 
κολτρέϊν
 
Leroy
 
ripper
 
mistiriodis_tsantakias
 

Μοιραστείτε | 
 

 εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
thanasis gixxer
Normal gixxer
Normal gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : ΘΑΝΑΣΗΣ
Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Ηλικία : 33
Αριθμός μηνυμάτων : 239
Αγωνιζόμενος : ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ....
Hμερομηνία εγγραφής : 19/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον   Κυρ 24 Μάης 2009, 02:02

για να τοποθετηθουν αυτεσ οι εξατμισεισ χρειαζονται και φιλτρο αερος η αφαιρεση καταλυτη???? δεν γνοριζω γι αυτο ρωταω γιατι τισ εχω ηδη( μονο τελικα) αν ειναι προαιρετικο το φιλτρο τι με συμβουλευετε???? :egrg: :refvf: :erverv:
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nasos-v
Full gixxer
Full gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Νασος
Τόπος : Περιστερι-Αθηνα
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 6274
Αγωνιζόμενος :

Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον   Δευ 25 Μάης 2009, 09:42

αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!

αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!

τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!

ΔΗΜΗΤΡΗ.......

______________________________________________________


The Gixxer brothers...!!

Να ΄σαι γρηγορος οσο χρειαζετε για να απολαμβανεις αυτο που κανεις και οχι για να περνας τους αλλους!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 7759
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον   Δευ 25 Μάης 2009, 10:05

nasos-v έγραψε:
αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!

αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!

τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!

ΔΗΜΗΤΡΗ.......

Πολυ σωστα τα ειπες Νασο :darg: και τελος καλο θα ειναι (οχι απαραιτητο ) να του δωσεις λιγες βενζινες με ενα ΒΑΖΖΑΖ





[img][/img]

______________________________________________________
ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ




Ποτέ μη βασανίζεις τον εαυτό σου με την παρέα ενός ηλίθιου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Thodoros1369
Normal gixxer
Normal gixxer
avatar

Άντρας Τόπος : Drama
Ηλικία : 37
Αριθμός μηνυμάτων : 69
Αγωνιζόμενος : Moto gp (στην tv)
Hμερομηνία εγγραφής : 04/10/2017

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον   Τετ 02 Μάης 2018, 22:00

JIMK7 έγραψε:
nasos-v έγραψε:
αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!

αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!

τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!

ΔΗΜΗΤΡΗ.......

Πολυ σωστα τα ειπες Νασο  :darg: και τελος καλο θα ειναι (οχι απαραιτητο ) να του δωσεις λιγες βενζινες με ενα ΒΑΖΖΑΖ





" />

Τα δυο τελικα σε σχεση με ενα,εχουν διαφορα στην αποδοση ? Ρωταω για Κ7-8 ..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Συνδεδεμένος
babis k8
Hero gixxer
Hero gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 1311
Αγωνιζόμενος : Ναι...
Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον   Τετ 02 Μάης 2018, 23:13

Thodoros1369 έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
nasos-v έγραψε:
αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!

αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!

τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!

ΔΗΜΗΤΡΗ.......

Πολυ σωστα τα ειπες Νασο  :darg: και τελος καλο θα ειναι (οχι απαραιτητο ) να του δωσεις λιγες βενζινες με ενα ΒΑΖΖΑΖ





" />

Τα δυο τελικα σε σχεση με ενα,εχουν διαφορα στην αποδοση ? Ρωταω για Κ7-8 ..




Εχουν διαφορα... oooyes

Εχει να κανει με το που θες να κερδισεις,ψηλα ή χαμηλομεσσαιες.

Φυσικα η επιλογη εξατμισης εχει να κανει κ με το αν το μοτερ σου ειναι στοκ ή οχι,με το αν θα κρατησεις τον καταλυτη ή οχι,αν θα βαλεις πιο ελευθερο φιλτρο,αν θα καταργησεις pair κλπ.

Επισης για να δεις το οποιο κερδος-αναλογα με το τι απο τα παραπανω θα κανεις-πρεπει να κανεις κ μια ρυθμιση του μιγματος που μπαινει στο μοτερ-ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ-ειτε με αφτερμαρκετ λυσεις οπως bazzaz-power comander κλπ ειτε με ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.

Πλεον υπαρχουν επιλογες ρυθμισης του μιγματος με ελεγχο του τι ακριβως συμβαινει σε καθε κυλινδρο οποτε γνωμη μου ειναι να πας σε ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.

Υπαρχουν "ειδικοι" στο κομματι αυτο στο φορουμ,οποτε θα σου απαντησουν αναλυτικοτερα αυτοι για το κομματι ρυθμιση ssss

Τα χρονια εχουν περασει,τα κ5-6-7-8 πουλησαν πολυ,οποτε υπαρχει "ιστορικο" κ εμπειρια για να κανεις οτι θες κ με ασφαλεια στο μηχανακι σου Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Thodoros1369
Normal gixxer
Normal gixxer
avatar

Άντρας Τόπος : Drama
Ηλικία : 37
Αριθμός μηνυμάτων : 69
Αγωνιζόμενος : Moto gp (στην tv)
Hμερομηνία εγγραφής : 04/10/2017

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον   Πεμ 03 Μάης 2018, 20:09

babis k8 έγραψε:
Thodoros1369 έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
nasos-v έγραψε:
αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!

αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!

τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!

ΔΗΜΗΤΡΗ.......

Πολυ σωστα τα ειπες Νασο  :darg: και τελος καλο θα ειναι (οχι απαραιτητο ) να του δωσεις λιγες βενζινες με ενα ΒΑΖΖΑΖ





" />

Τα δυο τελικα σε σχεση με ενα,εχουν διαφορα στην αποδοση ? Ρωταω για Κ7-8 ..




Εχουν διαφορα... oooyes

Εχει να κανει με το που θες να κερδισεις,ψηλα ή χαμηλομεσσαιες.

Φυσικα η επιλογη εξατμισης εχει να κανει κ με το αν το μοτερ σου ειναι στοκ ή οχι,με το αν θα κρατησεις τον καταλυτη ή οχι,αν θα βαλεις πιο ελευθερο φιλτρο,αν θα καταργησεις pair κλπ.

Επισης για να δεις το οποιο κερδος-αναλογα με το τι απο τα παραπανω θα κανεις-πρεπει να κανεις κ μια ρυθμιση του μιγματος που μπαινει στο μοτερ-ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ-ειτε με αφτερμαρκετ λυσεις οπως bazzaz-power comander κλπ ειτε με ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.

Πλεον υπαρχουν επιλογες ρυθμισης του μιγματος με ελεγχο του τι ακριβως συμβαινει σε καθε κυλινδρο οποτε γνωμη μου ειναι να πας σε ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.

Υπαρχουν "ειδικοι" στο κομματι αυτο στο φορουμ,οποτε θα σου απαντησουν αναλυτικοτερα αυτοι για το κομματι ρυθμιση ssss

Τα χρονια εχουν περασει,τα κ5-6-7-8 πουλησαν πολυ,οποτε υπαρχει "ιστορικο" κ εμπειρια για να κανεις οτι θες κ με ασφαλεια στο μηχανακι σου Wink

Με φιλτρο,χωρις καταλυτη κ δυο τελικα trc ειμαι ...Οπως ειναι τωρα αναρωτιεμαι αν εχανε-κερδιζε κατι.

Αν μπει κομπλε ολοσωμη θα πρεπει σιγουρα να ρυθμισω,προς το παρον το αποφευγω λογο διαφορων παραμετρων...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Συνδεδεμένος
babis k8
Hero gixxer
Hero gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 1311
Αγωνιζόμενος : Ναι...
Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον   Πεμ 03 Μάης 2018, 20:40

Thodoros1369 έγραψε:
babis k8 έγραψε:
Thodoros1369 έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
nasos-v έγραψε:
αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!

αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!

τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!

ΔΗΜΗΤΡΗ.......

Πολυ σωστα τα ειπες Νασο  :darg: και τελος καλο θα ειναι (οχι απαραιτητο ) να του δωσεις λιγες βενζινες με ενα ΒΑΖΖΑΖ





" />

Τα δυο τελικα σε σχεση με ενα,εχουν διαφορα στην αποδοση ? Ρωταω για Κ7-8 ..




Εχουν διαφορα... oooyes

Εχει να κανει με το που θες να κερδισεις,ψηλα ή χαμηλομεσσαιες.

Φυσικα η επιλογη εξατμισης εχει να κανει κ με το αν το μοτερ σου ειναι στοκ ή οχι,με το αν θα κρατησεις τον καταλυτη ή οχι,αν θα βαλεις πιο ελευθερο φιλτρο,αν θα καταργησεις pair κλπ.

Επισης για να δεις το οποιο κερδος-αναλογα με το τι απο τα παραπανω θα κανεις-πρεπει να κανεις κ μια ρυθμιση του μιγματος που μπαινει στο μοτερ-ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ-ειτε με αφτερμαρκετ λυσεις οπως bazzaz-power comander κλπ ειτε με ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.

Πλεον υπαρχουν επιλογες ρυθμισης του μιγματος με ελεγχο του τι ακριβως συμβαινει σε καθε κυλινδρο οποτε γνωμη μου ειναι να πας σε ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.

Υπαρχουν "ειδικοι" στο κομματι αυτο στο φορουμ,οποτε θα σου απαντησουν αναλυτικοτερα αυτοι για το κομματι ρυθμιση ssss

Τα χρονια εχουν περασει,τα κ5-6-7-8 πουλησαν πολυ,οποτε υπαρχει "ιστορικο" κ εμπειρια για να κανεις οτι θες κ με ασφαλεια στο μηχανακι σου Wink

Με φιλτρο,χωρις καταλυτη κ δυο τελικα trc ειμαι ...Οπως ειναι τωρα αναρωτιεμαι αν εχανε-κερδιζε κατι.

Αν μπει κομπλε ολοσωμη θα πρεπει σιγουρα να ρυθμισω,προς το παρον το αποφευγω λογο διαφορων παραμετρων...




Δεν ξερω ποιοι ειναι αυτοι οι παραμετροι,το σιγουρο ειναι πως χωρις καταλυτη κ με φιλτρο χρειαζεσαι σιγουρα ρυθμιση κ φυσικα θα δεις μεγαλη διαφορα... ssss

Σιγουρα εχεις κερδισει-ειδικα σε βαρος Very Happy-σκεψου οτι 1ο σταδιο που εισαι με σωστη ρυθμιση τα κ7-8 εχουν δει κ πανω απο 10 αλογα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Thodoros1369
Normal gixxer
Normal gixxer
avatar

Άντρας Τόπος : Drama
Ηλικία : 37
Αριθμός μηνυμάτων : 69
Αγωνιζόμενος : Moto gp (στην tv)
Hμερομηνία εγγραφής : 04/10/2017

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον   Παρ 04 Μάης 2018, 20:52

babis k8 έγραψε:
Thodoros1369 έγραψε:
babis k8 έγραψε:
Thodoros1369 έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
nasos-v έγραψε:
αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!

αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!

τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!

ΔΗΜΗΤΡΗ.......

Πολυ σωστα τα ειπες Νασο  :darg: και τελος καλο θα ειναι (οχι απαραιτητο ) να του δωσεις λιγες βενζινες με ενα ΒΑΖΖΑΖ





" />

Τα δυο τελικα σε σχεση με ενα,εχουν διαφορα στην αποδοση ? Ρωταω για Κ7-8 ..




Εχουν διαφορα... oooyes

Εχει να κανει με το που θες να κερδισεις,ψηλα ή χαμηλομεσσαιες.

Φυσικα η επιλογη εξατμισης εχει να κανει κ με το αν το μοτερ σου ειναι στοκ ή οχι,με το αν θα κρατησεις τον καταλυτη ή οχι,αν θα βαλεις πιο ελευθερο φιλτρο,αν θα καταργησεις pair κλπ.

Επισης για να δεις το οποιο κερδος-αναλογα με το τι απο τα παραπανω θα κανεις-πρεπει να κανεις κ μια ρυθμιση του μιγματος που μπαινει στο μοτερ-ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ-ειτε με αφτερμαρκετ λυσεις οπως bazzaz-power comander κλπ ειτε με ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.

Πλεον υπαρχουν επιλογες ρυθμισης του μιγματος με ελεγχο του τι ακριβως συμβαινει σε καθε κυλινδρο οποτε γνωμη μου ειναι να πας σε ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.

Υπαρχουν "ειδικοι" στο κομματι αυτο στο φορουμ,οποτε θα σου απαντησουν αναλυτικοτερα αυτοι για το κομματι ρυθμιση ssss

Τα χρονια εχουν περασει,τα κ5-6-7-8 πουλησαν πολυ,οποτε υπαρχει "ιστορικο" κ εμπειρια για να κανεις οτι θες κ με ασφαλεια στο μηχανακι σου Wink

Με φιλτρο,χωρις καταλυτη κ δυο τελικα trc ειμαι ...Οπως ειναι τωρα αναρωτιεμαι αν εχανε-κερδιζε κατι.

Αν μπει κομπλε ολοσωμη θα πρεπει σιγουρα να ρυθμισω,προς το παρον το αποφευγω λογο διαφορων παραμετρων...




Δεν ξερω ποιοι ειναι αυτοι οι παραμετροι,το σιγουρο ειναι πως χωρις καταλυτη κ με φιλτρο χρειαζεσαι σιγουρα ρυθμιση κ φυσικα θα δεις μεγαλη διαφορα... ssss

Σιγουρα εχεις κερδισει-ειδικα σε βαρος Very Happy-σκεψου οτι 1ο σταδιο που εισαι με σωστη ρυθμιση τα κ7-8 εχουν δει κ πανω απο 10 αλογα.

Μια παραμετρος ειναι ο σωστος προγραμματιστης .. Ειμαι βορεια Ελλαδα κ δεν ξερω καποιον,προς το παρον τουλαχιστον,εδω πανω να κανω σωστη δουλεια.Ειχα δωσει πολλα λεφτα σε προγραμματα για το αμαξι που ειχα κ ξερω τι σημαινει σωστο support.

Αλλη παραμετρος ειναι αν για τα δεδομενα μου θα πρεπε ν αλλαξω κ την υπολοιπη εξατμιση,δηλαδη να ειμαι με foul kit απο μπροστα εως πισω.Το πιθανοτερο να φλασαρω οπως ειμαι,δηλαδη φιλτρο-διχαλο-τελικα ....

Ειδα ενα τελικο απ το motonio κ μου μπηκαν ιδεες να βγαλω τα δυο trc ...

αυτο ..


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Συνδεδεμένος
babis k8
Hero gixxer
Hero gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 1311
Αγωνιζόμενος : Ναι...
Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον   Σαβ 05 Μάης 2018, 10:20

Καλο θα ηταν να ρωτησεις καποιον που γνωριζει το θεμα γιατι νομιζω πως μ'αυτη την εξατμιση μικραινει η διαδρομη των καυσαεριων κ χανεις σε αποδοση ssss
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Thodoros1369
Normal gixxer
Normal gixxer
avatar

Άντρας Τόπος : Drama
Ηλικία : 37
Αριθμός μηνυμάτων : 69
Αγωνιζόμενος : Moto gp (στην tv)
Hμερομηνία εγγραφής : 04/10/2017

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον   Σαβ 05 Μάης 2018, 11:51

babis k8 έγραψε:
νομιζω πως μ'αυτη την εξατμιση μικραινει η διαδρομη των καυσαεριων κ χανεις σε αποδοση ssss

Αυτα ειναι που θελω να μαθω,δηλ αν για ενα τοσο κοντο τελικο υπαρχουν στανταρ απαιτησεις πχ μοτερ με εκκεντρα ολοσωμη εξατμιση κλπ κλπ ..

Δεν μπορω να βρω που διαβασα εδω μεσα οτι κ απο δυο τελικα σε ενα υπαρχει διαφορα αποδοσης,δεν θυμαμαι αν σχολιαζαν πως η διαφορα ηταν + ή -
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Συνδεδεμένος
 
εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ :: ΜΟΤΕΡ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2018, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com