Greek GSX-R forum


Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
ΦόρουμΕικονοθήκηΣυχνές ΕρωτήσειςΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
 
JIMK7
 
nasos-v
 
T.R.E
 
k8 600 kk
 
kostaskr6
 
κολτρέϊν
 
Leroy
 
ripper
 
mistiriodis_tsantakias
 

Μοιραστείτε | 
 

 Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3

Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Σαβ 24 Νοε 2012, 23:01

Παιδιά θα ήθελα την συμβουλή όσων μπορούν να βοηθήσουν σχετικά με την μπροστινή μου ανάρτηση. Δύο φορές σε δυνατό φρενάρισμα μου χοροπήδηξε ο μπροστινός τροχός, χωρίς παρόλα αυτά να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα. Ο Αλέξανδρος miou και κάποια άλλα παιδιά μου είχανε πει ότι θέλει σφίξιμο η μπροστινή ανάρτηση. Στις Σέρρες που είχα πάει στο Calaifornia Super Bike Scholl ο εκπαιδευτής μου είπε έπειτα από ερώτησή μου ότι οι HAYABUSA πάσχουν από μπροστινή ανάρτηση. Συγκεκριμένα μου είπε ότι η μπροστινή ανάρτηση δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στο βάρος της μηχανής και ότι σε κάποιες περιπτώσεις ακραίες από ότι κατάλαβα μπορεί να με προδώσει με άσχημες συνέπειες. Έπειτα από όλα αυτά σκλήρυνα την μπροστινή ανάρτηση σχεδόν τέρμα. 2 κλικ συμπίεση πριν το πιο σκληρό και επίσης 2 κλικ επαναφορά πριν το πιο σκληρό. Προφόρτιση άφησα μια εγκοπή να φαίνεται, δηλαδή 1 mm περίπου πριν το τέρμα. Έπειτα από όλα αυτά οι διαφορές που είδα ήταν πολύ μικρές. Έβαλα στην μπουκάλα tire up (δεματικό) και σταματά κάπου (δεν το μέτρησα...) στο 1 με 1,5 cm πριν το τέλος. Στο συνεργείο που το πρόσεξε άτομο που τρέχει σε αγώνες τους είπε ότι υπάρχει πρόβλημα....

Έχω σκοπό να αλλάξω τα λάδια από τις μπουκάλες μέσα στον χειμώνα, αλλά κάτι μου λέει ότι δεν θα γίνουν θαύματα. Από ότι καταλαβαίνω πάω για πιο σκληρά ελατήρια; Για προτείνετε τρόπους βελτίωσης όσο γίνεται πιο οικονομικούς ώστε να γίνει αξιοπρεπές το μπροστινό σύστημα! Δεν μιλώ για πίστα, αλλά για δημόσιους δρόμους, ορεινούς και μη. Αν είναι κάποιος που έχει εμπειρία από HAYABUSA και βελτίωση του μπροστινού συστήματος θα ήταν καλό.

Το revalving που διαβάζω παίζει και με τι κόστος;; Τι είναι προτιμότερο; Revalving, σκληρότερο ελατήριο ή και τα δύο;;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
busa respect
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Τόπος : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Αριθμός μηνυμάτων : 667
Αγωνιζόμενος : (ΠΡΩΗΝ / ΚΑΡΤ)
Hμερομηνία εγγραφής : 11/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Σαβ 24 Νοε 2012, 23:27

Oσο και αν σου φανει παραξενο φιλε μου οι εργοστασιακη αναρτηση του gen 1 ειναι πολυ ΣΚΛΗΡΗ ,και οχι μαλακη και μπροστα και πισω ..... Επειδη το εχω ψαξει καπως το θεμα θα σου πω περιληπτικα το εξης , αν σου αρεσει να στριβεις με το μηχανακι εξεζητημενα , οσο αφορα πισω απλα πετας το αμορτισερ και βαζεις ενα αφτερ μαρκετ (οτι και να κανεις ειναι απλα σαβουρα ) , μπροστα πρεπει να γνωριζεις οτι το ελατηριο ειναι σκληρο και η αποσβεση επαναφορας ανεπαρκεσταση , φθηνη λυση για μπροστα ειναι η εξης: revalving σε γνώστη , αλλαγη ελατηριων με αλλα progresive (αν κρατησεις τα εργοστασιακα μη προφορτηζεις περισσοτερο απο ''τρεις σπειρες να φαινονται'') (και αυτο σε πιστα στο δρομο θελει 4-5 (αναλογα και το βαρος του οδηγου), αν κανεις τα παραπανω (μπροστα) και ρυθμισεις σωστα το μπροστινο θα βελτιωθει αρκετα αλλα θα ειναι καπως θαμπο στην πληροφορηση ... στη συνεχεια πρεπει να ''πεταξεις'' την ''σαντουιτς'' πλακα που στηριζει τα κλιπονς και τοτε θα αρχισεις πραγματικα να καταλαβαινεις που βρισκεται ο μπροστινος τροχος .... και τι διαθεσεις εχει .....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
busa respect
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Τόπος : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Αριθμός μηνυμάτων : 667
Αγωνιζόμενος : (ΠΡΩΗΝ / ΚΑΡΤ)
Hμερομηνία εγγραφής : 11/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Σαβ 24 Νοε 2012, 23:31

Ολα τα παραπανω ισχυουν για ενα μπροστινο που ειναι σε καλη κατασταση εννοειτε , επισης το οτι εβαλες δεματικο και μετα απο εντανα φρενα εμεινε περιπου 1,5 cm απο τερμα κατω εμνα μου φανταζει νορμαλ , δεν μπορω να καταλαβω γιατι σου ειπαν οτι αυτο δειχνει προβλημα ....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
busa respect
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Τόπος : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Αριθμός μηνυμάτων : 667
Αγωνιζόμενος : (ΠΡΩΗΝ / ΚΑΡΤ)
Hμερομηνία εγγραφής : 11/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Σαβ 24 Νοε 2012, 23:37

Επισης (και συγνωμη αν σπαμαρω το θεμα σου) πρεπει να γνωριζεις οτι το σημαντικοτερο θεμα του gen 1 ειναι τα μπροστινα φρενα .... κατεμε οι εξαπιστονες ειναι απλα παρελθον ..... υπαρχει μια πολυ φθηνη και καλη λυση για δραματικη βελτιωση τοσο σε αισθηση ορο και σε δυναμη , αν βαλεις τα 4pistona φρενα του bandit 1200 , !!!!! θα τα βρεις πολυ φθηνα και θα κανεις πολυ καλη δουλειά .....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Σαβ 24 Νοε 2012, 23:57

Ευχαριστώ για την απάντηση! Wink
Ας τα πάρουμε από την αρχή...

Ανάρτηση

Από την πίσω ανάρτηση δεν έχω μπορέσει να αντιληφθώ κάποια αδυναμία. Μάλιστα έτσι όπως είναι ρυθμισμένη η δικιά μου (δεν έχω ιδέα τη ρύθμιση έχει) είναι ΠΟΛΥΥΥΥ σκληρή, τόσο που ψιλοχοροπηδά χωρίς να χάνει επαφή ο τροχός με τον δρόμο ποτέ. Με την πρώτη ευκαιρία θα την μαλακώσω. Με την πίσω από ρυθμίσεις δεν ασχολήθηκα ακόμη γιατί είναι πολύ στριμωχτά τα πράματα.... Rolling Eyes

Η μπροστινή δεν είναι σκληρή σε καμιά περίπτωση, στην δικιά μου τουλάχιστον. Μάλιστα την βρίσκω και αρκετά άνετη. ΚΑΜΙΑ σχέση με την πίσω. Ο φίλος και μηχανικός που έχει ίδια και την οδήγησε δεν ενοχλήθηκε από κάτι και είπε ότι οι αναρτήσεις μου για HAYABUSA λειτουργούν καλά. Δεν έχω οδηγήσει άλλη HAYABUSA για να συγκρίνω.

Όσο για την προφόρτιση με προβληματίζεις. Γιατί δεν πρέπει να φαίνονται λιγότερες από 3 σπείρες;; Τόσο ήταν πριν την σκαλίξω. Στα φρεναρίσματα πάντως νομίζω ότι βουτά περισσότερο από όσο θα ήθελα.

Δεν θα ήθελα εξεζητημένες λύσεις όπως πλάκες τιμονιού κτλ, αλλά όσο γίνεται πιο βασικά πράγματα για είναι το μπροστινό αξιοπρεπές και φυσικά όσο γίνεται πιο οικονομικά. Πχ για ελατήριο με revalving που πάει το κόστος; Μάρκα που προτείνεις και αν ξέρει κανείς μαγαζί στην Θεσ/κη που κάνει revalvingq

Φρένα

Όλοι μου λέγανε πριν την πάρω, ακόμη και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της ότι τα φρένα δεν είναι καλά! Τι να πω;;; Εγώ έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος. Είναι πολύ δυνατά, τόσο που νομίζω ότι αν φρενάρω δυνατά θα κάνει endo. Αυτό από τη στιγμή που θα ζεσταθούν ή θα πιεστούν. Από αίσθηση είναι επίσης καλά, χωρίς όμως να έχω ιδιαίτερη εμπειρία από αντίστοιχες μηχανές για να συγκρίνω, πέρα από HONDA CBF 1000 2007 με ABS του οποίου τα φρένα είναι όντως καλύτερα και πιο δυνατά στο πρώτο πάτημα. Δεν ξέρω αν έχει σχέση ότι φορά αγωνιστικά τακάκια, χωρίς να ξέρω όμως τι μάρκα είναι.... Επίσης έχω και σωληνάκια αεροπορικού τύπου. Το πίσω μου σε αντίθεση και χωρίς να ξέρω τον λόγο, ζεσταίνετε πολύ εύκολα και ο λεβιές φεύγει εντελώς κάτω. Θα αλλάξω τα υγρά και θα δω.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
busa respect
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Τόπος : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Αριθμός μηνυμάτων : 667
Αγωνιζόμενος : (ΠΡΩΗΝ / ΚΑΡΤ)
Hμερομηνία εγγραφής : 11/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Κυρ 25 Νοε 2012, 00:35

Ο καθένας έχει τα δικά του στανταρς, αν εσένα τα φρένα σε ικανοποιούν απλα δεν ασχολείσαι μαζί τους , για την πίσω ανάρτηση συμφωνούμε νομίζω , όσο για μπροστά , κανε ένα σέρβις (γιατι αποτί κατάλαβα την έχεις αγοράσει μεταχιρησμενη και δεν έχει δεδομένα (εκτός απο ότι σου λένε) και τα λέμε πάλι μετα ....
Ένα καλο ζευγάρι ελατηρια θα το βρεις απο 100-150€ νομίζω
Στη Θεσσαλονίκη δεν γνωρίζω κάποιον για revalving διότι μένω αθηνα , εδώ νομίζω ότι χρειάζεσαι περίπου 200€

Άποψη μου (χωρίς βέβαια να προτρεπω) είναι η εξής :
Αντί να κανεις σέρβις να δώσεις χρήματα ..... Και μετα να πας για revalving... Βρες ένα σοβαρό μαγαζί που ασχολείται με Αναρτησεις και κανε κατευθείαν το revalving kαι την αλλαγή ελατηριων.

Ελατηρια υπάρχουν πολλα όπως , ohlins / wp / hyper pro κτλ




Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Κυρ 25 Νοε 2012, 09:46

busa respect έγραψε:
Ο καθένας έχει τα δικά του στανταρς, αν εσένα τα φρένα σε ικανοποιούν απλα δεν ασχολείσαι μαζί τους , για την πίσω ανάρτηση συμφωνούμε νομίζω , όσο για μπροστά , κανε ένα σέρβις (γιατι αποτί κατάλαβα την έχεις αγοράσει μεταχιρησμενη και δεν έχει δεδομένα (εκτός απο ότι σου λένε) και τα λέμε πάλι μετα ....
Ένα καλο ζευγάρι ελατηρια θα το βρεις απο 100-150€ νομίζω
Στη Θεσσαλονίκη δεν γνωρίζω κάποιον για revalving διότι μένω αθηνα , εδώ νομίζω ότι χρειάζεσαι περίπου 200€

Άποψη μου (χωρίς βέβαια να προτρεπω) είναι η εξής :
Αντί να κανεις σέρβις να δώσεις χρήματα ..... Και μετα να πας για revalving... Βρες ένα σοβαρό μαγαζί που ασχολείται με Αναρτησεις και κανε κατευθείαν το revalving kαι την αλλαγή ελατηριων.

Ελατηρια υπάρχουν πολλα όπως , ohlins / wp / hyper pro κτλ





Σε ευχαριστώ ξανά για τις πολύτιμες πληροφορίες! Very Happy

Ίσως οι οδηγικές μου ικανότητες να είναι υποδεέστερες των φρένων και για αυτό να μην αντιμετώπισα πρόβλημα. Δεν ξέρω. Rolling Eyes Σβέλτος είμαι, οδηγάρα σε καμιά περίπτωση. Δηλαδή τα φρένα τι πρόβλημα έχουν; Ζεσταίνονται, δεν έχουν καλή αίσθηση, δεν είναι γραμμικά;; Γιατί όπως είπα δεν με προβλημάτισε κάτι. Ακόμη και από ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα που έχω φρενάρει επίτηδες όλα ήταν πολύ καλά. Και στις Σέρρες που προσπάθησα να κάνω 2 γρήγορες γύρες δεν είχα θέμα. Όπως είπα ίσως να έχουν πιάσει τόπο τα τακάκια με τα σωληνάκια υψηλής. Το ίδιο είπαν και 2 φίλοι που την οδήγησαν.

Ξέρεις αν υπάρχει η δυνατότητα να στείλω την μπροστινή ανάρτηση στο μαγαζί που λες για να κάνει revalving με αλλαγή ελατηρίου;

Σχετικά με την πίσω ανάρτηση, για πες μου πιο είναι το θέμα της για να ξέρω και εγώ. Που πάσχει με λίγα λόγια. Rolling Eyes
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
nktr
Hero gixxer
Hero gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Nίκος
Τόπος : Piraeus
Αριθμός μηνυμάτων : 1592
Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Κυρ 25 Νοε 2012, 12:20

η συγκεκριμένη ανάρτηση δεν θέλει revalving μιας και είναι σωστά φτιαγμένη από κατασκευή της.
Απλά και μόνο με αλλαγή λαδιών με 10 sae γίνεται τέλεια.
Για ελατήρια δεν χρειάζεσαι αλλαγή εκτός και εάν είσαι πάνω από 95 κιλά.
που τότε ίσως και να θέλεις αλλαγή στα ελατήρια.
Τα φρένα είναι το γνωστό θέμα αλλά με καλό τακάκι δεν σε απασχολεί και εάν δεν τα κουράζεις με τη διαδρομή που κάνεις δεν έχεις κανένα θέμα.
Σέρρες επειδή αυτή η πίστα δεν έχει πολλά φρένα, όπως η καρτόπιστα των Μεγάρων, δεν σου παρουσιάζει κανένα θέμα με τα φρένα.
Πιστεύω ότι απλά με μία αλλαγή λαδιών είσαι έτοιμος και πάλι. Το έχουμε κάνει σε φίλου που μας το πρότεινε ο μηχανικός μου και είχε ρυθμίσεις που θα ζήλευαν πολλά supersport μοτό.
Με αυτό το μοτό Σέρρες κατάφερε και γύρισε με το θηρίο με άλλα μαρσπιέ βέβαια
στο 1.31 και δεν είχε άλλο να δώσει η μοτό.
Καλή επιτυχία με το θηριάκι σου
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
busa respect
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Τόπος : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Αριθμός μηνυμάτων : 667
Αγωνιζόμενος : (ΠΡΩΗΝ / ΚΑΡΤ)
Hμερομηνία εγγραφής : 11/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Κυρ 25 Νοε 2012, 12:35

Αν και σέβομαι πλήρως κάθε άποψη και ιδιαιτέρως του φίλου Νίκου, πρέπει να πω ότι διαφωνώ σχεδόν καθετως σε όλα τα παραπάνω .

Όμως γενικά η υπόθεση στήσιμο / αίσθηση / ανάρτηση / απόδοση , περικλείουν σε μεγάλο ποσοστό την οδηγικά ιδιεταιροτητα του κάθε αναβάτη και πολλα αλλα ακόμη . Γενικά πάντως και για να μη μακρυγορω όλα όσα έχω γράψει πιο πριν αποτελούν γενικές παραδοχές όσων έχουν ασχοληθεί πολυ με τα μπουσα .!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Κυρ 25 Νοε 2012, 12:52

Να είστε καλά παιδιά. Έχετε να προτείνετε καλό και αξιόπιστο μαγαζί στην Αθήνα για να μιλήσω; Στην ανάγκη με ένα πμ αν δεν θέλετε να φανεί διαφήμιση.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
tasos1984
Normal gixxer
Normal gixxer


Άντρας Όνομα: : Τάσος
Τόπος : Αθήνα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 341
Αγωνιζόμενος : OPEN
BMU
SBK
Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Κυρ 25 Νοε 2012, 13:02

Αμα λέει ο νίκος οτι δουλεύει, τότε δουλεύει σίγουρα...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.bikepics.com/members/tasos1010
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Κυρ 25 Νοε 2012, 13:28

tasos1984 έγραψε:
Αμα λέει ο νίκος οτι δουλεύει, τότε δουλεύει σίγουρα...

Επειδή τα οικονομικά έχουν στριμωχτεί θα δοκιμάσω αν είναι πρώτα με αλλαγή λαδιών, θα μιλήσω παράλληλα και με κάποιο μαγαζί που θα μου προτείνετε και θα δω.... Από κιλά είμαι στα 81-82.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
nktr
Hero gixxer
Hero gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Nίκος
Τόπος : Piraeus
Αριθμός μηνυμάτων : 1592
Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Κυρ 25 Νοε 2012, 17:22

ρε παιδιά φόρουμ είμαστε και γράφουμε ο καθένας τι έχει αντιμετωπίσει, δοκιμάσει και εάν με το αποτέλεσμα αυτό είναι ικανοποιημένος.
Από εκεί και πέρα δοκιμάστε από μόνοι σας και καταλήξτε. Ότι και εάν κάνουμε καλό είναι.

*Ελατήρια αλλάζουμε εάν οι τιμές στο sag δεν βγαίνουν με το βάρος του κάθε αναβάτη.
Αυτό που ουσιαστικά μας "καίει" είναι να δουλεύουν και να "ακούν" οι βαλβίδες της ανάρτησης
που εάν ακούν είμαστε οκ και απλώς αλλαγές λαδιών με +sae ή εάν δεν ακούν όπως οι σειρές
των GSXR 600-750 και 1000 μέχρι και Κ8 προβαίνουμε όπως λέει και ο busa respect σε revalving.
Όλα αυτά βέβαια όταν έχουμε απαιτήσεις από τη μοτό για χρήση πίστας, αλλιώς μας καλύπτει
και έτσι όπως είναι κατασκευασμένη.

Όσο για την αλλαγή λαδιών μπορεί να στην κάνει και ο μηχανικός σου για να μην μπεις σε διαδικασία
να τη στείλεις Αθήνα ή όπου αλλού.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Παρ 07 Δεκ 2012, 14:20

Παιδιά τη βοήθειά σας!
Έχω την μηχανή στο συνεργείο για μια συντήρηση κατά κάποιο τρόπο και ανάμεσα στα άλλα θα βγάλω την μπροστινή ανάρτηση για να αλλάξω τα λάδια της. Σκέφτηκα ότι με την ευκαιρία μήπως θα ήταν καλό να αλλάξω και τα ελατήρια με κάτι καλύτερο. Μιλώ για χρήση δρόμου με στροφές και όχι για πίστα. Μου είπαν για WHITE POWER και τιμή καμιά 100-120 ευρώ. Ένα τύπος υπάρχει για τη δουλειά που το θέλω ή πρέπει να διαλέξω ανάμεσα σε προοδευτικά ελατήρια και μη με διαφορετικές σκληρότητες;;; Rolling Eyes
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
tasos1984
Normal gixxer
Normal gixxer


Άντρας Όνομα: : Τάσος
Τόπος : Αθήνα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 341
Αγωνιζόμενος : OPEN
BMU
SBK
Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Παρ 07 Δεκ 2012, 14:49

Ελατηρια υπαρχουν 2 τυποι, προοδευτικα ειναι τα HYPERPRO και τα γραμμικα που ειναι ολα τα υπολοιπα. Εαν το SAG σου ειναι σωστο και μετρημενο με τα μαμα ελατηρια δεν θα δεις ουτε μια διαφορα σε σχεση με το μαμα ελατηριο και να τα αλλαξεις. Την σκληροτητα την αλλαζεις εαν ειναι λάθος το ελατηριο για τα κιλα σου. Τα ελατηρια αυτη την τιμη εχουν αλλα βαλε μεσα + τα λεφτα τους Service το οποιο δεν ξερω ποσο ειναι γιαιτι αλλαζει απο μαστορα σε μαστορα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.bikepics.com/members/tasos1010
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Παρ 07 Δεκ 2012, 18:56

tasos1984 έγραψε:
Ελατηρια υπαρχουν 2 τυποι, προοδευτικα ειναι τα HYPERPRO και τα γραμμικα που ειναι ολα τα υπολοιπα. Εαν το SAG σου ειναι σωστο και μετρημενο με τα μαμα ελατηρια δεν θα δεις ουτε μια διαφορα σε σχεση με το μαμα ελατηριο και να τα αλλαξεις. Την σκληροτητα την αλλαζεις εαν ειναι λάθος το ελατηριο για τα κιλα σου. Τα ελατηρια αυτη την τιμη εχουν αλλα βαλε μεσα + τα λεφτα τους Service το οποιο δεν ξερω ποσο ειναι γιαιτι αλλαζει απο μαστορα σε μαστορα.

Εργατικά θα μου πάρουν μαζί με το λάδι (WP) 60 ευρώ. Από SAG δεν έχω κάνει ΤΙΠΟΤΕ. Τώρα το κουβεντιάζω με το συνεργείο, αλλά από την άλλη πάλι μου λένε ότι κανονικά ρυθμίζεται με ζεστές αναρτήσεις και όχι με κρύες. Rolling Eyes Αληθεύει αυτό; Τα κιλά μου είναι 81-82 οπότε αυτό είναι υπέρ μου ευτυχώς. Τα HYPERPRO είναι της WP προφανώς, εε; Μου κάνει εντύπωση πως δεν θα δω διαφορά;; Σαν βελτιωτικά δεν τα δίνουν;;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
busa respect
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Τόπος : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Αριθμός μηνυμάτων : 667
Αγωνιζόμενος : (ΠΡΩΗΝ / ΚΑΡΤ)
Hμερομηνία εγγραφής : 11/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Παρ 07 Δεκ 2012, 21:58

Οχι τα hyper pro δεν είναι της wp, όμως είναι προοδευτικά και είναι ότι χρειάζεσαι για το δρόμο, επίσης ίσως γινω κουραστικος αλλα θα σου ξαναπώ ότι οπωσδήποτε χρειάζεσαι revalving στην απόσβεση επαναφοράς ... Αν παρά μείνεις με τα μαμά ελατηρια μην τα κουρδιζεις πολύ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Παρ 07 Δεκ 2012, 23:02

busa respect έγραψε:
Οχι τα hyper pro δεν είναι της wp, όμως είναι προοδευτικά και είναι ότι χρειάζεσαι για το δρόμο, επίσης ίσως γινω κουραστικος αλλα θα σου ξαναπώ ότι οπωσδήποτε χρειάζεσαι revalving στην απόσβεση επαναφοράς ... Αν παρά μείνεις με τα μαμά ελατηρια μην τα κουρδιζεις πολύ...

Δεν γίνεσαι κουραστικός, καλά κάνεις και μου τα λες! Wink Απλά με προβληματίζει το revalving λόγο κόστους (είναι ακριβό από ότι κατάλαβα) αλλά και συνεργείου που θα το κάνει, μια που στην Κοζάνη δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Μου είπανε από το συνεργείο όμως ότι αυτοί επικοινωνούν με Ολλανδία όπου τους λένε τι χαρακτηριστικά θέλουν μαζί με βάρος αναβάτη κτλ και το στέλνουν έτοιμο. Ισχύει αυτό;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
tasos1984
Normal gixxer
Normal gixxer


Άντρας Όνομα: : Τάσος
Τόπος : Αθήνα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 341
Αγωνιζόμενος : OPEN
BMU
SBK
Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Παρ 07 Δεκ 2012, 23:22

Λοιπον απο αυτα που διαβαζω στο RACETECH.COM δεν χρειαζεσαι ελατηρια για μενα εαν εισαι 81 κιλα ουτε μπρος ουτε πισω..Στα λεω αυτα γιατι εγω μιλαω μονο ελληνικα δεν ξερω ολλανδικα...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.bikepics.com/members/tasos1010
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Παρ 07 Δεκ 2012, 23:41

tasos1984 έγραψε:
Λοιπον απο αυτα που διαβαζω στο RACETECH.COM δεν χρειαζεσαι ελατηρια για μενα εαν εισαι 81 κιλα ουτε μπρος ουτε πισω..Στα λεω αυτα γιατι εγω μιλαω μονο ελληνικα δεν ξερω ολλανδικα...

Να είσαι καλά Τάσο. Wink Έτσι όπως ήταν η ανάρτηση μπροστά έως τώρα σε δυνατά φρεναρίσματα δείχνει αδυναμία και ειδικά με το γεγονός ότι μου έχει χοροπηδήξει ο μπροστινός 2-3 φορές σε δυνατό φρενάρισμα, προφανώς γιατί τερμάτισε η ανάρτηση. Κατά τα άλλα και ειδικά σε ταξίδι η μπροστινή ανάρτηση είναι όσο πρέπει άνετη κατά την γνώμη μου και δεν προβληματίζει καθόλου. Ίσως την αφήσω έτσι, ελπίζοντας σε κάποια αισθητή βελτίωση με την τοποθέτηση των καινούριων λαδιών. Rolling Eyes
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 7815
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Σαβ 08 Δεκ 2012, 08:25

topetwrx έγραψε:
tasos1984 έγραψε:
Λοιπον απο αυτα που διαβαζω στο RACETECH.COM δεν χρειαζεσαι ελατηρια για μενα εαν εισαι 81 κιλα ουτε μπρος ουτε πισω..Στα λεω αυτα γιατι εγω μιλαω μονο ελληνικα δεν ξερω ολλανδικα...

Να είσαι καλά Τάσο. Wink Έτσι όπως ήταν η ανάρτηση μπροστά έως τώρα σε δυνατά φρεναρίσματα δείχνει αδυναμία και ειδικά με το γεγονός ότι μου έχει χοροπηδήξει ο μπροστινός 2-3 φορές σε δυνατό φρενάρισμα, προφανώς γιατί τερμάτισε η ανάρτηση. Κατά τα άλλα και ειδικά σε ταξίδι η μπροστινή ανάρτηση είναι όσο πρέπει άνετη κατά την γνώμη μου και δεν προβληματίζει καθόλου. Ίσως την αφήσω έτσι, ελπίζοντας σε κάποια αισθητή βελτίωση με την τοποθέτηση των καινούριων λαδιών. Rolling Eyes

Μην περιμενεις απο τα λαδια να δεις καμια σοβαρη βελτιωση Rolling Eyes

Στειλε τα στου Τασουλη η στου Μερεμετη και πες τους τι ακριβος θελεις ετσι απλα file

______________________________________________________
ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ




Ποτέ μη βασανίζεις τον εαυτό σου με την παρέα ενός ηλίθιου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Τρι 18 Δεκ 2012, 16:44

Τελικά αλλάξαμε τα λάδια στην μπροστινή ανάρτηση και διαπιστώσαμε πρώτον, ότι είχε κανούρια λάδια μέσα (κόκκινα), ΑΛΛΑ έλειπαν από την μια μπουκάλα 175 ml από τα 500 αν θυμάμαι καλά που παίρνει και από την άλλη μπουκάλα έλειπαν καμιά 200αριά ml!!!Αν είναι δυνατόν!!!!!!!!!! aswew Παρόλα αυτά χάρηκα για αυτή την διαπίστωση, γιατί θεωρητικά θα βελτιωθεί η λειτουργία της ανάρτησης! Ανυπομονώ να την οδηγήσω, αλλά πότε;;;; Εδώ δεν μπορώ να την πάρω από το συνεργείο με τα χιόνια κτλ που έχει!!! Crying or Very sad

Κατά τα άλλα έγινε και ένα έλεγχος-σέρβις στα πάντα! Ελέγχθηκαν βαλβίδες και βρέθηκαν άψογες, αλλάχτηκε το αντιψυκτικό που ήταν λάσπη και πλέον το βεντιλατέρ ανάβει 5 λεπτά περίπου αργότερα, υγρά φρένων, ρυθμίστηκαν οι πεταλούδες γιατί η μια έφευγε και είχα ψηλό ρελαντί όταν ζεσταινόταν ο κινητήρας, μετρήθηκε η αντλία βενζίνης, η οποία βρέθηκε να δίνει λίγο περισσότερη πίεση από το κανονικό, μια χαρά δηλαδή και αλάχτηκακε το λάδι του αμορτισέρ τιμονιού με χοντρότερο για να σφίξει και άλλο. Πλέον ξέρω τι έχει η μηχανή μου!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 7815
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Τρι 18 Δεκ 2012, 16:50

topetwrx έγραψε:
Τελικά αλλάξαμε τα λάδια στην μπροστινή ανάρτηση και διαπιστώσαμε πρώτον, ότι είχε κανούρια λάδια μέσα (κόκκινα), ΑΛΛΑ έλειπαν από την μια μπουκάλα 175 ml από τα 500 αν θυμάμαι καλά που παίρνει και από την άλλη μπουκάλα έλειπαν καμιά 200αριά ml!!!Αν είναι δυνατόν!!!!!!!!!! aswew Παρόλα αυτά χάρηκα για αυτή την διαπίστωση, γιατί θεωρητικά θα βελτιωθεί η λειτουργία της ανάρτησης! Ανυπομονώ να την οδηγήσω, αλλά πότε;;;; Εδώ δεν μπορώ να την πάρω από το συνεργείο με τα χιόνια κτλ που έχει!!! Crying or Very sad

Κατά τα άλλα έγινε και ένα έλεγχος-σέρβις στα πάντα! Ελέγχθηκαν βαλβίδες και βρέθηκαν άψογες, αλλάχτηκε το αντιψυκτικό που ήταν λάσπη και πλέον το βεντιλατέρ ανάβει 5 λεπτά περίπου αργότερα, υγρά φρένων, ρυθμίστηκαν οι πεταλούδες γιατί η μια έφευγε και είχα ψηλό ρελαντί όταν ζεσταινόταν ο κινητήρας, μετρήθηκε η αντλία βενζίνης, η οποία βρέθηκε να δίνει λίγο περισσότερη πίεση από το κανονικό, μια χαρά δηλαδή και αλάχτηκακε το λάδι του αμορτισέρ τιμονιού με χοντρότερο για να σφίξει και άλλο. Πλέον ξέρω τι έχει η μηχανή μου!!

Κανονικα αν θες ακριβια για το ποσο λαδι βαζει η καθε μπουκαλα παει με το υψος του λαδιου χωρις τα ελατηρια και οχι με τη ποσοτητα Very Happy

______________________________________________________
ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ




Ποτέ μη βασανίζεις τον εαυτό σου με την παρέα ενός ηλίθιου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
topetwrx
Adv. gixxer
Adv. gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : Απόστολος
Τόπος : Κοζάνη
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 791
Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου....
Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Τρι 18 Δεκ 2012, 16:59

JIMK7 έγραψε:
topetwrx έγραψε:
Τελικά αλλάξαμε τα λάδια στην μπροστινή ανάρτηση και διαπιστώσαμε πρώτον, ότι είχε κανούρια λάδια μέσα (κόκκινα), ΑΛΛΑ έλειπαν από την μια μπουκάλα 175 ml από τα 500 αν θυμάμαι καλά που παίρνει και από την άλλη μπουκάλα έλειπαν καμιά 200αριά ml!!!Αν είναι δυνατόν!!!!!!!!!! aswew Παρόλα αυτά χάρηκα για αυτή την διαπίστωση, γιατί θεωρητικά θα βελτιωθεί η λειτουργία της ανάρτησης! Ανυπομονώ να την οδηγήσω, αλλά πότε;;;; Εδώ δεν μπορώ να την πάρω από το συνεργείο με τα χιόνια κτλ που έχει!!! Crying or Very sad

Κατά τα άλλα έγινε και ένα έλεγχος-σέρβις στα πάντα! Ελέγχθηκαν βαλβίδες και βρέθηκαν άψογες, αλλάχτηκε το αντιψυκτικό που ήταν λάσπη και πλέον το βεντιλατέρ ανάβει 5 λεπτά περίπου αργότερα, υγρά φρένων, ρυθμίστηκαν οι πεταλούδες γιατί η μια έφευγε και είχα ψηλό ρελαντί όταν ζεσταινόταν ο κινητήρας, μετρήθηκε η αντλία βενζίνης, η οποία βρέθηκε να δίνει λίγο περισσότερη πίεση από το κανονικό, μια χαρά δηλαδή και αλάχτηκακε το λάδι του αμορτισέρ τιμονιού με χοντρότερο για να σφίξει και άλλο. Πλέον ξέρω τι έχει η μηχανή μου!!

Κανονικα αν θες ακριβια για το ποσο λαδι βαζει η καθε μπουκαλα παει με το υψος του λαδιου χωρις τα ελατηρια και οχι με τη ποσοτητα Very Happy

Για να πω την αλήθεια δεν ξέρω πως ακριβώς έγινε ο υπολογισμός, αλλά τα ελατήρια πρέπει να βγήκαν. Το εγχειρήδιο της μηχανής λέει πάντως από όσο θυμάμαι κάπου στα 500ml. Θα ρωτήσω.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.scooby.gr
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
avatar

Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 7815
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3   Τρι 18 Δεκ 2012, 17:13

topetwrx έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
topetwrx έγραψε:
Τελικά αλλάξαμε τα λάδια στην μπροστινή ανάρτηση και διαπιστώσαμε πρώτον, ότι είχε κανούρια λάδια μέσα (κόκκινα), ΑΛΛΑ έλειπαν από την μια μπουκάλα 175 ml από τα 500 αν θυμάμαι καλά που παίρνει και από την άλλη μπουκάλα έλειπαν καμιά 200αριά ml!!!Αν είναι δυνατόν!!!!!!!!!! aswew Παρόλα αυτά χάρηκα για αυτή την διαπίστωση, γιατί θεωρητικά θα βελτιωθεί η λειτουργία της ανάρτησης! Ανυπομονώ να την οδηγήσω, αλλά πότε;;;; Εδώ δεν μπορώ να την πάρω από το συνεργείο με τα χιόνια κτλ που έχει!!! Crying or Very sad

Κατά τα άλλα έγινε και ένα έλεγχος-σέρβις στα πάντα! Ελέγχθηκαν βαλβίδες και βρέθηκαν άψογες, αλλάχτηκε το αντιψυκτικό που ήταν λάσπη και πλέον το βεντιλατέρ ανάβει 5 λεπτά περίπου αργότερα, υγρά φρένων, ρυθμίστηκαν οι πεταλούδες γιατί η μια έφευγε και είχα ψηλό ρελαντί όταν ζεσταινόταν ο κινητήρας, μετρήθηκε η αντλία βενζίνης, η οποία βρέθηκε να δίνει λίγο περισσότερη πίεση από το κανονικό, μια χαρά δηλαδή και αλάχτηκακε το λάδι του αμορτισέρ τιμονιού με χοντρότερο για να σφίξει και άλλο. Πλέον ξέρω τι έχει η μηχανή μου!!

Κανονικα αν θες ακριβια για το ποσο λαδι βαζει η καθε μπουκαλα παει με το υψος του λαδιου χωρις τα ελατηρια και οχι με τη ποσοτητα Very Happy

Για να πω την αλήθεια δεν ξέρω πως ακριβώς έγινε ο υπολογισμός, αλλά τα ελατήρια πρέπει να βγήκαν. Το εγχειρήδιο της μηχανής λέει πάντως από όσο θυμάμαι κάπου στα 500ml. Θα ρωτήσω.

Κανονικα ειναι 532 ml αλλα πρεπει να βγαλεις το λαδι ολο, κατι αρκετα δυσκολο ( γιατι ολο και κατι μενει μεσα ) ssss

Το υψος του ειναι 95 mm κατι που το κανεις με μεγαλυτερη ακριβια γιατι δεν σε νοιαζει αν εχει μεινει και λιγο μεσα file

______________________________________________________
ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ




Ποτέ μη βασανίζεις τον εαυτό σου με την παρέα ενός ηλίθιου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 3Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ :: ΦΡΕΝΑ - ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2018, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com