Greek GSX-R forum
Ρυθμιση αναρτησης Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Ρυθμιση αναρτησης Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Ρυθμιση αναρτησης Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Ρυθμιση αναρτησης Poll_l10Ρυθμιση αναρτησης Poll_c10Ρυθμιση αναρτησης Poll_r10 
JIMK7
Ρυθμιση αναρτησης Poll_l10Ρυθμιση αναρτησης Poll_c10Ρυθμιση αναρτησης Poll_r10 
nasos-v
Ρυθμιση αναρτησης Poll_l10Ρυθμιση αναρτησης Poll_c10Ρυθμιση αναρτησης Poll_r10 
T.R.E
Ρυθμιση αναρτησης Poll_l10Ρυθμιση αναρτησης Poll_c10Ρυθμιση αναρτησης Poll_r10 
k8 600 kk
Ρυθμιση αναρτησης Poll_l10Ρυθμιση αναρτησης Poll_c10Ρυθμιση αναρτησης Poll_r10 
kostaskr6
Ρυθμιση αναρτησης Poll_l10Ρυθμιση αναρτησης Poll_c10Ρυθμιση αναρτησης Poll_r10 
κολτρέϊν
Ρυθμιση αναρτησης Poll_l10Ρυθμιση αναρτησης Poll_c10Ρυθμιση αναρτησης Poll_r10 
Leroy
Ρυθμιση αναρτησης Poll_l10Ρυθμιση αναρτησης Poll_c10Ρυθμιση αναρτησης Poll_r10 
ripper
Ρυθμιση αναρτησης Poll_l10Ρυθμιση αναρτησης Poll_c10Ρυθμιση αναρτησης Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Ρυθμιση αναρτησης Poll_l10Ρυθμιση αναρτησης Poll_c10Ρυθμιση αναρτησης Poll_r10 

 

 Ρυθμιση αναρτησης

Πήγαινε κάτω 
+10
JIMK7
Hamamatsu
rising
webmaster
Κωσταςηρακλειο
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Billy
papagym
κολτρέϊν
vagos1435
14 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
vagos1435
Jr.gixxer
vagos1435


Άντρας Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 20
Hμερομηνία εγγραφής : 28/03/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΤρι 21 Απρ 2009, 15:02

Μετα απο καποιες γρηγορες βολτες ειδα πως οταν εχω πισω επιβατη(κατηγορια φτερου 48kg) η μηχανη μου φαινετε πιο σταθερη ειδικα στις στροφες οταν πλαγιαζω πολυ.
Η μια λυση στο θεμα μου ειναι να οδηγω συνεχεια δικαβαλος αλλα δεν γινεται.
Απο τις λιγες γνωσεις περι αναρτησεων νομιζω πως πρεπει να "μαλακωσω" λιγο το πισω ελατηριο.
Το μπροστινο μου φαινεται ΟΚ
Αυτο που δεν ξερω ειναι εαν θα πρεπει να πειραξω και τις αλλες ρυθμισεις της αναρτησης μπρος-πισω εαν κανω καποια αλλαγη στο
πισω ελατηριο.
Τωρα εχει τις εργοστασιακες ρυθμισεις.
Η χρηση της μηχανης ειναι δρομο για γρηγορες βολτες.
Καποια στιγμη θα μπει σιγουρα πιστα αλλα προς το παρων οχι.

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 33
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΤρι 21 Απρ 2009, 16:21

φίλε μου έχω το 600 κ8 και τις ρυθμίσεις δεν τις αλλάζω! με έχει βολέψει έτσι το μηχανάκι άλλα είμαι και 63 κιλά!! Wink Wink όταν το οδηγάει ο ξάδερφος μου του φαίνεται πολύ μαλακό...(80+ κιλά)

______________________________________________________
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
papagym
Adv. gixxer
Adv. gixxer
papagym


Άντρας Ηλικία : 54
Αριθμός μηνυμάτων : 569
Αγωνιζόμενος : ''Αγίου''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/03/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΤρι 21 Απρ 2009, 17:02

vagos1435 έγραψε:
Μετα απο καποιες γρηγορες βολτες ειδα πως οταν εχω πισω επιβατη(κατηγορια φτερου 48kg) η μηχανη μου φαινετε πιο σταθερη ειδικα στις στροφες οταν πλαγιαζω πολυ.

Δε διευκρινίζεις σε τι είδους στροφές είναι πιο σταθερή η μοτό, σου σε ανοικτές ή κλειστές στροφές!

Από ότι καταλαβαίνω μάλλον μιλάμε για ανοικτές στροφές! Αν πραγματι μιλάς για ανοικτές στροφές είναι πολύ φισιολογικό, γιατί έχοντας πρόσθετο βάρος κάθεται η ανάρτηση και μεγαλώνει το μεταξόνιο, άρα σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και ανοικτές στροφές! :fvsg:
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Billy
Jr.gixxer
Billy


Όνομα: : Billy
Τόπος : Γλυφάδα
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 44
Hμερομηνία εγγραφής : 08/03/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΤρι 21 Απρ 2009, 18:45

Αν είσαι σίγουρος ότι δεν φταις εσύ για την αστάθεια της μοτοσυκλέτας (δεν τοποθετείς σωστά το σώμα σου για παράδειγμα) θα κοίταγα να ρυθμίσω πρώτα απ'όλα το sag.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vagos1435
Jr.gixxer
vagos1435


Άντρας Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 20
Hμερομηνία εγγραφής : 28/03/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΠεμ 23 Απρ 2009, 15:33

Billy έγραψε:
Αν είσαι σίγουρος ότι δεν φταις εσύ για την αστάθεια της μοτοσυκλέτας (δεν τοποθετείς σωστά το σώμα σου για παράδειγμα) θα κοίταγα να ρυθμίσω πρώτα απ'όλα το sag.

Θα το κοιταξω γιατι αυτη την αισθηση οτι η μηχανη ειναι πιο σταθερη την εχω γενικα οταν ειμαι δικαβαλος.
Εαν σεταρω το sag θα πρεπει να πειραξω και τις υπολοιπες ρυθμισεις της αναρτησης?
Παντως απο ενα ψαξιμο στο internet ειδα πως δεν ειναι κατι δυσκολο να ρυθμισεις το sag φτανει βεβαια να εχεις
τα sag specs της μηχανης τα οποια δεν βρισκω πουθενα
Ισως να πρεπει να το παω να το κανει καποιος που θα γνωριζει το αντικειμενο πολυ καλλιτερα απο εμενα


Ξερει κανεις καπου που μπορω να παω να μου σεταρουν το sag?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Adv. gixxer
Adv. gixxer
ΚΑΣΤΟΡΙΑ


Άντρας Όνομα: : Χρηστοs
Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK
Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΤρι 12 Μάης 2009, 19:19

vagos1435 έγραψε:
Billy έγραψε:
Αν είσαι σίγουρος ότι δεν φταις εσύ για την αστάθεια της μοτοσυκλέτας (δεν τοποθετείς σωστά το σώμα σου για παράδειγμα) θα κοίταγα να ρυθμίσω πρώτα απ'όλα το sag.

Θα το κοιταξω γιατι αυτη την αισθηση οτι η μηχανη ειναι πιο σταθερη την εχω γενικα οταν ειμαι δικαβαλος.
Εαν σεταρω το sag θα πρεπει να πειραξω και τις υπολοιπες ρυθμισεις της αναρτησης?
Παντως απο ενα ψαξιμο στο internet ειδα πως δεν ειναι κατι δυσκολο να ρυθμισεις το sag φτανει βεβαια να εχεις
τα sag specs της μηχανης τα οποια δεν βρισκω πουθενα
Ισως να πρεπει να το παω να το κανει καποιος που θα γνωριζει το αντικειμενο πολυ καλλιτερα απο εμενα


Ξερει κανεις καπου που μπορω να παω να μου σεταρουν το sag?

Εαν σεταρεις το sag ΔΕΝ ειναι υποχρεωτικο να αλαξεις τις υπολοιπες ρυθμισεις αν και τις περισοτερες φορες θα το κρινεις σκοπιμο.
Τωρα το σωστο (για'μενα) ειναι να "σκαλισεις" τις ρυθμισεις μια-μια (παντα κρυα η αναρτηση) και να σημειωνεις καθε φορα τι εκανες.
Αρχιζεις βολτα ΠΑΝΤΑ στην ιδια διαδρομη την οποια ξερεις καλα, πηγαινεις πανω κατω, κανεις ενα δυο τσιγαρα, πειραζεις την επομενη ρυθμιση κ.ο.κ..
Ενδεχεται να σε παρει πολυ παραπανω καιρο απ'οτι περιμενες αλλα στο τελος αξιζει τον κοπο
cheers cheers
ΥΠΟΜΟΝΗ να εχεις μονο...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Adv. gixxer
Adv. gixxer
ΚΑΣΤΟΡΙΑ


Άντρας Όνομα: : Χρηστοs
Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK
Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΤρι 12 Μάης 2009, 19:37

[quote="vagos1435"]
Billy έγραψε:
Αν είσαι σίγουρος ότι δεν φταις εσύ για την αστάθεια της μοτοσυκλέτας (δεν τοποθετείς σωστά το σώμα σου για παράδειγμα) θα κοίταγα να ρυθμίσω πρώτα απ'όλα το sag.

Θα το κοιταξω γιατι αυτη την αισθηση οτι η μηχανη ειναι πιο σταθερη την εχω γενικα οταν ειμαι δικαβαλος.
Εαν σεταρω το sag θα πρεπει να πειραξω και τις υπολοιπες ρυθμισεις της αναρτησης?
Παντως απο ενα ψαξιμο στο internet ειδα πως δεν ειναι κατι δυσκολο να ρυθμισεις το sag φτανει βεβαια να εχεις
τα sag specs της μηχανης τα οποια δεν βρισκω πουθενα
Ισως να πρεπει να το παω να το κανει καποιος που θα γνωριζει το αντικειμενο πολυ καλλιτερα απο εμενα


Ξερει κανεις καπου που μπορω να παω να μου σεταρουν το sag?[/q


Οσο αφορα τα sag specs: Στα ss rr κτλπ. τα νουμερα απ'οσο γνωριζω ειναι standard (για ρυθμισεις δρομου) δηλαδη:

ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ: ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: 10-20 mm
ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΡΟΥΝΙ: 15-30 mm
ΜΕ ΟΔΗΓΟ : ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: 25-40 mm
ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΡΟΥΝΙ: 35-50 mm

Ολα τα προαναφερομενα ειναι απο το εγχειριδιο τις OHLINS και αναφερει οτι ισχυει για ολες τις συγχρονες μοτοσυκλετες ανεξαρτητος μαρκας αναρτησεων!
Εαν καποιος διαφωνει με τα λεγαμενα μου παρακαλω να το πει ΑΜΕΣΩΣ ετσι ωστε να βρουμε καλυτρη λυση!
Οσο για το ΠΩΣ ρυθμιζουμε το sag αν εχεις απορια μην διστασεις να ρωτησεις Smile
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Κωσταςηρακλειο
Adv. gixxer
Adv. gixxer



Άντρας Όνομα: : kostas
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗ
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 563
Αγωνιζόμενος : oxi pia
Hμερομηνία εγγραφής : 17/05/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΔευ 18 Μάης 2009, 21:14

Moto Forum > Μοτοσυκλέτα > Τεχνικα Θεματα Tips & Tricks > Τεχνικά άρθρα > Ρύθμιση Αναρτήσεων (υπό Σολομοστρόγκου...) !! mpes edo filemou kai tha katalavis pola gia tin anartisi studyμπες εδώ "φιλεμου" και θα καταλάβεις πολλά για την ανάρτηση


Έχει επεξεργασθεί από τον/την webmaster στις Δευ 18 Μάης 2009, 21:25, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ!!!)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
webmaster
Full gixxer
Full gixxer
webmaster


Άντρας Όνομα: : webmaster
Τόπος : παντού και πουθενά!!
Αριθμός μηνυμάτων : 42
Hμερομηνία εγγραφής : 01/11/2008

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΔευ 18 Μάης 2009, 21:27

K61000KANAS έγραψε:
Moto Forum > Μοτοσυκλέτα > Τεχνικα Θεματα Tips & Tricks > Τεχνικά άρθρα > Ρύθμιση Αναρτήσεων (υπό Σολομοστρόγκου...) !! mpes edo filemou kai tha katalavis pola gia tin anartisi studyμπες εδώ "φιλεμου" και θα καταλάβεις πολλά για την ανάρτηση

φιλε αν θελεις κάνε ΚΛΙΚ ΕΔΩ να γνωριστούμε κιολας και θα σε παρακαλούσα να γράφεις με ελληνικά!!!!

______________________________________________________
GIXXER.GR - WEB TEAM
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
rising
Normal gixxer
Normal gixxer
rising


Άντρας Όνομα: : Χάρης
Τόπος : Σάμος
Ηλικία : 54
Αριθμός μηνυμάτων : 87
Αγωνιζόμενος : Όχι
Hμερομηνία εγγραφής : 14/04/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΤρι 19 Μάης 2009, 10:30

:sfv: και εγώ που είμαι ανάπηρο και δεν ξέρω πως ρυθμίζουν αναρτήσεις...τι κάνω;

μάλλον για εξιδικευμένο συνεργείο με βλέπω εκτός αν υπάρχει κάποιο manual ρυθμίσεων με πολλές επεξηγήσεις και φωτογραφίες Smile τι να κάνω ο άνθρωπος δεν γεννήθηκα μηχανικός !
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Hamamatsu
Hero gixxer
Hero gixxer
Hamamatsu


Άντρας Όνομα: : Αλέξανδρος
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 1640
Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΤρι 19 Μάης 2009, 11:17

rising έγραψε:
:sfv: και εγώ που είμαι ανάπηρο και δεν ξέρω πως ρυθμίζουν αναρτήσεις...τι κάνω;

μάλλον για εξιδικευμένο συνεργείο με βλέπω εκτός αν υπάρχει κάποιο manual ρυθμίσεων με πολλές επεξηγήσεις και φωτογραφίες Smile τι να κάνω ο άνθρωπος δεν γεννήθηκα μηχανικός !
Κανεις δεν γεννηθηκε μηχανικος.Και εγω δεν ειχα καθολου ιδεα και παιδευτηκα πολυ μεχρι να κατανοησω τι ακριβως κανει η καθε βιδα που πειραζω και τωρα πειραματιζομαι στο τι με βολευει καλυτερα σε αναλογες συνθηκες οδηγησης.Σημειωσε τα αρχικα κλικ για να εχεις μια βαση σε περιπτωση που τα σκατωσεις και μετρα παντα απο τερμα δεξια σφικτο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 51
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΤρι 19 Μάης 2009, 11:57

alex-k7 έγραψε:
rising έγραψε:
:sfv: και εγώ που είμαι ανάπηρο και δεν ξέρω πως ρυθμίζουν αναρτήσεις...τι κάνω;

μάλλον για εξιδικευμένο συνεργείο με βλέπω εκτός αν υπάρχει κάποιο manual ρυθμίσεων με πολλές επεξηγήσεις και φωτογραφίες Smile τι να κάνω ο άνθρωπος δεν γεννήθηκα μηχανικός !
Κανεις δεν γεννηθηκε μηχανικος.Και εγω δεν ειχα καθολου ιδεα και παιδευτηκα πολυ μεχρι να κατανοησω τι ακριβως κανει η καθε βιδα που πειραζω και τωρα πειραματιζομαι στο τι με βολευει καλυτερα σε αναλογες συνθηκες οδηγησης.Σημειωσε τα αρχικα κλικ για να εχεις μια βαση σε περιπτωση που τα σκατωσεις και μετρα παντα απο τερμα δεξια σφικτο.

+1000 :fvsg:

______________________________________________________
ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ

Ρυθμιση αναρτησης 10p7ousΡυθμιση αναρτησης Icnsl4Ρυθμιση αναρτησης 2dhxn3kΡυθμιση αναρτησης 2lbdx0jΡυθμιση αναρτησης 2yltq15


Ποτέ μη βασανίζεις τον εαυτό σου με την παρέα ενός ηλίθιου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Adv. gixxer
Adv. gixxer
ΚΑΣΤΟΡΙΑ


Άντρας Όνομα: : Χρηστοs
Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK
Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΤρι 19 Μάης 2009, 18:03

JIMK7 έγραψε:
alex-k7 έγραψε:
rising έγραψε:
:sfv: και εγώ που είμαι ανάπηρο και δεν ξέρω πως ρυθμίζουν αναρτήσεις...τι κάνω;

μάλλον για εξιδικευμένο συνεργείο με βλέπω εκτός αν υπάρχει κάποιο manual ρυθμίσεων με πολλές επεξηγήσεις και φωτογραφίες Smile τι να κάνω ο άνθρωπος δεν γεννήθηκα μηχανικός !
Κανεις δεν γεννηθηκε μηχανικος.Και εγω δεν ειχα καθολου ιδεα και παιδευτηκα πολυ μεχρι να κατανοησω τι ακριβως κανει η καθε βιδα που πειραζω και τωρα πειραματιζομαι στο τι με βολευει καλυτερα σε αναλογες συνθηκες οδηγησης.Σημειωσε τα αρχικα κλικ για να εχεις μια βαση σε περιπτωση που τα σκατωσεις και μετρα παντα απο τερμα δεξια σφικτο.

+1000 :fvsg:

+2ooo :fvsg:
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΤρι 19 Μάης 2009, 18:39

kostasgym έγραψε:
vagos1435 έγραψε:
Μετα απο καποιες γρηγορες βολτες ειδα πως οταν εχω πισω επιβατη(κατηγορια φτερου 48kg) η μηχανη μου φαινετε πιο σταθερη ειδικα στις στροφες οταν πλαγιαζω πολυ.

Δε διευκρινίζεις σε τι είδους στροφές είναι πιο σταθερή η μοτό, σου σε ανοικτές ή κλειστές στροφές!

Από ότι καταλαβαίνω μάλλον μιλάμε για ανοικτές στροφές! Αν πραγματι μιλάς για ανοικτές στροφές είναι πολύ φισιολογικό, γιατί έχοντας πρόσθετο βάρος κάθεται η ανάρτηση και μεγαλώνει το μεταξόνιο, άρα σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και ανοικτές στροφές! :fvsg:


Nαι,αλλά έτσι δεν "χάνεις" το τιμόνι? scratch
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Adv. gixxer
Adv. gixxer
ΚΑΣΤΟΡΙΑ


Άντρας Όνομα: : Χρηστοs
Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK
Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΚυρ 25 Απρ 2010, 17:56

Ρε παιδια.......
Ειμαι 85 κg (μαζι με τον εξοπλισμο).
Το sag για να ερθει σψστα μπροστα πρεπει να σφιξω την προφωρτιση στο τερμα!!
Σας φαινεται λογικο scratch ?

ΕΧΩ GSXR 750 Κ8!

Καποιος να με βοηθησει?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΚυρ 25 Απρ 2010, 17:59

ΚΑΣΤΟΡΙΑ έγραψε:
Ρε παιδια.......
Ειμαι 85 κg (μαζι με τον εξοπλισμο).
Το sag για να ερθει σψστα μπροστα πρεπει να σφιξω την προφωρτιση στο τερμα!!
Σας φαινεται λογικο scratch ?

ΕΧΩ GSXR 750 Κ8!

Καποιος να με βοηθησει?

Λογικό ίσως όχι! Αλλά αν είναι έτσι τότε αλλάζεις ελατήρια και είσαι ΟΚ!

______________________________________________________
ΤΟ ΠΡΟΤΖΕΚΤΑΚΙ ΜΟΥ





Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
valentinosgsxr
Hero gixxer
Hero gixxer
valentinosgsxr


Άντρας Όνομα: : Valentinos
Τόπος : Melbourne
Ηλικία : 50
Αριθμός μηνυμάτων : 1534
Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΚυρ 25 Απρ 2010, 19:36

Δεν μου φαινετε και τοσο παραξενο. Η ποιοτητα των αναρτησεων δεν ειναι το δυνατο σημειο της Suzuki και παντα ενα σετ after market ελατηρια βελτιωνουν την κατασταση.

Οσο για τον φιλο με το θεμα του συνεπιβατη, αφου δεν εχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα με το set up του, θα ελεγα οτι δεν χρειαζεται να κανει τιποτα παραπανω απο το να δωσει λιγη προφορτηση στο ελατηριο του αμορτισερ...αντε και λιγη αποσβεση επαναφορας για να αποσβεσει την επιπλεον δυναμη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nktr
Hero gixxer
Hero gixxer
nktr


Άντρας Όνομα: : Nίκος
Τόπος : Piraeus
Αριθμός μηνυμάτων : 1596
Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΚυρ 25 Απρ 2010, 20:10

ΚΑΣΤΟΡΙΑ έγραψε:
Ρε παιδια.......
Ειμαι 85 κg (μαζι με τον εξοπλισμο).
Το sag για να ερθει σψστα μπροστα πρεπει να σφιξω την προφωρτιση στο τερμα!!
Σας φαινεται λογικο scratch ?

ΕΧΩ GSXR 750 Κ8!

Καποιος να με βοηθησει?

λοιπόν
1ον η μοτό ρυθμίζεται ΠΑΝΤΑ ΖΕΣΤΗ (εννοώ απευθείας μετά από βόλτα)
2ον εάν δεν έχεις την εμπειρία του δουλέματος της ανάρτησης
σημείωσε πόσα κλίκ ή περιστροφές είναι από τέρμα σφικτό οι ρυθμίσεις που έχει
3ον αφού κάνεις το 2ο
βάλε στο τέρμα ανοικτό τις ρυθμίσεις των αποσβέσεων συμπίεσης και επαναφοράς μικρά βιδάκια με κατσαβίδι
(στο μπροστινό: τα πάνω βιδάκια είναι η επαναφορά και τα κάτω η συμπίεση - και στο πίσω: το πάνω συμπίεση και το κάτω η επαναφορά) και ρύμισε το sag. Όσα GSXR έχω ρυθμίσει το πίσω δεν χρειάζεται να πειραχτεί η προφόρτιση του ελατηρίου γιστί ήδη είναι προς το σκληρό. Εάν τα νούμερα (ειδικά το δυναμικό sag) για πίσω είναι στο 30mm με 40mm είσαι οκ. Bάλε την συμπίεση (πάνω βιδάκι με κατσαβίδι ίσιο) στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και βάλε στην επαναφορά (κάτω βιδάκι με κατσαβίδι ίσιο) τόσα κλίκ όσο να νιώσεις ότι δεν επανέρχεται σαν κλωτσιά από ελατήριο αλλά νορμάλ προοδευτικά από την ρύθμιση του λαδιού (προσοχή όχι να σέρνεται για να επανέλθει).
Ως συνήθως όλα τα εργοστασιακά αμορτισέρ την "ακούνε" προς το τέλος.

Τώρα στο μπροστινό κάνεις την ίδια διαδικασία Νο 2 και
αποφορτίζεις όπως και στο πίσω. Μετράς στατικό sag χωρίς αναβάτη βάζοντας ένα δετήρα (τάι-ραπ) και αφού συμπιέσεις 2 με τρεις φορές το μπροστινό σου βάζεις το δετήρα στο πάνω μέρος της διαδρομής του καλαμιού (στο λάστιχο που προστατεύει την τσιμούχα) κρατώντας τη μοτό όρθια και όχι στο σταντ. Αφού το βάλεις, βάζεις τη μοτό στο στάντ και τη σηκώνεις στο πλάι αποφορτίζοντας το μπροστινό τροχό στον αέρα και μετράς την απόσταση που δημιουργείται από το δετήρα.στην πάνω πλευρά του καλαμιού (εκεί που είχες βάλει το δετήρα στο λάστιχο που προστατεύει την τσιμούχα). Εάν είσαι ομοίως 30mm έως max 45mm είσαι οκ (εγώ θα πρότεινα 30mm με 35mm). Δυναμικό (με τον αναβάτη πάνω) 35-50 είσαι οκ.
Ρυθμίσεις συμπίεσης (κάτω βιδάκια με κατσαβίδι ίσιο) ξεκίνα από εργοστασιακές και πάλι
και επαναφορά (πάνω βιδάκια με κατσαβίδι) τα βάζεις 1 ή 2 κλίκ πριν το τέρμα σφικτό. Όλα τα GSXR K7-K8 που έχω δει και ρυθμίσει την "ακούν" στα ίδια κλίκ (600-750 και 1000).

*εάν οι τιμές στο sag είναι λιγότερες από αυτές που σου έγραψα αποφορτίζεις (ξεβιδώνεις-χαλαρώνεις) ελατήρια και εάν είναι μεγαλύτερες προφορτίζεις (βιδώνεις-συμπιέζεις) ελατήρια.
Αυτά τα ολίγα


Εάν σε μπέρδεψα και μένεις και εσύ στη τρελοπόλη μας,
σε καμμιά βδομάδα που το χέρι μου θα είναι οκ κέρνα καφέ και στο φτιάχνω Laughing


Για όσους θέλουν να πάρουν την μέγιστη απόδοση των αναρτήσεών τους συναγωνίζοντας τις after επώνυμες,
με ελάχιστο κόστος (σε σχέση με την αγορά άλλων επώνυμων) γίνονται revalving και γίνονται ΑΛΛΕΣ αναρτήσεις όπως οι επώνυμες after !!! Έχουμε στείλει καμμιά 10αριά πίσω και μπροστινά για revalving και έχουν γίνει τούμπανα. Όλες δουλεύουν overtime στην πίστα με σταθερή απόδοση. Τις πάμε στον K-SHOCK http://www.k-shock.gr/ στο χέρι και μας κάνει καλές τιμές. 180 ευρώ το πίσω και από 250 έως 350 τα 2 μπροστινά καλάμια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Adv. gixxer
Adv. gixxer
ΚΑΣΤΟΡΙΑ


Άντρας Όνομα: : Χρηστοs
Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Ηλικία : 49
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK
Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΚυρ 25 Απρ 2010, 21:11

Κατ'αρχας φιλε nktr (δεν ξερω το ονομα σου sorry ) Σ'ευχαριστω για τον χρονο που αφιερωσςες για να γραψεις αλλα και για τον καφε πυ κερνας! Δυστυχως ομως μαλον μας χωριζουν μερικες εκατονταδες χιλιομετρα.
Τωρα οσο αφορα τα νουμερα (ΜΜ που δινεις),
Ειμαι εκει αλλα δεν ηξερα οτι την αναρτηση την ρυθμιζεις ΖΕΣΤΗ, νομιζα κρυα toixos
Και επισης απ'οτι καταλαβα πρεπει να ''μηδενισω'' τις αποσβεσεις και συμπιεσης πρωτα και μετα να ρυθμισω το SAG ε?
Οκ ως εδω!
Αν δεν τα ''μηδενισω'' θα ειναι μεγαλη η αποκληση?
thanks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nktr
Hero gixxer
Hero gixxer
nktr


Άντρας Όνομα: : Nίκος
Τόπος : Piraeus
Αριθμός μηνυμάτων : 1596
Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΚυρ 25 Απρ 2010, 21:48

ΚΑΣΤΟΡΙΑ έγραψε:
Κατ'αρχας φιλε nktr (δεν ξερω το ονομα σου sorry ) Σ'ευχαριστω για τον χρονο που αφιερωσςες για να γραψεις αλλα και για τον καφε πυ κερνας! Δυστυχως ομως μαλον μας χωριζουν μερικες εκατονταδες χιλιομετρα.
Τωρα οσο αφορα τα νουμερα (ΜΜ που δινεις),
Ειμαι εκει αλλα δεν ηξερα οτι την αναρτηση την ρυθμιζεις ΖΕΣΤΗ, νομιζα κρυα toixos
Και επισης απ'οτι καταλαβα πρεπει να ''μηδενισω'' τις αποσβεσεις και συμπιεσης πρωτα και μετα να ρυθμισω το SAG ε?
Οκ ως εδω!
Αν δεν τα ''μηδενισω'' θα ειναι μεγαλη η αποκληση?
thanks

αναλόγως το πως δουλεύει η ανάρτηση (από το λάδι εννοώ εάν δεν έχει σπάσει)
περίπου 3mm-5mm πρέπει να τα έχεις και εάν λάβεις και τη διαφορά κρύου - ζεστού

Δες το κρύο-ζεστό και θα δεις εάν είναι εντάξει
Για τον χρόνο δεν κοστίζει, άλλωστε αυτή είναι η σωστή χρήση του φόρουμ
Καλές ρυθμίσεις cheers
Φιλικα Νίκος

*το λάδι είναι που κάνει τη διαφορά ζεστό-κρύο.
Δηλ, ρυθμίζεις κρύο στατικά και αφού κάνεις κάποια χλμ. συμπίεσε και δες τις αναρτήσεις....άλλη μοτό...ως συνήθως ακόμα και οι after αναρτήσεις wp,ohlins κλπ και με revalving θέλουν 2 κλίκ παντού και γίνονται όπως τις ρύθμισες κρύο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Salomon_Says_K5
Jr.gixxer
Salomon_Says_K5


Άντρας Όνομα: : Salomon_Says
Τόπος : ATHENS
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 26
Αγωνιζόμενος : OXI
Hμερομηνία εγγραφής : 17/11/2009

Ρυθμιση αναρτησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση αναρτησης   Ρυθμιση αναρτησης EmptyΠαρ 07 Μάης 2010, 20:21

πεδες ξερει κανεις ρυθμισεις για σερρες για GSXR-1000 K5?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://www.facebook.com/home.php#!/Sonic.Says?v=wall
 
Ρυθμιση αναρτησης
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Ρυθμιση αναρτησης για πιστα
» τσιμουχα αναρτησης...
» περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ :: ΦΡΕΝΑ - ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com