Greek GSX-R forum
Περί αλόγων ο λόγος... Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Περί αλόγων ο λόγος... Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Περί αλόγων ο λόγος... Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Περί αλόγων ο λόγος... Poll_l10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_c10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_r10 
JIMK7
Περί αλόγων ο λόγος... Poll_l10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_c10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_r10 
nasos-v
Περί αλόγων ο λόγος... Poll_l10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_c10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_r10 
T.R.E
Περί αλόγων ο λόγος... Poll_l10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_c10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_r10 
k8 600 kk
Περί αλόγων ο λόγος... Poll_l10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_c10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_r10 
kostaskr6
Περί αλόγων ο λόγος... Poll_l10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_c10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_r10 
κολτρέϊν
Περί αλόγων ο λόγος... Poll_l10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_c10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_r10 
Leroy
Περί αλόγων ο λόγος... Poll_l10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_c10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_r10 
ripper
Περί αλόγων ο λόγος... Poll_l10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_c10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Περί αλόγων ο λόγος... Poll_l10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_c10Περί αλόγων ο λόγος... Poll_r10 

 

 Περί αλόγων ο λόγος...

Πήγαινε κάτω 
+3
-=UNSEEN=-
panosk8
billchris
7 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
billchris
Jr.gixxer
billchris


Άντρας Όνομα: : Βασίλης
Τόπος : Hell
Αριθμός μηνυμάτων : 32
Αγωνιζόμενος : Παγκόσμιος...
Hμερομηνία εγγραφής : 24/03/2010

Περί αλόγων ο λόγος... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Περί αλόγων ο λόγος...   Περί αλόγων ο λόγος... EmptyΤρι 03 Ιαν 2012, 17:03

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά!

Φτιάχνω αυτό το θέμα λόγω μιας διαφωνίας που είχα πριν λίγες ώρες με μερικούς φίλους μου.

Έστω ότι ο άγνωστος Χ έχει ενα Κ7 1000. Τα μόνα που είχε επάνω του ήταν εξάτμιση (όχι ολόσωμη), φίλτρο και πρόγραμμα. Και έστω τώρα ότι αυτός ο άγνωστος Χ έδωσε πριν λίγες μέρες (σύμφωνα με τα λεγόμενα του) 3.500-4.000 για περαιτέρω εξέλιξη του μοτέρ του...

Όπως ισχυρίζεται λοιπόν ο άγνωστος Χ, το μοτέρ έπειτα από δυναμομέτρηση έδειξε 196 αλογα ΤΡΟΧΟ...

Μόνο εμένα μου φαίνεται εντελώς παράλογο αυτό? Και επίσης σε λίγο καιρό περιμένουν να πάρει άλλα 8 άλογα ΤΡΟΧΟ, λόγω ολόσωμης...

Στραγάλια τα καταντήσαμε τα άλογα? Η είμαι εγώ τόσο παράλογος? Η μήπως είναι τα νούμερα τόσο παράλογα?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
panosk8
Hero gixxer
Hero gixxer
panosk8


Άντρας Όνομα: : Πανος
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 2447
Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009

Περί αλόγων ο λόγος... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος...   Περί αλόγων ο λόγος... EmptyΤρι 03 Ιαν 2012, 17:13

καλα με 4000 χιλιαρικα κανεις οτι θες,ομως να βγαλει 196 αλογα απ το μοτερ κ να μην εχει βαλει πρωτα ολοσωμη εξατμιση, πρωτη φορα το ακουω,για να μη πω τιποτα πιο χοντρο fafoutis fafoutis
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

Περί αλόγων ο λόγος... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος...   Περί αλόγων ο λόγος... EmptyΤρι 03 Ιαν 2012, 17:15

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Χωρίς ολοσωμη και 196 άλογα.... Και τα 4000 λίγα είναι θεωρητικά αλλά δεν ξέρω τι τιμές του έκανε το συνεργείο και τι έβαλε μέσα στο μοτέρ. Και τέλος..... Σε ποιό δυναμόμετρο έβγαλε τα άλογα αυτά.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
billchris
Jr.gixxer
billchris


Άντρας Όνομα: : Βασίλης
Τόπος : Hell
Αριθμός μηνυμάτων : 32
Αγωνιζόμενος : Παγκόσμιος...
Hμερομηνία εγγραφής : 24/03/2010

Περί αλόγων ο λόγος... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος...   Περί αλόγων ο λόγος... EmptyΤρι 03 Ιαν 2012, 17:20

Δεν ειμαι σιγουρος σε τι δυναμομετρο εγινε η μετρηση...

Και να τονισω πως τα 196 αλογα (οπως υποστηριζουν) δεν ηταν ΜΟΤΕΡ-ΣΤΡΟΦΑΛΛΟ, ηταν ΤΡΟΧΟ!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

Περί αλόγων ο λόγος... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος...   Περί αλόγων ο λόγος... EmptyΤρι 03 Ιαν 2012, 17:23

Με αυτά τα λεφτά δεν γίνεται. Ετκ΄ςο αν βρεις τα πάντα σε τιμές ευκαιρίας μεταχειρισμένα και είναι κολλητός σου ο μάστορας. ΚΑι είπαμε. Χωρίς την εξάτμιση δεν υπάρχει περίπτωση. Δεν γίνεται απλά. Μηχανάκια απο εδώ που έχουν περίπου αυτά τα άλογα, έχουν και πολλά λεφτά πάνω και φυσικά τα πάντα. Αν τώρ ααυτοί κάνουν μαγικά....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
billchris
Jr.gixxer
billchris


Άντρας Όνομα: : Βασίλης
Τόπος : Hell
Αριθμός μηνυμάτων : 32
Αγωνιζόμενος : Παγκόσμιος...
Hμερομηνία εγγραφής : 24/03/2010

Περί αλόγων ο λόγος... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος...   Περί αλόγων ο λόγος... EmptyΤρι 03 Ιαν 2012, 17:29

-=UNSEEN=- έγραψε:
Με αυτά τα λεφτά δεν γίνεται. Ετκ΄ςο αν βρεις τα πάντα σε τιμές ευκαιρίας μεταχειρισμένα και είναι κολλητός σου ο μάστορας. ΚΑι είπαμε. Χωρίς την εξάτμιση δεν υπάρχει περίπτωση. Δεν γίνεται απλά. Μηχανάκια απο εδώ που έχουν περίπου αυτά τα άλογα, έχουν και πολλά λεφτά πάνω και φυσικά τα πάντα. Αν τώρ ααυτοί κάνουν μαγικά....

Αυτη ακριβως την κουβεντα ειπα και εγω...περι μαγειας πρεπει να προκειται!

Οσο γι αυτα που μπηκαν πανω στο μοτερ απ οτι συζητηθηκε ηταν του κουτιου What a Face

Αλλα ξεχασα...στην πολη που ζω, τα μαμα Κ7 με ενα τελικο και φιλτρο βγαζουν 170+ αλογα τροχο Suspect Suspect Suspect
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13448
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

Περί αλόγων ο λόγος... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος...   Περί αλόγων ο λόγος... EmptyΤρι 03 Ιαν 2012, 21:44

εγω παλιι πιστευω οτι με 4000ε μπορεις να δεις αυτα τα αλογα... ακομα και με πιο λιγα λεφτα ... εξαρτατε απο το ποσο χαλαρο ειναι το τυμπανο , αν ειναι δεμενο το μηχανακι ,το λαστιχο κτλ κτλ ... αφου ξερετε οτι απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο μπορει το ιδιο μηχανακι να δειξει και 10 αλογα διαφορα...
δεν μετραει ιδια το δυναμομετρο του καθε μαγαζιου-βελτιωτη...
και θυμαμαι μου ειχε πει ο νικος (τρε) οτι υπααρχουν κατι διαφορετιες τιμες στις υποδιαιρεσεις στα din και στα hp και αλλαζουν λιγο τα νουμερα ή καπως ετσι τελος παντων . ο νικος το εξηγει καλυτερα...

αλλα με 4000 κανεις ροικη στην κεφαλη ,βαζεις εκκεντροφορους,φλαντζα,περισευουν και για πιστονια εσεις που ξερετε καλυτερα?
αλλα να μην εχει βαλει ακομα την ολοσωμη ???
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
landen
Adv. gixxer
Adv. gixxer
landen


Άντρας Όνομα: : Billakos
Τόπος : sau paolo
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 734
Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2010

Περί αλόγων ο λόγος... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος...   Περί αλόγων ο λόγος... EmptyΤρι 03 Ιαν 2012, 22:17

ρε αλεξ δε χρειαζεται ολοσωμη το μοτερ παει αερας μονο με τελικο ρε..παλι καλα που δεν ειπε οτι εχει κ μαμα εξατμιση....χαχαχ αλλο τ θα ακουσουμε ρε.... toixos toixos xaxa xaxa
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gat0s
Hero gixxer
Hero gixxer
gat0s


Άντρας Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ
Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 1831
Αγωνιζόμενος : Sleep
Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009

Περί αλόγων ο λόγος... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος...   Περί αλόγων ο λόγος... EmptyΤρι 03 Ιαν 2012, 22:28

Ο φιλος σου σε κοροιδευει η τον καροιδευει ο μαστορας του.Εκανε τα παντα και δεν εχει βαλει ολοσωμη?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

Περί αλόγων ο λόγος... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος...   Περί αλόγων ο λόγος... EmptyΤρι 03 Ιαν 2012, 23:01

Miou έγραψε:

και θυμαμαι μου ειχε πει ο νικος (τρε) οτι υπααρχουν κατι διαφορετιες τιμες στις υποδιαιρεσεις στα din και στα hp

Din και Sae. Μιλάμε πάντα για SAE γιατί κατά DIN θα έβλεπε 230 άλογα. Οπως κάποτε σε γνωστό περιοδικό που βγήκαν με δυναμομέτρηση γνωστού στο χώρο με 199κάτι αν θυμάμαι καλά για το CBR του 2008. ΚΑι φυσικά ηταν κατά dina. Οσοι ξέρουν κατάλαβαν και απλά έγιναν ρόμπα γιατί έγλειφαν τη Honda. Πάντα SAE.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 51
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

Περί αλόγων ο λόγος... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος...   Περί αλόγων ο λόγος... EmptyΤρι 03 Ιαν 2012, 23:21

-=UNSEEN=- έγραψε:
Miou έγραψε:

και θυμαμαι μου ειχε πει ο νικος (τρε) οτι υπααρχουν κατι διαφορετιες τιμες στις υποδιαιρεσεις στα din και στα hp

Din και Sae. Μιλάμε πάντα για SAE γιατί κατά DIN θα έβλεπε 230 άλογα. Οπως κάποτε σε γνωστό περιοδικό που βγήκαν με δυναμομέτρηση γνωστού στο χώρο με 199κάτι αν θυμάμαι καλά για το CBR του 2008. ΚΑι φυσικά ηταν κατά dina. Οσοι ξέρουν κατάλαβαν και απλά έγιναν ρόμπα γιατί έγλειφαν τη Honda. Πάντα SAE.

Γιατι το Wheel Din δεν ειναι στο τροχο xmmm
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

Περί αλόγων ο λόγος... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περί αλόγων ο λόγος...   Περί αλόγων ο λόγος... EmptyΤρι 03 Ιαν 2012, 23:38

Είναι Δημήτρη μου. Απλά είναι διαφορετικοί μέθοδοι μέτρησης σε συνδυασμό με διόρθωση. Ουσιαστικά λέμε διόρθωση Din και Sae. Το δυναμόμετρο υπολογίζει αφου μετρήσει την ισχύ σε Sae (με οτι συνεπάγεται) ή σε din (με οτι συνεπάγεται). Κάνει λοιπόν διόρθωση και βγάζει την τελική ισχύ. Ουσιαστικά είναι άλλος τρόπος μέτρησης. Το SAE το υιοθέτησαν κάποιοι κατασκευαστές γιατί το θεωρούν πιο ακριβές και αυστηρό, το Din οι Γερμανοί και ήρθαν και οι Ιάπωνες με το JIS και δεν θυμάμαι ποιά άλλα γίδια με το Cuna. Ολα ουσιαστικά συνασπισμοί εταιριών, κατασκευαστών κινητήρων κλπ. Δεν υπάρχει ουσιαστική φόρμουλα εξίσωσης Din με Sae αλλά και όσες στο περίπου υπάρχουν είναι πάντα πάνω απο μονάδα για να κάνεις το Din SAE, άρα το DIN δείχνει περισσότερα. Εχει επικρατήσει λοιπόν το SAE ως πιο αποδεκτή κοινή μέτρηση. Ολα αυτά με πολύ παρασκήνιο και διαφορές μεταξύ τους, αλλά αν ξεκινήσω να γράφω κάτι τέτοιο... Καήκαμε. ΚΑι δεν έχει και νόημα. Οπότε κράτα οτι στην Ελλάδα (και οχι μόνο) μετράνε όλοι κατά SAE για να μπορούμε να συγκρίνουμε. Και απο εκεί ξεκινάει το Dyno, ο χειριστής, το δωμάτιο κλπ κλπ κλπ... Ευρύτερα πάντως αποδεκτή είναι η SAE.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Περί αλόγων ο λόγος...
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» περι pc ο λογος
» περι εξάτμισης ο λόγος (Κ6 1k)
» Περι Ελαστικών ο Λόγος

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΣΥΖΗΤHΣΕΙΣ :: ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΟΤΟ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com