Στις δοκιμές της Βαλένθιας, μετά το τέλος της σεζόν, ο Loris Capirossi είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τα νέα εξαρτήματα που έφερε η Suzuki στην Ισπανία. Ο Ιταλός αξιολόγησε τις αλλαγές και κέρδισε μερικά δέκατα σε χρόνο μέσα στην πίστα, όμως τα προβλήματα με το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας παραμένουν. Ακόμα η GSV-R δεν είναι ικανή να φέρει το πίσω ελαστικό της Bridgestone σε κατάλληλη θερμοκρασία, με αποτέλεσμα να μην έχει την απαραίτητη πρόσφυση.
Ο Capirossi δεν είναι ικανοποιημένος με τη δουλειά της Suzuki στον τομέα της πρόσφυσης. «Η βελτίωση δεν είναι αρκετή και ακόμα απέχουμε αρκετά. Όλα όσα δοκιμάσαμε στη Βαλένθια μας έδωσαν μόλις μερικά δέκατα. Όμως ακόμα υπολειπόμαστε περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο και αυτό είναι πρόβλημα. Η μοτοσικλέτα μας είναι πολύ ευαίσθητη στις καιρικές συνθήκες. Αν έχει ζέστη, μπορούμε να βάλουμε θερμοκρασία στα ελαστικά. Όμως αν έχει κρύο, τότε έχουμε πρόβλημα».
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το πλαίσιο διότι δεν μπορούμε να ρίξουμε βάρος στο πίσω μέρος ώστε να έχουμε πρόσφυση στο ελαστικό. Αυτό το πρόβλημα υπάρχει από τη στιγμή που ήρθα στη Suzuki πριν από 2 χρόνια και ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση», πρόσθεσε ο Ιταλός, δείχνοντας ενοχλημένος για το ζήτημα του πλαισίου.
Το ίδιο πρόβλημα με το πλαίσιο αντιμετώπισε και η Honda την προηγούμενη σεζόν, η οποία όμως το αντιμετώπισε εν μέρει με διορθωτικές κινήσεις. Η Suzuki, από την άλλη, δεν έχει βρει το σωστό δρόμο ακόμα και οι μηχανικοί στο εργοστάσιο θα έχουν σκληρή δουλειά τον χειμώνα.
ΠΗΓΗ:MSFREE
ακομα στο ψαξιμο....
:les?: :les?: :les?: