Greek GSX-R forum
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_l10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_c10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_r10 
JIMK7
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_l10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_c10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_r10 
nasos-v
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_l10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_c10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_r10 
T.R.E
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_l10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_c10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_r10 
k8 600 kk
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_l10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_c10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_r10 
kostaskr6
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_l10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_c10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_r10 
κολτρέϊν
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_l10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_c10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_r10 
Leroy
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_l10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_c10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_r10 
ripper
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_l10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_c10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_l10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_c10Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Poll_r10 



Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας...


το ξεκινάω για να βοηθήσω τα παιδιά που δεν ξέρουν καθόλου πως να ρυθμίσουν της αναρτήσεις τους



Συντάχθηκε απο τον nasos-v

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΡΩ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΗΝΗ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙ.

Ξεκινάμε καταρχήν με το λεγόμενο "sag"

1. κατά προτίμηση γυρίστε τους ρυθμιστές της συμπίεσης και της επαναφοράς τέρμα " - " (αριστεροστροφα)

1α. η συμπίεση στο καλάμι ειναι ΚΑΤΩ στην μπότα και η επαναφορά ΠΑΝΩ στην τάπα του καλαμιού 2α. στο αμορτισέρ η συμπίεση ειναι ΠΑΝΩ και η επαναφορά ΚΑΤΩ

Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... 2ptxcux

όπως βλέπεται και στην εικόνα σας λεει πόσο πρέπει να είναι με αναβάτη και πόσο χωρίς.

η προφορτηση ειναι το παξιμάδι το μπλε στα καλάμια (στο 99% σε ολα τα καλάμια) γυρνώντας το δεξιόστροφα "δίνουμε" προφορτηση γυρνώντας αριστερόστροφα "βγάζουμε"

"δίνοντας" προφορτηση ΜΙΚΡΑΊΝΟΥΜΕ το sag και "βγάζοντας" ΜΕΓΑΛΏΝΟΥΜΕ το sag

το ιδιο ισχύει και για το αμορτισέρ. ρυθμίζεται απο το διπλο παξιμάδι (θα χρειαστείτε γατσοκλειδο) ή αν ειναι με υδραυλική , απο τον ρυθμιστή(κολοφαρδος!!!)

Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... S6luog

Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Lg820648990

εγω τα εχω εμπρος.... 15 χωρις αναβατη (F1-F2) 38 με αναβατη (F1-F3) πισω.... 10 χωρις αναβατη (R1-R2) 24 με αναβατη (R1-R3)

να και 2 βιντεακια που τα εξηγει πολυ καλα ο τυπος
Oikopedofagos έγραψε:
:kapelo:


και αλλα 2 πιο αναλυτικά





ΣΥΜΠΙΕΣΗ - ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ

Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... S6luog

Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... 4taf7d

Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... 10mud5f

σας εχω βάλει φώτο που λέει που είναι ο κάθε ρυθμιστής ώστε να ξέρετε τι γράφω
πάμε και στα δύσκολα....
ξεκινάω απο του δρόμου που ειναι εύκολο και συνεχίζω
ΔΡΟΜΟΥ
βάζετε της "μαμά" ρυθμίσεις σε καλάμι και αμορτισέρ (συμπίεση - επαναφορά πάντα μιλάμε)
είστε έτοιμοι (πλακά κάνω.... σχεδόν)
γενικοί κανόνες
στο δρόμο , σε γενικές γραμμές δεν θέλουμε πολύ "αργές " αναρτήσεις , γιατί επειδή ο δρόμος
έχει αρκετές ανωμαλίες
πρέπει να ειναι γρήγορες ώστε να προλαβαίνουν να "διαβάζουν" τον δρόμο
ΣΥΜΠΙΕΣΗ απο εκεί ρυθμίζουμε πόσο γρήγορα ή αργά θα μπαίνει προς τα μεσα το καλάμι μας ή το αμορτισέρ (θα συμπιέζεται)
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ή απόσβεση , απο εκει ρυθμίζουμε πόσο γρήγορα ή αργά θα επιστρέφει το καλάμι ή το αμορτισέρ στην αρχική του θέση μετά την συμπίεση του
δεξιόστροφα ο ρυθμιστής της κάνει πιο ΑΡΓΕΣ
αριστερόστροφα ο ρυθμιστής της κάνει πιο ΓΡΗΓΟΡΕΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΤΕ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΧΑΜΕΝΗ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ

παιδιά εδώ δεν θα πω πολλα . ρυθμίστε της συμπίεσης σας μέχρι να μην σας κοπανάει τα χεριά στα εξογκώματα που συναντάτε στον δρόμο αν κάνετε αρκετά δυκαβαλα , βάλτε +2 κλικ συμπίεση ακόμα ΜΟΝΟ ΠΙΣΩ αν το μηχανάκι σας χτυπάει τα χέρια ή χοροπηδάει στα εξογκώματα ,ΑΦΑΙΡΕΣΤΕ συμπίεση
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ

κάνοντας πιο αργή την επαναφορά , το μηχανάκι δίνει αίσθηση πιο σταθερού. δεν χάνει γραμμές και εχει "στιβαρή" αίσθηση αν το παρακάνετε αργό , θα το καταλάβετε απο τα εξής στρίβοντας και πέφτοντας σε λακκούβα το μηχανάκι χάνει γραμμή (την ανοίγει) ή αν είναι απο αμορτισέρ αργό, κάνει χαζοκουνηματα μετα απο λακκούβα , επίσης σε μαζεμένες ανωμαλίες του δρόμου καταλαβαίνεται οτι το μηχανάκι δεν της διαβάζει ολες
ΕΠΕΙΓΟΝ ---ΑΦΑΙΡΕΊΤΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΗΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΦΤΑΕΙ , ΚΑΝΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΕΝΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 2 ΚΛΙΚ ΤΗΝ ΦΟΡΑ.
ξεκινήστε π.χ. με το αμορτισέρ, φταιχτε την συμπίεση κάντε βόλτα, διορθώστε την, κάντε βόλτα και όταν ειναι πλέον εκεί που θέλετε ξεκινήστε με την επαναφορά στο αμορτισέρ και ξανακαντε την ίδια διαδικασία όταν το φέρετε και αυτό εκεί που θέλετε (ίσως ξαναχρειαστει να διορθώσετε και την συμπίεση ξανά μια φορά,(επηρεάζεται λίγο απο την ρύθμιση της επαναφοράς)) μπορείτε μετά να ασχοληθείτε με το καλάμι σας, παλι ακολουθώντας την ίδια διαδικασία

ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ

1.της "μαμά" ρυθμίσεις... αν κάτι δεν σας αρέσει και δεν ξέρετε πως να το διορθώσετε ξαναβάλετε της "μαμά" ρυθμίσεις και ξαναρχίστε απο την αρχή
2. γράφετε σε ενα χαρτί τι κάνατε. πόσα κλικ και που.ΠΡΟΣΟΧΗ μεχρι 2 κλικ την φορά και δοκιμή. αν χαλάσει σε κάποια ρύθμισή η αίσθηση που βάλατε , γυρνάτε στην προηγούμενη( κοιτα στο χαρτι . την ειχες γράψει)

ΣΥΜΠΙΕΣΗ - ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ

Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... S6luog
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... 4taf7d
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... 10mud5f
σας εχω βάλει φώτο που λεει που ειναι ο καθε ρυθμιστής ώστε να ξέρετε τι γράφω παμε και στα δύσκολα....
ΠΙΣΤΑ
εδώ κάπου ξεχνάμε τα πάντα . εκτός απο το sag που δεν αλλάζει (ας πούμε, θα εξηγήσω στο τέλος) την συμπίεση και την απόσβεση την ρυθμίζουμε έτσι ώστε η μηχανή να συμπεριφέρεται όπως θέλουμε π.χ. στα φρένα ,μετα τα φρένα, στο άνοιγμα του γκαζιού κτλ
ο κανόνας λέει οτι επειδή είμαστε σε πίστα(αρα οχι ανωμαλίες,εδω γελάμε με της δικές μας πίστες) ρυθμίζουμε της αναρτήσεις "σφικτά" αφού δεν τους ζητάμε να διαβάσουν "γρήγορα" διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος.
άρα έτσι δεν έχουμε απότομες μεταβολές του βάρους της μηχανής (μεταφορά φορτίου) απο γκάζι σε φρένο και το αντίστροφο, και ετσι δεν χάνομαι της σταθερότητα της μηχανής μας ,οταν οδηγούμε γρήγορα στην πίστα
πάμε ένα ένα να πούμε τι ζητάμε και τι κάνουμε
ΣΗΜΕΙΩΣΗ. ρυθμίζουμε με ζεστά λάδια στο καλάμι , δηλαδή έχουμε μπει και έχουμε κάνει ενα 20λεπτο και με το που βγούμε βλέπουμε της αναρτήσεις μας.απο κρύο σε ζεστό είναι απο 1 ως 3 κλικ " + "
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ
στο αμορτισέρ ρυθμίζουμε την επαναφορά έτσι ώστε συμπιέζοντας πίσω το μηχανάκι , να μην προλαβαίνει η ουρά τα χέρια μας . ξέρω ακούγετε λίγο περίεργο αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς πρέπει μετά την συμπίεση που κάνουμε στην ουρά , στο αφημα , να μην σηκώνεται μαζι με τα χέρια μας αλλα ελάχιστα πιο αργά.
με αυτό κερδίζουμε να μην έχουμε απότομη μεταφορά φορτιού στο μπροστινό μας , απο γκάζι σε φρένα και στα χαζογλυστριματα , δεν ξεκολλάει ο τροχός εύκολα, δεν ερχετε εύκολα το high γιατι δεν επιστρέφει γρήγορα και δεν μας τινάζει απο πάνω.... ως ενα σημείο έτσι...
στο καλάμι ρυθμίζουμε την επαναφορά έτσι ώστε, συμπιέζοντας μπροστά ,να επανέρχεται στην στατική του θέση χωρίς να μπαίνει καθόλου στο αρνητικό sag
δηλαδή ας πούμε οτι το κλιπ ον μας από το έδαφος έχει απόσταση 100χιλιοστα. συμπιέζοντας το και αφήνοντας το να επανέλθει πρέπει να έρθει και να σταματήσει οριακά στα 100χιλ από το έδαφος και όχι να πάει στα π.χ. στα 105-110 χιλιοστά και να γυρίσει στο στατικό μετά (100 χιλ) με αυτό κερδίζουμε ότι στο αφημα του φρένου όταν έχουμε ήδη πλαγιάσει το μηχανάκι δεν θα τιναχτεί προς τα πάνω , αλλά θα διατηρήσει το βύθισμα του. έτσι δεν μας φοβίζει να αφήσουμε τα φρένα πλαγιασμενοι, και δεν δίνει ασαφια μες στη στροφή.
να ξέρετε οτι έτσι θα έχετε μια πιο βαριά αίσθηση στο μηχανάκι..... συνηθίστε το.... αξίζει για μένα οι ρύθμιση της επαναφοράς είναι το πιο σημαντικό για οδήγηση στην πίστα
ΣΥΜΠΙΕΣΗ
στο αμορτισέρ ρυθμίζουμε την συμπίεση έτσι ώστε, στην συμπίεση της ουράς μας να είναι κάπως σφιχτό.
εδω τα πράγματα είναι σχετικά. παίζει μεγάλο ρόλο η πίστα (μεγάλη ή όχι , παρατεταμένες με πολλά 'η όχι κτλ)
στα μέγαρα επειδή δεν είναι και χαλί η άσφαλτο , την θέλουμε λίγο πιο "μαλακή-γρήγορη" ώστε να διαβάζει της ανωμαλίες του οδοστρώματος.
δεν πρέπει στο άνοιγμα του γκαζιού να "ανοίγει" την γραμμή του το μοτο------βάλτε συμπίεση δεν πρέπει να σας κάνει σκαλοπάτι το λάστιχο (στην μέση του πέλματος, συνήθως εκεί που περνούμε το γκάζι, κάνει σκάψιμο στο λάστιχο)--------βάλτε συμπίεση
δεν πρέπει να σας κάνει πετάγματα το πίσω μέρος ή υπερβολικό κούνημα στα φρένα ------ΒΓΑΛΤΕ συμπίεση
δεν πρέπει να σας κάνει γδαρσίματα το λάστιχο (καθετές γραμμές σαν να πήρατε ενα τριφτή και να ξύσατε το ελαστικό απο την κορώνα του προς την άκρη---------ΒΓΑΛΤΕ συμπίεση
το πίσω λάστιχο μπορεί να μας πληροφορήσει κατά μεγάλο ποσοστό ,αν έχουμε ρυθμίσει σωστά την πίσω ανάρτηση
δεν πρέπει να κάνει ούτε σκαλοπάτι , ούτε να μαζεύει λάστιχο(μακαρόνι) ούτε γραμμές να κάνει πρέπει να βγαίνεις και να είναι καθαρό , απλά λίγο αγριεμένο. θα βρω καμία φώτο να σας δείξω βρήκα αυτή..δεν είναι τέλεια τα λάστιχα αλλά είναι στο σωστό δρόμο (ακόμα ρυθμίζαμε)
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... 2e1akw1
σε αυτό περί ελαστικού , θεωρούμε οτι τα λάστιχα είναι σε σωστές πιέσεις και δουλεύουν σε σωστές θερμοκρασίες.
είναι σωστή η γόμα που χρεισημοποιουμε για την εποχή και την πίστα. σε αυτό μπορεί να σας βοηθήσει ο λαστιχας σας.
στο καλάμι την συμπίεση την ρυθμίζουμε έτσι ώστε στα φρένα μας από τέρμα γκάζι να μην έρχεται απότομα το βάρος την μηχανής μπροστά και έτσι ή μας σηκώνει το πίσω μέρος ή κάνει υπερβολικό κούνημα στα φρένα το πίσω μέρος της μηχανής.
στης μεγάλες ευθείες στης πίστες , εκεί που συνήθως είναι τα δυνατά μας φρένα το οδόστρωμα έχει ανωμαλίες
δεν πρέπει το μπροστινό να μας "κοπανάει" τα χεριά σε αυτές της ανωμαλίες, πρέπει να της διαβάζει---------βγάζουμε συμπίεση
δεν πρέπει να σηκώνεται ο πίσω τροχός στα φρένα ή να διπλώνει στο πλάι κτλ------------ βάζουμε συμπίεση
Γενικά να ξέρετε δεν υπάρχει το "τέλειο". μόνο η χρυσή τομή που σου επιτρέπει να γυρνάς γρήγορα και να νιώθεις καλύτερα
σαν παράδειγμα θα πω οτι σε 2 κ7-κ8 που έπιασα να ρυθμίσω της αποσβέσεις επαναφοράς της τερμάτισα στο " + " για να έρθουν σε ενα αποδεχτό τρόπο λειτουργίας. μιλάμε για της "μαμά" αναρτήσεις και ήταν με λίγα χιλιόμετρα τα μηχανάκια.
για χρήση πίστας πάντα να έχετε φρέσκα λάδια και τακτές αλλαγές αυτών. 4000 το πολύ 5000 χιλιόμετρα αν τα δουλεύετε και στο δρόμο τα μηχανάκια σας. εγώ τα αλλάζω πριν ξεκινήσει κάθε σεζόν τα μπροστά και το αμορτισέρ , λέω κάθε 2 (δεν ήρθε ακόμα η ώρα του. 1,5 χρόνο και ακούει ακόμα καλά στις ρυθμίσεις και έχει περιθώριο ακόμα σε κλικ( ohlins ttx))
εδώ είναι ένας πολύ καλός οδηγός με προβλήματα και ποιες ειναι οι λύσεις του συνήθως οταν αγοράζουμε πίσω ή μπροστά ανάρτηση , μες στης οδηγίες υπάρχει και ενα τέτοιο πινακάκι
thodorisk έγραψε:
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Suspension
Ενας πολύ καλός οδηγός 8)

κάπου έχω και εγώ ενα τέτοιο πινάκα και αν θυμάμαι καλά στα ελληνικά μόλις τον βρω θα τον ποσταρω,( τους βρηκαααα...)
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... 2z8vrk3
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Pc5l2
Πως να ρυθμισουμε της αναρτησεις μας... Bfrwoi
μελετήστε τους καλά !!! θα σας βοηθήσουν να λύσετε τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην συμπεριφορά της μηχανής σας στην πίστα.

εδώ μερικές προτάσεις από τον nktr που έχει ρυθμίσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ μηχανάκια για να έχετε στο μυαλό σας που περίπου πρέπει να ρυθμιστούν οι αναρτήσεις σας

το μόνο που εν τάχει θα πω είναι ότι τα gixxer σε στοκ μορφή δουλεύουν ως εξής: κ2, κ3, κ4, κ7,κ8= τέρμα σφικτή η απόσβεση επαναφοράς (το πάνω βιδάκι) στο μπροστινό σύστημα και τέρμα σφικτή η απόσβεση επαναφοράς (ίσως και -1 στις καινούριες) το κάτω βιδάκι της πίσω ανάρτησης
κ5,κ6 -2 από τέρμα σφικτό έως και τέρμα (αναλόγως την κατάσταση του μπροστινού) και το πίσω τέρμα σφικτό.
κ9,κ10 το μπροστινό είναι σούπερ και αφήνει εάν θυμάμαι καλά -1 από τέρμα σφικτό το μπροστινό και το πίσω ακούει πολύ καλά εάν θυμάμαι που το είδα σε καινούριο μοτό με 2000 χλμ στο -2 το πίσω (αλλά όλα αυτά πρέπει να τα δούμε και από κοντά και πάντα ζεστές οι αναρτήσεις)
Εννοείται ότι μιλάω για στοκ μπροστινά και πίσω αμορτισέρ χωρίς revalving. Το τσέκ που θα κάνετε για την επαναφορά των αναρτήσεων είναι αυτό που σας περιγράφει ο Νάσσος δηλαδή να έρχεται προοδευτικά και όχι απότομα σα να τρώτε "κλωτσιά" απ΄το ελατήριο. Η δουλειά των αποσβέσεων είναι αυτή να κοντρολάρει την εκτόνωση του ελατηρίου δηλαδή πόσο αργά και πόσο γρήγορα θα συμπιέζει ή θα επαναφέρει την ανάρτηση.
Τώρα θα μου πείτε γιατί έχει 22 κλίκ η επαναφορά και στην ουσία τα μόνο χρήσιμα είναι τα 2 τελευταία ... :mal@kies: εκεί με ένα revalving έρχεται έτσι όπως πρέπει (κερδίζεις από 4 μέχρι 10 κλίκ-αναλόγως το revalving-ποιός το κάνει). Στα υπόψιν: στο revalving καλό είναι να λές τι θέλεις δηλ. στις περισσότερες αναρτήσεις η συμπίεση είναι υπερτούμπανη οπότε ζητάτε μόνο revalving στην επαναφορά και του λες ότι έχεις τερματίσει τη ρύθμιση και θες να στο φτιάξει για να κερδίσεις τουλάχιστον 6 κλικ. Μιλάω κυρίως για το πίσω γιατί το μπροστινό με ψάξιμο στο λάδι "έρχεται" και δουλεύει πολύ καλά. Αυτά. Καλές ρυθμίσεις !! και....Dave Moss= Ευαγγέλιο


ΜΕΡΙΚΕΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ

1. ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ μόνο εσείς μπορείτε να το ρυθμίσετε όσο το δυνατόν καλύτερα για τον εαυτό σας. αλλιώς οδηγάει ο καθένας, σε άλλους χρόνους με διαφορετική τοποθέτηση του σώματος κτλ

2. ΚΡΙΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΑς ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ καθαρά λάστιχα σημαίνει οτι δουλεύουν σωστά οι αναρτήσεις σας. το χρονόμετρο θα σας πει που πρέπει να συμβιβαστείτε αφού έτσι γυρνάτε πιο γρήγορα

3. ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ = ΣΥΜΒΗΒΑΣΜΟΣ δεν μπορείς να τα έχεις όλα. συμβιβάζεσαι σε κάποια για να κερδίσεις σε κάποια αλλά στην συγκεκριμένη πίστα αργές αποσβέσεις στα καλάμια = βαριά αίσθηση του μότο. ναι αλλά κερδίζεις στα φρένα μες στη στροφή . μπορείς να μπεις με πιο πολλά και να είσαι με φρένα πλαγιασμενος κτλ...

4. ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ στα μέγαρα έχουμε πιο μαλακές-γρήγορες συμπίεση για να διαβάζει της ανωμαλίες στου οδοστρώματος αλλά έχουμε πιο πολλά κουνήματα στα απότομα φρένα,στο πίσω μέρος της μηχανής στης σερρες όμως έχουμε πιο αργές αφού είναι πιο χαλί η πίστα αλλά και γιατί πέφτουμε στα φρένα με πιο πολλά χιλιόμετρα. έτσι μαζεύουμε τα κουνήματα απο πίσω

5.ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΥΡΝΑΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΑΡΓΕΣ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ ΘΕΣ όσο ο χρόνος θα κατεβαίνει θα χρειαστεί να αλλάξετε της ρυθμίσεις σας... βασικά να της σφίξε τε και άλλο. όσο πιο γρήγορα γυρνάμε τόσο πιο μεγάλες πιέσεις δέχονται οι αναρτήσεις μας, αρα χρειαζόμαστε πιο πολλά "κλικ για να της φρενάρουμε..

6. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ . αν πιάσουμε και τα υπόλοιπα νομίζω οτι πλέον θα σας μπερδέψω.


όσοι ξέρουν από ρυθμισμα θα καταλάβουν οτι αυτά που έγραψα είναι μια καλή αρχή για να μάθει κάποιος να φέρνει της αναρτήσεις του εκεί που θέλει. αν μάθει όλα αυτά και τα χρεισημοποιει μετά μπορεί να πάει και στης υπόλοιπες λεπτομεριες που είναι εξίσου σημαντικές . εκεί θα βρεθούν οι άνθρωποι να του εξηγήσουν το τι και το πως
πληροφοριακά μπορούμε να ασχοληθούμε ακόμα με την γεωμετρία της μηχανής, με στάθμη λαδιών στα καλάμια, με το ύψος της, με της προφορτησης, με θέση κλιπον και σελάς...... όλα έχουν το ρόλο τους ,τα "+" και τα"-" τους στην πίστα
απορίες-σχόλια-διορθώσεις ... ΟΛΑ ΔΕΚΤΑ βοηθήστε να γίνει όσο γίνετε πιο σωστό ώστε να υπάρχει και να διαβάζει οποίος θέλει έναν σωστό και καλό τρόπο ώστε να ρυθμίσει της αναρτήσεις του.
θα ενημερώνω εγώ τα πρώτα ποστ με διορθώσεις αν έχετε βίντεο που μπορούν να βοηθήσουν ποσταρετε τα
ελπίζω πραγματικά να βοηθηθούν τα παιδιά που δεν ξέρουν.... οι υπόλοιποι που ξέρετε..δεν σας χρειάζεται αυτό...

Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com