 | Greek GSX-R forum www.gixxer.gr |
|
Aναβαθμιση στοκ σταμπιλιζατερ GSX-R Συντάχθηκε απο τον panosk8
Σημερα εκανα μια απ τις καλυτερες και πιο φθηνες μετατροπες στη μηχανη μου.
αλλαξα το λαδι του σταμπιλιζατερ με ενα πιο παχυρευστο 20W.
κοστος: 7 ευρο 500ml
η διαδικασια ειναι πολυ ευκολη,και υαρχουν κανα 2 διαφορετικοι τροποι να γινει,
ομως επειδη το 1000 εχει και τη φυσα πανω,απεφυγα να το βουτηξω σε λεκανη με λαδι κ να τρομπαρω εκει μεσα.
ας τα παρουμε ομως απ την αρχη.
χρειαζομαστε τα παρακατω εργαλεια,ενα μικρο κουβαδακι,ενα μεγαλο σκευος σαν λεκανη,μερικα πανια,κ φυσικα το λαδι.
το αλεν ξεβιδωνει το σωμα του σταμπιλιζατερ,το 12 το εμβολο και το 13 ειναι η κοντρα για το 12.


το σταμπ εχει 2 βαλβιδες αλεν. ξεβιδωνουμε της εξαγωγης και τρομπαρουμε μεχρι να αδειασει ολο το βρωμολαδο.
αα,επισης καλυπτουμε τη φυσα με ταινια.



αφου αδειασει εντελως ανοιγουμε την εισαγωγης και τρομπαρουμε ξανα μεχρι να βγει και το εμβολο.


τωρα οσοι δεν εχουν φυσα,απλα βαζετε κανα λιτρο λαδι στον κουβα,βουτατε ολο το σταμπ και τρομπαρετε μεχρι να φυγει ολος ο αερας.
εγω πηρα ενα μικρο σωληνα με λαδι και εριχνα σιγα σιγα απο πανω,με την εισαγωγη ορθια,και τρομπαριζα μεχρι να φυγει ολος ο αερας.απλα θελει αρκετα γεμισματα και υπομονη μεχρι να σφιξει καλα.

οταν φυγει ολος ο αερας,κ το λαδι παει μεχρι πανω το χειλος,αδειαζουμε σιγα σιγα ( σταγονα σταγονα) χωρις να τρομπαρουμε,
μεχρι να μπορεσει να μπει το εμβολο και να συμπιεστει με το ελατηριο κ την βιδα στο τελος.
εγω προτιμησα να μην αδειασω και πολυ λαδι,κ εβαλα κατευθειαν τη βιδα μετα το εμβολο,χωρις το ελατηριο.
πριν λιγο το εβαλα πανω κ αυτο που ενιωσα ειναι σαν να εσφυξε 3-4 κλικ .
δεν εγινε κουτσουρο,ομως την διαφορα τη βλεπεις απ τα πρωτα μετρα.εγινε πιο σταθερο το μηχανακι.
το αισθανεσαι πιο βαρυ,οχι ομως τοσο ωστε να ενοχλει.
ισως μετα απο καιρο δοκιμασω ενα 25w ,η καποια ενδιαμεση μειξη τους
οσοι φορατε μαμα σταμπιλιζατερ,δοκιμαστε το χωρις δευτερη σκεψη,αξιζει.
| |
|