|
Κοντή γκαζιέρα σε GSX-R-Κάντο μόνος σου Συντάχθηκε απο τον T.R.E
Θα προσπαθήσω να το γράψω όσο πιο αναλυτικά γίνεται,μιας και είναι κάτι που αξίζει τα λεφτά του (25 € περίπου),και υπάρχουν απορίες σχετικά με το πως που και γιατί...Υπάρχουν βέβαια και aftermarket έτοιμες λύσεις για γρήγορη γκαζιέρα,οι οποίες όμως κοστίζουν ακριβά,από 200 € και άνω... Για το δικό μας παράδειγμα μπορούμε να βάλουμε την γκαζιέρα από R1 ,ή οποία δεν χρειάζεται μετατροπές ή από R6 06 για την οποία θα χρειαστεί λίγο φάγωμα η "βάση" της... Τις παίρνουμε από μια αντιπροσωπεία Yamaha με κόστος από 15-19 €,και για να μην έχουμε διαφορετικές χούφτες παίρνουμε και ένα σετ Renthal Grips medium ή καλύτερα Hard με κόστος άλλα 10 €... Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να βγάλουμε την δικιά μας χούφτα και να την προσαρμόσουμε στου R1/R6,αλλά τα Renthal είναι καλύτερα...Εδώ βλέπουμε τις 3 γκαζιέρες σε παράθεση,όσο μεγαλύτερος ο "κύκλος" τόσο πιο κοντή η γκαζιέρα...
Όπως φαίνεται και στην φωτό του R6 είναι αρκετά πιο μεγάλος (40,5 χιλ) σε σχέση την μανίσια του GSXR (33,5 χιλ) ,εγώ προσωπικά αυτή έχω βάλει...
1) Ξεκινάμε λοιπόν λύνοντας τον δεξί διακόπτη που φιλοξενεί την γκαζιέρα
Συνεχίζουμε αφαιρώντας το δεξί αντίβαρο και στην συνέχεια την στοκ γκαζιέρα ώστε να μείνει σκέτο το κλιπόν,και χαλαρώνουμε τέρμα το ρεγουλατόρο που ρυθμίζει το ελεύθερο παίξιμο του γκαζιού για να ελευθερώσουμε όσο δυνατόν περισσότερο συρματόσκοινο,ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε εύκολα το επόμενο βήμα που είναι...
2α) Βάζουμε την γκαζιέρα του R1 ,συνδέουμε τα συρματόσκοινα ,κλείνουμε τον διακόπτη ο οποίος στο κάτω μέρος του έχει μια προεξοχή,η οποία μπαίνει στην αντίστοιχη εσοχή που έχει το κλιπόν από κάτω,σε οποιαδήποτε άλλη θέση απλά δεν θα κλείνει,και είμαστε έτοιμοι...Ρυθμίζουμε τον τζόγο απ'τον ρεγουλατόρο και είμαστε οκ... Τώρα για πλήρες άνοιγμα του γκαζιού χρειαζόμαστε μόνο το 1/5 μιας στροφής ή αλλιώς 72° ,από το 1/4 ή 90° μοίρες που ήταν το στοκ...
2β) Για να βάλουμε την γκαζιέρα του R6 χρειάζεται να "φάμε" λίγο πλαστικό απ'τον διακόπτη...Εγώ το έκανα ζεσταίνοντας ένα ίσιο κατσαβίδι και σιγά σιγά αφαιρούσα υλικό,μέχρι να μην εμποδίζεται η κίνηση της γκαζιέρας,γιατί βρίσκει στον πάτο του διακόπτη...
Εδώ όμως τα πράγματα δυσκολεύουν... Επειδή η γκαζιέρα του R6 έχει αρκετά πιο μεγάλο κύκλο,δεν φτάνει μόνο ο τζόγος από τον ρεγουλατόρο που βρίσκεται στο δεξί κλιπόν,αλλά πρέπει να ελευθερώσουμε συρματόσκοινο απ'τους ρεγουλατόρους που βρίσκονται πάνω στα σώματα ψεκασμού,κάτω απ'το ντεπόζιτο... Στα περισσότερα GSX-R για να γίνει αυτό πρέπει να βγουν τα 2 πλαστικά που έιναι κάτω απ'την σέλα,να βγει η σέλα του οδηγού και να σηκωθεί το ντεπόζιτο ώστε να έχουμε πρόσβαση στους 2 ρεγουλατόρους που βρίσκονται στην αριστερή πλευρά της μηχανής... Για να στηριχτεί το ντεπόζιτο,υπάρχει μια ειδική βέργα στο δεξί μέρος του υποπλαισίου,κάτω απ'την σέλα του συνοδηγού,είναι στερεωμένη σε μια εσοχή... Δυστυχώς,μιας και οι φωτογραφίες δεν είναι δικές μου δεν έχω να ποστάρω για να δείξω πως γίνεται αυτό,πάντως δεν είναι τίποτα απλά ξεβιδώνεις 5 βίδες παραπάνω... Στο τέλος της διαδίκασιας το κάτω μέρος του διακόπτη μας θα πρέπει να είναι κάπως έτσι...
Επίσης το γκάζι μας θα πρέπει να επιστρέφει χωρίς καμία δυσκολία στην αρχική του θέση,όπως ακριβώς και πριν... Με την γκαζιέρα του R6 στην θέση της πλέον,η διαδρομή για πλήρες άνοιγμα του γκαζιού θα είναι πλέον 1/6 ή 60° :affraid: Με τις πιο κοντές ( και πανάκριβες) αγωνιστικές γκαζιέρες να φτάνουν μέχρι και 1/7 ή ~52°,αλλά αυτό πλέον αγκίζει τα όρια του ON/OFF και δεν προτείνεται για καθημερινή χρήση,και ιδιαίτερα για 1000ρια...
Οι φωτογραφίες είναι δανεικές απ'το gixxer.com,όπου υπάρχει αντίστοιχο άρθρο... Επίσης να δηλώσω πως δεν ευθύνομαι για τυχόν λαθη που θα κάνετε προσπαθώντας να ακολουθήσετε τα βήματα αυτού του θέματος,η ευθύνη είναι καθαρά δική σας...
| |