| τσεκαρισμα τιμης συνεργειου | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
skizotix Normal gixxer
Όνομα: : Νίκος Ανδριόπουλος Τόπος : Περιστέρι Ηλικία : 49 Αριθμός μηνυμάτων : 310 Αγωνιζόμενος : Zimbabue National Superbike Championship Hμερομηνία εγγραφής : 22/05/2013
| Θέμα: τσεκαρισμα τιμης συνεργειου Τρι 24 Φεβ 2015, 15:58 | |
| Καλησπέρα στην παρέα! Εχω την γριά στο συνεργείο φιλου για φτιάξιμο , και ήθελα να μου πείτε μια γνώμη για τις τιμές.
Αυτά που είναι να κάνουμε είναι : λαδια , φιλτρα , μπουζί , ρύθμισμα βαλβίδες , δισκάκια συμπλέκτη , αλλαγή παραφλού και θερμοστάτη και , αλλαγή λαστιχένιας φλάντζας Η στο ψευτοκάπακο , κάποιες λαστιχο -πλαστικοροδέλες στα μπουζί και κάτω απο το σώμα του ψεκασμού , ποτηράκια ρουλεμαν λαιμού , καθαρισμός ψεκασμού.
Επίσης σώμα κομπλέ injection 250€ πέρα απο την τιμή ανταλλακτικών (αν το αποφασίσω)
Η εικόνα τιμής για ανταλλακτικά που μου έδωσε είναι 620€ (Suzuki , μάλλον παραγγελία) και εργατικά 300€. Μου φάνηκαν πολλά αλλά επειδή είμαι άσχετος είπα να ρωτήσω και εσάς που εχετε μια καλύτερη άποψη.
Πιστεύετε οτι κάποια απο αυτά θα μπορούσα να τα βρώ άφτερ μάρκετ να ρίξω το κόστος?
Πείτε μια γνώμη ρε εσείς...
| |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: τσεκαρισμα τιμης συνεργειου Τρι 24 Φεβ 2015, 20:02 | |
| η εργασια ειναι normal αν σκεφτεις οτι 180παιρνουν για καπελοτα μονο σε ενα εξουσιοδοτημενο
τωρα τα 620 των ανταλλακτικων μπορεις να τα αναλυσεις λιγο να δω πως τα εβγαλε ? ή απλα σου ειπε 620 ? φοβαμαι πως στα ανταλλακτικα θα βγαλει αλλο ενα 150 ευκολαααααα | |
|
| |
KoSToM Normal gixxer
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 300 Αγωνιζόμενος : Χεχεχεχεχε Hμερομηνία εγγραφής : 18/05/2014
| Θέμα: Απ: τσεκαρισμα τιμης συνεργειου Τρι 24 Φεβ 2015, 20:19 | |
| [quote="skizotix"