| αλυσιδες και λουκετα. | |
|
+10mistiriodis_tsantakias diam louk6 zed660 T.R.E gsxr power k8 k8 600 kk Miou Black Eagle maikstain 14 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
| Θέμα: αλυσιδες και λουκετα. Τετ 08 Απρ 2015, 21:25 | |
| μιας και ο καιρος μας ειναι δυσκολος και μετα τα τελευταια κρουσματα,βρηκα αυτο το αρθρο απο ενα αλλο forum. Λοιπόν, στην αρχή κάποια θεωρητικά περί μεταλουργίας και στην συνέχεια συμπεράσματα σε
πρακτικό επίπεδο περί αλυσίδων, λουκέτων και λοιπών. Δεν είναι πολλά. Μην βαρεθείτε να τα
διαβάσετε, διότι όσοι δεν τα ξέρουν θα καταλάβουν πολλά, για το πώς κόβονται ή σπάνε οι
ασυλίδες και τα λουκέτα.
Ο χάλυβας (ατσάλι) αποτελείται από σίδερο και άνθρακα. Όταν πρωτοσυντίθεται δεν έχει
ιδιαίτερες μηχανικές ιδιότητες. Με διάφορες κατεργασίες όμως κυρίως θερμικές λαμβάνει
ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Η βαφή του χάλυβα προσδίδει υψηλή σκληρότητα, αλλά χαμηλή δυσθραυστότητα και πλαστικότητα.
Σκληρότητα είναι η αντίσταση στην διείσδυση ξένου σώματος που πιέζεται πάνω στον χάλυβα. Αφορά λοιπόν την αντοχή στους κόφτες, στα πριόνια και λίμες και ως ένα βαθμό στους τροχούς.
Η δυσθραυστότητα είναι η αντοχή των μετάλλων σε κρούση, σε δύναμη δηλ. που εφαρμόζεται
απότομα. Αφορά την αντοχή σε σφυριά.
Η πλαστικότητα είναι πολύ τεχνικός όρος για να οριστεί εδώ, αλλά βγαίνει από το διάγραμμα
εφελκυσμού και είναι πάνω κάτω η πλαστική παραμόρφωση προ θραύσεως.
Η αντοχή στου γρύλους, και σε συστρεπτικές δυνάμεις, όπως όταν τοποθετούνται δύο λοστοί μέσα
σε έναν κρίκο ή πεταλο και προσπαθούν να το στρίψουν για να σπάσει, έχει να κάνει με την
σκληρότητα, την πλαστικότητα και κάποιες ακόμη ιδιότητες, που δεν είναι του παρόντος.
Σε όλες τις θερμικές κατεργασίες, παρουσιάζεται το φαινόμενο της μάζας, το οποίο αναφέρεται
στο ότι η επιφάνεια αποκτά διαφορετικά χαρακτηριστικά από τον πυρήνα αν η αλλαγή της
θερμοκρασίας του χάλυβα δεν γίνει ομοιόμορφα και ταυτόχρονα σε όλο του το σώμα. Πέρνουμε
λοιπόν μία αλυσίδα για παράδειγμα σκληρή εξωτερικά, αλλά μαλακή στον πυρήνα. Αυτό μπροεί να
καταπολεμηθεί με πολύπλοκες τεχνικές όμως που ανεβάζουν το κόστος και γίνεται δυσκολότερο
για μεγάλης διατομής χάλυβες. Σημειωτέον, δεδομένη την τεχνική βαφής και για τον ίδιο χάλυβα, το μεγαλύτερης διατομής
προιόν θα είναι μαλακότερο και στην επιφάνεια και στον πυρήνα από ένα μικρότερης διατομής.
Για να βελτιωθούν οι μηχανικές ιδιότητες του χάλυβα, αν οι παραπάνω δεν είναι επιθυμητές,
και για να απαλλαγούμε από σοβαρές εσωτερικές τάσεις που εμφανίζονται κατά την διαδικασία
της βαφής, ακολουθεί η επαναφορά του χάλυβα. Έτσι μειώνεται η σκληρότητα και η αντοχή σε
εφελκυσμό, αλλά αυξάνεται η πλαστικότητα και η δυσθραυστότητα, δίνοντας χάλυβα μεγάλης
σκληρότητας και αποδεκτής δυσθραυστότητας.
Στην περίπτωση μιας ειδικής επαναφοράς, της επιβελτίωσης του χάλυβα, παίρνουμε χάλυβα
μεγάλης μηχανικής αντοχής και ικανοποιητικής δυσθραυστότητας.(Αυτός ο χάλυβας αντέχει καλά
σε κρούσεις.)
Στην περίπτωση της επιφανειακής σκλήρωσης, που είναι επιθυμητή για ορισμένα εξαρτήματα, θα
μπορούσαμε να παράγουμε χάλυβα με σκληρή επιφάνεια για αντοχή στην κοπή και μαλακότερο
πυρήνα για αντοχή στην κρούση. Όμως, στην περίπτωση υψηλής ποιότητας χάλυβα, η επιφανειακή
σκληρότητα μπορεί να καταστραφεί ψεκάζοντας με φρέον ή διοξείδιο του άνθρακα, που κατεβάζουν
γρήγορα την θερμοκρασία στους -20 περίπου και με κανα δύο σφυριές ή στην περίπτωση χαμηλής
ποιότητας αρκεί από μόνη της η ψύξη ή οι σφυριές. Στην σκληρή επιφάνεια δημιουργούνται
πολλαπλές ρωγμώσεις, αόρατες στο μάτι, που όμως επιτρέπουν στον κόφτη να διεισδύσει και να
κόψει άνετα την αλυσίδα.
Πέρα από τον απλό χάλυβα υπάρχουν τα χαλυβοκράματα, δηλ, χάλυβας στον οποίο προστίθενται ένα
ή περισσότερα στοιχεία. Τα χαλυβοκράματα παρουσιάζουν βελτιωμένες ιδιότητες ή και νέες
ιδιότητες. Οι μηχανικές ιδιότητες βελτιώνονται κυρίως με προσθήκη μαγγανίου, νικελίου και
μολυβδαινίου. Αξιοπρόσεκτοι είναι οι νικελιοχρωμιούχοι χάλυβες που έχουν καλή
δυσθραυστότητα, πλαστικότητα και σκληρότητα, όπως επίσης τελευταία η προσθήκη βορίου. Η
ακριβής σύσταση και αναλογία είναι φυσικά βιομηχανικό μυστικό.
Σε όλα αυτα πρέπει να θυμόμαστε ότι υπάρχουν ακαθαρσίες είτε εξαρχής είτε ως παραπροιόντα
της κατεργασίας του χάλυβα. Η παρουσία αυτών των ανεπιθύμητων στοιχείων μειώνει τις
αποσκοπούμενες ιδιότητες, αλλά η πλήρης απομάκρυνσή τους απαιτεί πολύπλοκες τεχνικές και
τεράστιο κόστος. Γι' αυτό τέτοιες τεχνικές εφαρμόζονται σε μικροαντικείμενα και εξαρτήματα
και όχι για παράδειγμα στους χάλυβες κατασκευών που έτσι και αλλιώς δεν έχουν τέτοιες
ιδιαίτερες απαιτήσεις.Δυστυχώς μια εταιρία για να επιβιώσει και δεδομένη την θέση της στον
ανταγωνισμό και το αγοραστικό της κοινό, κάνει συμβιβασμούς σε αυτές τις τεχνικές
προκειμένου να διαμορφώσει τον τιμοκατάλογό της σε ανταγωνιστικά επίπεδα, ακόμη και σε
χάλυβες που προωθούνται για εφαρμογές ασφαλείας.
Τώρα λίγα πιο πρακτικά.
Μεγάλοι κρίκοι ή μικροί; Στους μεγάλους κρίκους μπορεί να μπουν μέσα στον κρίκο κατάλληλες προσμύτες ενός γρύλλου.
Επίσης, λοστοί για να τον συστρέψουν. Από την άλλη όμως, το λουκέτο μπορεί να μπεί σε
οποιοδήποτε κρίκο, μαζεύοντας τα μπόσικα και μην αφήνοντας αλυσίδα στο έδαφος, που θα δώσει
στέρεο πάγκο εργασίας στα καθάρματα. Σημειωτέον ένας κόφτης με μεγάλους βραχίονες ή με
προσθήκη μιας σωλήνας για παράδειγμα, μπορεί να κόψει ακόμη και στο μέτρο και ακόμη το ένα
σκέλος του να πατάει στο πάτωμα για αντίσταση...Τους μεγάλους κρίκους τέλος είναι εύκολο να
τους πιάσει ο κόφτης στην μία μόνο πλευρά τους κάνοντας τους ευάλωτους. Στους μικρούς μπορεί να μπεί σφήνα και να χτυπηθούν μέχρι να σπάσουν και δεν κάνει θόρυβο αν
βάλουν χοντρά πανιά. Όμως, δεν μπορούν να πιαστούν εύκολα στον κόφτη, αν δεν πιαστούν και
οι δυο πλευρές του κρίκου μαζί.
Σιδηροπρίονα και λίμες; Ξεχάστε τα! Στην κλίμακα σκληρότητας Rockwell φτάνουν 58-61 βαθμούς. Οι καλοί χάλυβες όπως
της Abus είναι στους 65 μινιμουμ. Όχι απλώς δεν θα μπορέσουν να γαντζωθούν τα δοντάκια τους
για να κάνουν αρχή, ή αν θεωρητικά υπάρξη αρχή δεν θα μπορέσουν να προχωρήσουν παραμέσα,
αλλά στην περίπτωση των πολυγωνικής διατομής κρίκων ο κρίκος είναι αυτός που θα πριονίζει το
σιδηροπρίονο και την λίμα. (Ωστόσο, έχω διαβάσει, αλλά όχι με φίρμα εταιρίας για να το
επιπεβαιώσω, ότι υπάρχει λάμα που κόβει 10 χιλιοστα στους 65 Rockwell σε κανα μισάωρο).
Τροχοί; Στην περίπτωση τροχών όλες οι αλυσίδες θα κοπούν. Όμως, και ειδικά στις πολυγωνικής διατομής
θα φάνε πολύ δίσκο και 1-2 σπασμένους που είναι εξαιρετικά επικίνδυνοι. Πολύ και
χαρακτηριστικό θόρυβο και σπίθες. Επικίνδυνο. Και μιλάμε για μεγάλους τροχούς, όχι της
πλάκας με μπαταρίες. Και η αλυσίδα θα πρέπει να είναι σταθερή.
Κυλινδρικοί ή πολυγωνικοί κρίκοι; Η κατασκευή των κυκλικής διατομής είναι ευκολότερη και γι αυτό τα χιλιοστά διατομής
ανεβαίνουν εύκολα. Από την άλλη οι πολυγωνικής έχουν τα παραπάνω πλεονεκτήματα. Το ότι οι
στρόγγυλοι γλιστράνε στους κόφτες απλώς δεν συμβαίνει. Και επιπλέον τα δόντια των καλών
κοφτών ανοίγουν με δευτερεύον μοχλικό σύστημα παράλληλα και όχι υπό γωνία, όπως στα ψαλίδια
για χαρτί.
Σχήμα πετάλου; Υπάρχουν τριών ειδών πέταλα. Τα κυκλικά, αυτά που έχουν δύο ευθύγραμμα τμήματα και μετά ένα
ημικύκλιο και αυτά όπως της Abus που έχουν στην θέση του ημικυκλίου ένα τριγωνικό σχήμα.
Κατά τον εφελκισμό κατά τον διαμήκη άξονα του πετάλου, αν μπει γρύλλος πχ,τα ημικύκλια έχουν
σημεία αδυναμίας, διότι δεν έχουν την βέλτιστη διάταξη, τείνουν να λάβουν αυτήν την διάταξη,
αλλά όταν την λάβουν έχουν ήδη καταπονεθεί από αυτήν την αλλαγή, αν δεν έχουν ήδη σπάσει. Τα
τριγωνικά, βρίσκονται ήδη στην βέλτιστη διάταξη για διαμήκη καταπόνηση. Στην πράξη όμως ο
γρύλλος σπάνια μπαίνει στα μακριά του πετάλου. Πώς να μπεί αλλωστε;; Μπάινει στα κοντά και
εκεί όλες οι διατάξεις είναι ίδιες. Τα πέταλα όμως λόγω του μεγάλου τους μήκους είναι
ευάλωτα σε συστρεπτική καταπόνηση, γι αυτό πρέπει να πιάνουν και αναρτήσεις και μπράτσα ή
και ένα απλό σωλήνα από σήμα στο δρόμο. Έτσι δεν μπορούν να το συστρέψουν. Και φυσικά όπως
και στα λουκέτα να κλειδώνει και από τις δύο μεριές!
Λουκέτα για δισκόφρενα; Τεράστιες δαγκάνες και βαρελάκια. Κόφτης δεν τα πιάνει από πουθενά. Ειδικά αυτά που
επιτρέπουν στον πείρο να στρέφεται ελεύθερα, ακόμη και αν είχες λάμα αρκετά σκληρή για να τα
κόψεις, που δεν θα βρεις, θα τα εκοβες πολύ δύσκολα. Όμως, γιατι να ασχοληθείς με το λουκέτο
ενώ το δισκόφρενο είναι τόσο ευάλωτο. Τα δισκόφρενα είναι φτιαγμένα να δέχονται συγκεκριμένη
καταπόνηση. Καταπόνηση σε φορά διαφορετική από αυτή τα σπάει εύκολα! Ένα λοστός σε τρυπητό
δισκόφρενο κάνει θαύματα και αθόρυβα! Το ίδιο και σε ατόφιο! φρέον και CO2 και μια σφυριά με
πανί για αθόρυβα και πάπαλα ο δίσκος. Απλώς οδηγάς μόνο με το πίσω!
Επιφανειακή ή σκλήρωση μέχρι τον πυρήνα; (case hardened ή core hardened = through hardened) Δεδομένη την διάμετρο και το κράμα, σίγουρα μέχρι τον πυρήνα για τέτοιους είδους εφαρμογές.
Δες παραπάνω για την επιφανειακή σκλήρωση.
Ψύξη; Φρέον και co2 δουλεύει στα δισκόφρενα και στην επιφανειακή σκλήρωση, όπως έγραψα. Σε ολική
σκλήρωση με πιστοποίηση αντοχλής στην ψύξη χρειάζεται υγρό άζωτο! Αλλά το να προμηθευτείς,
να μεταφέρεις και να χρησιμοποιήσεις κάτι τέτοιο για να κλέψεις ένα μηχανάκι, ακόμη και το
πιο ακριβό......
Κόφτες; Έχουμε και λέμε καλά κράματα, όπως της Abus, 65 Rockwell και οι κόφτες 59-60. Άρα, δεν
κόβονται. ΛΑΘΟΣ! Ανεξάρτητα σκληρότητας, οτιδήποτε κάτω από 9,5χιλιοστά κόβεται με έναν
κοινό κόφτη, από μικρού έως μεσαίου μεγέθους, αποδεδειγμένα! Γιατί απλά δεν έχει αρκετή μάζα
να υποστηρίξει την σκληρότητά του.(Είναι λίγο πιο πολύπλοκο, αλλά αυτή η εξηγηση είναι
αρκετή για εδώ). Ο μεγαλύτερος κόφτης αυτήν την στιγμή, ο Irwin Record 42", υπολογίζω ότι
κόβει οτιδήποτε κάτω από 13χιλιοστά.
Αλυσίδες που έκοψε, αλλά και που μπορεί να κοπούν με μικρότερους: Squire MC4 Chain 12.5mm Luma Kit Solido Duo 12mm Abus Granite City Black X-Plus 10mm Abus Granite Granit Power Chain 11mm Oxford Monster 11.5mm Datatool Python 12mm English Superlink 13mm English Chain Quadlink 10mm Oxford Boss 10mm Kryptonite Fahgettaboutit 11mm
Δεν εκοψε την Almax Immobiliser ουτε με τα 16 ουτε μετά 19mm. Υποψιάζομαι όμως ότι δεν έχει
να κάνει με την αντοχή της, αλλά με το ότι ο κόφτης είχε ανοίξει τόσο πολύ που δεν είχε
πλέον ροπή. Με μια προέκταση του βραχίονα με μια σωλήνα ίσως τα αποτελέσματα να ήταν
διαφορετικά, αν και ούτε ο υδραυλικός την έκοψε.Επιφυλάσσομαι για την κλειδαριά του λουκέτου
που δίνει όμως. Το λουκετο δεν μπορεί να πιαστεί με τον κόφτη, όμως θα προτιμούσα κάτι με
μηχανισμό δίσκων, που δεν έχουν παραβιαστεί μέχρι σήμερα.
Γενικώς, και για τα περισσότερα κράματα ένα επιπλέον χιλιοστό διαμέτρου αυξάνει την αντοχή
σε κόφτες κατά 50%.
Τέλος, οι κυλινδρικές κλειδαριές σαν και αυτές της kryptonite που άνοιγαν για πλάκα, δεν
είχαν πρόβλημα στο σχεδιασμό, αλλά στην κατασκευή. Pins με πολυ μικρές διαφορές σε συνδιασμό
με μεγάλες ανοχές στους τζόγους ξεκλείδωναν στο ίδιο ύψος. Αντίθετα, οι κλειδαριές της
Medeco, ίδιες, αλλά με υψηλή ποιότητας κατασκευής είναι τόσο ασφαλής όσο μια τέτοια
κλειδαριά μπορεί να είναι, και αυτό δεν είναι λίγο.Τώρα θα πει κάποιος και εγώ που θα το
ξέρω; Γι αυτο καλύτερα μακριά από όλες τις κιλινδρικές. ΟΙ καλύτερες αυτή τη στιγμή είναι
της τεχνολογίας δίσκων που δεν έχουν πέσει θύματα του lock-picking μέχρι τώρα και αυτές που
έχουν τα pins σε τουλάχιστον δυο κατευθύνσεις και αν έχουν και τμηματικά pins ή μανιτάρια στα
pins ακόμη καλύτερα.
| |
|
| |
Black Eagle Hero gixxer
Όνομα: : Νίκος Τόπος : Περαμα Αττικης Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2187 Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Τετ 08 Απρ 2015, 23:05 | |
| Τελικά η καδενίτσα... ...που φοράω στο λαιμό κάνει; Θα βάλω και ένα τέτοιο λουκετάκι και πιστεύω θα είμαι κομπλέ! | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Πεμ 09 Απρ 2015, 10:53 | |
| πριν χρονια ειχε ανεβασει ενα παιδι εδω στο φορουμ ενα βιντεακι απο ενα περιοδικο,νομιζω, που εκαναν τεστ σε μερικες απο τις καλυτερες αλυσιδες-πεταλα-λουκετα .
η καλυτερη ειχε αντεξει μερικα δευτερολεπτα... τωρα ηταν 10 ? ηταν 20 ? δεν θυμαμαι αλλα καπου εκει επαιζαν .
φυσικα ο "δοκιμαστης" ειχε ενα κοφτη λιγο πιο κοντο απο τον σταιν ή εμενα ...
δεν μπορω να το βρω δυστυχως | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Πεμ 09 Απρ 2015, 11:58 | |
| και η λυση ποια ειναι οεο να κοιμασαι μαζι με τη μηχανη ?
για μια αλυσιδα απο γρανιτη πας στα 200ε και ενας καλος συναγερμος αλλα 400ε και παλι στην περνουν και τιποτα λουκετα στα δισκοφρενα αλλα 150ε, δηλαδη πας στα 1000ε ΜΟΝΟ για να τους καθυστερησεις,
ασφαλεια κλοπης ειναι πολυ ψηλα και οι περισσοτερες εταιριες δεν κανουν πλεον, μονο chartis k interamerican αν θυμαμαι καλα, ασε που θες και 600ε το χρονο ευκολα
και τι κανουμε λοιπον ? | |
|
| |
gsxr power k8 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 341 Hμερομηνία εγγραφής : 17/10/2011
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Πεμ 09 Απρ 2015, 12:08 | |
| και μετα κοροιδευουμε φωτο με μηχανακια που τα εχουν μεσα στο σαλονι | |
|
| |
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Πεμ 09 Απρ 2015, 16:43 | |
| | |
|
| |
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Πεμ 09 Απρ 2015, 16:48 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Πεμ 09 Απρ 2015, 18:05 | |
| Eπίσης να προσθέσω πως στα μπροστά δισκόφρενα,οι βίδες ξεβιδώνουν πολύ εύκολα | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Πεμ 09 Απρ 2015, 18:30 | |
| | |
|
| |
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Πεμ 09 Απρ 2015, 20:21 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Eπίσης να προσθέσω πως στα μπροστά δισκόφρενα,οι βίδες ξεβιδώνουν πολύ εύκολα
ναι αλλα εχουμε μια ωραιοτατη τρυπαρα στο ψαλιδι που πιανει και ζαντα μαζι η αλυσιδα. υπαρχει ακομα καλυτερη almax 5 στα 19mm το προβλημα ειναι στα λουκετα που τα ανοιγουν χωρις κλειδι | |
|
| |
zed660 Hero gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : εδώ Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 1497 Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2013
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Πεμ 09 Απρ 2015, 22:17 | |
| Να πω μια γνώμη ακόμα; (και ας φανεί αστεία) Φυτεμένο πέταλο στην γη (στο τσιμέντο ή σε παρόμοιο σκληρό έδαφος). Μια καλή αλυσίδα που να πιάνει ζάντα-ψαλίδι-πέταλο. Κλείσιμο με 2 λουκέτα με ενσωματωμένο συναγερμό (ακόμα και το ένα να ανοίξουν πριν χτυπήσει, το δεύτερο δεν θα το προλάβουν). *Τέτοια λουκέτα έχω 2 και μέχρι τώρα είμαι ευχαριστημένος. Το καλύτερο φυσικά για όποιον μπορεί είναι: μηχανή ΜΕΣΑ στο σπίτι και ασφάλεια κλοπής. ΥΓ: Ρε κοίτα τι καθόμαστε και συζητάμε με αυτούς που κυκλοφορούν... | |
|
| |
louk6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : βολος Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 2024 Αγωνιζόμενος : Αμα τυχει... οπου τυχει.... Hμερομηνία εγγραφής : 30/08/2011
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Πεμ 09 Απρ 2015, 22:51 | |
| Τα συρματόσχοινα απο τα ναυτιλιακά δεν κάνουν δουλειά; κενά ότι τα συρματόσχοινα,παρόλο που με τροχό κόβονται για πλάκα, η ψαλίδα δε μπορεί να τα κόψει, γιατί είναι ελαστικό πολύ και ουσιαστικά απλώνει και επανέρχεται.. Την ματσαλιαζει όπως λένε και στο χωριό μου.. | |
|
| |
diam Adv. gixxer
Όνομα: : Διαμαντής Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 418 Hμερομηνία εγγραφής : 05/10/2012
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Παρ 10 Απρ 2015, 00:00 | |
| Μιλαμε ομως για συρματοσχοινο απο 12αρι και πανω. Και θελει και καλες θηλιες στις ακρες. | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Παρ 10 Απρ 2015, 10:03 | |
| και το τι αντοχη εχει σε σπρευ ειναι αγνωστο επισης | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Παρ 10 Απρ 2015, 21:41 | |
| | |
|
| |
achilles_r Adv. gixxer
Όνομα: : ΑΧΙΛΛΕΑΣ Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 663 Hμερομηνία εγγραφής : 25/10/2013
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Τρι 14 Απρ 2015, 14:46 | |
| Λοιπον εχω καλυτερη ιδεα σκαψιμο ενα λακο μεχρι τη μεση της μηχανης... και μετα τσιμενταρισμα μεχρι τη μεση του μοτερ.... για να τους δω μετα....τι θα κανουν..??? με JCB θα ρθουν???? | |
|
| |
ripper Elite gixxer
Όνομα: : Σωτηρης Τόπος : Μαλδιβες Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 3618 Αγωνιζόμενος : Μόνο στο ps4 πλεον !!!!
Και μονο με kawasaki!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 28/10/2011
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Τρι 14 Απρ 2015, 16:18 | |
| | |
|
| |
zed660 Hero gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : εδώ Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 1497 Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2013
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Τρι 14 Απρ 2015, 17:48 | |
| | |
|
| |
proco Normal gixxer
Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 254 Αγωνιζόμενος : oxi Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2014
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Τρι 21 Απρ 2015, 23:11 | |
| θεωρω οτι η μοναδικη λυση ειναι παρκιν με 24ωρο φρουρο.. μονο αν ακινητοποιησουν τον φρουρο θα την παρουν και αυτο ειναι δυσκολο. Αλυσιδες κτλ δεν κανουν τιποτα Παρκιν με τηλεμηχανισμο που παει οποιος γουσταρει παλι ειναι τρομερα επικινδυνο
Φιλου μ κλεψανε R1 του 08 μπροστα σε 5 δημοτικους φρουρους..Ακομη προσπαθω να καταλαβω πως σπασανε τιμονι κτλ χωρις να καταλαβουν κατι οι δημοτικοι φρουροι π ηταν σε αποσταση αναπνοης. Το μηχανακι εκλαπη στο θησειο Αυτος που καραδοκουσε ειχε στρογκυλοφαναρο κοκκινο...θα μ πειτε πως το καταλαβα? Οταν αραξαμε την μηχανη εγω ημουν με ενα f1 110 cc αρχαιο καθως στο θησειο δεν παω και δεν θα παω ΠΟΤΕ με μηχανη..Ο τυπος ηταν αραγμενος στην ακρη με το μπρικι του και κοιτουσε το μηχανακι ..δεν ξερω αλλα πες το διαισθηση κατι δεν μ αρεσε..για να μην τα πολυλογω, πηγαμε για καφε και σε μια ωρα το μηχανακι καπνος..εννοειται οτι δεν βρεθηκε.
Το παληκαρι ειχε κανει το σκατο του παξιμαδι για να αγορασει την μοτο, μονο 2 ημερων μηχανακι , με τιμη αγορας 7000 ευρω εγινε καπνος....μπροστα στα ματια της δημοτικης αστθυνομιας με συναγερμο , κλειδωμενο τιμονι , και λουκετο στο μπροστα δισκοφρενο
Συνεπως, αν μενεις ισογειο βαλτο μεσα σπιτι, ειδαλλως παρκιν με φρουρο και κλειδωμενο μεσα στο παρκιν απο 10 μεριες. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Τετ 22 Απρ 2015, 10:32 | |
| τα παρκινγκ που λες εχεις ιδεα ποσο κοστιζουν? ενα που εχω διπλα απο την δουλεια μου ζηταει 60ε τον μηνα ... για μηχανακι 60ε το μηνα ειναι πιο πολλα τον χρονο απο οτι μια ασφαλεια κλοπης που σε καλυπτει και εκτος γκαραζ | |
|
| |
proco Normal gixxer
Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 254 Αγωνιζόμενος : oxi Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2014
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Τετ 22 Απρ 2015, 21:17 | |
| εγω προσωπικα πληρωνω 40 ευρω.. και εχει 24ωρο ατομο να προσεχει τις μοτο.
Επισης οταν ρωτησα για ασφαλεια κλοπης μου εβγαινε πιο πολλα τον χρονο.
Ασε που αν την ασφαλισεις για κλοπη με αξια 10+ για να παρεις και τα εξτρα π εβαλες ανεβαινει πολυ η ασφαλεια. Αν δε την ασφαλισεις με τα εξτρα αλλα π.χ 7000 ευρω τοτε οταν κλαπει η μοτο θα αποζημιωθεις με τρεχουσες αξιες (δεν θα παρεις 7000) οποτε παλι θα χασεις λεφτα.
αποψη μ παντα.
| |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Πεμ 23 Απρ 2015, 09:50 | |
| - proco έγραψε:
- εγω προσωπικα πληρωνω 40 ευρω.. και εχει 24ωρο ατομο να προσεχει τις μοτο.
Επισης οταν ρωτησα για ασφαλεια κλοπης μου εβγαινε πιο πολλα τον χρονο.
Ασε που αν την ασφαλισεις για κλοπη με αξια 10+ για να παρεις και τα εξτρα π εβαλες ανεβαινει πολυ η ασφαλεια. Αν δε την ασφαλισεις με τα εξτρα αλλα π.χ 7000 ευρω τοτε οταν κλαπει η μοτο θα αποζημιωθεις με τρεχουσες αξιες (δεν θα παρεις 7000) οποτε παλι θα χασεις λεφτα.
αποψη μ παντα.
στειλε κανα πμ με περιοχη για το γκαραζ που λες. εαν ειναι κεντρο με ενδιαφερει . γιαυτο και σε ρωτησα τιμη . 20ε τον μηνα ειναι σημαντικη διαφορα. | |
|
| |
Ana_goula Jr.gixxer
Όνομα: : Γιώργος Αριθμός μηνυμάτων : 17 Hμερομηνία εγγραφής : 07/10/2014
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Σαβ 23 Μάης 2015, 18:05 | |
| Μπορεί κάποιος να μου πει περισσότερα για ασφάλειες κλοπής?(Εταιρίες,τιμές,πως γίνεται η κοστολόγιση) και κατα πόσο είναι ασφαλές να παρκάρεις κοντά(15m) σε κάτι τέτοιο? | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: αλυσιδες και λουκετα. Σαβ 23 Μάης 2015, 18:18 | |
| το ποσο ειναι ασφαλες να παρκαρεις κοντα στο μπατσοκλουβι ειναι κατι σχετικο και εξαρτατε απο την περιοχη και το γιατι ειναι εκει το κλουβι .
εαν ειναι πχ για προστασια προσωπου ή σε κανα υπουργειο ο αστυνομικος δεν μπορει να φυγει απο αυτο και να παει να ασχοληθει με το κλεφτρονι που προσπαθει να κλεψει την μηχανη σου . το ξερω απο πρωτο χερι μιας και στην παλια μου γειτονια εμενε ο χρυσοχοιδης οταν ηταν υπουργος και ειχε παντα φυλαξη στην πολυκατοικια που εμενε και το ειχα συζητησει με την φυλαξη του .
η δικαιολογια ( που ειναι σωστη) ειναι οτι μπορει καποιος να το κανει επιτιδες ωστε ο αστυνομικος να αφησει το ποστο του .
εαν ειναι το φυλακιο εξω απο το αστυνομικο τμημα δεν πιστευω οτι θα υπαρχει τοσο ηλιθιο κλεφτρονι ωστε να παει να σου κλεψει απο εκει το μηχανακι . εαν ομως το φυλακιο ειναι σε κανα αστυνομικο τμημα πχ εξαρχειων μαλλον δεν παρεχει και πολυ ασφαλεια στο μοτο σου μιας και οι μολοτοφ πεφτουν συχνα εκει περα ... | |
|
| |
| αλυσιδες και λουκετα. | |
|