για μας τους λιγο μεγαλυτερους που προλαβαμε κ κανα περιοδικο μοτοσυκλετας,τωρα που το σκεφτομαι ηταν
πραγματικα ανεκτιμητο,πρωινη βολτα στο περιπτερο καθε στις 15,μετα καφες κ μισο πακετο μαλμπορο στο μπαλκονι
κ ιστοριες απο τα moto k 0-300.μετα καβαλα το εργαλειο κ αντε γεια.
για οσους δεν ξερουν για ποιον μιλαω στον τιτλο,ο "αρχοντας" ηταν ενας πολυ ιδιαιτερος δημοσιογραφος στο τροπο που εγραφε
κ κατεβαζε ιδεες. ειχε την στηλη boost στο 0-300 ,dragster κ υπερκυβισμενα reviews απο ελλαδα κ εξωτερικο.
κ μαζι με τον αλκη συνιωρη που κ αυτο το παιδι εφυγε αδικα απο τη ζωη,εχουν γραψει ιστορια κ εχουν μεγαλωσει
γενιες κ γενιες μοτοσυκλετιστων κ μας εχουν κανει αυτους που ειμαστε τωρα.
το κουλο ειναι οτι ειχα σκοπο να ανοιξω εδω αυτο το θεματακι με το canonball (που θα εξηγησω παρακατω τι ειναι)
αλλα τα κακα νεα με προλαβανε σχεδον συχρονισμενα) ακομα ελπιζω να ναι παραπληροφοριση ομως ειναι γραμμενο πολλες φορες.
για οσους λοιπον δεν τον ηξεραν,ευκαιρια να τον μαθουν τωρα,κ αν ποτε πεσει στα χερια σας κανα 0-300 ειναι εκει ακομα
ο "αρχοντας"
http://www.zougla.gr/automoto/article/efige-o-dimosiografos-panagiotis-arxontitsishttp://www.mrbike.gr/website/latest-news/panagiotia-archontitsis.htmlhttp://www.bikeit.gr/newsfromworld/175-newsfromworld/6300-nea-kosmou-2015-panagiotis-arxontitsis-rip.htmlτο cannonball run (ειναι κ ταινια του 1981 με αυτοκινητα) ειναι ενα ειδος αγωνα,ενα κυνηγι στοιχειων,σε μια αρκετα μεγαλη προσχεδιασμενη διαδρομη (κρυφη μεχρι την τελευταια στηγμη για οσους λαμβανουν μερος) χωρις χαρτες χωρις τιποτα αλλο
παραμονο ενα χαρτακι με τη λιστα των πειστηριων που πρεπει ο καθε ενας να μαζεψει μεχρι τον τερματισμο.
τα παιδια απο τον 0-300 το κανανε πραξη αυτο,κ ηταν ιδεα του αρχοντιτση.
οποιος εχει το 100 τευχος η ιστορια ειναι εκει.
το cannonball τους εγινε στην πελοπονησο ουσιαστικα,κ ηταν μια διαδρομη συνολικα κοντα στα 1000 χιλιομετρα.
οι κανονες ειναι απλοι.οποιος τερματισει (αν τερματισει κ δεν τα παρατησει
) κ με ολα τα πειστηρια checkpoint στο καλυτερο χρονο κερδιζει.οποιος χασει καποιο checkpoint τρωει καπελο +4 ωρες πχ. κ στο τελος μετρανε οι συνολικες ωρες.
επισης πειστηρια απο checkpoint μπορει να ειναι 2 ενα πρωτευον κ ενα δευτερευον.αναλογα με τη δυσκολια.
απαραιτητη προυποθεση κ highlight του αγωνα, ειναι το συγχρονισμενο burn out ολων των μοτο στην εκκινηση(σε καποιο παρκινγκ πχ),αποθανατισμενο στο φωτογραφικο φακο.κ μετα ο καθενας οπου νομιζει τραβαει
τα checkpoint μπορει να ειναι.
-αποδειξη σουπερμαρκετ χαλβα φαρσαλων απο το ταδε χωριο
-φωτογραφια με τη μοτο απο το ταδε εκλησακι (αμα ειναι κ κανα ξεχασμενο αντε να το βρεις)
-ειστητριο απο φερυ μποτ στο ταδε μερος
-αποδειξη βενζινη απο το ταδε βενζιναδικο
-κτλ κτλ
κ η λιστα παει λεγοντας.οσο πιο δυσκολο κ περιπλοκο στο προσανατολισμο τοσο το καλυτερο. το πνευμα του αγωνα ειναι ενας για ολους κ ο καθενας για την παρτη του .
τα παιδια του 0-300 τα φτυσανε κυριολεκτικα,πηγαινανε ταπα κ χανανε διασταυρωσεις,παθανε φουιτ,
αλλοι χαθηκανε στα βουνα,αλλοι τα παρατησανε στη μεση.εκεινοι κανανε κληρο και τι μηχανακι θα τους κατσει.
οποτε αλλα ειχανε πλεονεκτημα καπου κ αλλου οχι. καυλα δλδ.
φυσικα απαραιτητο ειναι την διαδρομη κ τα πειστηρια να τα βγαλει καποιος που να τα παει καλα με τους χαρτες,για να ναι η διαδρομη δυσκολη αλλα κ λογικη (περιπου κυκλικη) που δεν θα συμετεχει στο canonball κ δεν θα λαδωθει απο καποιον για να κελαηδησει κατι απο πριν.
επαθλο δεν ειναι απαραιτητο να υπαρχει.το ζητουμενο ειναι να γυρισουν ολοι ασφαλεις πισω κ να σπασουν πλακα με το τι μπορεις να κανεις στις 2 ροδες.η στη μια.
την ιδεα σας την εριξα μολις τωρα.
περισσοτερες πληροφοριες στο 0-300 100 τευχος.
ενα καλο ταξιδι λοιπον στον αρχοντα κ κουραγιο στους δικους τους.
ειμαστε οτι αφηνουμε πισω μας,κ ο παναγιωτης αφησε πισω του πολλα.