Σταύρο και εσύ για busa βλέπω λες ε?Δεν ειναι καλα αυτά τα μηχανάκια ρε νταλίκες δεν στρίβουν κλπ..
Το παιδί που λέει ο Σταύρος είναι γνωστός ειχε Κ6 πήρε Κ7...
Κ6 έχει και ο κολλητός και γενικά εχω οδηγήσει αρκετές φορές οπως και Κ7...
Γνώμη μου :
K7-8
+Πιο άνετη θέση οδήγησης
+Πιο καλό ψηλά με καλύτερη κεφαλή και Modes που εκτος απο την ασφαλεια που παρεχουν σε καποιον που τωρα ξεκιναει στα 1000ss χρησιμεύουν για άλλα κόλπα
+Πιο σταθερό στα πολλά
+Πιο όμορφο
+Kαλύτερη βάση για βελτίωση
Κ5-6
+Χαμηλομεσαια ειναι αρκούδι
+Πιο φθηνο
+Πιο ελαφριά αισθηση στο στριψιμο και στις αλλαγες κατευθυνσης
+Αρκετα τιμια επιλογη για την ηλικια και τα χρηματα του
Οι διαφορές που εχουν σαν 1ο σταδιο ειναι 1-2 μηχανάκια αν και τα 2 ειναι σωστά ΑΛΛΑ εκ πείρας να πώ οτι μεγαλύτερο ρόλο παίζει το ποσο καλο συντηρημενο και καλο φτιαγμενο με ποιοτικά περιφερειακά και καλο προγραμμα εχει ενα μηχανάκι παρά το τι μοντελο ειναι...
Ας πουμε το Κ6 του δικου μου με arata λαιμους -1 520 και ρυθμισμα απο τον Νίκο πηγαινε κοπια με το Κ6 που λεει ο Σταυρος και το αλλο ειχε εκκεντρα...Οπως επισης και με οτι Κ7 πατησε ηταν μπροστά..Οποτε παιζει εμεγαλο ρόλο και ποιος το σκαλίζει...
Θα δουμε έργο σε λιγο καιρο απο αυτο το Κ6 που θα βγεί απο το service
θα ανεβασω και βιντεακια 3 go pro εχουμε πιο μαγκες ειναι οι Αμερικλανοι θα τα κανουμε και εμεις τωρα