| συνδεσμολογια εξατμισεων | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
HUMANGOUS Normal gixxer
Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 171 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΝ ΣΤΙΒΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Hμερομηνία εγγραφής : 01/06/2009
| Θέμα: συνδεσμολογια εξατμισεων Τρι 23 Φεβ 2016, 21:22 | |
| Μαγκες ερωτηση... το πως ειναι ενωμενοι οι λαιμοι των εξατμισεων αλλαζει κατα πολυ την αποδοση του μοτερ; τι εννοω. Το μηχανακι μου για παραδειγμα εχει τον 1 κιλυνδρο με τον 4, και τον 2 με τον 3, και η εξατμιση απο 4 γινεται κατευθειαν 1. Τα gsxr εχουν 1 με 2 και 3 με 4, οπου καταληγουν απο 4 σε 2 σε 1. Επισης στη δικη μου εξατμιση βλεπω οτι οι λαιμοι μεταξυ τους ειναι ενωμενοι με ενδιαμεσο σωληνα, προφανως για εξισσοροπηση των πιεσεων. Δηλαδη παλι ο 1 ειναι ενωμενος ενδιαμεσα με τον 4, και ο 2 με τον 3. Τα gsxr παλι οχι. Ειδα βεβαια οτι το καινουριο 1000αρι l7 εχει υιοθετηση εξατμιση που μοιαζει με του δικου μου με λαιμους ενωμενους και τον 1 με 4 και 2 με 3. Ξερω οτι οι εξατμισεις εχουν να κανουν με το οτι οι κυλινδροι δουλευουν σε ζευγαρια και γι αυτο ειναι ενωμενοι οι λαιμοι ετσι. Αν βαλω λαιμους με αλλη διαταξη θα παθει λουμπαγκο το μοτερ; δωστε τα φωτα σας. Φιλια | |
|
| |
Koyfo Adv. gixxer
Τόπος : Athens Αριθμός μηνυμάτων : 619 Hμερομηνία εγγραφής : 12/07/2010
| Θέμα: Απ: συνδεσμολογια εξατμισεων Τρι 23 Φεβ 2016, 23:40 | |
| Η ένωση είναι για στήριξη αμ δε κάνω λάθος, για να είναι πιο στιβαρή η κατασκευή. Τώρα οι 2,3 έχουν παραπάνω παροχή αέρα λόγω μηχανολογικής κατασκευής του φιλτροκουτίου αλλά και παραπάνω καύσιμο σε σχέση με τον 1,4. Διάφορα θα κάνει αν πας από 4-2-1 σε 4-1 | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: συνδεσμολογια εξατμισεων Τρι 23 Φεβ 2016, 23:59 | |
| - HUMANGOUS έγραψε:
- Μαγκες ερωτηση... το πως ειναι ενωμενοι οι λαιμοι των εξατμισεων αλλαζει κατα πολυ την αποδοση του μοτερ; τι εννοω. Το μηχανακι μου για παραδειγμα εχει τον 1 κιλυνδρο με τον 4, και τον 2 με τον 3, και η εξατμιση απο 4 γινεται κατευθειαν 1. Τα gsxr εχουν 1 με 2 και 3 με 4, οπου καταληγουν απο 4 σε 2 σε 1. Επισης στη δικη μου εξατμιση βλεπω οτι οι λαιμοι μεταξυ τους ειναι ενωμενοι με ενδιαμεσο σωληνα, προφανως για εξισσοροπηση των πιεσεων. Δηλαδη παλι ο 1 ειναι ενωμενος ενδιαμεσα με τον 4, και ο 2 με τον 3. Τα gsxr παλι οχι. Ειδα βεβαια οτι το καινουριο 1000αρι l7 εχει υιοθετηση εξατμιση που μοιαζει με του δικου μου με λαιμους ενωμενους και τον 1 με 4 και 2 με 3. Ξερω οτι οι εξατμισεις εχουν να κανουν με το οτι οι κυλινδροι δουλευουν σε ζευγαρια και γι αυτο ειναι ενωμενοι οι λαιμοι ετσι. Αν βαλω λαιμους με αλλη διαταξη θα παθει λουμπαγκο το μοτερ; δωστε τα φωτα σας. Φιλια
Αν την ίδια εξάτμιση ( πχ Yoshi Japan με collector) της αλλάξεις το ζευγάρωμα από 1-4/2-3 σε 1-2/3-4 θα πάρεις λίγο στις μεσαίες και θα χάσεις ψηλά. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: συνδεσμολογια εξατμισεων Τετ 24 Φεβ 2016, 12:44 | |
| του το εξηγησα αυτο αλλα κατι αλλο θελει να κανει μαλλον | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: συνδεσμολογια εξατμισεων Τετ 24 Φεβ 2016, 14:30 | |
| - T.R.E έγραψε:
- HUMANGOUS έγραψε:
- Μαγκες ερωτηση... το πως ειναι ενωμενοι οι λαιμοι των εξατμισεων αλλαζει κατα πολυ την αποδοση του μοτερ; τι εννοω. Το μηχανακι μου για παραδειγμα εχει τον 1 κιλυνδρο με τον 4, και τον 2 με τον 3, και η εξατμιση απο 4 γινεται κατευθειαν 1. Τα gsxr εχουν 1 με 2 και 3 με 4, οπου καταληγουν απο 4 σε 2 σε 1. Επισης στη δικη μου εξατμιση βλεπω οτι οι λαιμοι μεταξυ τους ειναι ενωμενοι με ενδιαμεσο σωληνα, προφανως για εξισσοροπηση των πιεσεων. Δηλαδη παλι ο 1 ειναι ενωμενος ενδιαμεσα με τον 4, και ο 2 με τον 3. Τα gsxr παλι οχι. Ειδα βεβαια οτι το καινουριο 1000αρι l7 εχει υιοθετηση εξατμιση που μοιαζει με του δικου μου με λαιμους ενωμενους και τον 1 με 4 και 2 με 3. Ξερω οτι οι εξατμισεις εχουν να κανουν με το οτι οι κυλινδροι δουλευουν σε ζευγαρια και γι αυτο ειναι ενωμενοι οι λαιμοι ετσι. Αν βαλω λαιμους με αλλη διαταξη θα παθει λουμπαγκο το μοτερ; δωστε τα φωτα σας. Φιλια
Αν την ίδια εξάτμιση ( πχ Yoshi Japan με collector) της αλλάξεις το ζευγάρωμα από 1-4/2-3 σε 1-2/3-4 θα πάρεις λίγο στις μεσαίες και θα χάσεις ψηλά. Για αυτο που λεει ο Νικος [img] [/img] | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: συνδεσμολογια εξατμισεων Τετ 24 Φεβ 2016, 19:14 | |
| η 4-2-1 προσφέρει καλύτερη απόδοση στις μεσαίες από την 4-1 γιατί εκμεταλλεύεται καλύτερα τα επιστρεφόμενα "κύματα" καυσαερίων. επίσης η ένωση των σωληνώσεων κοντά στην έξοδο από την κεφαλή αποσκοπεί στο ίδιο πράγμα,εκμετάλλευση κυμάτων.στη μαμά εξάτμιση του Κ5 1000 είναι ενωμένες οι 2-3 μόνο.στην ολόσωμη akrapovic είναι ενωμένες οι 1-2 κ οι 3-4. το 1000 L7 είναι άλλη ιστορία πιο σοφιστικέ κατά τα πρότυπα του S1000RR. έχει πεταλούδες στις ενώσεις 1-4 κ 2-3. | |
|
| |
HUMANGOUS Normal gixxer
Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 171 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΝ ΣΤΙΒΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Hμερομηνία εγγραφής : 01/06/2009
| Θέμα: Απ: συνδεσμολογια εξατμισεων Πεμ 25 Φεβ 2016, 21:48 | |
| ευχαριστω παιδια, με κατατοπισατε πληρως...μερσι | |
|
| |
| συνδεσμολογια εξατμισεων | |
|