Καλησπερα παιδες ξερει κανεισ τι μπορει να παιζει εδω?
Θα το επεξηγησω οσο πιο αναλυτικα μπορω...Προχθες αντιστρεψα το shift λεβερ του ποδιου σε στυλ μοτο gp...Ειδα
οτι δεν με βολευει τελικα να κατεβαζω κατω το λεβιε και το ξαναγυρισα οπως ηταν δηλαδη να ανεβαζεις ταχυτητα σπρωχνοντας
το λεβιε του ποδιου απανω...Κανοντας ομως την βολτα με το μοτο gp στυλ παρατηρησα το εξης...Κατι εγινε με το λεβιε δεν ειχε
τζογο διοτι δεν σε περνει επειδη εκει ειναι το καπακι της αντλειας νερου και η κινηση πανω κατω ζοριζοταν καπως...και δεν ξερω
κατι εκανε στους δισκους...Στο ανοιγμα του γκαζιου πως να το πω καθυστερουσε μισο δευτερολεπτο ,κλοτσαγε αποτομα εδινε δηλαδη αποτομα γκαζι και ας εστριβα
οσο πιο μαλακα μπορουσα το γκαζι...Επιπλεον οταν με ταχυτητα αφηνα το γκαζι φρεναρε πιο πολυ με τον κινητηρα αποτι ειχα συνηθησει παλια...Γυρνωντας στο κανονικο του το λεβιε το ποδιου αυτο σταματησε...Μου το κανε παλι για λιγο γυρνωντας απο βολτα και παλι σταματησε...Τελικα τι μπορει να πεζει??Σας εχει συμβει η μηχανη να δινει αποτομο γκαζι και να φρεναρει με τον κινητηρα πιο πολυ
απτο συνηθισμενο?
Λαδια,μιδια ξιδια ελεγμενα καινουρια πριν 1000...