Καλησπερα,
Θα ηθελα την βοηθεια σας μιας και εχω διαβασει πολλες φορες το θεμα του στατορα των gsxr γενεας 06-07 κ.ο.κ...
Ενταξει με την πατεντα του ανορθωτη στο πλαι...Επειδη εχω αρχισει να δενω το μηχανακι απτα σπασμενα και τωρα ερχετε το καπακι βολαν ,τα μισα πηνεια μετα απο περιεληξη 170Ε με χαρτι εγγυησης ειναι ετσι
Kαι επειδη εχω μια διαισθηση οτι δεν θα αργησω να λυσω παλι το καπακι του βολαν που ειναι πονος να το ξεκολησω απτους μαγνητες
τι μπορει να φταιει τελικα και failαρουν τα πηνεια??Δεν εχω μεγαλη εικονα στο μυαλο μου τι γινεται απλως εχω καταλαβει
πως οταν τα πηνεια συγκρατουν μεγαλη ταση και δεν καταναλωθει μετατρεπεται σε ζεστη που τελικα φερνει το fail...Η αντιστοιχα
οταν μεταξυ ανορθωτη πηνειου υπαρχει κακη συνδεση για καποιο λογο παλι τα πηνεια την ακουνε...Δεν ξαναδινω στο μαστορα 170 για να καιγεται μετα απο 1 μηνα παλι...Τι μπορω να κανω??Εχω διαβασει πολλες γνωμες και λογους που την ακουνε χωρις να βγαλω σαφες
λυση.
Σημειωστε οτι με την περιεληξη εβαλα νεο ανορθωτη Ιαπωνικο...Το προτεινε εννοειται ο μηχανικος...