|
| K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup | |
|
+6DrIoannis tasos1984 panosk8 kentaurosk8 Miou John-X 10 απαντήσεις | |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
John-X Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : 'Ευβοια Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 298 Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Παρ 20 Ιουλ 2018, 12:07 | |
| | |
| | | Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Παρ 20 Ιουλ 2018, 15:49 | |
| δεν σε καταλαβαινω οταν γραφεις ο πισω τροχος στον αερα ... υπο πιεση τι εννοεις γιαννη?
για το ντριφτ στην εξοδο δεν σου φταιει οτι εριξες το μπροστινο 4μμ μαλλον ειναι απο την ρυθμιση της αναρτησης
αν και 38 πιεση πισω για εμενα ειναι πολυ αλλα δεν ξερω και τα μιτας | |
| | | John-X Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : 'Ευβοια Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 298 Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Σαβ 21 Ιουλ 2018, 02:14 | |
| - Miou έγραψε:
- δεν σε καταλαβαινω οταν γραφεις ο πισω τροχος στον αερα ... υπο πιεση
τι εννοεις γιαννη?
για το ντριφτ στην εξοδο δεν σου φταιει οτι εριξες το μπροστινο 4μμ μαλλον ειναι απο την ρυθμιση της αναρτησης
αν και 38 πιεση πισω για εμενα ειναι πολυ αλλα δεν ξερω και τα μιτας Στην πρωτη χαλαρη βολτα που πηγα μου φανικε ωραιο,σβελταδικο κλπ....στην δευτερη δοκιμη με ολοσωμη και φουλ εξοπλισμο που πηγα καθαρα για να το πιεσω οσο παει,σε καθε στροφη ενιωθα οτι δεν πέφτει καθολου βαρος στον πισω τροχο και οτι απλα το λαστιχο χαιδευει την ασφαλτο.Οπως καθομαι πανω στην μηχανη δηλαδη νιωθω οτι γερνει προς τα μπροστα....Sag με φουλ εξοπλισμο εχω 35μπροστα και 40 πισω και ειμαι καμια 90αρια κιλα με αυτον. | |
| | | Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Σαβ 21 Ιουλ 2018, 12:03 | |
| αυτα ειναι απο την ολινς
Free sag/ Without Rider Rear 5 - 15 mm Front 20 - 30 mm
Ride height/ With Rider Rear 25 - 35 mm Front 30 - 40 mm
γενικα καλα εισαι απο σαγκ και εχεις φαει και λιγη παραπανω διαδρομη στο πισω η αισθηση ειναι κατι που διαφερει στον καθε αναβατη παιξε λιγο με τις ρυθμισεις και θα το βρεις
επισης να μην ξεχνας ποτε οτι ρυθμιση αναρτησης ειναι λιγο συμβιβασμος καπου θα κερδισεις και καπου θα χασεις
| |
| | | panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Σαβ 21 Ιουλ 2018, 14:24 | |
| - Miou έγραψε:
για το ντριφτ στην εξοδο δεν σου φταιει οτι εριξες το μπροστινο 4μμ μαλλον ειναι απο την ρυθμιση της αναρτησης
χωρίς να θέλω να υποβαθμισω τις στοκ αναρτησεις (υπάρχουν παιδιά που γράφουν πολύ καλούς χρόνους με στοκ) το λιγότερο που θες είναι γραμμικά ελατήρια(υποθέτω ότι έχεις τα στοκ προοδευτικά) μπροστά κ λάδια (για να πεις ότι έχεις θεωρητικα τον απόλυτο έλεγχο στο μπροστινό σου) και μετά αν θες το κάτι τι παραπανω, ένα άλλο αμορτισέρ πίσω. Μόλις τα κάνεις αυτά, και χωρίς να κάνεις καμιά άλλη ρύθμιση, θα καταλάβεις που υστερούν οι στοκ αναρτησεις. Ειδικά στο πίσω. Σε ένα δρόμο που γλυστραει όταν ανοίγεις το γκάζι υπό κλίση, νιώθεις το πίσω ότι πάει να σε βοηθήσει να βρει πρόσφυση? Συμπιέζεται κ μετά γλυστραει η κάνει ένα κρακ κ ξεκολλάει? Αυτό είναι κ μια ένδειξη κ για τη κατάσταση του λάστιχου επίσης.ποσο φθορά ειχει. Κ φθορά δεν εννοώ μόνο πόσο ψωμί έχει ακόμα αλλά πόσους κύκλους έχεις φάει κ πόσο ικανό είναι ακόμα να μαλακώνει όσο το ζεσταινεις. Εκεί είναι κ το λάθος με τα αγωνιστικά τύπου κρ. Πρώτον από κατασκευής είναι πολύ μεγάλο κ βαρύ. Ειδικά το πίσω. Το βάζεις δίπλα δίπλα με 190/55 κ γελάς. Θέλει κουβέρτες η πίστα για να ξεσταθει κ χάνει την απόδοση του πολύ γρήγορα (για χρηση δρόμου). Κ δεν κανει για 300αρεςη δικάβαλο. Φυσικό είναι, αφού είναι για ένα αγώνα η ενα 2ημερο στη πίστα κ δεν είναι κατασκεύασμενο να ζεσταθεί κ να κρυώσει 100 φορές λέμε τώρα σε ένα χρόνο. | |
| | | DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Σαβ 21 Ιουλ 2018, 17:27 | |
| KR σε δρόμο απλά ξεχάστε το. Θα πέσεις και θα λες φταίει το λάστιχο. Αμ δεν θα φταίει το λάστιχο αλλά το ξερό μας το κεφάλι που βάζουμε hardcore αγωνιστικό λάστιχο σε δημόσιο δρόμο. Sto Ellada μόνο γίνονται αυτά. Στο εξωτερικό αν ακούσουν κάτι τέτοιο θα πουν τρελοί είναι αυτοί οι Έλληνες.
Για τη γεωμετρία καλά κάνεις και το ψάχνεις αλλά θέλει πολύ δουλειά, σημειώσεις και κατάλληλο περιβάλλον για δοκιμές. Δεν θα σου πω προς τα πού να πας αλλά θα κάνεις μόνος το ταξίδι γιατί έτσι θα μάθεις πολύ περισσότερα και μόνο εσύ ξέρεις τι θες. Μπορείς να διαβάσεις λίγο από net για να μάθεις τι κάνει η κάθε αλλαγή και να αποφασίσεις μόνος σου. | |
| | | varypiniths Normal gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : PORTO SALONICA Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 361 Αγωνιζόμενος : κατι κατεχουμε και μεις... Hμερομηνία εγγραφής : 28/07/2011
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Σαβ 21 Ιουλ 2018, 20:51 | |
| Ας πεταχτω και γω 4 sag πισω ειναι παααααρα πολυ μαλακο...ξεκινα σφιγγε...και οσο σφιγγεις ξεσφιγγε την αργη! Μπακαλικα τωρα για να μην μπαινω σε αναλυσεις και ορολογιες... | |
| | | John-X Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : 'Ευβοια Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 298 Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Δευ 23 Ιουλ 2018, 15:43 | |
| - Miou έγραψε:
- αυτα ειναι απο την ολινς
Free sag/ Without Rider Rear 5 - 15 mm Front 20 - 30 mm
Ride height/ With Rider Rear 25 - 35 mm Front 30 - 40 mm
γενικα καλα εισαι απο σαγκ και εχεις φαει και λιγη παραπανω διαδρομη στο πισω η αισθηση ειναι κατι που διαφερει στον καθε αναβατη παιξε λιγο με τις ρυθμισεις και θα το βρεις
επισης να μην ξεχνας ποτε οτι ρυθμιση αναρτησης ειναι λιγο συμβιβασμος καπου θα κερδισεις και καπου θα χασεις
Ελα Αλεξη ναι τα ορια του σαγκ τα γνωριζω....το ξερω οτι ειναι μαλακο πισω στην θεωρια...αλλα στην πραξη εγω το νιωθω πολυ κουτσουρο γιαυτο και δεν το σφυγκο αλλο....compresion εχω 16 κλικς out απο soft....Οτι λεει το και το μανουαλ δηλαδη.Η δικια σου αναρτηση ειναι πολυ σκληρη γενικος σε σχεση με αυτη που ειχε πανω το δικο μου.Μηπως εχει και διαφορετικο υψος εσενα?και το νιωθω να γερνει μπροστα? θα τις μετρησω. - panosk8 έγραψε:
- Miou έγραψε:
για το ντριφτ στην εξοδο δεν σου φταιει οτι εριξες το μπροστινο 4μμ μαλλον ειναι απο την ρυθμιση της αναρτησης
χωρίς να θέλω να υποβαθμισω τις στοκ αναρτησεις (υπάρχουν παιδιά που γράφουν πολύ καλούς χρόνους με στοκ) το λιγότερο που θες είναι γραμμικά ελατήρια(υποθέτω ότι έχεις τα στοκ προοδευτικά) μπροστά κ λάδια (για να πεις ότι έχεις θεωρητικα τον απόλυτο έλεγχο στο μπροστινό σου) και μετά αν θες το κάτι τι παραπανω, ένα άλλο αμορτισέρ πίσω. Μόλις τα κάνεις αυτά, και χωρίς να κάνεις καμιά άλλη ρύθμιση, θα καταλάβεις που υστερούν οι στοκ αναρτησεις. Ειδικά στο πίσω.
Σε ένα δρόμο που γλυστραει όταν ανοίγεις το γκάζι υπό κλίση, νιώθεις το πίσω ότι πάει να σε βοηθήσει να βρει πρόσφυση? Συμπιέζεται κ μετά γλυστραει η κάνει ένα κρακ κ ξεκολλάει?
Αυτό είναι κ μια ένδειξη κ για τη κατάσταση του λάστιχου επίσης.ποσο φθορά ειχει. Κ φθορά δεν εννοώ μόνο πόσο ψωμί έχει ακόμα αλλά πόσους κύκλους έχεις φάει κ πόσο ικανό είναι ακόμα να μαλακώνει όσο το ζεσταινεις.
Εκεί είναι κ το λάθος με τα αγωνιστικά τύπου κρ. Πρώτον από κατασκευής είναι πολύ μεγάλο κ βαρύ. Ειδικά το πίσω. Το βάζεις δίπλα δίπλα με 190/55 κ γελάς. Θέλει κουβέρτες η πίστα για να ξεσταθει κ χάνει την απόδοση του πολύ γρήγορα (για χρηση δρόμου). Κ δεν κανει για 300αρεςη δικάβαλο. Φυσικό είναι, αφού είναι για ένα αγώνα η ενα 2ημερο στη πίστα κ δεν είναι κατασκεύασμενο να ζεσταθεί κ να κρυώσει 100 φορές λέμε τώρα σε ένα χρόνο. Πανω συμπιεζετε και γλυστραει πολυ ομολα....δεν με σκιαζει....εγω βλεπω οτι χαλασε απο τοτε που το μακρινα και το εριξα και μπροστα......Σαν συνολο οπως το ειχα πριν το πειραξω μου αρεσαι πολυ περισοτερο.....θα δοκιμασω ρυθμισεις σε τελειως στοκ wheelbase. - DrIoannis έγραψε:
- KR σε δρόμο απλά ξεχάστε το. Θα πέσεις και θα λες φταίει το λάστιχο. Αμ δεν θα φταίει το λάστιχο αλλά το ξερό μας το κεφάλι που βάζουμε hardcore αγωνιστικό λάστιχο σε δημόσιο δρόμο. Sto Ellada μόνο γίνονται αυτά. Στο εξωτερικό αν ακούσουν κάτι τέτοιο θα πουν τρελοί είναι αυτοί οι Έλληνες.
Για τη γεωμετρία καλά κάνεις και το ψάχνεις αλλά θέλει πολύ δουλειά, σημειώσεις και κατάλληλο περιβάλλον για δοκιμές. Δεν θα σου πω προς τα πού να πας αλλά θα κάνεις μόνος το ταξίδι γιατί έτσι θα μάθεις πολύ περισσότερα και μόνο εσύ ξέρεις τι θες. Μπορείς να διαβάσεις λίγο από net για να μάθεις τι κάνει η κάθε αλλαγή και να αποφασίσεις μόνος σου. Θα το βρω το sweet spot εννοειτε δω ρυθμισα το κ2 που ηταν ολο πατεντα,ειχε γινει φοβερο στις στροφες....μου πηρε λιγο χρονο αλλα το βρηκα...εχω διαβασει παρα πολυ οσον αφορα την καθε αλλαγη....εχω δει και ολα τα video του Dave moss - varypiniths έγραψε:
- Ας πεταχτω και γω
4 sag πισω ειναι παααααρα πολυ μαλακο...ξεκινα σφιγγε...και οσο σφιγγεις ξεσφιγγε την αργη! Μπακαλικα τωρα για να μην μπαινω σε αναλυσεις και ορολογιες... Στην αργη δηλαδη? rebound?συγνωμη κιολας αλλα παω λιγο με την ξενες ορολογιες | |
| | | varypiniths Normal gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : PORTO SALONICA Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 361 Αγωνιζόμενος : κατι κατεχουμε και μεις... Hμερομηνία εγγραφής : 28/07/2011
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Δευ 23 Ιουλ 2018, 15:52 | |
| | |
| | | babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Τρι 24 Ιουλ 2018, 00:30 | |
| Καλησπερα κ απο εμενα Εισαι τυχερος γιατι κ5-6-7-8 ειχαν πουληθει παρα πολλα οποτε ξερουμε οτι πονανε σε φρενα κ αναρτηση κ ξερουμε κ τις δοκιμασμενες λυσεις... Φρενα θες σωληνακια-καλα υγρα κ τακακια ή ακομα καλυτερα τρομπα αφτερ,μονομπλοκ δαγκανες απο κ9-cbr-R1-kawa zx10r k κ εισαι μπομπα. Η πισω αναρτηση ειναι για πεταμα...(ο Τασος ειναι απο τους ελαχιστους που επεμεινε σε καλο σερβις κ ριβαλβινγκ του πισω κ εβγαζε αγωνα με επιτυχια,βεβαια μιλαμε για ενα παιδι που ειναι βαθυτατος γνωστης του αντικειμενου κ που ξερει να "διαβαζει" κ να αποκωδικοποιει το πως κ το γιατι στο προβλημα "αναρτηση") Προσωπικα,εχοντας κανει ριβαλβινγκ κ σερβις στο πισω αμορτισερ στο κ8 που ειχα (στον ιδιο αναρτησα που εφτιαχνε κ ο Τασος το δικο του) κ εχοντας τρεξει κ αγωνες με ohlins TTX στο k8 μου (χωρις πολυ ψαξημο στις ρυθμισεις του ΤΤΧ κ με λαθος ελατηριο,τσαμπα πεταξα τα λεφτα μου για αναβαθμιση του στοκ αμορτισερ,σκετο σκουπιδι για την πιστα!Ροδελλα δεν ειχα βαλει αν κ χρειαζοταν,αν το κρατουσα θα εβαζα σιγουρα καποπυ μισο ποντο. Για τον δρομο,για οικονομια θα εκανα ενα καλο σερβις στο στοκ αμορτισερ με ενα καλο ριβαλβινγκ ζητωντας απο τον βελτιωτη να μου δωσει συγκεκριμενα κλικ επαναφορας-4-5 τουλαχιστον-μιας κ σε στοκ μορφη πρεπει να τερματισεις την επαναφορα για να δεις καποια στοιχειωδη βελτιωση. Συνοπτικα 1.Καλο γενικο σερβις στο πισω αμορτισερ (λαδια-αζωτο-ριβαλβινγκ) 2.Αλλαγη λαδιων στα καλαμια με καλο λαδι (η spectro βγαζει ενα πολυ καλο κ με μεγαλη αντοχη στην πιεση) ξανατσεκαρεις τις ρυθμισεις κ βλεπεις μην τυχον χρειαστεις αλλα ελατηρια κ ριβαλβινγκ για εξτρα κλικ επεναφορας 3.Ξεχνα τα σλικ,δεν ειναι πολιτικα λαστηχα κ δεν ειναι για να δουλευουν στους 50-60 βαθμους που θα πιασουν MAX στο δρομο,θα σε "πουλησουν"...βαλε ενα καλο 2γομο πολιτικο λαστηχο μιας κ εισαι..."μαχητης του δρομου" (σκληρο στο κεντρο μαλακο στο πλαι) γραναζωσε (κοντυνε) αναλογα (+1,2 γραναζια πισω θεωρω πως εισαι κομπλε) φτιαξε θεση οδηγησης κλιπ-ον κ μασπιε. 4.Βαλε τον πισω τροχο στο κεντρο κ λιγο πιο πισω 5.Φτιαξε ΣΑΓΚ,βαλε τις ρυθμισεις των αναρτησεων κοντα στις στοκ ρυθμισεις,βγες βολτα να ζεστανεις τα λαδια των αναρτησεων,παρε ενα κατσαβιδι κοντα,σταματα καπου στο δρομο κ με ζεστες πλεον τις αναρτησεις προσπαθησε να φερεις στατικα τις ρυθμισεις σε ενα επιθυμητο επιπεδο μετριας συμπιεσης κ σχετικα προοδευτικης αργης επαναφορας. Προσπαθησε οταν συμπιεζεις ολο το μηχανακι στατικα (απο τιμονοπλακα κ απο την σελα) να "αντιδρουν" το ιδιο κ η μπροστα κ η πισω αναρτηση... 6.Ασε τις ρυθμισεις των αναρτησεων σε καποιο επιθυμητο σημειο (εννοειται οτι κρατας αρχειο) κ ΟΔΗΓΑ-ΟΔΗΓΑ-ΟΔΗΓΑ-ΟΔΗΓΑ-ΟΔΗΓΑ... Τα περιθωρια βελτιωσης που εχεις σαν οδηγος ειναι παααααρα πολυ περισσοτερα απο αυτα που θα σου δωσει το σετ απ...ειδικα οταν μιλαμε για τον δρομο Οσο πειραζεις τοσο θα χανεις το μπουσουλα. Οταν αποφασισεις να μπεις πιστα,θα συνειδητοποιησεις αυτο που σου λεω πιο πανω κ αμεσως θα καταλαβεις την οδηγικη σου υστερηση...,τοτε θα δεις βεβαια κ τα κουσουρια που κουβαλα η μοτο σου. Να σου πω κ κατι αλλο-γιατι διαβαζα πιο πανω σχολιο σου,που εχεις σαν μετρο συγκρισης ενα φιλο σου που ξυνει παντου-για το δρομο ΕΙΔΙΚΑ,προσπαθησε να εχεις οσο λιγοτερες μοιρες μπορεις,βγαζοντας το σωμα σου κ εχοντας πιο ορθια την μοτοσυκλετα. Θα κινεισαι το ιδιο γρηγορα ισως κ γρηγοροτερα,αλλα με μεγαλυτερη ασφαλεια. Καλη επιτυχια!!! | |
| | | Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Σαβ 18 Αυγ 2018, 12:40 | |
| +6mm ροδέλα πίσω 190/55 λάστιχο 1435mm μεταξόνιο,όσο πίσω πάει ο άξονας +4mm μπροστά,οι μπουκάλες στο ίδιο επίπεδο με την τιμονόπλακα,δεν προεξέχουν καθόλου από placebo effect και μόνο,είναι καλύτερα για τον ρυθμό μου στο δρόμο (πλέον ούτε καν γόνατο),το αισθάνομαι οκ. στην πίστα,3 φορές έχω μπει,την 3η μέχρι 1,32.3 με εντελώς δρομίσια pilot power 3 (το μπροστά είχε πάνω από 10.000 χλμ). έγραψε ο Τάσος που το έτρεξε,η άποψή του έχει βαρύτητα. το set-up το είχα πάρει κάποια χρόνια πριν από το gixxer.com εδιτ:δες κι αυτό, μερικά χρόνια πριν | |
| | | Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| | | | John-X Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : 'Ευβοια Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 298 Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Σαβ 18 Αυγ 2018, 16:36 | |
| To post του babi k8 εχει πολυ ζουμι και το διαβασα 2-3 φορες Να ξεκαθαρισω οτι τον φιλο μου τον ανεφερα μονο για να διξω ποσο καλα κρατανε τα mitas....φυσικα και δεν τον εχω σαν μετρο συγκρισης περαιτερω Οσον αφορα τις μοιρες ναι συμφωνω....ΑΛΛΑ η ανδρεναλινη που προσφερει η μεγαλη κληση ειναι ολο το ζουμι για εμενα και ο λογος που οδηγαω το καπα και θελω να το βελτιωσω κιαλο. Περασαν πολλες μερες απο το τελευτεο μου ποστ....εκατσα με ιρεμια.....εκανα πολλες δοκιμες πολλα χιλιομετρα πολλα λυσε δεσε πολλες στασεις στον δρομο ανεβα κατεβα σφυξε ξεσφυξε μεσα στο λιοπυρι πολυ βενζινα....βρηκα και καποια τραγικα λαθοι στις προηγουμενες μετρησεις σαγκ.....40μμ rider sag μπρος πισω δεν ξερω πως και τι και γιατι....λαθος αρχικη μετρηση και συνεργασια με τον φιλο μου προφανος. Αλλα οχι ηταν πολυ ωραια ------------------------------------------------------------------------------ Το σεταπ που κατεληξα προς το παρον ειναι : Wheelbase 1403mm λιγο πιο κοντο απο μαμα (Αναγκαστηκα προς το παρον λογο αλυσιδας και ελυψης συνδετηρων) Πισω σαγκ 32mm Πισω rebound 12 κλικς απο τερμα σκληρο. (μαξ κλικς 30) Πισω compression 18 κλικς απο τερμα σκληρο (μαξ κλικς 23) ------------------------------------------------------------------------------- Μπροστα σαγκ 35mm 2mm αποσταση μπουκαλας,μπρουτζινο χρωμα απο τιμονοπλακα (Τελικη επιλογη για εμενα μονο εκει μου αρεσει) Rebound 9 κλικς απο τερμα σκληρο (μαξ κλικς 16) Compression 16 κλικς απο τερμα σκληρο (μαξ κλικς 21) Εντυπωσεις....Το μηχανακι εγινε ξυραφι στις στροφες...παναλαφρη και κοφτερη αισθηση γενικος στην οδηγηση σε σχεση με πριν που ηταν μακρι και οτι να ναι σε σαγκ.Θελει ομως λιγο ακομα δουλιτσα στο wheelbase...Απο ολα τα wheelbase που δοκιμασα το sweetspot που βρηκα για μενα ειναι μεταξει 1405-1410mm και θα το φτιαξω στην επομενη αλλαγη αλυσιδας...Ξεφραγκιαστικα να περνω συνδετηρες Κατι αλλο που δεν μου αρεσαι...για να πετυχω 35mm σαγκ μπροστα η προφορτηση πρεπει να ναι μια γραμμη απο τερμα σφυχτη...ειμαι πολυ οριακα....Μηπως η μπουκαλες χρειαζοντε καινουργια λαδια?η παω και για πιο σκληρα ελατυρια? | |
| | | Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Σαβ 18 Αυγ 2018, 22:50 | |
| John, ο δρόμος δεν είναι ότι καλύτερο για να κυνηγάς set-up. Από τη μια, οι συνθήκες δεν 3ιναι σταθερές, από την άλλη πόσο να πιέσεις! Τα οποία συμπεράσματα βγαίνουν από αίσθηση, άρα τίποτα το χειροπιαστό. Στην πίστα είναι όλα διαφορετικά, ελεγχόμενο περιβάλλον (άρα μπορείς να αφοσιωθείς στην οδήγηση και μόνο) και πάνω απ'όλα χρονομέτρηση. Εκεί μπορείς να δοκιμάσεις πράγματα (και set up αλλά και οδηγικά) και να δεις αν όντως δουλεύουν, το χρονόμετρο δεν λέει ποτέ ψέμματα. | |
| | | JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| | | | babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Κυρ 19 Αυγ 2018, 22:19 | |
| Μου αρεσει πολυ που σε βλεπω να ασχολεισαι τοσο πολυ με το κ5 σου! Κ σε καταλαβαινω που το κυνηγας στο δρομο,μιας κ η επισκεψη σε πιστα εχει αρχισει κ γινεται απαγορευτικη-απο οικονομικης αποψης-τις ημερες μας. Απο την αλλη,αυτο που κανεις (το να ψαχνεις οριακες κλισεις στο δρομο) πρεπει να κατανοησεις πως εχει μεγαλο ρισκο.Κ οταν κατι αρχιζει κ γινεται επικινδυνο,χιλιες φορες να μαζευεις χρηματα ολη τη χρονια προκειμενου να πας εστω κ μονο 2 φορες πιστα,παρα να κυνηγιεσαι στο δρομο ρισκαροντας. Με γυρνας στο μακρυνο 2009 οταν αγορασα το κ8 μου καινουριο κ βγηκα στους δρομους "παγανια" αναζητωντας οριακες κλισεις κ "ξυνοντας" γονατο στην τσακωνα κ στον κωλοσουρτη Ευτηχως μου ηρθε γρηγορα το μυαλο κ το 2011 μετετρεψα το κ8 σε track bike παραδιδοντας μεχρι κ την πινακιδα ετσι ωστε να μην μπορω να "παρασυρθω" απο την παρεα για οποιαδηποτε βολτα στο δρομο. Πιο κατω θα δεις 2 φωτο για να καταλαβεις οσα σου ανεφερα στο προηγουμενο σχολιο μου για τα περιθωρια που εχεις σαν αναβατης... Φωτο απο την πρωτη αλλαγη ελαστηκων του κ8 μου [img] [/img] [img] [/img] Αυτα τα ελαστηκα ηταν τα στοκ που ειχε οταν το πηρα καινουριο κ ειχαν 5 20λεπτα στις σερρες κ πολλες βολτες στο δρομο Στο κ8 εκτος απο μια τυπικη ρυθμιση sag κ μια ρυθμιση στις αναρτησεις στο περιπου,δεν ειχα κανει τπτ αλλο...ολο ηταν στοκ μεχρι κ τα υγρα φρενων κ τα τακακια! Στο δρομο βγαιναμε βολτες 5-6 ss κυριολεκτικα με την ταυτοτητα στο στομα. Ποτε κανενας δεν με περασε ουτε μπορουσε να με περασει με αυτα τα λαστηχα κ με το μοτο στοκ χωρις εξατμισεις χωρις καμια απολυτως βελτιωση...ξερεις γιατι δεν μπορουσαν να με περασουν;;; Ειχα μπει στις Σερρες κ ειχα κανει 5 20λεπτα ενω οι αλλοι δεν ειχαν παει ποτε ενω σνομπαραν κ την πιστα νομιζοντας οτι ειναι "χεραδες" Φυσικα ειχα αρκετα χλμ σε βολτες με στροφιλικια κ ημουν σε ενα καλο οδηγικο επιπεδο ετσι ωστε αυτα τα 5 20λεπτα κ μονο να ειναι αρκετα για να εχω αλλες γραμμες,αλλη φορα αλλα φρενα!Κ ειχα γυρισει στις σερρες τοτε στο 1.35 φαντασου. Κ αυτοι που εβγαινα βολτα δεν ηταν "κουλοι" ηταν γρηγοροι,πολλοι γρηγοροι διατεθημενοι να ρισκαρουν τα παντα προκειμενου να ειναι μπροστα... Ολα αυτα δεν στα λεω να στο παιξω "χερας",απλα για να σου δωσω να καταλαβεις πως στο δρομο δεν κανεις απολυτως τιποτα...αν σε ενδιαφερει να βελτιωθεις οδηγικα η πιστα ειναι μονοδρομος! Θα σου αναφερω κ ενα ακομα περιστατικο ενος φιλου αγωνιζομενου στα μοταρντ. Εχουμε παει για προπονηση στην πιστα καρτ ολο το team που τον υποστηριζαμε κ μετα απο 2 20λεπτα,βγαινει εξω ολο νευρα οτι του φταει το λαστηχο η αναρτηση τα παντα. Του λεει ο μαστορας,"οκ ηρεμησε θα αλλαξουμε λαστηχα κ ρυθμιση στην αναρτηση".Βγαζει τον τροχο κ καλα οτι θα αλλαξει λαστηχο,βαζει κατσαβιδι στις αναρτησεις οτι κ καλα θα τις πειραξει,του βαζει το ιδιο λαστηχο κ δεν του πειραζει τπτ απολυτως. "Μπες μεσα" του λεει ο μαστορας κ συνεχιζει,"οντως ειχε γινει μ@λ@κι@ στην αναρτηση κ το λαστηχο φαινεται ταλαιπωρημενο,θα δεις αλλο μηχανακι τωρα ".Οπως σου ειπα δεν του αλλαξε τπτ... Ο αγωνιζομενος κατεβασε το χρονο του απο το 1ο 20λεπτο κ οταν βγηκε εξω του λεει του μαστορα "ειδες που ειχα δικιο,ηταν μπουρδελο το λαστηχο,αυτο εφταιγε" | |
| | | babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Δευ 20 Αυγ 2018, 00:46 | |
| - babis k8 έγραψε:
- Μου αρεσει πολυ που σε βλεπω να ασχολεισαι τοσο πολυ με το κ5 σου!
Κ σε καταλαβαινω που το κυνηγας στο δρομο,μιας κ η επισκεψη σε πιστα εχει αρχισει κ γινεται απαγορευτικη-απο οικονομικης αποψης-τις ημερες μας.
Απο την αλλη,αυτο που κανεις (το να ψαχνεις οριακες κλισεις στο δρομο) πρεπει να κατανοησεις πως εχει μεγαλο ρισκο.Κ οταν κατι αρχιζει κ γινεται επικινδυνο,χιλιες φορες να μαζευεις χρηματα ολη τη χρονια προκειμενου να πας εστω κ μονο 2 φορες πιστα,παρα να κυνηγιεσαι στο δρομο ρισκαροντας.
Με γυρνας στο μακρυνο 2009 οταν αγορασα το κ8 μου καινουριο κ βγηκα στους δρομους "παγανια" αναζητωντας οριακες κλισεις κ "ξυνοντας" γονατο στην τσακωνα κ στον κωλοσουρτη
Ευτηχως μου ηρθε γρηγορα το μυαλο κ το 2011 μετετρεψα το κ8 σε track bike παραδιδοντας μεχρι κ την πινακιδα ετσι ωστε να μην μπορω να "παρασυρθω" απο την παρεα για οποιαδηποτε βολτα στο δρομο.
Πιο κατω θα δεις 2 φωτο για να καταλαβεις οσα σου ανεφερα στο προηγουμενο σχολιο μου για τα περιθωρια που εχεις σαν αναβατης...
Φωτο απο την πρωτη αλλαγη ελαστηκων του κ8 μου
" />
" />
Αυτα τα ελαστηκα ηταν τα στοκ που ειχε οταν το πηρα καινουριο κ ειχαν 5 20λεπτα στις σερρες κ πολλες βολτες στο δρομο
Στο κ8 εκτος απο μια τυπικη ρυθμιση sag κ μια ρυθμιση στις αναρτησεις στο περιπου,δεν ειχα κανει τπτ αλλο...ολο ηταν στοκ μεχρι κ τα υγρα φρενων κ τα τακακια!
Στο δρομο βγαιναμε βολτες 5-6 ss κυριολεκτικα με την ταυτοτητα στο στομα.
Ποτε κανενας δεν με περασε ουτε μπορουσε να με περασει με αυτα τα λαστηχα κ με το μοτο στοκ χωρις εξατμισεις χωρις καμια απολυτως βελτιωση...ξερεις γιατι δεν μπορουσαν να με περασουν;;;
Ειχα μπει στις Σερρες κ ειχα κανει 5 20λεπτα ενω οι αλλοι δεν ειχαν παει ποτε ενω σνομπαραν κ την πιστα νομιζοντας οτι ειναι "χεραδες"
Φυσικα ειχα αρκετα χλμ σε βολτες με στροφιλικια κ ημουν σε ενα καλο οδηγικο επιπεδο ετσι ωστε αυτα τα 5 20λεπτα κ μονο να ειναι αρκετα για να εχω αλλες γραμμες,αλλη φορα αλλα φρενα!Κ ειχα γυρισει στις σερρες τοτε στο 1.35 φαντασου.
Κ αυτοι που εβγαινα βολτα δεν ηταν "κουλοι" ηταν γρηγοροι,πολλοι γρηγοροι διατεθημενοι να ρισκαρουν τα παντα προκειμενου να ειναι μπροστα...
Ολα αυτα δεν στα λεω να στο παιξω "χερας",απλα για να σου δωσω να καταλαβεις πως στο δρομο δεν κανεις απολυτως τιποτα...αν σε ενδιαφερει να βελτιωθεις οδηγικα η πιστα ειναι μονοδρομος!
Θα σου αναφερω κ ενα ακομα περιστατικο ενος φιλου αγωνιζομενου στα μοταρντ.
Εχουμε παει για προπονηση στην πιστα καρτ ολο το team που τον υποστηριζαμε κ μετα απο 2 20λεπτα,βγαινει εξω ολο νευρα οτι του φταει το λαστηχο η αναρτηση τα παντα.
Του λεει ο μαστορας,"οκ ηρεμησε θα αλλαξουμε λαστηχα κ ρυθμιση στην αναρτηση".Βγαζει τον τροχο κ καλα οτι θα αλλαξει λαστηχο,βαζει κατσαβιδι στις αναρτησεις οτι κ καλα θα τις πειραξει,του βαζει το ιδιο λαστηχο κ δεν του πειραζει τπτ απολυτως.
"Μπες μεσα" του λεει ο μαστορας κ συνεχιζει,"οντως ειχε γινει μ@λ@κι@ στην αναρτηση κ το λαστηχο φαινεται ταλαιπωρημενο,θα δεις αλλο μηχανακι τωρα ".Οπως σου ειπα δεν του αλλαξε τπτ...
Ο αγωνιζομενος κατεβασε το χρονο του απο το 1ο 20λεπτο κ οταν βγηκε εξω του λεει του μαστορα "ειδες που ειχα δικιο,ηταν μπουρδελο το λαστηχο,αυτο εφταιγε"
Ξεχασα να σου αναφερω επισης πως για τις οποιες αλλαγες θες κ ενα μετρο συγκρισης.Κ αυτο ειναι το χρονομετρο!Στο δρομο ποιο ειναι αραγε το μετρο συγκρισης;;;Η αισθηση,μαλιστα Ναι μεν η "αισθηση" παιζει μεγαλο ρολο το χρονομετρο ομως ειναι αυτο που θα σου πει την (ΩΜΗ) αληθεια Διαβασε κ αυτο τωρα... Επειδη δεν εχω πλεον πολυ ελευθερο χρονο,παρολο που εχω φτιαξει το zx6r μου track bike εδω κ 1,5 χρονο,ακομα ψαχνομαι σαν κ εσενα με το σετ απ του. Φετος καταφερα κ πηγα 3 φορες πιστα με τα ιδια παλιοσλικ που εχω,φαγωμενα τοσο που δεν εχουν "κορωνα". Μετα την 2η φορα,συνειδητοποιησα πως θελω να "μακρυνω" κ οτι κατι δεν παει καλα με την θεση σωματος,καθομαι πολυ μπροστα κ πολυ ψηλα ενω κ τα φρενα μου ζεσταινονται μετα απο παρατεταμενη χρηση κ χανω σε διαδρομη στην τρομπα.Ετσι εβαλα ενα προχειρο προσθετο στο τεποζητο-μαζι με ενα φιλο που μου το προτεινε-κ βγηκα στην πιστα. Αποτελεσμα το 1.07+ να γινει μετα απο 2 σεσσιον 1.06+ μιας κ κοθομουν πιο πισω,φορτιζα το πισω ελαστηκο κ μπορουσ ανα ανοιξω γκαζι χωρις χαζοκουνηματα. Στο τελευταιο t.d. που πηγα,ειχα πλεον μακρυνει κ μπηκα στην πιστα (με τα ιδια λαστηχα φυσικα για να εχω μετρο συγκρισης) με το σκεπτικο "ανετα θα κανω 1.05" Κ ενω η "αισθηση" μου ηταν οντως οτι παω καλυτερα.το χρονομετρο εδειξε 1.08.500 Σαν κλαμμενο νουνι ο Μπαμπινος...τι σκατα εγινε λεω;;; Αφου εχω ιδιες γραμμες,εχω καλυτερα φρενα απο την προηγουμενη φορα,τι εγινε;;;; Το 600 δεν ειναι χιλια που με το γκαζι μπορεις να "κλεψεις" κ να "τεμπελιασεις",θελει φορα φορααααα πολυυυ φορα,για να εχει καλη εξοδο.Οποτε κ εκανα αυτο,φοραααα φοραααα κ τελικα εκανα 1.06 χαμηλο μετα απο 3 σεσσιον κ πολυ κοπο μιας κ η μη κορωνα των ελαστηκων δεν βοηθουσε στο πλαγιασμα. Εκει συνειδητοποιησα οτι τελειωνω απο τακακια κ επρεπε να βαλω λιγο καλυτερα λαστηχα να "κυνηγησω" ενα καλο χρονο. Εβαλα μεταχειρο λαστηχα σε καλυτερη κατασταση,καινουρια τακακια κ το χρονομετρο εδειξε 1.05+ Κυνηγωντας ομως το χρονο,αρχισα κ ολοενα πιεζα στα φρενα κ τα κρατουσα ολο κ πιο μεσα στη στροφη με αποτελεσμα...ΜΠΟΥΜΜΜΜ στην εισοδο της 1. Σηκωθηκα,ξεσκονιστηκα,σηκωσα το kawa,το εβαλα εμπρος,πηγα στα πιτς,βιδωσα το μασπιε που ειχε ξεβιδωθει κ εκανα αλλα 3 σεσσιον (τα μανιταρια το εσωσαν κ το μονο που επαθε ηταν μια γρατζουνια στο φερινγκ κ φυσικα εγω ΤΠΤ) Προσπαθησε να μεταφερεις τα παραπανω σε οποιο δρομο θες κ σκεψου τα αποτελεσματα... Καλο βραδυ κ sorry για τα "σεντονια"!!! | |
| | | John-X Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : 'Ευβοια Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 298 Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Δευ 20 Αυγ 2018, 01:29 | |
| Εχουν ζουμια πανω αυτα τα σεντονια ομως Η αληθεια ειναι οτι στον Αγιο για παραδειγμα και γενικος στους δρομους μας δεν υπαρχει χρονομετρο οπως ειπες αλλα αισθηση.....Για μενα οδηγικη απολαυση ας το πω ετσι εφοσον παω βολτα και δεν με πιεζει καποιος κατι...οταν νιωθω το μηχανακι περιεργο και μου βγαζει την πιστη σε μια βολτα για να στρυψω,πχ να κουναει να εχει αισθηση βαρους στα κλιπονς,να γλυστραει σε ακυρες φασεις να ριχνει μουτρα η να πεταει κολο κλπ κλπ ειναι πραγματα που με γυρνανε σπιτι ξενερωμενο και προβληματισμενο για το τι μπορει να φταιε και τι πρεπει να πειραξω - βελτιωσω. Με βαση αυτα που μου λες καταληγω στο συμπερασμα,το οποιο εχει και το ερωτημα,μηπως φταιει και ο οδηγος τελικα?δηλαδη εγω... και οτι καποια προβληματα ειναι θεμα ικανοτητας και μετα στο μυαλο. Και οτι αυτα τα δυο θα βελτιωθουν μονο μεσα σε πιστα. Καταλαβα σωστα? Αν ειναι αυτο δεν θα διαφωνισω καθολου και θα ηθελα παρα πολυ να μπωεπιτελους σε πιστα να δω τι παιζει...αν πω επισης οτι εχω βρει την σωστη σταση σωματος και κουμπωνω τελεια και δεν ειναι αυτο το θεμα και αα ου ξερω γω ειμαι τελειος θα ειμαι μεγαλος ψευτης...Σταθερη σωστη σταση σωματος δεν εχω βρει απο το 2009 που ασχολουμαι ως τωρα Για την πιστα δυστυχως τα εξοδα ειναι πολλα και ειδικα να ερθουμε οδηκος απο βορεια ευβοια συν οτι πρεπει να φυγουμε την ιδια μερα παλι βραδυ πισω σην τα λαστιχα που θα φαμε συν τα πιτογυρα δεν μπορω να περιμενω 2 3 φορες το χρονο για μεγαρα και να παρατησω τις ευβοιοτικες βολτες εμενα βραζει το αιμα μου τωρα καθε μερα θελω να στρυβω ΑΛΛΑ μια φορα θα μπουμε μεγαρα με τους φιλους μου αν οχι τωρα το 18 σιγουρα το 19 πρωτα ο θεος. | |
| | | babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Δευ 20 Αυγ 2018, 08:50 | |
| - John-X έγραψε:
- Εχουν ζουμια πανω αυτα τα σεντονια ομως
Η αληθεια ειναι οτι στον Αγιο για παραδειγμα και γενικος στους δρομους μας δεν υπαρχει χρονομετρο οπως ειπες αλλα αισθηση.....Για μενα οδηγικη απολαυση ας το πω ετσι εφοσον παω βολτα και δεν με πιεζει καποιος κατι...οταν νιωθω το μηχανακι περιεργο και μου βγαζει την πιστη σε μια βολτα για να στρυψω,πχ να κουναει να εχει αισθηση βαρους στα κλιπονς,να γλυστραει σε ακυρες φασεις να ριχνει μουτρα η να πεταει κολο κλπ κλπ ειναι πραγματα που με γυρνανε σπιτι ξενερωμενο και προβληματισμενο για το τι μπορει να φταιε και τι πρεπει να πειραξω - βελτιωσω.
Με βαση αυτα που μου λες καταληγω στο συμπερασμα,το οποιο εχει και το ερωτημα,μηπως φταιει και ο οδηγος τελικα?δηλαδη εγω... και οτι καποια προβληματα ειναι θεμα ικανοτητας και μετα στο μυαλο. Και οτι αυτα τα δυο θα βελτιωθουν μονο μεσα σε πιστα.
Καταλαβα σωστα?
Αν ειναι αυτο δεν θα διαφωνισω καθολου και θα ηθελα παρα πολυ να μπωεπιτελους σε πιστα να δω τι παιζει...αν πω επισης οτι εχω βρει την σωστη σταση σωματος και κουμπωνω τελεια και δεν ειναι αυτο το θεμα και αα ου ξερω γω ειμαι τελειος θα ειμαι μεγαλος ψευτης...Σταθερη σωστη σταση σωματος δεν εχω βρει απο το 2009 που ασχολουμαι ως τωρα
Για την πιστα δυστυχως τα εξοδα ειναι πολλα και ειδικα να ερθουμε οδηκος απο βορεια ευβοια συν οτι πρεπει να φυγουμε την ιδια μερα παλι βραδυ πισω σην τα λαστιχα που θα φαμε συν τα πιτογυρα δεν μπορω να περιμενω 2 3 φορες το χρονο για μεγαρα και να παρατησω τις ευβοιοτικες βολτες εμενα βραζει το αιμα μου τωρα καθε μερα θελω να στρυβω ΑΛΛΑ μια φορα θα μπουμε μεγαρα με τους φιλους μου αν οχι τωρα το 18 σιγουρα το 19 πρωτα ο θεος. Στο εχω ξαναπει κ σε αλλο σχολιο μου...τα περιθωρια βελτιωσης που εχεις σαν οδηγος ειναι τεραστια!!!Ειδικα εσυ που εχεις ριξει ωωωωρες στον Αγιο,αν μπεις πιστα θα δεις απιστευτη βελτιωση! Συμφωνω απολυτα οτι πρεπει κ η μοτο να σου δινει ενα αισθημα οτι ολα ειναι οκ,μην "χανεσαι" ομως στις λεπτομερειες,φτιαξε ενα σετ απ που θα σε κανει να νιωθεις ανετος κ οδηγα.Οταν θα μπεις πιστα κ μετα θα ξαναπας στον Αγιο θα αναρωτηθεις πως οδηγουσες τοσο καιρο. Η πιστα θα σου δωσει ροη κατι που στο δρομο δυσκολα θα το αποκτησεις. Στην πιστα θα καταλαβεις ποσο..."σουμιες" κ μαλακες ειναι οι αναρτησεις σου,οτι φρεναρεις πολυυυυυυυ νωριτερα απ"οτι πρεπει κ θα ανοιξεις για πρωτη φορα τερμα το γκαζι στην εξοδο απο στροφη...πραγμα που στο δρομο δεν θα το κανεις ΠΟΤΕ!!! Το βασικοτερο ομως...αν το παρακανεις ΔΕΝ θα διακινδυνευσεις την σωματικη σου ακεραιοτητα!!! Φυσικα αν πας στην πιστα με σκοπο να ξυνεις παντου κ να πλαγιασεις οσο παει,το χρονομετρο θα δεις οτι θα σε απογοητευσει...αλλου ειναι το ζουμι Καλες βολτες να εχεις κ οτι χρειαστεις εδω ειμαστε Θα χαρω πολυ να σε δω στα Μεγαρα κ να οδηγησουμε παρεα | |
| | | Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Δευ 20 Αυγ 2018, 10:28 | |
| Ωραίος Μπάμπη, ποστ με ουσία. Το 2015 μπήκα πρώτη φορά πίστα, έκανα απίστευτη πρόοδο ως αναβάτης αν κι έχω κάνει μόνο 3 track day. Έπρεπε να είχα πάει πολύ νωρίτερα.
| |
| | | John-X Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : 'Ευβοια Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 298 Αγωνιζόμενος : ΤΤ Αγ.Ιωάννης Ρώσος Hμερομηνία εγγραφής : 11/09/2011
| Θέμα: Απ: K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup Δευ 20 Αυγ 2018, 16:51 | |
| - babis k8 έγραψε:
- John-X έγραψε:
- Εχουν ζουμια πανω αυτα τα σεντονια ομως
Η αληθεια ειναι οτι στον Αγιο για παραδειγμα και γενικος στους δρομους μας δεν υπαρχει χρονομετρο οπως ειπες αλλα αισθηση.....Για μενα οδηγικη απολαυση ας το πω ετσι εφοσον παω βολτα και δεν με πιεζει καποιος κατι...οταν νιωθω το μηχανακι περιεργο και μου βγαζει την πιστη σε μια βολτα για να στρυψω,πχ να κουναει να εχει αισθηση βαρους στα κλιπονς,να γλυστραει σε ακυρες φασεις να ριχνει μουτρα η να πεταει κολο κλπ κλπ ειναι πραγματα που με γυρνανε σπιτι ξενερωμενο και προβληματισμενο για το τι μπορει να φταιε και τι πρεπει να πειραξω - βελτιωσω.
Με βαση αυτα που μου λες καταληγω στο συμπερασμα,το οποιο εχει και το ερωτημα,μηπως φταιει και ο οδηγος τελικα?δηλαδη εγω... και οτι καποια προβληματα ειναι θεμα ικανοτητας και μετα στο μυαλο. Και οτι αυτα τα δυο θα βελτιωθουν μονο μεσα σε πιστα.
Καταλαβα σωστα?
Αν ειναι αυτο δεν θα διαφωνισω καθολου και θα ηθελα παρα πολυ να μπωεπιτελους σε πιστα να δω τι παιζει...αν πω επισης οτι εχω βρει την σωστη σταση σωματος και κουμπωνω τελεια και δεν ειναι αυτο το θεμα και αα ου ξερω γω ειμαι τελειος θα ειμαι μεγαλος ψευτης...Σταθερη σωστη σταση σωματος δεν εχω βρει απο το 2009 που ασχολουμαι ως τωρα
Για την πιστα δυστυχως τα εξοδα ειναι πολλα και ειδικα να ερθουμε οδηκος απο βορεια ευβοια συν οτι πρεπει να φυγουμε την ιδια μερα παλι βραδυ πισω σην τα λαστιχα που θα φαμε συν τα πιτογυρα δεν μπορω να περιμενω 2 3 φορες το χρονο για μεγαρα και να παρατησω τις ευβοιοτικες βολτες εμενα βραζει το αιμα μου τωρα καθε μερα θελω να στρυβω ΑΛΛΑ μια φορα θα μπουμε μεγαρα με τους φιλους μου αν οχι τωρα το 18 σιγουρα το 19 πρωτα ο θεος.
Στο εχω ξαναπει κ σε αλλο σχολιο μου...τα περιθωρια βελτιωσης που εχεις σαν οδηγος ειναι τεραστια!!!Ειδικα εσυ που εχεις ριξει ωωωωρες στον Αγιο,αν μπεις πιστα θα δεις απιστευτη βελτιωση!
Συμφωνω απολυτα οτι πρεπει κ η μοτο να σου δινει ενα αισθημα οτι ολα ειναι οκ,μην "χανεσαι" ομως στις λεπτομερειες,φτιαξε ενα σετ απ που θα σε κανει να νιωθεις ανετος κ οδηγα.Οταν θα μπεις πιστα κ μετα θα ξαναπας στον Αγιο θα αναρωτηθεις πως οδηγουσες τοσο καιρο.
Η πιστα θα σου δωσει ροη κατι που στο δρομο δυσκολα θα το αποκτησεις.
Στην πιστα θα καταλαβεις ποσο..."σουμιες" κ μαλακες ειναι οι αναρτησεις σου,οτι φρεναρεις πολυυυυυυυ νωριτερα απ"οτι πρεπει κ θα ανοιξεις για πρωτη φορα τερμα το γκαζι στην εξοδο απο στροφη...πραγμα που στο δρομο δεν θα το κανεις ΠΟΤΕ!!!
Το βασικοτερο ομως...αν το παρακανεις ΔΕΝ θα διακινδυνευσεις την σωματικη σου ακεραιοτητα!!!
Φυσικα αν πας στην πιστα με σκοπο να ξυνεις παντου κ να πλαγιασεις οσο παει,το χρονομετρο θα δεις οτι θα σε απογοητευσει...αλλου ειναι το ζουμι
Καλες βολτες να εχεις κ οτι χρειαστεις εδω ειμαστε
Θα χαρω πολυ να σε δω στα Μεγαρα κ να οδηγησουμε παρεα Oτι μου λες δεν το κανω copy-paste αλλα αποκοπη επικολληση στο μυαλο μου Για την ροη που λες ποσο αληθεια..το εχω δει και στον αγιο αυτο...ειναι καποιοι τυπαδες,μετρημενοι,που ΑΠΛΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ στην στροφη με ροη ανεξηγητη....εγω να νιωθω οριο...και αυτοι σε δυο τρεις στροφες εχουν απλα εξαφανηστει. Για τις αναρτησεις συμφωνω.....οπως το φανταζομαι αν μπω πιστα στα φρενα θα βουταει μουτρα φουλ και στην εξοδο θα καθεται σαν βαρκα πισω, squat οπως λενε και οι ξενοι. Για το ξυσιμο ναι ισχυει......οσο και αν μ'αρεσει και αν γκρινιαζω γιαυτο το θεμα.....οταν μαζευομαι στο μηχανακι και αλλαζω στυλ παω πιο γρηγορα..τα παιδια μενουν πισω....η πικρη αληθεια ειναι αυτη.Τωρα αν μπω σε πιστα και αρχισω να ασχολουμαι με το χρονομετρο θα μπω σε αλλη μπριζα την οποια σκεφτομαι και ηδη χτυπαει η καρδια μου γρηγορα. Ελπιζω και εγω να βρεθουμε μεγαρα να τα πουμε και γιατι οχι να τρεξουμε κιολας Προς το παρον συνεχιζω το σκαλισμα εγω | |
| | | | K5-K6 1000 Wheelbase - Geometry - Suspension Setup | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |