Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
καλησπερα παιδες. εχω καθαρισει το φιτρο βενζινης 3 φορες και μετα απο λιγο καιρο ξαναβουλωνει. (το καταλαβαινω επειδι αρχιζω να χανω δυναμη στα ψηλα.) εχω και αρκετα χλμ(50.000). θελει πλεον αλλαγη αλλα ειναι ακριβο. αποφασισα λοιπον να το κανω εγχειριση. βρηκα αυτο το site http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6105.0.html , το οποιο λεει πωσ να το κανεις μονος σου. το φιλτρο στο site ειναι απο V-STROM αλλα επειδη εχω λυσει το δικο μου (κ4 1000) ειναι σχεδον ιδια. γινεται για μοντελα κ1-κ6.μια φορα που το μετρισα ειχα 480ml στα 30s ενω πρεπει να ειναι περιπου 1300ml. μεγαλη απωλεια. θα το επιχειρισω αυριο και θα σας πω αποτελεσματα.
Αυτο που διχνουν στο σαιτ ειναι απο V-STROM οπως λες και καταργουν το μαμα φιλτρο και βαζουν ενα εξωτερικο που αλλαζει πιο ευκολα και προπαντων ειναι πιο φτηνο
Η ντρομπα η δικια ειναι ειναι σχεδον η ιδια και γινετε αυτο απλα πρεπει να προσεχεις πως να το κανεις μην εχεις καμια διαρροη
andreasarxo Normal gixxer
Όνομα: : ανδρεας Τόπος : ευοσμος Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 138 Hμερομηνία εγγραφής : 23/11/2009
Το εξωτερικο φιλτρο ομως δεν κανει την ιδια δουλεια. Το φιλτρο της αντλιας προστατευει και την ιδια την αντλια απο βρωμιες ενω το εξωτερικο προστατευει μονο τα μπεκ.
GIXXERAKIAS Hero gixxer
Όνομα: : Ιωάννης Τόπος : Aθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 2159 Αγωνιζόμενος : Newbie open. Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
Το εξωτερικο φιλτρο ομως δεν κανει την ιδια δουλεια. Το φιλτρο της αντλιας προστατευει και την ιδια την αντλια απο βρωμιες ενω το εξωτερικο προστατευει μονο τα μπεκ.
η σιτουλα που ειναι πριν την αντλια προστατευει απο τα χοντρα.αλλα το κανονικο φιλτρο ειναι μετα την αντλια. πιστευω οτι την αντλια και το φιλτρο της τα εχουν μεσα στο ρεζερβουαρ οχι μονο για λογους 'κονομας' αλλα και ασφαλειας και χωρου. απλα οι ατιμες με τις βενζινες που εχουν τα πρατηρια..........βουλωνουν πολυ γρηγορα.
μια φορα που το μετρισα ειχα 480ml στα 30s ενω πρεπει να ειναι περιπου 1300ml.
τα σωστα νουμερα τουλαχιστον για τα κ5-6 1000cc ειναι: 168ml και πανω στα 10sec η' 504ml και πανω στα 30sec. λιγο πανω απο 1000ml λοιπον στα 30 δευτερολεπτα και εισαι.......super.
Τα επιστρεφομενα δεν εχουν καμια σχεση, ειναι ηδη φιλτραρισμενα. Δηλαδη το εξωτερικο φιλτρο θα το εβαζες στα επιστρεφομενα? Αν οχι, που?
στην παροχη που παει στα μπεκ.αλλα θελει καλη πατεντα.απο την αντλια κατευθειαν εξω και ταφ για τα επιστρεφομενα.και εξωτερικο ρυθμιστη πιεσης. η λυση με την τρυπουλα στο στελεχος του φιλτρου οπως δειχνουν στην αρχη ,ωστε να παρακαμπτεται το μαμα φιλτρο, και ενα εξωτερικο φιλτρο στην παροχη ειναι πολυ πιο ευκολο.
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
Μαλιστα. Απο το σχεδιο στο manual του Κ7 μου φανηκε οτι το φιλτρο (οχι η σιτα) ειναι τοποθετημενο πριν την πομπα της αντλιας γιαυτο σκεφτηκα οτι το φιλτρο προστατευει και την ιδια την αντλια. Αν το εσωτερικο φιλτρο ομως μπαινει στην εξοδο της πομπας δεν διαφωνουμε πουθενα.