Ο Valentino Rossi τριαντάρησε, αλλά αυτό δε φαίνεται να έχει επηρεάσει καθόλου την ταχύτητά του και τη μαχητικότητά του στην πίστα. Ο Ιταλός superstar των MotoGP πανηγύρισε φέτος τον ένατο Παγκόσμιο Τίτλο του (και έβδομο στη Μεγάλη Κατηγορία), ο οποίος ήρθε μετά από πολύ κόπο και ιδρώτα.
Ο Rossi πήρε τη δεύτερη θέση στα δύο πρώτα Grand Prix της χρονιάς σε Losail και Motegi, πριν την πρώτη φετινή του νίκη στην Jerez. Ο Ιταλός οδήγησε από νωρίς την κατάταξη αναβατών, έχοντας σε εκείνο το χρονικό σημείο πλεονέκτημα 11 βαθμών.
Στη Γαλλία, ο αγώνας ήταν ιδιαίτερα δύσκολος για τον Ιταλό: Άλλαξε μοτοσυκλέτα τρεις φορές σημείωσε πτώση και έφαγε ποινή εισόδου – εξόδου, λόγω υπερβολικής ταχύτητας στα pit. Στην Ιταλία, ο Rossi τερμάτισε στην τρίτη θέση, ένα ιδιαίτερα ασυνήθιστο αποτέλεσμα γι' αυτόν, διότι συνήθως μονοπωλούσε την καρώ σημαία στο Mugello.
Ακολούθησαν νίκες σε Catalunya και Assen και ο Ιταλός μπόρεσε να διευρύνει κάπως το βαθμολογικό του προβάδισμα. Μάλιστα, στην Catalunya η νίκη επιτεύχθηκε μετά από συγκλονιστικό αγώνα, ανάμεσα στο δίδυμο της Fiat Yamaha, όπου ο Γιατρός πέρασε τον Jorge Lorenzo στην τελευταία στροφή του αγώνα. Στο Assen, ο Rossi πανηγύρισε την 100η νίκη της καριέρας του.
Η τέταρτη φετινή νίκη για τον Rossi πραγματοποιήθηκεν στη Γερμανία, ενώ στο βρεγμένο αγώνα του Donington, το αποτέλεσμα ήταν μια πέμπτη θέση, μετά από πτώση. Οι νίκες συνεχίστηκαν στο Brno, όμως η πτώση και η εγκατάλειψη στον αγώνα της Indianapolis, στη μάχη με τον Lorenzo για την πρωτοπορία προβλημάτισε ιδιαίτερα τον Πρωταθλητή, που άρχισε να αισθάνεται μεγάλη πίεση για τη συνέχεια.
Παρόλα αυτά, ο Rossi απάντησε αποστομωτικά στο Misano, παίρνοντας την έκτη και τελευταία του φετινή νίκη. Το προβάδισμα σε εκείνο το σημείο ήταν στους 30 βαθμούς, με τέσσερις αγώνες να απομένουν. Στην Πορτογαλία, ο Rossi τερμάτισε τέταρτος, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπώρων, για ολόκληρο το σαββατοκύριακο. Στην Αυστραλία, πήρε τη δεύτερη θέση, με τον Casey Stoner να κατακτά την καρώ σημαία. Ακολούθως, στο βρεγμένο αγώνα της Μαλαισίας, ο Rossi τερμάτισε τρίτος εξασφαλίζοντας και μαθηματικά το Πρωτάθλημα, με έναν αγώνα να απομένει.
Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, τα πράγματα δεν ήταν "business as usual" για τον αναβάτη της Fiat Yamaha. Φέτος υπήρξαν τέσσερις αναβάτες που κινούνταν σε σαφώς ταχύτερους ρυθμούς, από το υπόλοιπο τρενάκι των MotoGP (Rossi, Lorenzo, Pedrosa, Stoner) και που μπορούσαν ανά πάσα στιγμή να διεκδικήσουν τη νίκη. Ειδικά ο Ισπανός team mate του φαίνεται να πίεσε ασφυκτικά τον Γιατρό. Εκεί ακριβώς βρίσκεται και το μεγαλείο στην κατάκτηση του φετινού Τίτλου από τον Rossi. Παρά την πίεση και τις δυσκολίες, ο Ιταλός βρήκε το σθένος και την υπομονή να αντιμετωπίσει τις επιθέσεις των αντιπάλων του και να στεφθεί για μια ακόμη φορά Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
Το 2010, ο Rossi θα παραμείνει στην ομάδα της Fiat Yamaha και φαίνεται ότι το Πρωτάθλημα θα είναι και πάλι υπόθεση της τετράδας που τερμάτισε φέτος στην κορυφή ("Fantastic Four", όπως χαρακτηριστικά τους αποκαλούν στο εξωτερικό). Επιπλεόν, το 2011 το συμβόλαιο του Rossi λήγει και ήδη έχουν αρχίσει έντονες φημολογίες και υποθέσεις σχετικά με το που θα συνεχίσει την καριέρα του αυτός ο χαρισματικός αναβάτης. Ίδωμεν...
MOTOGRANDPRIX.GR