Greek GSX-R forum
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_l10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_c10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_r10 
JIMK7
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_l10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_c10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_r10 
nasos-v
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_l10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_c10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_r10 
T.R.E
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_l10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_c10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_r10 
k8 600 kk
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_l10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_c10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_r10 
kostaskr6
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_l10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_c10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_r10 
κολτρέϊν
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_l10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_c10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_r10 
Leroy
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_l10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_c10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_r10 
ripper
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_l10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_c10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_l10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_c10CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Poll_r10 

 

 CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Hamamatsu
Hero gixxer
Hero gixxer
Hamamatsu


Άντρας Όνομα: : Αλέξανδρος
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 1640
Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008

CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki   CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki EmptyΔευ 25 Ιαν 2010, 19:41

Σύμφωνα με τον πολύπειρο Loris Capirossi, οι νέοι κανονισμοί για τους κινητήρες στα MotoGP δυσχεραίνουν το έργο της Suzuki απέναντι στον ανταγωνισμό. Ο Ιταλός πιστεύει ότι η ομάδα του θα είναι εξαιρετικό δύσκολο να αντιμετωπίσει με αξιώσεις την Yamaha, την Ducati και την Honda με βάση τα νέα δεδομένα.
"Οι δοκιμές περιορίστηκαν σημαντικά και μετά εισήχθη ο απαράδεκτος κανονισμός για τους 6 κινητήρες για κάθε αγωνιστική σεζόν. Πώς είναι δυνατόν να εξελίξεις έναν καινούριο κινητήρα, ή οποιοδήποτε καινούριο εξάρτημα, όταν οφείλεις να συμμορφωθείς με έναν τέτοιο κανονισμό;" δήλωσε εμφανώς ενοχλημένος ο Capirossi, στο περιοδικό Motosprint.
"Στο δεύτερο μισό του 2009 είχαμε σοβαρά προβλήματα στην αξιοπιστία της μοτοσυκλέτας μας, οπότε πώς θα μπορέσουμε τώρα να εξελίξουμε σωστά τους κινητήρες μας όταν είναι σφραγισμένοι; Αυτός ο κανονισμός πραγματικά μας καταδικάζει. Στην Ιαπωνία εργάζονται σαν τρελοί για να έχουμε στην Sepang μια αξιόμαχη μοτοσυκλέτα, με πολλές βελτιώσεις. Όμως, με μόνο έξι μέρες δοκιμών δεν ξέρω τί θα καταφέρουμε. Τα πράγματα είναι ιδιαίτερα δύσκολα", συμπλήρωσε ο Ιταλός.
"Αν μέχρι τις δοκιμές του Qatar, στα μέσα Μαρτίου δεν έχουμε ολοκληρώσει σωστά την εξέλιξη της GSV-R, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να τρέξουμε για ολόκληρη τη χρονιά με μια μισοτελειωμένη μοτοσυκλέτα. Νομίζω ότι αυτό δεν είναι ούτε σωστό, ούτε δίκαιο. Για εμένα, δεν έχει κανένα νόημα. Ο Nobuatso Aoki κάνει κάποιες δοκιμές, όχι όμως κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες. Η Suzuki έχει τη δικία της πίστα στο εργοστάσιο, αλλά είναι καταλληλότερη για τη δοκιμή μοντέλων παραγωγής και όχι πρωτότυπων MotoGP. Επίσης, για να εξελιχθεί σωστά μια μοτοσυκλέτα, πρέπει οι δοκιμές να πραγματοποιούνται με τους επίσημους αναβάτες της ομάδας, αυτούς δηλαδή που θα αγωνιστούν. Γενικά, πιστεύω ότι ο νέος κανονισμός για τους κινητήρες είναι εντελώς λανθασμένος και αν συνεχίσει ενδέχεται να δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα στο Πρωτάθλημα", πρόσθεσε ο Capirossi.
Ταυτόχρονα, ο πολύπειρος Ιταλός δήλωσε ότι οι νέοι κανονισμοί δεν πετυχαίνουν το στόχο τους, που είναι η ελάττωση των εξόδων. "Όντως, ήταν μια επιθυμία των κατασκευαστών για να μειωθεί το κόστος, αλλά σαν κίνηση ήταν λανθασμένη. Μερικές φορές φαίνεται να μην ξέρουν τι θέλουν. Στην πραγματικότητα τα χρήματα που σώζονται δεν είναι πολλά."
Ταυτόχρονα, παρά την κριτική που άσκησε στη διοργανώτρια αρχή σχετικά με την αλλαγή των κανονισμών, ο Capirossi παραδέχτηκε ότι απαιτείται αναδιοργάνωση του αγωνιστικού προγράμματος στην ομάδα της Rizla Suzuki. "Στην αρχή, η πρώτη GSV-R των 800cc, ήταν μια καλή μοτοσυκλέτα. Το πρόβλημα είναι ότι είναι ακόμα ίδια! Δεν έχει εξελιχθεί αρκετά ο κινητήρας, ενώ γενικότερα η μοτοσυκλέτα δεν έχει κάποια καινοτομία ή κάποια επαναστατική ιδέα. Παράλληλα, η ομάδα δοκιμάζει καινούρια εξαρτήματα μόνο αν είναι σίγουρη ότι δε θα σπάσουν, κάτι που φυσικά καθυστερεί σημαντικά την εξέλιξη. Ίσως να βελτιωνόμασταν με τα καινούρια εξαρτήματα, δεν μπορούμε όμως να ξέρουμε, όταν αυτά δε φτάνουν στην ώρα τους!", συμπλήρωσε ο Ιταλός.
"Είναι θέμα ψυχολογίας, αλλά με χαρά βλέπω ότι τα πράγματα έχουν αρχίσει να αλλάζουν. Φυσικά, πάντα απαιτείται χρόνος. Μέχρι πριν δύο χρόνια, ο επικεφαλής του αγωνιστικού προγράμματος προερχόταν από την εξέλιξη των μοντέλων παραγωγής και σίγουρα δεν ήταν ο κατάλληλος για αγώνες MotoGP. Τώρα, το ανθρώπινο δυναμικό είναι κατάλληλο, χρειάζεται όμως υπομονή για να φανούν κάποια αποτελέσματα. Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος. Ακόμα δεν έχουμε καταφέρει να φτιάξουμε μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα, όμως το κλίμα μέσα στην ομάδα είναι άριστο και πιστεύω ότι τελικά θα τα καταφέρουμε", ολοκλήρωσε ο 36χρονος αναβάτης.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
STELIOS
Adv. gixxer
Adv. gixxer



Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Ηλικία : 45
Αριθμός μηνυμάτων : 728
Hμερομηνία εγγραφής : 03/10/2009

CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki   CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki EmptyΔευ 25 Ιαν 2010, 20:15

καλα τα λεει ο Capirossi μ@λ@κια κανονισμος ειναι αυτος, να εχεις 6 σφραγισμένους κινητηρες απο την αρχη και για ολη τη σεζον χωρις να μπορεις να τους εξελιξεις χρησιμοποιώντας καινούργια εξαρτήματα.

οπως να αναφέρω ποσο μ@λ@κια θα ειναι η κανονισμοι της νεας κατηγοριας μοτο2 που θα εχουν 8 κινητιρες για ολη τιν σεζον και θα ειναι ολοι ιδιοι της HONDA με βαση τον κινητηρα του CBR600RR αλα βετιωμενη εκδοση Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
hellrider
Normal gixxer
Normal gixxer
hellrider


Άντρας Όνομα: : ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Τόπος : ΑΘΗΝΑ-ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 80
Αγωνιζόμενος : ΠΑΡΑ ΛΙΓΟ....
Hμερομηνία εγγραφής : 30/03/2009

CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki   CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki EmptyΤρι 26 Ιαν 2010, 14:28

αντε να ξαναγυρισουμε στα χιλιαρια να γουσταρουμε.....μας τα πρηξανε πε τους καινουριους κανονισμους...το θεμα ειναι θα προλαβει ο capirex(θηριοδαμαστης,θυμαστε με τα ducati) τα χιλιαρια me την suzuki... Rolling Eyes
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
CAPIROSSI: Οι νέοι κανονισμοί δυσκολεύουν την Suzuki
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» O Capirossi στο Isle of Man
» Rizla Suzuki: Με ανεβασμένο ηθικό οι Capirossi & Bautista
» Rossi: Οι νέοι αναβάτες είναι φλώροι

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚA ΝEΑ :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com