xrhstos Normal gixxer
Όνομα: : χρηστος Τόπος : κοζανη Αριθμός μηνυμάτων : 108 Hμερομηνία εγγραφής : 28/12/2009
| Θέμα: 15w-50 η 10w-40 Πεμ 11 Φεβ 2010, 18:34 | |
| Κανω αυτην την ερωτηση,γιατι εγω μεχρι τωρα βαζω 15w-50 οπως γραφει το manual που εχω οταν αγορασα την μηχανη κ7 600.Τωρα κατεβασα ενα manual απο το ιντερνετ για την ιδια μηχανη,και γραφει οτι παιρνει 10w-40. Τελικα πιο ειναι το πιο καταλληλο.Και αν το αλλαξω και βαλω 10w-40 που ειναι πιο ψιλο απο αυτο που εβαζα μεχρι τωρα δεν 8α καψει λιγο γιατι η μηχανη πηρε τις ανοχες της με το 15w-50. Επισεις ξερει κανεις αυτο το λαδι πιο motul ειναι και αν ειναι καλο? | |
|
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: 15w-50 η 10w-40 Πεμ 11 Φεβ 2010, 18:42 | |
| Εμένα αντίστοιχα το Αγγλικό manual λέει 10-40 το Ελληνικό 15-50.Μάλλον λόγω θερμοκρασιών δίνουν πιο πυκνό λάδι Ελλάδα. | |
|
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: 15w-50 η 10w-40 Πεμ 11 Φεβ 2010, 18:58 | |
| Αν κοιταξετε καλυτερα στο manual θα δειτε οτι καπου υπαρχει ενα πινακακι οπου δινει πυκνωτητες που μπορει να χρησιμοποιηθουν αναλογα με τις θερμοκρασιες περιβαλοντος. Στην Ελλαδα και οι δυο παραπανω τυποι μπορουν να χρησιμοποιηθουν χωρις κανενα προβλημα. | |
|
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: 15w-50 η 10w-40 Πεμ 11 Φεβ 2010, 20:09 | |
| - valentinosgsxr έγραψε:
- Αν κοιταξετε καλυτερα στο manual θα δειτε οτι καπου υπαρχει ενα πινακακι οπου δινει πυκνωτητες που μπορει να χρησιμοποιηθουν αναλογα με τις θερμοκρασιες περιβαλοντος. Στην Ελλαδα και οι δυο παραπανω τυποι μπορουν να χρησιμοποιηθουν χωρις κανενα προβλημα.
+1000 | |
|
ΣΚΟΡΠΙΟΣ Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΧΑΝΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 261 Αγωνιζόμενος : ???Πού τέτοια τύχη!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 24/05/2009
| Θέμα: Απ: 15w-50 η 10w-40 Παρ 12 Φεβ 2010, 07:16 | |
| | |
|
xrhstos Normal gixxer
Όνομα: : χρηστος Τόπος : κοζανη Αριθμός μηνυμάτων : 108 Hμερομηνία εγγραφής : 28/12/2009
| Θέμα: Απ: 15w-50 η 10w-40 Παρ 12 Φεβ 2010, 15:40 | |
| - ΣΚΟΡΠΙΟΣ έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
- valentinosgsxr έγραψε:
- Αν κοιταξετε καλυτερα στο manual θα δειτε οτι καπου υπαρχει ενα πινακακι οπου δινει πυκνωτητες που μπορει να χρησιμοποιηθουν αναλογα με τις θερμοκρασιες περιβαλοντος. Στην Ελλαδα και οι δυο παραπανω τυποι μπορουν να χρησιμοποιηθουν χωρις κανενα προβλημα.
+1000 +750...γνωρίζοντας ότι στα πολύτυπα λιπαντικά , τα πρώτα νούμερα σημαίνουν τη δυνατότητα λίπανσης σε χαμηλές θερμοκρασίες και ξεκινούν απο 0w/-35 C , 5W/-30 C , 10W/-25 C , 15W/-20 C κ.ο.κ μας δίνεται η δυνατότητα να ''παίξουμε'' με ένα νούμερο πάνω-κάτω ανάλογα με τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος που είμαστε... Ωραια αυτο με το 10w και το 15w ηταν πολυ κατανοητο σας ευχαριστω.Γιαννη να σε ρωτησω κατι,στο manual που εχω εχει αυτες τις προδιαγραφες SAE API JASO 15W-50 SF η SG - 15W-50 SH η SJ MA σε παλαιοτερο θεμα (ΛΑΔΙΑ) αναφερθηκες σε προδιαγραφες και ειπες οτι SM για κινητηρες τωρινης τεχνολογιας(προσφερουν βελτιωμενη αποδοση σε μεγαλυτερη διαρκεια.Γιατι το manual δεν εχει το SM?Απο οσο ξερω το δευτερο γραμμα οσο πιο κατω ειναι στην αλφαβιτικη σιρα ειναι και πιο καλο το λαδι.Eγω μπορω να βαλω το SM οταν το manual γραφει τις αλλες? | |
|
ΣΚΟΡΠΙΟΣ Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΧΑΝΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 261 Αγωνιζόμενος : ???Πού τέτοια τύχη!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 24/05/2009
| Θέμα: Απ: 15w-50 η 10w-40 Σαβ 13 Φεβ 2010, 08:08 | |
| Φίλε χρηστο καλημερα...όπως πολυ σωστα παρατηρησες οι προδιαγραφες αλλάζουν όσο τα δεύτερα γραμματα προχωρανε και σημαινει οτι είναι για πιο πρόσφατες τεχνολογίες...για τα αυτοκίνητα , και επειδή υπάρχει διαφορετικη κλίμακα για αμάξια και διαφορετική για τις μοτό , έχει φτάσει μέχρι το SM ενω για τις μοτο μέχρι το SJ αναλογα με το μοντέλο... στη παραθεσή μου στα''λάδια'' επειδη είναι ακριβής αντιγραφή απο σεμινάριο , δεν εχω προλάβει να γραψω τις τελευταιες σελίδες ... επειδη τα λάδια λοιπόν είναι διαφορετικά και πρέπει να έχουν και διαφορετικη ικανότητα/ιδιότητα λιπανσης των μοτο απο αυτη των αυτοκινήτων , επειδή εκτος τα κινούμενα μέρη που λιπαίνουν οπως και στα αμαξια λιπαίνουν και σασμαν και υγρους πολύδισκους έχουν και διαφορετική τεχνολογία...γνώμη μου να βάζουμε πάντα το λιπαντικό που ορίζει ο κατασκευαστης με μόνη αλλαγή αυτη του ιξώδους και αυτη όχι με υπερβολες , ένα νουμερο πάνω-κάτω , ανάλογα με το κλίμα που έχουμε... ΠΡΟΣΕΞΕ ...ενα λαδι τελευταιας προδιαγραφης δεν είναι ''καλύτερο'' αλλά ''καταλληλότερο'' για τον εκάστοτε κινητήρα..αν π.χ σε κινητήρα 15ετίας βάλεις λάδι τελευταίας τεχνολογίας κατα 90% θα το ''κάψει''...έτσι θα σου δημιουργηθεί η εσφαλμένη εντύπωση ότι το εν λογω λάδι ή η εταιρεία είναι ''κακή''...με εκτίμηση.. | |
|