Στις πρώτες δοκιμές του 2010 στη Sepang, ο γερόλυκος των MotoGP, Loris Capirossi έκανε υπερωρίες για να μπορέσει να βγάλει μέσα σε ένα 2ήμερο δουλειά που υπό φυσιολογικές συνθήκες γίνεται από δύο.
O Alvaro Bautista που θα είναι φέτος παρτενέρ του Ιταλού στην ομάδα της Rizla Suzuki βρίσκεται ακόμα στο στάδιο προσαρμογής στη μεγάλη κατηγορία προσπαθώντας να μάθει τα ...χούγια των 800αριών, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να ζητήσεις από έναν πρωτάρη να έχει ενεργό ρόλο στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας.
«Έπρεπε να τα κάνω όλα μόνος μου γιατί ο Alvaro είναι τόσο νέος και αυτή τη στιγμή πρέπει να μάθει να οδηγεί τη μοτοσυκλέτα. Το πρόγραμμα που έβγαλα σε μια μέρα υπό φυσιολογικές συνθήκες βγαίνει σε δύο μέρες. Απλά δεν είχαμε αρκετό χρόνο, λόγω των νέων κανονισμών για τις δοκιμές», είπε ο 37χρονος αναβάτης που περιέγραψε αναλυτικά τις δουλειές που έκανε: «Την πρώτη μέρα δοκίμασα τρία διαφορετικά πλαίσια, κάποια διαφορετικά πιρούνια, πολλά ηλεκτρονικά, τρία διαφορετικά ρεζερβουάρ, κάθισμα... Δεν σταμάτησα ούτε λεπτό. Ούτε καν για μεσημεριανό! Οδήγησα όλη τη μέρα, από το πρωί ως το βράδι!».
Τα ...ζόρια για τον Ιταλό αναμένεται να συνεχιστούν και στις δοκιμές που διεξάγονται 24-26 του μηνός και πάλι στην πίστα της Sepang, καθώς θα έχει στη διάθεσή του για πρώτη φορά τον νέο κινητήρα που έχουν ετοιμάσει οι τεχνικοί της Suzuki.
«Για να κάνουμε μεγάλες βελτιώσεις χρειάζεται να έχουμε στα χέρια μας και έναν πιο δυνατό κινητήρα. Η Suzuki δουλεύει σκληρά αλλά ο νέος κανονισμός για τους κινητήρες είναι τόσο παράξενος. Έξι κινητήρες για όλη τη σεζόν είναι πραγματικά πολύ σκληρό μέτρο για όλους», σχολίασε ο Capirex που τόνισε πως παρατήρησε σημαντική πρόοδο όσον αφορά στην απόδοση της GSV-R: «Σε σύγκριση με πέρσι έχουμε κάνει σημαντική πρόοδο με το πλαίσιο και την αεροδυναμική ισορροπία και αυτό είναι καλό. Όταν όμως αλλάζεις σασί δεν σημαίνει ότι μπορείς είσαι κατά δύο δευτερόλεπτα ταχύτερος, απλά κερδίζεις κάποια δέκατα και η αίσθηση της μοτοσυκλέτας είναι καλύτερη».
ΠΗΓΗ:
motograndprix.gr