Λίγο άσχετο με τα gsxr μας, αλλά επειδή το θέμα απασχολεί έναν κολλητό μου και εδω μέσα υπάρχουν αστέρια μηχανολογίας, σκέφτηκα να ρωτήσω την γνώμη σας:
Ο κολλητός μου έχει ένα XT500 '02 και πρόσφατα αγόρασε μεταχειρισμένο fcr 35 (διπλό) απο ιδιώτη, που υποτίθεται ήταν σε καλή κατάσταση και δούλευε "πάνω" σε άλλο XT.
Ο μηχανικός του κολλητού που το πήγε για να το βάλει, του είπε πως το καρπυρατέρ είναι πολυ χρησιμοποιειμένο, φοράει άλλα ζιγκλέρ (οχι της keihin) και γενικά παρόλες τις προσπάθειες του δεν ρυθμίζεται με τίποτα (πετάει άκαυστη βενζίνη, του είπε χαρακτηριστικά). Του πρότεινε να αλλάξουν διάφορα ζιγκλέρ ( προσπαθώντας να βρουν πιο θα δουλέψει, αλλά χωρίς και να του λέει πως σίγουρα θα βρουν λύση. Μάλλον ,του λέει, δεν θα δουλέψει με τίποτα....
Σημειοέτον πως το ΧΤ του κολλητού έχει αλλαγμένους λαιμούς, εξατμιση και γρήγορο εκκεντροφόρο.
Οι ερωτήσεις μου, τώρα:
- Τι μπορεί να έχει το καρπυρατέρ? Μπορεί πράγματι να μην το κάνει κανείς "καλά"? (η γνώμη σας...)
- Μπορεί να φτιαχτεί το πρόβλημα, αλλάζοντας μόνο ζικλέρ ή πιθανά να προκύψουν και άλλα προβλήματα? (με λίγα λόγια, να γίνει μια δοκιμή με διάφορα ζιγκλέρ, μπας και δουλεψει?)
- Ξέρετε μήπως κάποιον που να είναι "ειδικός" σε τέτοια θέματα (συνεργείο, κλπ....)
Ευχαριστώ