| Σήκωμα ύψους μηχανής | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Σήκωμα ύψους μηχανής Παρ 04 Ιουν 2010, 19:02 | |
| 1.τι κερδιζουμε σηκωνοντας την μηχανη ολη πιο ψηλα?????? αληθευει οτι κερδιζεις στην εισοδο της στροφης και οτι μπορεις να βαζεις μεγαλητερες κλήσεις?
2.αν συκωσουμε 1 χιλιοστο το αμορτισερ, ποσο πρεπει να συκωσουμε την τιμονοπλακα στης μπουκαλες για να παραμενει η ιδια γεωμετρια ??? | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Παρ 04 Ιουν 2010, 21:05 | |
| - nasos-v έγραψε:
- 1.τι κερδιζουμε σηκωνοντας την μηχανη ολη πιο ψηλα?????? αληθευει οτι κερδιζεις στην εισοδο της στροφης και οτι μπορεις να βαζεις μεγαλητερες κλήσεις?
2.αν συκωσουμε 1 χιλιοστο το αμορτισερ, ποσο πρεπει να συκωσουμε την τιμονοπλακα στης μπουκαλες για να παραμενει η ιδια γεωμετρια ??? Στο στήσιμο της μηχανής νομίζω ότι κατέχω μόνο τα βασικά... Οπότε παραθέτω την αποψή μου,και όποιος τα γνωρίζει καλύτερα ας απαντήσει... 1) α) Σίγουρα όταν σηκώσεις την μηχανή μπρος πίσω αυξάνεται το ύψος της απ'το έδαφος... Οπότε έχεις μεγαλύτερα περιθώρια κλίσης. Αν είχες φτάσει να ξύνεις τα άφτερμάρκετ μαρσπιέ που τα έχεις τέρμα πίσω και τέρμα πάνω,και την καρίνα στο κέρμπ τότε ίσως πρέπει να αρχίσεις να το σκέφτεσαι...Θα χρειαστείς άλλες τιμονόπλακες μπροστά με την πάνω σε σχήμα " γλαρόφτερο" ( δικιά μου λέξη ) ή πιο μακριά καλάμια .( για το Κ9 βγάζει η γιοσομούρα κάτι προεκτάσεις για τα στοκ καλάμια )... β) Το κέντρο βάρους της μηχανής μετατοπίζεται πιο ψηλά,σαν αποτέλεσμα η μηχανή θα παίρνει τώρα πιο εύκολα κλίση,αλλά θα είναι και αρκετά πιο νευρική... Το ίδιο πετυχαίνεις και με τις πιο ελαφριές ζάντες,για άλλο λόγο όμως... 2) Για να σηκώσεις την μηχανή κατα τον ίδιο τρόπο μπρος και πίσω,θα πρέπει κάποια γεωμετρικά χαρακτηριστικά να παραμείνουν ίδια... Γωνία κάστερ πρώτα απ'όλα... Το ίχνος θα μεγαλώσει νομίζω,αλλά βαριέμαι να το ψάξω τώρα :P ( απ'αυτό βέβαια κερδίζεις σε σταθερότητα και όχι σε "μανουβραμπίλιτη" 996 bikenet ) Αυτά σαν 1η σκέψη,ας πει και κάποιος άλλος κάτι και το κουβεντιάζουμε... | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Παρ 04 Ιουν 2010, 23:21 | |
| νικο αυτο εχω παρατηρησει που λες φορανε αλλες τιμονοπλακες και προεκτασεις στα καλαμια για να δωσουν υψος εγω βεβαια δεν θελω να προχωρισω σε κατι τετοιοαπλα να καταλαβω τι κερδιζουν το δικο μου θα το βαλω οριακα πανω το καλαμι και ψαχνω την αναλογια για πισω η καστερ λογικα δεν αλαζει αλλα μονο το ιχνος Υ.Σ. αν φτασω να βρω αυτα τα μασπιε κατω .... πιθανον θα εχει βρει και η φορμα μου κατω... | |
|
| |
potis Adv. gixxer
Όνομα: : Παναγιώτης Τόπος : Πειραιάς Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Αγωνιζόμενος : Ωραία θα ήταν... Hμερομηνία εγγραφής : 27/10/2009
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Παρ 04 Ιουν 2010, 23:28 | |
| - T.R.E έγραψε:
- "μανουβραμπίλιτη"
+1000 | |
|
| |
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Παρ 04 Ιουν 2010, 23:30 | |
| πολύ ενδιαφέρων θέμα.....!!
λογικά σηκώνοντας όλη την μηχανή θα έχεις καλύτερη είσοδο στην στροφή και περισσότερα περιθώρια κλίσεις....το θέμα είναι που θα χάσεις...λογικά θα χάνεις σταθερότητα μέσα στην στροφή. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 09:06 | |
| ρε δημητρη εσυ που ετρεχες κιολας , για πες τιποτα σιγουρα ξερεις και δεν μας λες..... ναι δημητρη εσενα λεω (JIMK7) | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 09:39 | |
| | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 09:45 | |
| | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 09:49 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 09:57 | |
| | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 09:59 | |
| | |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 10:12 | |
| Νάσο αν θυμάμαι έχεις λάστιχα με μεγαλύτερο προφίλ, οπότε ήδη η μοτοσυκλέτα σου έχει σηκωθεί. Πάντως τότε που έτρεχα εγώ, σηκώναμε το πίσω μέρος λίγο ή κατεβάζαμε λίγο μπροστά την πλάκα για πιο γρήγορη γεωμετρία, με κόστος το λιγότερο κράτημα του πίσω τροχού. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 10:55 | |
| - gianni έγραψε:
- Νάσο αν θυμάμαι έχεις λάστιχα με μεγαλύτερο προφίλ, οπότε ήδη η μοτοσυκλέτα σου έχει σηκωθεί. Πάντως τότε που έτρεχα εγώ, σηκώναμε το πίσω μέρος λίγο ή κατεβάζαμε λίγο μπροστά την πλάκα για πιο γρήγορη γεωμετρία, με κόστος το λιγότερο κράτημα του πίσω τροχού.
δεν θελω να αλαξω γεωμετρια , αλλα να δωσω υψος σε ολη την μηχανη, μπρος πισω χωρις να αλαξει η γεωμετρια της μηχανης ,δηλαδη αυτο που λες | |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 11:22 | |
| Δεν ξέρω κατά πόσο θα βοηθήσει το γενικό σήκωμα. Αυτο που σίγουρα βοηθάει στις γρήγορες εναλλαγές είναι να ανέβει το κέντρο βάρος σε σχέση με το γεωμετρικό κέντρο, δηλαδή όπως στο RSV4 που μπορείς να αλλάξεις το σημείο έδρασης του κινητήρα ώστε να μεταβάλλεις το κέντρο βάρους, αλλά όχι το ύψος της μοτοσυκλέτας. | |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 11:32 | |
| πολυ θεωρητικά είναι όλα αυτά και είναι δύσκολο κανείς να υπολογίσει πόσο κερδίζει από τέτοιες αλλαγές. άντε να κερδίσει λίγο στα εσάκια και να χάσει στις παρατεταμένες, οπότε πιο το νόημα. Κανονικά θα πρέπει ένας να είναι τόσο προπονημένος ώστε κάθε γύρος του να είναι καρμπόν, είτε είναι στο 1.20 είτε στο 30, αλλά να γυρνάει όλη μέρα στο 30. Τότε θα μπορέσει να δει αν μια αλλαγή αξίζει και το καλύτερο θα ηταν να έχει τηλεμετρία. | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 13:13 | |
| - nasos-v έγραψε:
- νικο αυτο εχω παρατηρησει που λες
φορανε αλλες τιμονοπλακες και προεκτασεις στα καλαμια για να δωσουν υψος
εγω βεβαια δεν θελω να προχωρισω σε κατι τετοιοαπλα να καταλαβω τι κερδιζουν το δικο μου θα το βαλω οριακα πανω το καλαμι και ψαχνω την αναλογια για πισω η καστερ λογικα δεν αλαζει αλλα μονο το ιχνος
Υ.Σ. αν φτασω να βρω αυτα τα μασπιε κατω .... πιθανον θα εχει βρει και η φορμα μου κατω... βαλε ενα σταθερο σημειο στο μουτρο και μετρα το πριν και το μετα. μετα κανε το ιδιο και για πισω..... και σηκωσε οσο σηκωσες απο μπροστα. το ιχνος παντως θα αυξηθει. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 13:25 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Σαβ 05 Ιουν 2010, 22:39 | |
| - gianni έγραψε:
- πολυ θεωρητικά είναι όλα αυτά και είναι δύσκολο κανείς να υπολογίσει πόσο κερδίζει από τέτοιες αλλαγές. άντε να κερδίσει λίγο στα εσάκια και να χάσει στις παρατεταμένες, οπότε πιο το νόημα. Κανονικά θα πρέπει ένας να είναι τόσο προπονημένος ώστε κάθε γύρος του να είναι καρμπόν, είτε είναι στο 1.20 είτε στο 30, αλλά να γυρνάει όλη μέρα στο 30. Τότε θα μπορέσει να δει αν μια αλλαγή αξίζει και το καλύτερο θα ηταν να έχει τηλεμετρία.
+1000 στο φιλο | |
|
| |
papagym Adv. gixxer
Ηλικία : 55 Αριθμός μηνυμάτων : 569 Αγωνιζόμενος : ''Αγίου'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/03/2009
| Θέμα: Απ: Σήκωμα ύψους μηχανής Κυρ 06 Ιουν 2010, 00:40 | |
| - stavrosrodo έγραψε:
-
βαλε ενα σταθερο σημειο στο μουτρο και μετρα το πριν και το μετα. μετα κανε το ιδιο και για πισω..... και σηκωσε οσο σηκωσες απο μπροστα. το ιχνος παντως θα αυξηθει. Ακριβώς αυτό...! Αφού δεν θέλεις να αλλάξεις γεωμετρία, όσα χιλιοστά σηκώσεις μπροστά, σηκώνεις και πίσω! Τώρα βέβαια το πόσα χιλ μάλλον πρέπει να βρεις...? Εγώ θα σήκωνα max 3χιλ για πρώτη δοκιμή και βλέπουμε! | |
|
| |
| Σήκωμα ύψους μηχανής | |
|