| Κ5/Κ6 1000 ECU flashing | |
|
+31hardworker Zuki k8 600 kk Miou maronsrad xalaris boutser akisrio Darksoul mistiriodis_tsantakias gsxrr HUMANGOUS gat0s 1ndianos Oikopedofagos maikstain kostaskr6 cbr600f4 poulitzer busa respect teo46 AggelosK8 nasos-v lakisman46 theatiss -=UNSEEN=- JIMK7 STELIOS stavrosrodo riderspower T.R.E 35 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 17:30 | |
| Λοιπόν ασχολήθηκα λίγο με το θέμα,προσπαθώντας να βοηθήσω ένα φίλο... Οι δυνατότητες που υπάρχουν πλέον είναι να ρυθμίζεις χάρτες βενζίνης,αβάνς,αύξηση του κόφτη στροφών ( ίσως και μέχρι τις 14,400 σαλ ),κατάργηση του κόφτη τελικής ( χωρίς να χρειάζεται ο αντικόφτης TRE,X-TRE κτλ),ρύθμιση της θερμοκρασίας που θα ανοίγει-κλείνει το βεντιλατέρ, και κάποιες άλλες λεπτομέρειες όπως η χρησιμοποίηση 2 χαρτών βενζίνης/αβάνς εναλλάξ σε πραγματικό χρόνο,και στο μέλλον θα μπορούμε να πειράξουμε σχεδόν τα πάντα ( και να τα κάνουμε πουτάνα όλα) Το μόνο που απαιτείται είναι μια μικρή τροποποίηση στην πλεξούδα,όχι κόψε ράψε,απλά επανατοποθέτηση καλωδίων... Μέχρι στιγμής αυτά έχω κάνει... Και το βεντιλατέρ από κάτω... Απόρίες,αντιρρήσεις,προτάσεις κλπ ευπρόσδεκτα,πριν τα φλασάρω στον εγκέφαλο... :P Αυτοί είναι όλοι οι χάρτες που υπάρχουν μέσα στον εγκέφαλο όπως βλέπουμε απ'την παρακάτω φωτογραφία.Αυτοί που έχουν όνομα είναι αυτοί οι οποίοι ξέρουμε την λειτουργία τους ,οι υπόλοιποι έχουν σαν όνομα απλά τον αριθμό των κελιών τους ( πχ 10χ20y ),και ακόμα δεν ξέρουμε την λειτουργία τους... Όπως φαίνεται προς το παρόν έχουμε πρόσβαση στους κόφτες,στους χάρτες βενζίνης ( τους κυρίως,πάνω σ'αυτούς γίνονται αλλαγές ( compensation ) ανάλογα με τις ατμοσφαιρικές συνθήκες,ταχύτητα κίνησης της μηχανής ( ram air compensation),ύψος κτλ.) ,χάρτες αβανς, βεντιλατέρ ( δεν το λες και χάρτη με 2 τιμές ),και κάποιους πιο απλούς όπως το πόση βενζίνη ψεκάζεται απ'τα 2α μπεκ και πόση απ'τα 1α... Επίσης σε κάποια αναβάθμιση του προγράμματος που δεν έχω ακόμα μπορείς να πειράξεις τους χάρτες του ram air, ( ακόμα και να τους κλείσεις εντελώς,για να ρυθμιστεί το μηχανάκι όσο πιο κοντά γίνεται στην πραγματικότητα πάνω στο δυναμόμετρο),και κάποιες άλλες λειτουργίες για τις οποίες θα έχω απάντηση σύντομα... Όπως φαίνεται στο τέρμα γκάζι σχεδόν το σύνολο του καυσίμου που ψεκάζεται προέρχεται απ'τα 2α μπέκ ( τα πάνω,υπάρχει λόγος για αυτό)... 1) Κόφτες - limiters Εδώ να σημειωθεί ότι δεν χρησιμοποιούνται όλοι οι κόφτες ταυτόχρονα,αλλά είναι θέμα ποιόν τύπο θα επιλέξουμε. RPM fuel limiters = κόφτης βενζίνης soft= κόβει 2 κυλίνδρους hard= κόβει 4 κυλίνδρους by gear= διαφορετικές στροφές για κάθε ταχύτητα,αρκεί να είναι χαμηλότερα απ'το γενικό κόφτη,εαν είναι ψηλότερα δεν λαμβάνονται υπ'όψιν απ'την ECU. Είναι λίγο μπέρδεμα οι κόφτες Σταύρο,και θέλουν λίγο διάβασμα και ίσως και κάποιους πειραματισμούς σε χαμηλές στροφές για να βεβαιωθούμε ότι όλα δουλεύουν όπως τα σκεφτήκαμε,και μετά τους βάζουμε στις στροφές που θέλουμε... Εν τω μεταξύ ο Oikopedofagos με το δίκιο του μπερδεύτηκε,διότι το bin που χρησιμοποίησε έχει κάποιες διαφορές σε σχέση με το μαμά,κάποιος λακαμάς το πείραξε και μετά το πόσταρε σαν στοκ... Τέλοσπάντων η στοκ διαμόρφωση για του κόφτες είναι έτσι Κοιτώντας την διαμόρφωση βλέπουμε τα εξής: Ο κόφτης 1ης-5ης είναι fuel soft cut,και είναι ρυθμισμένος στις 13251 rpm, ( soft hi είναι οι στροφές που μπαίνει ο κόφτης,soft lo οι στροφές που βγαίνει) Ο κόφτης της νεκράς είναι ρυθμισμένος στις 12898 rpm,και είναι fuel hard type. ( rpm fuel hard neutral ) Ο κόφτης της 6ης είναι κόφτης ανάφλεξης,και αυτό γιατί αν δούμε στο πινακάκι rpm ignition limit by gear,είναι κλικαρισμένο το enabled,και το όριο στροφών της 6ης είναι 12815,δηλαδή 400 στροφές κάτω απ'το γενικό όριο των 13251... Εδώ να σημειωθεί ότι ο εγκέφαλος τσεκάρει τα όρια στροφών fuel & ignition ταυτόχρονα,και ενεργοποιείται ο πιο χαμηλός κόφτης... 2) Βεντιλατέρ Απλά βάζεις την θερμοκρασία που θέλεις να ανοίγει-κλείνει,αυτό είναι όλο... 3)Ανάφλεξη- Ιgnition Ο 1ος χάρτης της ανάφλεξης με όνομα " Ign Map Gear Select" είναι αυτός που καθορίζει ποια γκρούπ χαρτών θα χρησιμοποιηθούν από κάθε ταχύτητα. Η στοκ διαμόρφωση είναι όπως φαίνεται στο screenshot από πάνω... Αν θέλουμε να έχουμε λίγο πιο "επιθετικό" χάρτη ανάφλεξης στις πρώτες ταχύτητες,μπορούμε απλά να θέσουμε τις 1ες ταχύτητες να χρησιμοποιούν το 3ο γκρουπ,δηλαδή το " group 3 MS0 " . ( to ms1 δεν χρησιμοποιείται καθόλου απ'τον εγκέφαλο,εκτός αν το θελήσουμε εμείς) Επίσης να σημειωθεί πως παρ'όλο που φαίνεται πως κάθε κύλινδρος χρησιμοποιεί το δικό του χάρτη,οι χάρτες αυτοί είναι ίδιοι,οπότε ουσιαστικά υπάρχουν μόνο 3 για το MS0,και 3 για το MS1. Βέβαια εμείς μπορούμε να πειράξουμε ξεχωριστά κάθε κύλινδρο,αλλά θέλει να ξέρει κάποιος ακριβώς τι κάνει αλλιώς Οπότε πλέον θα πρέπει να γίνει έτσι: Ουσιαστικά χρειάζεσαι 5 πράγματα για να φλασάρεις τον εγκέφαλο... 1) Τους drivers για το USB/ttl καλώδιο. Τους κατεβάζεις από εδώ, έκδοση 2.06.02 http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm2) α) Το romraider για να κάνεις τις αλλαγές http://www.romraider.com/RomRaider/Download β) Ένα αρχείο .bin http://www.bikeland.info/downloads/ecu/gsxr/maps/32920-41g00_bin.zip και ένα .xml http://www.bikeland.info/downloads/ecu/gsxr/maps/32920-41g_xml.zip ( θα σου εξηγήσω αύριο τι τα κάνεις) .Τα λίνκ ειναι απ'ευθείας κατέβασμα,δλδ μόλις τα κάνεις copy paste ανοίγουν κατ'ευθείαν... γ) Το πρόγραμμα που δίνει η εταιρεία για να φλασάρεις τα τσιπάκια της,( συνεχίζεται)
Έχει επεξεργασθεί από τον/την T.R.E στις Τρι 22 Ιουν 2010, 12:30, 10 φορές συνολικά | |
|
| |
riderspower Normal gixxer
Όνομα: : Nικος Τόπος : XAΛΑΝΔΡΙ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 284 Αγωνιζόμενος : ...... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 17:46 | |
| Ωραιος ο Νικ εισαι μπροστα ρε φιλε τελικα...ποτε θα κατεβεις αθηνα?????....μηπως εχεις κατι υποψην για κ7 κ8 1000???? γιατι περιμενω τον Δημητρακη αλλα τιποτα αυτος..... | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 17:53 | |
| - riderspower έγραψε:
- Ωραιος ο Νικ εισαι μπροστα ρε φιλε τελικα...ποτε θα κατεβεις αθηνα?????....μηπως εχεις κατι υποψην για κ7 κ8 1000???? γιατι περιμενω τον Δημητρακη αλλα τιποτα αυτος.....
Στο Κ7/Κ8 1000 είναι λίγο πιο περίπλοκα τα πράγματα,έχει αρκετά περισσότερους χάρτες ( λόγω και του ABC mode),αλλά νομίζω ότι τα βασικά θα γίνονται εύκολα... Για μένα αξίζει να ασχοληθείς με τους χάρτες βενζίνης μόνο αν έχεις πρόσβαση δωρεάν σε δυναμόμετρο, αλλιώς ένας παράλληλος εγκέφαλος κάνει τα πράγματα πολύ πιο εύκολα πλέον... Αλλά ας πούμε αξίζει με 1000 να βγάλεις τους κόφτες,να καταργήσεις κόφτη τελικής κτλ... Και τα υπόλοιπα απ'έξω... Αυτόν τον Δημήτρη τον περιμένω και εγώ να μου απαντήσει σε ένα πμ! | |
|
| |
riderspower Normal gixxer
Όνομα: : Nικος Τόπος : XAΛΑΝΔΡΙ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 284 Αγωνιζόμενος : ...... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 17:57 | |
| | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 18:19 | |
| - T.R.E έγραψε:
Αλλά ας πούμε αξίζει με 1000 να βγάλεις τους κόφτες,να καταργήσεις κόφτη τελικής κτλ...
προσεχε με τους κοφτες.αν το μοτερ δεν εχει σκληροτερα ελατηρια και ασφαλειες yoshi μην το στροφαρεις παραπανω, ουτε 100 στροφες.ΚΙΝΔΥΝΟΣ-ΘΑΝΑΤΟΣ. | |
|
| |
STELIOS Adv. gixxer
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 728 Hμερομηνία εγγραφής : 03/10/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 18:26 | |
| για σου Νικολη προφεσορα δηλαδη χωρις να πειραξουμε χαρτες βενζίνης στο κ7-κ8 ολα τα αλλα ειναι ευκολα... αβανς, αυξηση του κοφτη στροφων, κοφτη τελικης. με λιγα λογια παιζουμε με εναν παραλληλο βενζινες και ολα τα αλλα με φλασαρισμα της εργοστασιακης ECU | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 19:01 | |
| - STELIOS έγραψε:
- για σου Νικολη προφεσορα δηλαδη χωρις να πειραξουμε χαρτες βενζίνης στο κ7-κ8 ολα τα αλλα ειναι ευκολα... αβανς, αυξηση του κοφτη στροφων, κοφτη τελικης. με λιγα λογια παιζουμε με εναν παραλληλο βενζινες και ολα τα αλλα με φλασαρισμα της εργοστασιακης ECU
Ναι,και το αβάνς δεν είναι και τόσο εύκολο νομίζω,αλλά σίγουρα θα γίνεται... Απλά θα ήταν καλό να πειραματιστείς με κάτι άλλο πρώτα,μιας και το αβάνς είναι λίγο επίφοβο... Σε λίγο καιρό θα βγει και ανάλογο πρόγραμμα όπως στα Busa,που θα απλοποιεί την κατάσταση αρκετά... Και πάλι όμως η διαδικασία είναι ρυθμίζεις,δοκιμάζεις,σβήνεις,ξαναρυθμίζεις,κτλ... Σε αντίθεση με το PC-V ας πούμε που ρυθμίζεις και με τον κινητήρα σε λειτουργία... Καλά προφέσορας δεν είμαι,απλά όταν ήμανε μικρός διάβαζα πολύ Αγγλικά... Άλλοι σφάξανε τους εγκεφάλους και τους χακάρανε,εμείς απλά ακολουθούμε... - stavrosrodo έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
Αλλά ας πούμε αξίζει με 1000 να βγάλεις τους κόφτες,να καταργήσεις κόφτη τελικής κτλ...
προσεχε με τους κοφτες.αν το μοτερ δεν εχει σκληροτερα ελατηρια και ασφαλειες yoshi μην το στροφαρεις παραπανω, ουτε 100 στροφες.ΚΙΝΔΥΝΟΣ-ΘΑΝΑΤΟΣ. Σταύρο το μοτέρ εκτός από retainer,είναι όλο Yoshi,πιστόνια εκκεντροφόροι/ελατήρια/cotter κτλ... Και πάει ανεβάζοντας μέχρι τον κόφτη,οπότε θέλει λίγο ανέβασμα,400 στροφές θα του δώσω αρχικά ( μέχρι εκεί φτάνει το commander έτσι κι'αλλιώς)... | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 19:29 | |
| - T.R.E έγραψε:
Σταύρο το μοτέρ εκτός από retainer,είναι όλο Yoshi,πιστόνια εκκεντροφόροι/ελατήρια/cotter κτλ... Και πάει ανεβάζοντας μέχρι τον κόφτη,οπότε θέλει λίγο ανέβασμα,400 στροφές θα του δώσω αρχικά ( μέχρι εκεί φτάνει το commander έτσι κι'αλλιώς)... αμα τα χει ολα αυτα δωστου οσο ο empro 13800. α!ριξε και μια επεξηγηση για τον τροπο που γινεται,για το λογισμικο κτλ. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 19:58 | |
| | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 20:07 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 20:15 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 20:19 | |
| Ωραιο θεμα ανοιξες Νικο Για το Κ7 δεν θελεις να αλλαξεις κανενα καλωδιο απλα θελει κατι αλλο | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 20:33 | |
| | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 20:38 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 20:52 | |
| - stavrosrodo έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- ( και να τα κάνουμε πουτάνα όλα)
γινεται να συζητησουμε αυτο το κομματι? Φυσικά,όπως λέει και αυτός που το ξεκίνησε το όλο θέμα,άλλο να ξέρεις ΠΩΣ να φλασάρεις και άλλο ΤΙ να αλλάξεις! Ας πούμε εγώ στο 1ο μου φλασάρισμα θα αλλάξω ας πούμε κάτι μικρής σημασίας,όπως ας πούμε το βεντιλατέρ.Το βάζεις σε μια γελοία τιμή,πχ 40 βαθμούς και απλά περιμένεις 1 λεπτό,αν ανοίξει,όλα καλά. Μετά σιγά μπορείς να πειράζεις και τα πιο περίπλοκα,και εδώ είναι που το δυναμόμετρο λύνει τα χέρια... Αντί να προσπαθείς να δεις αν ο κόφτης τελικής βγήκε επιτυχώς στον περιφερειακό,ένα "άνοιγμα" στο δυναμόμετρο και είσαι έτοιμος! Επίσης υπάρχουν και κάποιες παγίδες,αν ας πούμε βάλω την θερμοκρασία που ανοίγει το βεντιλατέρ 89 ,και αυτή που κλείνει 90,τότε ( εκτός του ότι είμαι μαλάκας ) το βεντιλατέρ θα ανοίξει αλλά δεν θα κλείσει ποτέ... Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με τον κόφτη... Δηλαδή,πλέον πρέπει να ξέρεις τι κάνεις,δεν είναι για πειραματισμούς στην τύχη γιατί πραγματικά μπορεί να καταστρέψεις το μηχανάκι.... | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 21:02 | |
| - T.R.E έγραψε:
- δεν είναι για πειραματισμούς στην τύχη γιατί πραγματικά μπορεί να καταστρέψεις το μηχανάκι....
ελα ρε συ. απο το τριτο μοτερ που θα γινει πυροτεχνημα και μετα........ θα ξερουμε τι να πειραξουμε και τι οχι. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 21:06 | |
| | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 23:06 | |
| Πωωωωω....... Τι ορέξεις έχετε ρε τρελοκομεία.....
Λοιπόν. Το Romraider που έχεις Νίκο είναι το πιο κλασσικό πρόγραμμα για να πειράζεις εγκέφαλους απο Subaru. Είναι χτισμένο στη λογική αυτή και απλά είμαστε τυχεροί που μοιάζουν πολύ οι εγκέφαλοι τους με τους δικούς μας. Οτι βλέπεις και σου φαίνεται περίεργο είναι λογάριθμοι και μεταβλητές. Αυτές λοιπόν αντιστοχούν κάπου. Π.χ. κάποιες μεταβλητές αλλάζουν τη συνολική δομή δυνατοτήτων του εγκεφάλου. Μελίγα λόγια μπορείς αν ξέρεις απο προγραμματισμό να χτίσεις ένα εντελώς νέο εγκέφαλο σε δομή όπως ακριβώς έκανε η Yoshimura με τον EM-Pro. Επίσης μπορεί να αντιστοιχούν σε συγκεκριμένους π.χ. χάρτες για συγκεκριμένες λειτουργίε. Ακόμα και στο ρελαντί έχεις 2 χάρτες αβανς και καυσίμου, έναν για τους δύο έξω ψυχρούς και ένα για τους δύο μέσα ψυχρούς κυλινδρους.
Αλλά προγράμματα που χρησιμοποιούνται είναι το Enginuinity και ένα που δεν θυμάμαι πως λέγεται το οποίο έχει φτιαχτεί ειδικά για Busa. Το πιο απλό είναι το Rom Raider. Αυτό που σου συνιστώ είναι να φτιάξεις ένα χάρτη ανα ταχύτητα αφου σε τρώει ο πισινούλης σου και μην μπλέξεις παραπάνω. Αν αρχίσεις να παίζεις με χάρτες ανάλογα με τη θερμοκρασία, την ταχύτητα και τις αναγνώσεις των διαφόρων Sensors θα βραχυκλώσεις άσχημα.
ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ.
Οπως κι αν έχει κράτα ένα αντίγραφο του μαμά φλασαρίσματος ή αν κάτι πάει στραβα και δεν το έχεις σφύρα.
Το Κ7 έχει ανοίξει όπως ακριβώς και το Busa 08. Το θέμα μας είναι οτι δεν υπάρχει πρόγραμμα να δουλέψει την τόσο μεγάλη ανάλυση των κατά πολύ καλύτερων ηλεκτρονικών του Κ7-8. Υπάρχει μόνο για Busa όπου το έχουν εξελίξει κάποιοι καμένοι προγραμματιστές. Φαντάσου οτι στην Ιταλία στέλνεις τον μαμά εγκέφαλο και στον φλασάρουν EM-PRo. Ολα έχουν γίνει.
Αν θέλεις πες μου να σου στείλω λινκ με το Manual του τσιπ της Renesas (Hitachi) που φοράνε οι εγκέφαλοι μας. Θα βρείς άπειρη πληροφορία αλλά θα χαθείς σε πολλά σημεία.
Ηδη είχα βάλει μπροστά να φτιάξω πολύ καλή κατάσταση με φίλο που είναι απο τους κορυφαίους προγραμματιστές αυτοκινήτων. Εχει δυναμόμετρο δρόμου. Ενα μεγάλο δίσκο με ένα σένσορα που δυναμομετρεί στο δρόμο με πραγματικά φορτία και τα Ram Air να δουλευουν και σου δείχνει μετά καμπύλη ενώ έχεις πάνω και καυσανάλυση αλλά και knock sensor. Εγω το εγκατέλειψα γιατί πρίν κάποιες μέρες έχασα τη μητέρα μου ξαφνικά και έτσι χάλασε η έκπληξη που σας ετοίμαζα. Δυστυχώς. Μόλςι ξαναβρω τα πόδια μου θα κάνουμε παπάδες. Οσο παρ `ολα αυτά μπορεί να λειτουργήσει το μυαλό μου θα βοηθήσω σε οτιδηποτε θέλεις.
Χαίρομαι που είδες απο πρώτο χέρι τις δυνατότητες που σου περιέγραφα πριν καιρό. Να ξέρεις οτι με τη βαλβίδα του stand μπορείς να χρησιμοποιήσεις Shifter με μαμά εγκέφαλο στη μαμά πλεξούδα ή trigger για νίτρα που μπορεί να είναι και progressive injection όπως και progressive boost αν η μοτοσικλέτα είναι Turbo.
Οτι θέλεις απο προγράμματα πες μου. Η απάντηση στο π.μ. σου είναι οχι δεν έχω ΑΛΛΑ!
Τσέκαρε τα PM σου, σου έχω κάτι καλό.
Προς το παρών απέχω γιατί δεν έχω μυαλό γι αυτά και κάθε λάθος είναι πιθανή ζημιά. Ελπίζω οτι το ΠΜ θα σε βοηθήσει πολύ. ΚΑι οτι θέλεις τηλ. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Τετ 16 Ιουν 2010, 23:48 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Εγω το εγκατέλειψα γιατί πρίν κάποιες μέρες έχασα τη μητέρα μου
Τίποτα δεν θέλω,τα συλληπητήρια μου και όλα τα υπόλοιπα μπορούνε να περιμένουν... | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Πεμ 17 Ιουν 2010, 00:00 | |
| Ελα ρε φιλε τι λες τωρα τα συλληπητηρια κι απο μενα | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Πεμ 17 Ιουν 2010, 00:17 | |
| Να ειστε καλά παίδες.... Ευχαριστώ. | |
|
| |
theatiss Adv. gixxer
Όνομα: : Αποστολος Τόπος : Πατρα Αριθμός μηνυμάτων : 775 Hμερομηνία εγγραφής : 23/11/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Πεμ 17 Ιουν 2010, 07:05 | |
| Τα συλληπητηρια μου κ απο εμενα | |
|
| |
lakisman46 Hero gixxer
Όνομα: : Λάζαρος Τόπος : Βόλος Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 1481 Αγωνιζόμενος : Εκτός Πίστας Hμερομηνία εγγραφής : 14/06/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Πεμ 17 Ιουν 2010, 08:44 | |
| Συλληπητηρια φιλε! | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Πεμ 17 Ιουν 2010, 08:51 | |
| τα συλληπητηρια κι απο μενα :| :| | |
|
| |
AggelosK8 Hero gixxer
Όνομα: : ΑΓΓΕΛΟΣ Τόπος : Νικαια Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 2000 Αγωνιζόμενος : Dragster Hμερομηνία εγγραφής : 14/04/2009
| Θέμα: Απ: Κ5/Κ6 1000 ECU flashing Πεμ 17 Ιουν 2010, 09:08 | |
| | |
|
| |
| Κ5/Κ6 1000 ECU flashing | |
|