ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος: Τετράχρονος, τετρακύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος με 2ΕΕΚ και 4Β/Κ, “cross plane” διάταξη στροφάλου
Ιπποδύναμη (στον τροχό): +200hp
Τελική ταχύτητα: +320km/h
Κιβώτιο: Έξι σχέσεων τύπου κασέτας, με διαθέσιμες εναλλακτικές σχέσεις γραναζιών
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος: Αλουμινένιο περιμετρικό δύο δοκών Deltabox, πλήρως ρυθμιζόμενη γεωμετρία: γωνία κάστερ, μεταξόνιο, ύψος ουράς και θέσης οδήγησης. Αλουμινένιο ψαλίδι
Αναρτήσεις: Ανεστραμμένο πιρούνι και πίσω αμορτισέρ της Ohlins πλήρως ρυθμιζόμενα, με εναλλακτικά μοχλικά
Ζάντες: Marchesini 16,5’’ εμπρός, 16,5’’ πίσω
Ελαστικά: Bridgestone διαθέσιμα σε τύπους, slick, intermediate, βρόχινα και με χειροποίητη χάραξη πέλματος
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός: Δυο δίσκοι carbon διαμέτρου 320mm με ακτινικές 4έμβολες δαγκάνες Brembo
Πίσω: Ένας δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι διαμέτρου 220mm με δαγκάνα δυο εμβόλων
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΒΑΡΟΣ
148kg (σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM)
motograndprix.gr
θα γ@μήσ* φέτος ο γιατρός