Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Δεν πειράζει Σταύρο, την επόμενη φορά. Τελικά όσο περνάν τα χρόνια το συμπαθώ περισσότερο το Dragster. Έχει τόσες πολλές παραμέτρους που παίζουν σημαντικό ρόλο και ας είναι μόνο 400 μέτρα.
Πρέπει μια φορά να μετρήσω ένα 400άρι. Δεν το έχω κάνει ποτέ.
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Kαι επίσης ο Σταύρος είναι οδηγός και μηχανικός! Με ότι συνεπάγεται αυτό,+ το ότι είναι ουσιαστικά "χομπίστας" με μειωμένο budget και με μηχανάκι βολτάδικο πραγματικά,και όχι κατ'ευφημισμόν!
Kαι επίσης ο Σταύρος είναι οδηγός και μηχανικός! Με ότι συνεπάγεται αυτό,+ το ότι είναι ουσιαστικά "χομπίστας" με μειωμένο budget και με μηχανάκι βολτάδικο πραγματικά,και όχι κατ'ευφημισμόν!
Kαι επίσης ο Σταύρος είναι οδηγός και μηχανικός! Με ότι συνεπάγεται αυτό,+ το ότι είναι ουσιαστικά "χομπίστας" με μειωμένο budget και με μηχανάκι βολτάδικο πραγματικά,και όχι κατ'ευφημισμόν!
Από εμένα τα συγχαρητήρια μου!
Νικο νομιζω το εθεσες στην πιο σωστη βαση που θα μπορουσε να τεθει. οσον αφορα τους χρονους τα 4 απο τα 5 περασματα μου εγιναν μεσα στο 1.6(απο 1.61 μεχρι 1.67)στα 18 μετρα, πραγμα που δειχνει οτι το μηχανακι, αν δεν υπηρχε το προβλημα του γραναζωματος που χαλαγε το πατιναρισμα, αφου επρεπε να κραταω ολη την πρωτη στον συμπλεκτη, θα ηταν σταθερα απο 9.2 χαμηλα μεχρι 9.2 ψιλα... σταθερα.Αρα μιλαμε για αγωνα που ειχε προοπτικες ακομα και πρωτης θεσης. Ευχαριστω ολους σας για την υποστηριξη και ελπιζω τωρα που εχω πολυ καλη αισθηση στο χερι του συμπλεκτη, μετα το ατυχημα, να βγει κατι καλο.... Βεβαια οσο ψαχνεις για το καλυτερο μερικες φορες πεφτεις εξω, οπως στην συγκεκριμενη περιπτωση το λαθος με το γραναζωμα, αλλα τουλαχιστον δευτερη φορα τα ιδια λαθη δεν γινονται.
δηλαδη αν σου ερθει να "βιξεις" ,εχασες τον αγωνα..
ακριβως Νασο. ειδικα στο δευτερο μερος του αγωνα που ειναι οι ''κοντρες'' δεν σηκωνει ουτε 1 δεκατο του δευτερολεπτου λαθος. (στην περιπτωση μου αρκουσαν 3 χιλιοστα του δευτερολεπτου).
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
Νικο νομιζω το εθεσες στην πιο σωστη βαση που θα μπορουσε να τεθει. οσον αφορα τους χρονους τα 4 απο τα 5 περασματα μου εγιναν μεσα στο 1.6(απο 1.61 μεχρι 1.67)στα 18 μετρα, πραγμα που δειχνει οτι το μηχανακι, αν δεν υπηρχε το προβλημα του γραναζωματος που χαλαγε το πατιναρισμα, αφου επρεπε να κραταω ολη την πρωτη στον συμπλεκτη, θα ηταν σταθερα απο 9.2 χαμηλα μεχρι 9.2 ψιλα... σταθερα.Αρα μιλαμε για αγωνα που ειχε προοπτικες ακομα και πρωτης θεσης. Ευχαριστω ολους σας για την υποστηριξη και ελπιζω τωρα που εχω πολυ καλη αισθηση στο χερι του συμπλεκτη, μετα το ατυχημα, να βγει κατι καλο.... Βεβαια οσο ψαχνεις για το καλυτερο μερικες φορες πεφτεις εξω, οπως στην συγκεκριμενη περιπτωση το λαθος με το γραναζωμα, αλλα τουλαχιστον δευτερη φορα τα ιδια λαθη δεν γινονται.
δηλ για να καταλαβω τη γραναζια χρισιμοποιεις για τα 400 μετρα?
Νικο νομιζω το εθεσες στην πιο σωστη βαση που θα μπορουσε να τεθει. οσον αφορα τους χρονους τα 4 απο τα 5 περασματα μου εγιναν μεσα στο 1.6(απο 1.61 μεχρι 1.67)στα 18 μετρα, πραγμα που δειχνει οτι το μηχανακι, αν δεν υπηρχε το προβλημα του γραναζωματος που χαλαγε το πατιναρισμα, αφου επρεπε να κραταω ολη την πρωτη στον συμπλεκτη, θα ηταν σταθερα απο 9.2 χαμηλα μεχρι 9.2 ψιλα... σταθερα.Αρα μιλαμε για αγωνα που ειχε προοπτικες ακομα και πρωτης θεσης. Ευχαριστω ολους σας για την υποστηριξη και ελπιζω τωρα που εχω πολυ καλη αισθηση στο χερι του συμπλεκτη, μετα το ατυχημα, να βγει κατι καλο.... Βεβαια οσο ψαχνεις για το καλυτερο μερικες φορες πεφτεις εξω, οπως στην συγκεκριμενη περιπτωση το λαθος με το γραναζωμα, αλλα τουλαχιστον δευτερη φορα τα ιδια λαθη δεν γινονται.
δηλ για να καταλαβω τη γραναζια χρισιμοποιεις για τα 400 μετρα?
ετσι για να εχω μια αποψη για το θεμα φιλε σταυρο
το γραναζωμα ειναι πολυ προσωπικη υποθεση και εχει να κανει με το χερι καθε οδηγου,το βαρος,την δυναμη κ.α. οσο μπορεις και το κρατας στο εδαφος τοτε ολα καλα και κοντενεις το βημα μεχρι να βρεις το δικο σου οριο. στην αντιθετη περιπτωση, αν δεν μπορεις να το κανεις καλα, τοτε το μακραινεις ωστε παλι να βρεις το οριο σου.και ο καθε ενας μας εχει διαφορετικο απο τον αλλο. σε καθε περιπτωση πρεπει να εκμεταλευεσαι ολη την πρωτη με φουλ ανοιχτο γκαζι.αυτο ειναι το τελειο και αυτο που βγαζει χρονους. εμενα μου βγαινει το 16-42 και το 16-43 για 400μ.
εμενα παλι το 16 μπροστα δεν με βολεβει 17 43 με 1.57 δεκαοκταρι
μαστορα ο δικος σου (οδηγος) ειναι και 50κιλα, οχι σαν εμενα 77!(το τρωω το φαγακι μου )
Εγώ που είμαι 95 δηλαδή είναι σαν τρέχω δικάβαλος?
γιατι ρε νικο κ εγω 90 κιλα ειμαι, δηλ εμεις τι θα κανουμε θα κοιταμε μονο
ασε που σημερα ειδα ενα τυπο σε ενα κ5 κ το παλικαρη πρεπει να ηταν 140 κιλα επαθα πλακα
εκει να δεις χαμηλωμα το εργαλειο παντως καλο ειναι που τα παιδεια μας λενε καποια πραγματα κ μαθενουμε κ εμεις οι ερασιτεχνες
λοιπον ακουστε τον ''επαγγελματια'' οσο πιο βαρυς ο οδηγος τοσο το γραναζωμα πρεπει να κοντενει.Φυσικα να ειναι σε θεση να το ελεγχει ο οδηγος.Γιατι οσο κοντενει τοσο..... του σηκωνεται Εσυ T.R.E σε σχεση με μερικους που ειναι στα 50 κιλα,εισαι οντως ''δικαβαλος''
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
εμενα παλι το 16 μπροστα δεν με βολεβει 17 43 με 1.57 δεκαοκταρι
μαστορα ο δικος σου (οδηγος) ειναι και 50κιλα, οχι σαν εμενα 77!(το τρωω το φαγακι μου )
Εγώ που είμαι 95 δηλαδή είναι σαν τρέχω δικάβαλος?
γιατι ρε νικο κ εγω 90 κιλα ειμαι, δηλ εμεις τι θα κανουμε θα κοιταμε μονο
ασε που σημερα ειδα ενα τυπο σε ενα κ5 κ το παλικαρη πρεπει να ηταν 140 κιλα επαθα πλακα
εκει να δεις χαμηλωμα το εργαλειο παντως καλο ειναι που τα παιδεια μας λενε καποια πραγματα κ μαθενουμε κ εμεις οι ερασιτεχνες
λοιπον ακουστε τον ''επαγγελματια'' οσο πιο βαρυς ο οδηγος τοσο το γραναζωμα πρεπει να κοντενει.Φυσικα να ειναι σε θεση να το ελεγχει ο οδηγος.Γιατι οσο κοντενει τοσο..... του σηκωνεται Εσυ T.R.E σε σχεση με μερικους που ειναι στα 50 κιλα,εισαι οντως ''δικαβαλος''
σταυρο ελπιζω να μην κρυβει καποιο υπονοουμενο αυτο που λες