| PVM forged 6-spoke wheel vs Hayabusa stock wheels | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: PVM forged 6-spoke wheel vs Hayabusa stock wheels Παρ 27 Αυγ 2010, 10:00 | |
| Αφορμη για το συγκεκριμενο ποστ,ειναι η τοποθετηση ζαντων απο τον dimst στο Hayabusa ενος φιλου μου. Οπως λεει και στον τιτλο του θεματος οι ζαντες ειναι οι forged 6-spoke wheel αλουμινιου. Η διαφορα στο βαρος και φυσικα την ποιοτητα φανηκε απ την αρχη,αλλα ειπαμε να ζυγισουμε κιολας για του λογου το αληθες.
Πισω ζαντα στοκ με δισκο και γραναζιερα..........................................9.640 Πισω ζαντα PVM με δισκο galfer και γραναζιερα pvm..........................7.490 Εμπρος ζαντα με δισκους στοκ.........................................................8.060 Εμπρος ζαντα PVM με PFM δισκους...................................................7.040 Να συμπληρωσω οτι η στοκ πισω ζαντα ηταν πιο βαρια και χωρις την γραναζιερα γυρω στα 7.700. Δεν το οδηγησα πολυ για να εχω σαφη αποψη (απ οτι ειπε ο φιλος επαθε πλακα) αλλα εχω αποψη για τoυς PFM με galfer τακακια.Φοβερη αισθηση αλλα και δυναμη ελεγχομενη σε καθε χιλιοστο πατηματος οπου τσιριζα το μπροστινο λαστιχο για χαβαλε. Ακομα και ο πισω galfer δουλεψε τελεια αφου στο στοκ επρεπε να ανεβεις πανω για να πιασει.
| |
|
| |
AggelosK8 Hero gixxer
Όνομα: : ΑΓΓΕΛΟΣ Τόπος : Νικαια Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 2000 Αγωνιζόμενος : Dragster Hμερομηνία εγγραφής : 14/04/2009
| Θέμα: Απ: PVM forged 6-spoke wheel vs Hayabusa stock wheels Παρ 27 Αυγ 2010, 10:11 | |
| Η διαφορα του δηλαδη στο συνολο ειναι 3170. Δεν εχω οδηγησει ποτε μηχανακι με aftermarket ζαντες και δεν μπορω να ξερω την διαφορα.Αλλα ειναι αισθητα αυτα τα 3 κιλα στην συμπεριφορα της μηχανης? | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: PVM forged 6-spoke wheel vs Hayabusa stock wheels Παρ 27 Αυγ 2010, 10:16 | |
| - AggelosK8 έγραψε:
- Η διαφορα του δηλαδη στο συνολο ειναι 3170.
Δεν εχω οδηγησει ποτε μηχανακι με aftermarket ζαντες και δεν μπορω να ξερω την διαφορα.Αλλα ειναι αισθητα αυτα τα 3 κιλα στην συμπεριφορα της μηχανης? ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!! και σκεψου οτι η pvm εχουν το περισσοτερο βαρος τους το εχουν στο κεντρο τησ ζαντας , αντιθετα με της μαμα που εχουν αρκετο στο στεφανι τους σε συγκριση πριν και μετα θες την μιση δυναμη στο τιμονι για να γυρισει το μηχανακι απο την μια στην αλλη πλευρα, το κανει πιο γρηγορα, και σε λιγοτερα μετρα... οταν δοκιμασεις το πρωτο που σου ερχεται στο μυαλλο ειναι οτι " πεφτει με την σκεψη" | |
|
| |
AggelosK8 Hero gixxer
Όνομα: : ΑΓΓΕΛΟΣ Τόπος : Νικαια Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 2000 Αγωνιζόμενος : Dragster Hμερομηνία εγγραφής : 14/04/2009
| Θέμα: Απ: PVM forged 6-spoke wheel vs Hayabusa stock wheels Παρ 27 Αυγ 2010, 10:20 | |
| Και με την ιδια λογικη Νασο θα εχεις και βελτιωση στα φρενα. Αρα ειναι πραγματικα μια καλη επενδυση αναλογη του ποσου του για μια βελτιωση σ'ενα μηχανακι εκτος απο το αισθητικο του κομματι. | |
|
| |
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: PVM forged 6-spoke wheel vs Hayabusa stock wheels Παρ 27 Αυγ 2010, 10:34 | |
| - nasos-v έγραψε:
- AggelosK8 έγραψε:
- Η διαφορα του δηλαδη στο συνολο ειναι 3170.
Δεν εχω οδηγησει ποτε μηχανακι με aftermarket ζαντες και δεν μπορω να ξερω την διαφορα.Αλλα ειναι αισθητα αυτα τα 3 κιλα στην συμπεριφορα της μηχανης? ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!
και σκεψου οτι η pvm εχουν το περισσοτερο βαρος τους το εχουν στο κεντρο τησ ζαντας , αντιθετα με της μαμα που εχουν αρκετο στο στεφανι τους
σε συγκριση πριν και μετα θες την μιση δυναμη στο τιμονι για να γυρισει το μηχανακι απο την μια στην αλλη πλευρα, το κανει πιο γρηγορα, και σε λιγοτερα μετρα...
οταν δοκιμασεις το πρωτο που σου ερχεται στο μυαλλο ειναι οτι " πεφτει με την σκεψη" Νασο το δοκιμασα με λιγα χιλιομετρα και ενιωσα οτι πεφτει πολυ πιο ευκολα. Αυτο που θελω να δω ειναι πως συμπεριφερεται στις 300αρες που το βαρος παιζει ακομα μεγαλυτερο ρολο. Στο φρεναρισμα ειναι πιο μπερδεμενα τα πραματα γιατι μπηκαν και οι δισκοι και δεν ειναι τοσο ξεκαθαρο το πως θα φρεναρε μονο με την αλλαγη ζαντων. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: PVM forged 6-spoke wheel vs Hayabusa stock wheels Παρ 27 Αυγ 2010, 10:43 | |
| - alex-k7 έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
- AggelosK8 έγραψε:
- Η διαφορα του δηλαδη στο συνολο ειναι 3170.
Δεν εχω οδηγησει ποτε μηχανακι με aftermarket ζαντες και δεν μπορω να ξερω την διαφορα.Αλλα ειναι αισθητα αυτα τα 3 κιλα στην συμπεριφορα της μηχανης? ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!
και σκεψου οτι η pvm εχουν το περισσοτερο βαρος τους το εχουν στο κεντρο τησ ζαντας , αντιθετα με της μαμα που εχουν αρκετο στο στεφανι τους
σε συγκριση πριν και μετα θες την μιση δυναμη στο τιμονι για να γυρισει το μηχανακι απο την μια στην αλλη πλευρα, το κανει πιο γρηγορα, και σε λιγοτερα μετρα...
οταν δοκιμασεις το πρωτο που σου ερχεται στο μυαλλο ειναι οτι " πεφτει με την σκεψη" Νασο το δοκιμασα με λιγα χιλιομετρα και ενιωσα οτι πεφτει πολυ πιο ευκολα. Αυτο που θελω να δω ειναι πως συμπεριφερεται στις 300αρες που το βαρος παιζει ακομα μεγαλυτερο ρολο. Στο φρεναρισμα ειναι πιο μπερδεμενα τα πραματα γιατι μπηκαν και οι δισκοι και δεν ειναι τοσο ξεκαθαρο το πως θα φρεναρε μονο με την αλλαγη ζαντων. στα φρενα δεν πιστευω οτι ειναι ΤΟΣΟ η διαφορα. θεωριτικα υπαρχει αλλα και εγω με την αλαγη εβαλα και τους δισκους οποτε δεν μπορω να πω σιγουρα. τωρα στης 300αρες τι να σου πω. παλι εχει αυτην την ελαφρια αισθηση . δεν ξερω τι ακριβως θες να δεις ,για να σου απαντισω. | |
|
| |
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
| Θέμα: Απ: PVM forged 6-spoke wheel vs Hayabusa stock wheels Παρ 27 Αυγ 2010, 10:45 | |
| - AggelosK8 έγραψε:
- Και με την ιδια λογικη Νασο θα εχεις και βελτιωση στα φρενα.
Αρα ειναι πραγματικα μια καλη επενδυση αναλογη του ποσου του για μια βελτιωση σ'ενα μηχανακι εκτος απο το αισθητικο του κομματι. Το μηχανακι αλλαζει τελειως με μια ελαφροτερη ζαντα. 1ον φρεναρει πολυ καλητερα και πιο αποτομα 2ον επιταχηνει γρηγοροτερα. 3ον στριβει με την σκεψει.Το μηχανακι (το δικο μουτουλαχιστον) εχει πολυ πιο ελαφρια αισθηση απο 600 Αυτα τα λεω με εμπειρεια απο τις δικες μου BST carbon. | |
|
| |
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: PVM forged 6-spoke wheel vs Hayabusa stock wheels Παρ 27 Αυγ 2010, 11:58 | |
| - nasos-v έγραψε:
- alex-k7 έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
- AggelosK8 έγραψε:
- Η διαφορα του δηλαδη στο συνολο ειναι 3170.
Δεν εχω οδηγησει ποτε μηχανακι με aftermarket ζαντες και δεν μπορω να ξερω την διαφορα.Αλλα ειναι αισθητα αυτα τα 3 κιλα στην συμπεριφορα της μηχανης? ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!
και σκεψου οτι η pvm εχουν το περισσοτερο βαρος τους το εχουν στο κεντρο τησ ζαντας , αντιθετα με της μαμα που εχουν αρκετο στο στεφανι τους
σε συγκριση πριν και μετα θες την μιση δυναμη στο τιμονι για να γυρισει το μηχανακι απο την μια στην αλλη πλευρα, το κανει πιο γρηγορα, και σε λιγοτερα μετρα...
οταν δοκιμασεις το πρωτο που σου ερχεται στο μυαλλο ειναι οτι " πεφτει με την σκεψη" Νασο το δοκιμασα με λιγα χιλιομετρα και ενιωσα οτι πεφτει πολυ πιο ευκολα. Αυτο που θελω να δω ειναι πως συμπεριφερεται στις 300αρες που το βαρος παιζει ακομα μεγαλυτερο ρολο. Στο φρεναρισμα ειναι πιο μπερδεμενα τα πραματα γιατι μπηκαν και οι δισκοι και δεν ειναι τοσο ξεκαθαρο το πως θα φρεναρε μονο με την αλλαγη ζαντων. στα φρενα δεν πιστευω οτι ειναι ΤΟΣΟ η διαφορα. θεωριτικα υπαρχει αλλα και εγω με την αλαγη εβαλα και τους δισκους οποτε δεν μπορω να πω σιγουρα.
τωρα στης 300αρες τι να σου πω. παλι εχει αυτην την ελαφρια αισθηση . δεν ξερω τι ακριβως θες να δεις ,για να σου απαντισω. Λογικα η φυγοκεντρος αυξανεται οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα και το μειωμενο βαρος θα αλλαξει προς το καλυτερο τα πραγματα στις αλλαγες κατευθυνσης με πολλα χιλιομετρα. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: PVM forged 6-spoke wheel vs Hayabusa stock wheels Παρ 27 Αυγ 2010, 18:49 | |
| - alex-k7 έγραψε:
Λογικα η φυγοκεντρος αυξανεται οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα και το μειωμενο βαρος θα αλλαξει προς το καλυτερο τα πραγματα στις αλλαγες κατευθυνσης με πολλα χιλιομετρα. Κι εγω ετσι νομιζα αλλα στη πραξη δεν ισχυει κατι τετοιο η μεγαλη διαφορα ειναι στα λιγα και οσο αναιβενουν τα χιλιομετρα μικραινει | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: PVM forged 6-spoke wheel vs Hayabusa stock wheels Σαβ 28 Αυγ 2010, 01:05 | |
| Εγώ πάλι σκέφτομαι πως η πίσω ζάντα μου είναι 5 κιλά και είναι μαγνησίου και έχει και το περισσότερο βάρος στο κέντρο και όχι στο στεφάνι... Και μετά σκέφτομαι πως από πάνω της μπαίνει ένα λάστιχο που ζυγίζει 6,8 κιλά και ξενερώνω.... | |
|
| |
| PVM forged 6-spoke wheel vs Hayabusa stock wheels | |
|