Greek GSX-R forum
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_l10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_c10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_r10 
JIMK7
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_l10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_c10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_r10 
nasos-v
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_l10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_c10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_r10 
T.R.E
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_l10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_c10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_r10 
k8 600 kk
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_l10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_c10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_r10 
kostaskr6
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_l10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_c10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_r10 
κολτρέϊν
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_l10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_c10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_r10 
Leroy
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_l10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_c10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_r10 
ripper
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_l10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_c10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_l10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_c10Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Poll_r10 

 

 Ρυθμιση sag.(video)

Πήγαινε κάτω 
+10
ultrasgsxr
Sotoner
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
mistiriodis_tsantakias
JIMK7
Cube Capacity
Darksoul
nasos-v
Leroy
Hamamatsu
14 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ultrasgsxr
Jr.gixxer



Άντρας Όνομα: : Δημητρης
Τόπος : Αθηνα
Αριθμός μηνυμάτων : 29
Αγωνιζόμενος : στη Θ.13

Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2010

Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση sag.(video)   Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 19 Μάης 2011, 21:02

ειμαι 85 κιλα!!!

η μετρηση για πισω γινεται απο τον πισω αξονα με το φτερο!!!σωστα???

εμπρος πως γινεται???που μετρας???
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
valentinosgsxr
Hero gixxer
Hero gixxer
valentinosgsxr


Άντρας Όνομα: : Valentinos
Τόπος : Melbourne
Ηλικία : 51
Αριθμός μηνυμάτων : 1534
Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009

Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση sag.(video)   Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 19 Μάης 2011, 21:06

Χοντρικα το sag ειναι οι διαδρομες της αναρτησης (σε mm) που καταναλωνονται απο το βαρος της μηχανης και του αναβατη οταν αυτη ειναι σταματημενη και σε ορθια θεση (χωρις να παταμε ποδια κατω). Ρυθμιζεται απο την προφορτηση των ελατηριων και πρεπει να βρισκεται αναμμεσα στα 35-45 χιλιοστα.

Μπροστα ειναι σχετικα ευκολο να το μετρησεις χρησιμοποιοντας tire up. Για πισω θα χρειαστεις ενα σταθερο σημειο εξω απο την μηχανη. Μια βεργα ή ενα σκουποξυλο μπορει να κανει την δουλεια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ultrasgsxr
Jr.gixxer



Άντρας Όνομα: : Δημητρης
Τόπος : Αθηνα
Αριθμός μηνυμάτων : 29
Αγωνιζόμενος : στη Θ.13

Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2010

Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση sag.(video)   Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 19 Μάης 2011, 21:14

μπορεις να γραψεις σε παρακαλω, τα σημεια που μετρας!!!! ειδα ενα βιντεο κ μετραγε πισω απο αξονα του πισω τροχου με το φτερακι πανω!!! μπροστα που μετραει σε φαινεται.....

κ τα ορια γνωριζουμε ποσο ειναι για εμπρος-πισω????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
valentinosgsxr
Hero gixxer
Hero gixxer
valentinosgsxr


Άντρας Όνομα: : Valentinos
Τόπος : Melbourne
Ηλικία : 51
Αριθμός μηνυμάτων : 1534
Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009

Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση sag.(video)   Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 19 Μάης 2011, 22:12

Βαλε στο καλαμι ενα tire up, τερμα πανω οταν η μηχανη ειναι στον αερα. Κατεβασε την, κατσε και συ πανω, μετα ξανασηκωσε την και μετρα την διαδρομη που εκανε το tire up. Αυτη πρεπει να ειναι περιπου 40mm.

Πισω θελει λιγη φαντασια. Μετρας παντα απο τον αξονα και παντα σε καθετη θεση. Μπορεις να βαλεις μια βεργα να προεξεχει καπου απο το σελακι του συνεπιβατη και να γλυφει πανω στην καθετη βεργα οπου θα κανεις την μετρηση. Βαλε ενα σημαδακι οταν η μηχανη ειναι σηκωμενη με τον τροχο ισα ισα να ακουμπαει στο εδαφος κι ενα σημαδακι οταν θα εχεις κατσει επανω. Μετρα την διαφορα απο τα σημαδια και προσπαθησε να την κανεις 35mm.

Τα ορια που σου γραφω δεν νομιζω να τα βρεις σε κανενα manual. Το εργοστασιο δεν μας δινει sag στο owners manual αλλα μας προτεινει τις βασικες ρυθμισεις προφορτησης για μπρος και για πισω. Αν βαλεις λοιπον τις προτεινομενες, τοτε θα εχεις το "μανισιο" sag της Suzuki.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ultrasgsxr
Jr.gixxer



Άντρας Όνομα: : Δημητρης
Τόπος : Αθηνα
Αριθμός μηνυμάτων : 29
Αγωνιζόμενος : στη Θ.13

Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2010

Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση sag.(video)   Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 19 Μάης 2011, 22:19

κατανοητος!!!!κ σε ευχαριστω!!!!!θα κανω τη μετρηση το σαββατο κ οτι αποτελεσματα βρω,θα τα γραψω...κ τα ξανασυζηταμε!!!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΠΟ Κ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση sag.(video)   Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 19 Μάης 2011, 22:19

το εκανα συγχωνευση εδω, ειναι το ιδιο θεμα.
φιλε μου ''ultrasgsxr'' διαβασε ολο το θεμα απο την αρχη, θα καταλαβεις τι γινεται. Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ultrasgsxr
Jr.gixxer



Άντρας Όνομα: : Δημητρης
Τόπος : Αθηνα
Αριθμός μηνυμάτων : 29
Αγωνιζόμενος : στη Θ.13

Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2010

Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση sag.(video)   Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 19 Μάης 2011, 22:47

fovero
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ultrasgsxr
Jr.gixxer



Άντρας Όνομα: : Δημητρης
Τόπος : Αθηνα
Αριθμός μηνυμάτων : 29
Αγωνιζόμενος : στη Θ.13

Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2010

Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση sag.(video)   Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 19 Μάης 2011, 22:48

τυχον αποριες.......τις αναφερω!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mike
Adv. gixxer
Adv. gixxer
mike


Άντρας Όνομα: : Μιχαλης
Τόπος : ΝΙΚΑΙΑ
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 732
Αγωνιζόμενος : σε καποια k θεατης
Hμερομηνία εγγραφής : 21/06/2010

Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ρυθμιση sag.(video)   Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 EmptyΤετ 24 Αυγ 2011, 09:55

STATIC SAG & RIDER SAG

Ξεκινατε με το μανουαλ της μοτοσυκλετας και βρισκετε το μηκος της
διαδρομης του αμορτισερ σας.(αν δεν εχετε μανουαλ ψαχτε στο ιντερνετ και
θα το βρειτε σιγουρα το μηκος της διαδρομης του)

Ας υποθεσουμε πως εχετε ον οφ μηχανακι γιατι ολα τα εγχειριδια που βρηκα
με ρυθμισεις αναρτησεων κατα καιρους,μιλανε ολα για SS μοτοσυκλετες που
η διαδρομες των αναρτησεων τους ειναι maximum τα 120χιλ.

Για παραδειγμα θα πουμε πως το αμορτισερ σας εχει ολικο μηκος διαδρομης
190χιλ.Με ενα κομπιουτερακι το διαιρεις δια του 3 και παιρνεις ενα
αποτελεσμα 63,3χιλ

Στην συνεχεια....αν εχεις κεντρικο σταντ,στηνεις την μοτοσυκλετα με αυτο
και παιρνεις ενα σταθερο σημειο στην ουρα της μοτοσυκλετας (κατα
προτιμηση να περναει απο την νοητη καθετο που περναει απο τον αξονα του
πισω τροχου) και μετρας την αποσταση μεταξυ αυτου του σημειου και του
αξονα του τροχου.

Βλεπε εικονα>


Αν δεν εχεις κεντρικο,χρειαζεσαι εναν φιλο σου να σου ανασηκωσει την
μοτο στο πλαινο σταντ ωστε να εκταθει στο μεγιστο η αναρτηση (να μην
παταει κατω η ροδα τελος παντων)

Ας πουμε πως βλεπεις στην μεζουρα σου 465χιλ.Σημειωνεις την μετρηση αυτη.

Μετα κατεβαζεις την μοτο απο το κεντρικο σταντ (ή την αφηνει κατω ο φιλος σου να μην κουραζεται το παλικαρι Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Tongue

Την κρατας (χωρις να εχεις ανεβει πανω) εντελως ορθια και ο φιλος σου ή
και μονος σου αν την εχεις κοντα σε καναν τοιχο και μπορεις να ακουμπας
εκει το τιμονι της ωστε να ειναι εντελως ορθια) πιεζεις μερικες φορες
την ουρα της μοτοσυκλετας ωστε να μην εχεις τιποτα κολληματα της
αναρτησης και την αφηνεις ελευθερη μετα να επιστρεψει στο υψος που αυτη
θελει.

Μετρας εκ νεου απο το σταθερο σημειο που ειχες παρει και την πρωτη
μετρηση μεχρι τον αξονα τοτυ τροχου και βλεπεις ενα νουμερο 435.Το
σημειωνεις κι αυτο σ εναν χαρτι.

Μετα....ανεβαινεις πανω στην μοτοσυκλετα την οποια κραταει ενας φιλος
σου σε ενετλως ορθια θεση,ή ακουμπας σε εναν τοιχο για να μην
πεσεις,ανεβαζεις τα ποδια στα μαρσπιε και πιεζεις πανω κατω την αναρτηση
μερικες φορες.Στην συνεχεια καθεσαι στην κανονικη σταση οδηγησης σου
και ο φιλος σου μετραει εκ νεου την αποσταστη απο τα δυο σημεια που
μετρησαμε και πριν.

Βλεπεις ενα νουμερο 390χιλ.

(Καλο θα ηταν οταν ρυθμιζεις τις αναρτησεις,να τις ρυθμιζεις με βαση του
οπως σε ενδιαφερει να ειναι η μοτοσυκλετα τις περισσοτερες φορες ή οπως
οταν κανεις ταξιδι/βολτες)

Τι εννοω με αυτο?

Εγω ρυθμιζω to SAG για τις βολτες μου.Δηλαδη,χωρις βαλιτσα κεντρικη (ενω
καθημερινα την εχω πανω στο μηχανακι) και με φορεμενα τα δερματινα μου
(μπουφαν παντελονι μποτες) και το κρανος μου,ωστε να εχω το ιδιο βαρος
με οταν θα παω βολτα κι οχι πλασματικο)

Συνεχιζοντας λοιπον με τις μετρησεις,πρεπει τωρα να κανετε παλι υπολογισμους.

Αφαιρειτε λοιπον απο το 465 το 390 και παιρνετε ενα αποτελεσμα 75χιλ

Αυτο ειναι το Rider SAG το οποιο ομως ειναι πολυ.

Το πως καταλαβαινεις οτι ειναι πολυ ειναι απλο αφου επρεπε να εχεις
τουλαχιστον 63,3χιλ που ειχαμε βρει πριν οταν διαιρεσαμε δια του 3 την
ολικη διαδρομη (και πραγματικη) του αμορτισερ σας.

Αρα σφιγκουμε το ελατηριο (την προφορτιση) και ξανακανουμε απο την αρχη
τις μετρησεις για το rider sag.Δηλαδη την μετρηση με εμας πανω στην
μοτοσυκλετα,μεχρι να σφιξουμε αρκετα το ελατηριο ωστε να μας δωσει τα
χιλιοστα που θελουμε και λιγο ακομα παραπανω θα ελεγα εγω.Δηλαδη να
εχουμε μετρηση 60χιλ.

Αν ομως τερματισουμε την προφορτιση του ελατηριου και δεν εχουμε φτασει
την επιθυμητη μετρηση,παει να πει πως το ελατηριο δεν καλυπτει το δικο
μας βαρος,ή γενικως ειναι πεσμενο και χρειαζομαστε ενα σκληροτερο.

Αυτο μπορουμε να το δουμε ευκολα βρισκοντας το static sag (χωρις εμας
πανω) το οποιο θα μας δειξει εαν οντως το ελατηριο τα εχει "παιξει"

Αν δηλαδη αφαιρεσουμε απο το 465 το 435 θα βρουμε 30χιλ αποτελεσμα.
Ως στατικο SAG ομως θελουμε το 21,1 τουλαχιστον το οποιο ειναι το πηλικο της διαιρεσης του 63,3 δια του 3 και παλι.

Αν λοιπον εχουμε σφιξει τελειως το ελατηριο και δεν εχουμε φτασει στα
21,1 χιλιοστα τοτε παει να πει πως το ελατηριο ειναι πεσμενο και χρηζει
αλλαγης.

Αν τα πιανει τα 21,1 χιλιοστα ακομα κι αν δεν εχουμε σφιξει τερμα την
προφορτιση,παει να πει πως το ελατηριο ειναι μια χαρα αλλα εμεις ειμαστε
αρκετα βαριοι για το συγκεκριμενο ελατηριο.(σε ολες τις μοτο πλην των
BMW το βαρος ενος μεσου ανθρωπου υπολογιζεται στα 75 κιλα.H BMW
υπολογιζει 85 κιλα.

Αν λοιπον εσεις με ολο τον εξοπλισμο σας ειστε 100 κιλα...τι να κανει το ελατηριακι? Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Baby

Ας υποθεσουμε ομως οτι ολα πανε καλα και οι μετρησεις που θελαμε μας εχουν βγει.

Τοτε εχουμε ρυθμισει την προφορτιση του ελατηριου του αμορτισερ μας σωστα.

Το ιδιο κανουμε και για το μπροστινο μας.(οσοι εχουν δυνατοτητα
προφορτισης) απλα εκει αντι για σταθερο σημειο,δενουμε ενα δεματικο
(αυτο που δενουμε καλωδια) στην μια μπουκαλα (οχι πολυ σφιχτα ωστε να
κινειται οταν το σπρωξει η τσιμουχα του καλαμιου,και κανουμε μια βολτα
προσπαθωντας να πιεσουμε αρκετα το μπροστινο μας (σε φρεναρισμα δυνατο
ας πουμε)

Γυρναμε σπιτι και σηκωνουμε το μπροστινο της μοτο στον αερα (να μην
παταει η ροδα κατω) και μετραμε την αποσταση απο την τσιμουχα του
καλαμιου εως το δεματικο.

Αφου εχουμε μαθει και την ολικη διαδρομη της αναρτηση μας απο το μανουαλ,κανουμε τις πραξεις μας οπως και πριν.

Rider sag το ενα τριτο της διαδρομης και static SAG το ενα τριτο του ενα
τριτου που βρηκαμε στην προηγουμενη διαιρεση της συνολικης διαδρομης
που μας δινει το μανουαλ.

Η ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ

Η αποσβεση επαναφορας δεν εχει κατι στανταρ οπως ειναι το SAG.Η αποσβεση
(οπως και η αποσβεση συμπιεσης) ειναι κατι το τελειως προσωπικο.Αυτο το
εχω καταλαβει προσωπικα,οταν και ρυθμισα την αποσβεση οπως μου ελεγε
καποιο μανουαλ αναρτησεων που ειχα βρει παλιοτερα.

Ομως η αισθηση που ειχα στον δρομο,δεν ηταν αυτη που ειχα συνηθισει και
μου κακοφαινοταν.Ειχα αναπηδησεις του τροχου σε μικροανωμαλιες του
οδοστρωματος οι οποιες σε μεγαλυτερες ταχυτητες και μεσα στην στροφη
ισως ηταν καταστροφικες.

Κι ετσι αρχισα να πειραζω την αποσβεση ανα στροφη της βιδας και να κανω
συνεχως μια γνωστη διαδρομη (παντα την ιδια) μεχρι να βρω το σημειο που
με εκανε να νιωθω ασφαλεια,χωρις αναπηδησεις ή γλυστριματα.

Ετσι πετυχα μια ρυθμιση σωστη (ετσι πιστευω τουλαχιστον)

Μετα εκανα καποιους υπολογισμους για να δω αν συμπιπτει σε ποσοστο η προφορτιση με την αποσβεση και δειτε τι βρηκα.

Το αμορτισερ μου εχει πενηντα "κλικ" και η βιδα της αποσβεσης 10 πληρεις στροφες.

Η προφορτιση ρυθμιστηκε (τοτε) στα 35 "κλικ" (απο το εντελως μαλακο) και εφερε το SAG στην σωστη ρυθμιση.
Η αποσβεση επαναφορας μου δουλεψε σωστα στις 7 πληρης στροφες της βιδας.

Εκανα λοιπον μια διαιρεση το 50 με το 35 και πηρα αποτελεσμα 1,43.

Διαιρεσα και το 10 με το 7 και πηρα και παλι ενα αποτελεσμα 1,43.

Να ηταν τυχαιο?...ισως.Ισως ομως και οχι.

Τελος παντων....το οτι συνεπεσαν τα αποτελεσματα των διαιρεσεων ισως να
μην λεει κατι,αλλα αυτο που εμενα μου εμεινε απ ολη αυτη την
ιστορια,ηταν μια καλορυθμισμενη αναρτηση Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Grin

Επισης πολυ σημαντικο ειναι να ρυθμισουμε το Balance των αναρτησεων.

Αυτο το πετυχαινουμε με την αποσβεση επαναφορας και συμπιεσεως οταν ηδη εχουμε ρυθμισει σωστα το SAG.

Aν η αναρτηση σας δεν εχει δυνατοτητα ρυθμισης αποσβεσεων,ή εχει μονο την αποσβεση επαναφορας,παιζεις μονο με αυτη.

Συνηθως τα ον-οφ δεν εχουν αυτες τις ρυθμισεις,αλλα εχουν μονο αποσβεση
επαναφορας κι αυτο επι το πλειστον μονο στο πισω αμορτισερ.Στην εμπρος
αναρτηση ισως δεν εχουν καμμια ρυθμιση (ουτε καν προφορτιση ελατηριου!

Αν λοιπον υπαρχει εστω η αποσβεση επαναφορας του αμορτισερ σας και
παιρνωντας σαν δεδομενη την αποσβεση της μπροστινης αναρτησης,(αφου δεν
υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης της),ακολουθουμε την εξης διαδικασια.

Κραταμε την μοτοσυκλετα σε ορθια εντελως σταση χωρις να ειμαστε επανω.

Παταμε με το ενα ποδι δυνατα στο μαρσπιε του οδηγου ωστε να αναγκασουμε τις αναρτησεις της μοτοσυκλετας να βυθιστουν αρκετα.

Αυτο που πρεπει να προσεξουμε,εμεις ή καποιος φιλος,ειναι το αν με το
πατημα του μαρσπιε,βυθιστηκαν οι αναρτησεις ταυτοχρονα και στο ιδιο
υψος.(αυτο ειναι και το ζητουμενο.Δηλαδη να υπαρχει μια ισοροπια κατα
την βυθιση και μια ισοροπια κατα την αναδυση Ρυθμιση sag.(video) - Σελίδα 2 Tongue των αναρτησεων)

Αν εχουμε την δυνατοτητα ρυθμισης της συμπιεσης,ρυθμιζουμε αναλογα και
ξαναδοκιμαζουμε ουτως ωστε κατα την βυθιση της μοτοσυκλετας οταν παταμε
δυνατα το μαρσπιε,το ρυγχος και η ουρα της μοτοσυκλετας να βυθιζονται
ταυτοχρονα κι οχι πρωτα η ουρα ας πουμε και μετα το ρυγχος,ή το
αντιθετο.

Με τον ιδιο τροπο ρυθμιζουμε και την ισοροπια της επαναφορας της
συμπιεσης,προσεχοντας αν μετα το δυνατο πατημα στο μαρσπιε η το ρυγχος
και η ουρα της μοτοσυκλετας επανερχονται ταυτοχρονα στην αρχικη τους
θεση χωρις τραμπαλισμους.

Αν οχι...ρυθμιζουμε την αποσβεση της πισω παντα αναρτησης μεχρι να το πετυχουμε.

Εδω ισως καποιος πει..."μα ετσι μπορει να χαλασουμε την σωστη ρυθμιση της αποσβεσης που ειχαμε κανει πριν απο λιγο".

Σ αυτη την περιπτωση εγω θα προτεινα να μην πειραξετε την αποσβεση και
χαλασετε την αισθηση που σας εδινε πριν,ακομα κι αν υπαρχει μια
μικροδιαφορα στην επαναφορα των αναρτησεων.

Αν και οταν εχουν ρυθμιστει ολα σωστα (τα SAG εμπρος και πισω) ειναι
πολυ πιθανον οι ρυθμισεις που εχετε κανει στην αποσβεση επαναφορας και
συμπιεσης να μην χρειαστουν αλλαγες.

Επισης πρεπει να ξερετε πως,αν για οποιονδηποτε λογο δεν σας ικανοποιει η
μπροστινη σας αναρτηση και αφου ισως δεν επιδεχεται καμμια
ρυθμιση,μπορειτε να αλλαξετε ελατηρια και λαδια ή μονο λαδια και να την
φερετε στα μετρα σας.

Τα μανουαλ συνηθως λενε τι λαδι χρησιμοποιηται στα καλαμια της
μπροστινης αναρτησης.Ενα ποιο χοντρο λαδι ή η μιξη του υπαρχων με ενα
ποσοστο ποιο παχυρευστου λαδιου θα αλλαξει την συμπεριφορα του
μπροστινου σας συστηματος αναρτησης σκληραινοντας το.
Μια χρονοβορα διαδικασια βεβαια αλλα αξιζει τον κοπο αν η αναρτηση σας δεν σας ικανοποιει.πηγη mrbike
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ρυθμιση sag.(video)
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
 Παρόμοια θέματα
-
» ΡΥΘΜΙΣΗ Sag
» ρυθμιση στο gsxr
» Ρυθμιση φαναριου Κ7 600

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ :: ΦΡΕΝΑ - ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com