Greek GSX-R forum
Λάστιχα και Διαστάσεις Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Λάστιχα και Διαστάσεις Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Λάστιχα και Διαστάσεις Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_l10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_c10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_r10 
JIMK7
Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_l10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_c10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_r10 
nasos-v
Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_l10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_c10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_r10 
T.R.E
Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_l10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_c10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_r10 
k8 600 kk
Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_l10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_c10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_r10 
kostaskr6
Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_l10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_c10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_r10 
κολτρέϊν
Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_l10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_c10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_r10 
Leroy
Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_l10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_c10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_r10 
ripper
Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_l10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_c10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_l10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_c10Λάστιχα και Διαστάσεις Poll_r10 

 

 Λάστιχα και Διαστάσεις

Πήγαινε κάτω 
+3
nasos-v
papagym
κολτρέϊν
7 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Λάστιχα και Διαστάσεις Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Λάστιχα και Διαστάσεις   Λάστιχα και Διαστάσεις EmptyΠεμ 12 Μαρ 2009, 21:27

ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Οι κατασκευαστές των μοτοσυκλετών έχουν προβλέψει και προτείνει
τα καλύτερα ελαστικά για τη μοτοσυκλέτα σας.

Βέβαια επειδή υπεισέρχονται παράγοντες κό­στους, marketing και λοιπών διαπλεκόμενων, πολλές φορές η πρώτη πρόταση δεν ισχύει απόλυτα αφού μόνο ο ίδιος ο κάτοχος γνωρίζει
τι χρήση επιφυλάσσει στην μοτό του, τι καιρικές συνθήκες θα αντιμετωπίσει αλλά και τι απαιτήσεις έχει ο ίδιος.

Έτσι, τις περισσότερες φορές καταλήγουμε σε μία διαφορετική επιλογή από την αρχική με -συνήθως- καλύτερα αποτελέσματα.
Προϋπόθεση είναι να συμβουλεύεστε τα καταστήματα πώλησης ελαστικών και ειδικά τα πιο εξειδικευμένα.
Αν αφομοιώσετε το παρακάτω άρθρο θα είστε σε θέση να διαλέξετε μόνος σας το επόμενό σας ελαστικό χωρίς τον φόβο να "πέσετε σε λούμπα". Προσοχή λοιπόν

Σύμβολο
B C D E F G J K L M N
Μέγιστη ταχύτητα Km/h 50 60 65 70 80 90 100 110 120 130 140
Σύμβολο P O R S T U H V(VB) Z(ZR) W
Μέγιστη ταχύτητα Km/h 150 160 170 180 190 200 210 >210 >240 270

Ας χωρίσουμε τα ελαστικά σε δύο οικογένειες:

Αυτά που προορίζονται για χρήση με αεροθάλαμο (κοινώς σαμπρέλα, ΤΤ μετ. TubeType) και αυτά χωρίς αυτήν (TL μετ. TubeLess)

Τα πρώτα ( ΤΤ )μειονε­κτούν ως προς την τοποθέτηση (κίνδυνος να "μασηθεί η σαμπρέλα", εγκλωβισμός αέρα ανάμεσα σε σαμπρέλα και ελαστικό) .

Πλεονεκτούν όμως στην αντοχή των σκελετών τους κάνοντάς τα πρώτη επιλογή
σε μοτοσυκλέτες χώματος.

Στα TL τώρα, η σαμπρέλα όντας ενσωματωμένη στο ελαστικά έχουμε το πλεονέκτημα ότι σε περίπτωση διάτρησης, ο αέρας χάνεται με αργό ρυθμό.
Η κατασκευή τους απευθύνεται σε συνθήκες οδήγησης -κυρίως- δρόμου

Επειδή όμως κάθε ζάντα δεν μπορεί να δεχθεί οποιοδήποτε ελαστικό,
χρησιμοποιούμε σαμπρέλα σε ζάντες ΤΤ ακόμη και σε τοποθέτηση TL ελαστικού και το αντίθετο φυσικά.

Σε κάθε αλλαγή ελαστικών αλλάζουμε και την σαμπρέλα αφού ακόμη κι αν φαίνεται καινούργια, η περιοχή δίπλα από την σαμπρέλα έχει να πει την δική της πονεμένη ιστορία... Αφού γίνει το μοντάρισμα φουσκώνουμε με πίεση 45-50 psi για σωστό πάτημα στην ζάντα.

Κατόπιν βάζουμε την πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής και ζυγοσταθμίζουμε, μία διαδικασία απαραίτητη για την διόρθωση των αποκλίσεων μεταξύ ζάντας και ελαστικού.

Το θέμα της πίεσης του αέρα που λειτουργεί ένα ελαστικό είναι η πιο σημαντική παράμετρος για να αποδίδει όπως το έχει σχεδιάσει ο κατασκευαστής του.

Αν η πίεση είναι μεγαλύτερη η οδηγική συμπεριφορά χαρακτηρίζεται από απότομες αντιδράσεις αλλά και λιγότερες ελαστικότητες. Σίγουρα όμως με περισσότερη, έχετε περισσότερες πιθανότητες για ζημιά στον σκελετό του, το ίδιο συμβαίνει και με λιγότερο αέρα.

Και στις δύο περιπτώσεις, η χάραξη του ελαστικού δεν αποβάλει νερά, λάσπες κλπ. για τα οποία έχει σχεδιαστεί.

BAR 1,6 1,7 1,8 1,9 2.0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 2,8 2,9 3.0
PSI 23 25 26 28 29 30 32 33 35 36 38 39 41 42 44

Στα ελαστικά δρόμου συναντάμε διαφορετικές πρακτικές κατασκευής.

Τα radial ελαστικά έχουν σαν κύριο χαρακτηριστικό τους την τοποθέτηση των λινών του σκελετού με τέτοιο τρόπο ώστε να σχηματίζουν διαρκώς (σε οποιαδήποτε κλίση δηλαδή) την ιδανική γωνία κλίσης των 90 μοιρών.

Έτσι συναντάμε μέχρι και κατασκευές με ένα συνεχόμενο νήμα από kevlar τυλιγμένο κάτω από την επιφάνεια του πέλματος και γύρω από την περιφέρεια του σκελετού.
Αποτέλεσμα λιγότερο βάρος, ομοιόμορφα κράτημα και περισσότερη πληροφορία στον οδηγό.

Στο σχέδιο 1 βλέπουμε την χρησιμοποίηση δύο διαφορετικών μιγμάτων καουτσούκ στο ίδιο πέλμα.
Η μαλακότερη γόμα στα πλάγια προσφέρει την ζητούμενη στα ελαστικά motocross/enduro ελεγχόμενη απόδοση στις στροφές, ενώ στο κέντρο είναι λογικά σκληρότερη (=ανθεκτικότερη).

Στο σχέδιο 2 έχουμε την ίδια τεχνολογία εφαρμοσμένη για τις απαιτήσεις ειδικά των εμπρόσθιων χωμάτινων ελαστικών χώματος.
Σκληρή εξωτερική γόμα (=ελκτική ικανότητα) και μαλακή εσωτερική (=απόσβεση) κραδασμών αλλά και σταθερότητα στις ευθείες.


Επάνω, βλέπουμε την χρησιμοποίηση πέλματος δύο μιγμάτων σε ελαστικά δρόμου.
Εκτός από τις πιέσεις, οι χαράξεις των ελαστικών παίζουν μεγάλο ρόλο στο κράτημα.
Σε ιδανικές συνθήκες (στεγνή πίστα) τα slik (φαλακρά, χωρίς χάραξη) έχουν την καλύτερη απόδοση.
Σε χρήση "πραγματικών συνθηκών" όμως όπου οι καιρικές συνθήκες αλλά και η διαφορετική κατάσταση των δρόμων επιβάλουν την χάραξη που αποβάλει τα νερά.
Επίσης λόγω της αυξημένης κινητικότητας της γόμας "διορθώνει" την απώλεια πρόσφυσης με προοδευτικότερο τρόπο.
▪️ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

Ροντάρισμα:Φερόμαστε στα νέα μας ελαστικά όπως και στην καινούργια μας μοτοσυκλέτα. Σε αυτό το στάδιο των 150 περίπου χιλιομέτρων καλό θα ήταν να αποφεύγουμε πάντες, σούζες και endos. Μετά το "στρώσιμο" θα γίνονται καλύτερα...

Πιέσεις: Τις ελέγχουμε με τα ελαστικά μας πάντα κρύα. Το επαναλαμβάνουμε γιατί βλέπουμε συχνά στα βενζινάδικα το ίδιο λάθος. Περισσότερος ή λιγότερος αέρας σημαίνει γρηγορότερη φθορά αλλά και μειωμένη ικανότητα πρόσφυσης.

Αλλαγή διαστάσεων: Ειδικά τώρα με την supermotardmania γίνεται χαμός.
Μετρείστε και ρωτείστε το εξειδικευμένο κατάστημα παίρνοντας την γνώμη των ειδικών για την συγκεκριμένη χρήση που τα προορίζετε. Είναι ντροπή να ρωτάς;

Διάρκεια ζωής: Αν χρησιμοποιείτε την μοτοσυκλέτα σας σπάνια (καλοκαιρινές διακοπές
και περιστασιακά στην πόλη για 3 μήνες...) μία πιθανή διάρκεια ζωής είναι 5-7 χρόνια.
Σε ιδανικές συνθήκες αποθήκευσης, κάτω από 5.

Πρακτικά, μόλις δείτε τον δείκτη φθοράς (TWI) στο ελαστικό, το αλλάζεται, χωρίς αυτός ο τρόπος να αποτελεί πανάκεια.
Στην Ελλάδα οι καιρικές συνθήκες αλλά κυρίως η κατάσταση των δρόμων απαιτούν την αντικατάσταση των ελαστικών συχνότερα π.χ. της Σουηδίας.

Μη βασίζεστε σε πέλμα που δείχνει καινούργιο γιατί υπάρχουν σκληρές γόμες που ...ποτέ δεν πεθαίνουν. Αλλά γλιστράνε με το παραμικρό. Και οι πτώσεις σχεδόν πάντα κοστίζουν περισσότερο από ένα ζευγάρι ελαστικών ...επίσωτρων. Όσο για τα radial ελαστικά είναι ευαίσθητα στα χτυπήματα (πεζοδρόμια, λακούβες κλπ.) λόγω κατασκευής του σκελετού τους. Φερθείτε τα με σεβασμό για να σας το ανταποδώσουν...

Η ξηρασία τα επηρεάζει όπως και όλα τα πολυμερή υλικά, άλλωστε. Η σωστή πίεση είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος για να κάνουν τα ελαστικά τον προκαθορισμένο ­από τον κατασκευαστή- κύκλο ζωής τους.

Συνεπιβάτης-αποσκευές: Φορτωμένη μοτοσυκλέτα σημαίνει υπερωρίες για τα ελαστικά, δηλαδή αυξημένη θερμο­κρασία. Για να κρατήσει το πέλμα την αρχική (με τον αναβάτη μόνο...) δομή και σχήμα του, απλά προσθέτουμε2 - 4 psi στο πίσω ελαστικό, ενώ μπροστά ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή της μοτοσυκλέτας.

Συνήθως όμως δεν είναι απαραίτητο. Κάποιοι κατασκευαστές radial ελαστικών θεωρούν περιττή οποιαδήποτε ρύθμιση αφού έχει προβλεφθεί η χρήση έξτρα βάρους, ειδικά στα sport toυring ελαστικά.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
papagym
Adv. gixxer
Adv. gixxer
papagym


Άντρας Ηλικία : 55
Αριθμός μηνυμάτων : 569
Αγωνιζόμενος : ''Αγίου''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/03/2009

Λάστιχα και Διαστάσεις Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Λάστιχα για Track days.   Λάστιχα και Διαστάσεις EmptyΣαβ 21 Μαρ 2009, 09:35

Μια και υπάρχει αυτό το θέμα, θα σας γράψω τι κάνουμε εμείς συνήθως όταν πηγαίνουμε Σέρρες.

Έχουμε βρει για εμάς την ιδανικότερη λύση στο θέμα κράτημα, διάρκεια στα στενά όρια του διήμερου, άντε και μισής ακόμα μέρας, στο όναμα της Michelin.
Χρησιμοποιούμε τα race slick της Michelin. Την σκληρότητα την επιλέγουμε ανάλογα την εποχή που θα επισκεφτούμε την πίστα, δηλαδή ανάλογα την θερμοκρασία που επικρατεί την συγκεκριμένη εποχή.
Αλλά επειδή συνήθως πάμε Μαϊο και Οκτώβριο διαλέγουμε σκληρές γόμες.

Το πίσω ελαστικό δεν έχει καθόλου rotation έτσι το τοποθετείς όπως θέλεις, αλλά και ανάποδα!!
Έτσι στο τέλος της ημέρας τουμπάρουμε το πίσω λάστιχο και έχουμε σχετικά φρέσκια πλευρά ελαστικού, μιας και η Σέρρες είναι δεξιόστροφη πίστα!

Το μπροστά έχει rotation έτσι δεν το αλλάζαμε.
Όμως μια μέρα που βρέθηκε ο φίλος nktr στο λαστιχάδικο που ψωνίζουμε, βρέθηκε επίσης εκεί στα πλαίσια της περιοδείας του στην Ευρώπη ο τεχνικός διευθυντής της Michelin.

Άδραξε λοιπόν την ευκαιρία ο Νίκος και του είπε για την τούμπα που κάναμε στο πίσω λάστιχο μιας και πάντα είχαμε κάποιες ανυσηχίες.
Ο διευθυντής του απάντησε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και μάλιστα επειδή έχουν αλλάξει το τρόπο συγκόλησης του σκελετού, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ούτε για το εμπρός!

Έτσι από τότε στο τέλος της ημέρας τουμπάρουμε και τα δύο λάστιχα και έτσι βγάζουμε τουλάχιστον διήμερο και περισεύει λάστιχο για το ''Άγιο''.

Σίγουρα βέβαια έχει να κάνει και με το πως οδηγείς και τρως το λάστιχο!!!!

Επίσης εγώ τα έγραψατώρα αλλά δεν σας λέω κάντετο με κλειστά μάτια. Ο καθένας το αξιολογεί και αναλαμβάνει την ευθύνη του!!!


Καλά γυρολόγια!!!!!!!! :aswe:
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nasos-v
Full gixxer
Full gixxer
nasos-v


Άντρας Όνομα: : Νασος
Τόπος : Περιστερι-Αθηνα
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 6282
Αγωνιζόμενος :

Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008

Λάστιχα και Διαστάσεις Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λάστιχα και Διαστάσεις   Λάστιχα και Διαστάσεις EmptyΣαβ 21 Μαρ 2009, 11:08

kostasgym έγραψε:
Μια και υπάρχει αυτό το θέμα, θα σας γράψω τι κάνουμε εμείς συνήθως όταν πηγαίνουμε Σέρρες.

Έχουμε βρει για εμάς την ιδανικότερη λύση στο θέμα κράτημα, διάρκεια στα στενά όρια του διήμερου, άντε και μισής ακόμα μέρας, στο όναμα της Michelin.
Χρησιμοποιούμε τα race slick της Michelin. Την σκληρότητα την επιλέγουμε ανάλογα την εποχή που θα επισκεφτούμε την πίστα, δηλαδή ανάλογα την θερμοκρασία που επικρατεί την συγκεκριμένη εποχή.
Αλλά επειδή συνήθως πάμε Μαϊο και Οκτώβριο διαλέγουμε σκληρές γόμες.

Το πίσω ελαστικό δεν έχει καθόλου rotation έτσι το τοποθετείς όπως θέλεις, αλλά και ανάποδα!!
Έτσι στο τέλος της ημέρας τουμπάρουμε το πίσω λάστιχο και έχουμε σχετικά φρέσκια πλευρά ελαστικού, μιας και η Σέρρες είναι δεξιόστροφη πίστα!

Το μπροστά έχει rotation έτσι δεν το αλλάζαμε.
Όμως μια μέρα που βρέθηκε ο φίλος nktr στο λαστιχάδικο που ψωνίζουμε, βρέθηκε επίσης εκεί στα πλαίσια της περιοδείας του στην Ευρώπη ο τεχνικός διευθυντής της Michelin.

Άδραξε λοιπόν την ευκαιρία ο Νίκος και του είπε για την τούμπα που κάναμε στο πίσω λάστιχο μιας και πάντα είχαμε κάποιες ανυσηχίες.
Ο διευθυντής του απάντησε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και μάλιστα επειδή έχουν αλλάξει το τρόπο συγκόλησης του σκελετού, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ούτε για το εμπρός!

Έτσι από τότε στο τέλος της ημέρας τουμπάρουμε και τα δύο λάστιχα και έτσι βγάζουμε τουλάχιστον διήμερο και περισεύει λάστιχο για το ''Άγιο''.

Σίγουρα βέβαια έχει να κάνει και με το πως οδηγείς και τρως το λάστιχο!!!!

Επίσης εγώ τα έγραψατώρα αλλά δεν σας λέω κάντετο με κλειστά μάτια. Ο καθένας το αξιολογεί και αναλαμβάνει την ευθύνη του!!!


Καλά γυρολόγια!!!!!!!! :aswe:

+1000 σωστοτατος!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
blade 750
Normal gixxer
Normal gixxer
blade 750


Άντρας Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ
Τόπος : Βολος
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 247
Αγωνιζόμενος : 1000 k8
Hμερομηνία εγγραφής : 02/12/2008

Λάστιχα και Διαστάσεις Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λάστιχα και Διαστάσεις   Λάστιχα και Διαστάσεις EmptyΣαβ 21 Μαρ 2009, 11:10

:sgdas:
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mitsos
Normal gixxer
Normal gixxer
mitsos


Αριθμός μηνυμάτων : 331
Hμερομηνία εγγραφής : 12/12/2010

Λάστιχα και Διαστάσεις Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λάστιχα και Διαστάσεις   Λάστιχα και Διαστάσεις EmptyΤρι 07 Ιουν 2011, 16:56

ωραιο θεμα!
να ρωτησω και εγω τις αποριες μου περι λαστιχων!
πχ κοιταξα τα δικα μου και ειναι 120/70/17 58w
180/55/17 73w
το πρωτο ειναι το "πλατος" δευτερο το προφιλ? τριτο δεν ξερω ουτε τι υποδηλωνει το w
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TheoDo R
Adv. gixxer
Adv. gixxer
TheoDo R


Άντρας Όνομα: : Θοδωρης Κιτσαντας
Τόπος : Ριζοβουνι-Πρεβεζα
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 656
Αγωνιζόμενος : aswew
Hμερομηνία εγγραφής : 13/09/2010

Λάστιχα και Διαστάσεις Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λάστιχα και Διαστάσεις   Λάστιχα και Διαστάσεις EmptyΤρι 07 Ιουν 2011, 20:29

το τριτο ειναι η διαμετρος της ζαντας και το w ειναι ο δεικτης ταχυτητας.....σε καλυψα file
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
valentinosgsxr
Hero gixxer
Hero gixxer
valentinosgsxr


Άντρας Όνομα: : Valentinos
Τόπος : Melbourne
Ηλικία : 51
Αριθμός μηνυμάτων : 1534
Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009

Λάστιχα και Διαστάσεις Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λάστιχα και Διαστάσεις   Λάστιχα και Διαστάσεις EmptyΤρι 07 Ιουν 2011, 20:42

Το πρωτο ειναι το φαρδος σε mm, το δευτερο ειναι το προφιλ σε ποσοστα του φαρδους, το τριτο ειναι η διαμετρος της ζαντας σε ιντσες, ο αριθμος διπλα στο γραμμα ειναι δεικτης φορτιου [βαρους] που μπορει να σηκωσει και το γραμμα ειναι δεικτης ταχυτητας που εχει δοκιμαστει το λαστιχο απο το εργοστασιο...αυτα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
valentinosgsxr
Hero gixxer
Hero gixxer
valentinosgsxr


Άντρας Όνομα: : Valentinos
Τόπος : Melbourne
Ηλικία : 51
Αριθμός μηνυμάτων : 1534
Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009

Λάστιχα και Διαστάσεις Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Λάστιχα και Διαστάσεις   Λάστιχα και Διαστάσεις EmptyΤρι 07 Ιουν 2011, 20:50

Παρακατω και στα αγγλικα, θα βρειτε τα άπαντα για την τεχνολογια των ελαστικων!

http://www.tirerack.com/tires/tiretech/tiretech.jsp
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Λάστιχα και Διαστάσεις
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» διαστάσεις ζαντας Κ8
» διαστασεις- βιδα δαγκανες
» λαστιχα για 750 k8.

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ :: ΖΑΝΤΕΣ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com