Darksoul Hero gixxer
Όνομα: : Φιλιππος Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 2551 Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008
| Θέμα: Απ: TEAM65 TRACK DAY - ΜΕΓΑΡΑ - ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ Δευ 07 Μαρ 2011, 15:54 | |
| - panosk8 έγραψε:
- stavrosrodo έγραψε:
- Kydo έγραψε:
- Θα σας πω απλα κατι...ΠΑΡΤΕ ΔΑΓΚΑΝΕΕΕΕΕΕΕΕΣ
ΑΠΟ Κ9!!!!!!!!!!!!!!!!Οι δαγκανες φταινε όχι η τρομπα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Την ιδια σκεψη ειχαμε και οταν την καναμε πραξη νομιζω ανταμοιφθηκαμε σε υπερθετικο βαθμο. Οπως ειχα ξαναγραψει οι δαγκανες του κ9 εχουν(λογω οτι ειναι μονομπλοκ) πολυ μεγαλη ακαμψια σε αντιθεση με τις radial των κ6-8(που υπολοιπονται αρκετα σε ακαμψια). Οι τρομπες αν και δεν ειναι πολυ ''επωνυμες'' στα κ6-8 ειναι 19αρες.Βεβαια δεν συγκρινονται με aftermarket 19αρες οπως πχ. brembo αλλα ειναι αρκετες για να δωσουν ενα πααααααρα πολυ καλο αποτελεσμα.-----(Οσοι εχεται κ9 μοτο θα σας προτεινα αντι για aftermarket τρομπες,να δοκιμασετε τις μαμα των κ6-8.Πολυ φθηνοτερες και σιγουρα καλυτερες απο τις 17αρες σας).------ Οποτε στα κ6-8.......τακακια ΗΗ-δαγκανες Κ9(η' cbr1000rr 08+)και δεν χρειαζεται τιποτα αλλο.Αντε ενα σετ σωληνακια υψηλης για οσους κουραζουν και υπερθερμενουν τα υγρα τους σε χρησεις πιστας και ΜΟΝΟ με χαμηλα γυρολογια.
υ.γ για οσα παιδια δεν τα πανε πολυ καλα με τις βιδες.... να επισημανουμε οτι ειναι bolt on.Ξεβιδωνεις-βιδωνεις,εξαερωση και ειστε ετοιμοι.Καμια πατεντα
εχουμε ξεφυγει λιγο απ το θεμα,μπορουμε να το διαχωρισουμε κ να συνεχισουμε σε ξεχωριστο τοπικ. σταυρο θελω να σε ρωτησω κατι.οταν λες οτι οι μονομπλοκ εχουν μεγαλυτερη ακαμψια απο τις ραντιαλ ,τι εννοεις? στη πραξη αυτο πως φαινεται?
στα φρενα μου εχω μονο μαμα δαγκανες. στην αρχη αλλαξα τρομπα/σωληνακια/υγρα κ το μονο που ειδα ηταν αυξημενη αισθηση στο φρεναρισμα κ λιγο μεγαλυτερη αντοχη στη πτωση της μανετας. αλλαζοντας τακακια αυξηθηκε λιγο η δυναμη κ το δαγκωμα. ομως κ τοτε ,μετα απο δυνατα κ συνεχομενα φρεναρισματα υπηρχε η αισθηση οτι δεν φρεναρε σωστα. σαν ο δισκος να γλυστρουσε σε μερικα σημεια κ χρειαζοταν πολυ δυναμη στη μανετα. κ οταν λεω πολυ,εννοω πολυ δυναμη.
αλλαζοντας δισκους,ειδα τη μεγαλυτερη διαφορα στην αποδοση κ στη δυναμη.πλεον δεν παταω φρενο,απλα το γλυφω. με λιγο παραπανω πιεση στη μανετα μπλοκαρει το τροχο.κ σιγουρα δεν ειναι ιδεα μου,γιατι με ενα φιλο μου,φοραμε ακριβως τα ιδια φρενα κ συμβαινουν ακριβως τα ιδια.
δεν γνωριζω για τις δαγκανες,ομως ΚΑΙ οι μαμα δισκοι του κ7-κ8 ειναι κατω του μετριου.ασε που μετα απο καποια χιλιομετρα ξεχυλωνουν κ γινονται κουδουνιστρες.
η ερωτηση μου ειναι..αν αλλαξω δαγκανες,ειτε απο κ9,ειτε απο κ11750 ειτε καποιες αλλες αφτερμαρκετ τι θα αλλαξει στο πακετο φρενων που εχω? μολις θα σκεφετσε οτι πρεπει να πατησεις φρενο θα κανεις εντο! | |
|
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: TEAM65 TRACK DAY - ΜΕΓΑΡΑ - ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ Δευ 07 Μαρ 2011, 16:06 | |
| mods βγαλτε το απο δω γιατι το χουμε κανει το trackday.. trackbraking | |
|
Darksoul Hero gixxer
Όνομα: : Φιλιππος Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 2551 Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008
| |
thodoris Adv. gixxer
Όνομα: : θεοδωρος βαγενας Τόπος : λευκαδα Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 671 Αγωνιζόμενος : οποτε περισευουν λεφτα.......... Hμερομηνία εγγραφής : 28/11/2010
| Θέμα: Απ: TEAM65 TRACK DAY - ΜΕΓΑΡΑ - ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ Δευ 07 Μαρ 2011, 16:30 | |
| | |
|
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Απ: TEAM65 TRACK DAY - ΜΕΓΑΡΑ - ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ Δευ 07 Μαρ 2011, 21:36 | |
| - panosk8 έγραψε:
- stavrosrodo έγραψε:
- Kydo έγραψε:
- Θα σας πω απλα κατι...ΠΑΡΤΕ ΔΑΓΚΑΝΕΕΕΕΕΕΕΕΣ
ΑΠΟ Κ9!!!!!!!!!!!!!!!!Οι δαγκανες φταινε όχι η τρομπα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Την ιδια σκεψη ειχαμε και οταν την καναμε πραξη νομιζω ανταμοιφθηκαμε σε υπερθετικο βαθμο. Οπως ειχα ξαναγραψει οι δαγκανες του κ9 εχουν(λογω οτι ειναι μονομπλοκ) πολυ μεγαλη ακαμψια σε αντιθεση με τις radial των κ6-8(που υπολοιπονται αρκετα σε ακαμψια). Οι τρομπες αν και δεν ειναι πολυ ''επωνυμες'' στα κ6-8 ειναι 19αρες.Βεβαια δεν συγκρινονται με aftermarket 19αρες οπως πχ. brembo αλλα ειναι αρκετες για να δωσουν ενα πααααααρα πολυ καλο αποτελεσμα.-----(Οσοι εχεται κ9 μοτο θα σας προτεινα αντι για aftermarket τρομπες,να δοκιμασετε τις μαμα των κ6-8.Πολυ φθηνοτερες και σιγουρα καλυτερες απο τις 17αρες σας).------ Οποτε στα κ6-8.......τακακια ΗΗ-δαγκανες Κ9(η' cbr1000rr 08+)και δεν χρειαζεται τιποτα αλλο.Αντε ενα σετ σωληνακια υψηλης για οσους κουραζουν και υπερθερμενουν τα υγρα τους σε χρησεις πιστας και ΜΟΝΟ με χαμηλα γυρολογια.
υ.γ για οσα παιδια δεν τα πανε πολυ καλα με τις βιδες.... να επισημανουμε οτι ειναι bolt on.Ξεβιδωνεις-βιδωνεις,εξαερωση και ειστε ετοιμοι.Καμια πατεντα
εχουμε ξεφυγει λιγο απ το θεμα,μπορουμε να το διαχωρισουμε κ να συνεχισουμε σε ξεχωριστο τοπικ. σταυρο θελω να σε ρωτησω κατι.οταν λες οτι οι μονομπλοκ εχουν μεγαλυτερη ακαμψια απο τις ραντιαλ ,τι εννοεις? στη πραξη αυτο πως φαινεται?
στα φρενα μου εχω μονο μαμα δαγκανες. στην αρχη αλλαξα τρομπα/σωληνακια/υγρα κ το μονο που ειδα ηταν αυξημενη αισθηση στο φρεναρισμα κ λιγο μεγαλυτερη αντοχη στη πτωση της μανετας. αλλαζοντας τακακια αυξηθηκε λιγο η δυναμη κ το δαγκωμα. ομως κ τοτε ,μετα απο δυνατα κ συνεχομενα φρεναρισματα υπηρχε η αισθηση οτι δεν φρεναρε σωστα. σαν ο δισκος να γλυστρουσε σε μερικα σημεια κ χρειαζοταν πολυ δυναμη στη μανετα. κ οταν λεω πολυ,εννοω πολυ δυναμη.
αλλαζοντας δισκους,ειδα τη μεγαλυτερη διαφορα στην αποδοση κ στη δυναμη.πλεον δεν παταω φρενο,απλα το γλυφω. με λιγο παραπανω πιεση στη μανετα μπλοκαρει το τροχο.κ σιγουρα δεν ειναι ιδεα μου,γιατι με ενα φιλο μου,φοραμε ακριβως τα ιδια φρενα κ συμβαινουν ακριβως τα ιδια.
δεν γνωριζω για τις δαγκανες,ομως ΚΑΙ οι μαμα δισκοι του κ7-κ8 ειναι κατω του μετριου.ασε που μετα απο καποια χιλιομετρα ξεχυλωνουν κ γινονται κουδουνιστρες.
η ερωτηση μου ειναι..αν αλλαξω δαγκανες,ειτε απο κ9,ειτε απο κ11750 ειτε καποιες αλλες αφτερμαρκετ τι θα αλλαξει στο πακετο φρενων που εχω? Πανο θα αποκτήσεις παραπάνω δύναμη στο πάτημα της μανετας αλλά το κυριότερο όταν ζεσταίνονται πολύ οι δαγκάνες θα μειωθεί αρκετά το φαινόμενο να σου πέφτει η μανετα...πρόσεξε όχι τελείως αλλά θα βελτιωθεί αρκετά! το μυστικό στις μονομπλοκ είναι εκεί.. με τις υψηλές θερμοκρασίες έχουν μικρότερη διαστολή από τις διαιρούμενες! | |
|
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: TEAM65 TRACK DAY - ΜΕΓΑΡΑ - ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ Δευ 07 Μαρ 2011, 21:46 | |
| ευχαριστω για τις πληροφοριες τεο | |
|