Η πρόσφατη ανανέωση της συνεργασίας μεταξύ Rizla και Suzuki έφερε αέρα αισιοδοξίας στην ιαπωνική ομάδα για τη σεζόν που ξεκινά. Πέρα όμως από το οικονομικό του θέματος υπάρχει και το αγωνιστικό, το οποίο δείχνει πολλά υποσχόμενο μετά τις δοκιμές του Κατάρ. Οι Vermeulen και Capirossi ήταν πολύ ανταγωνιστικοί στη σέλα της νέας GSV-R και το μοναδικό πράγμα που προβλημάτισε τους αναβάτες της ομάδας ήταν η απόδοση του κινητήρα.
Οι άνθρωποι της Suzuki άρχισαν να δουλεύουν σε αυτό τον τομέα και φαίνεται ότι μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος θα έχουν ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των αναβατών τους για τη δύναμη του κινητήρα. «Έχουμε μερικές αναβαθμίσεις στον κινητήρα στο πρώτο κομμάτι της σεζόν για μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Δεν βοηθάει στο γυρολόγιο αλλά βοηθάει στον αγώνα να μείνεις με τους υπόλοιπους στην ευθεία για να έχεις πιθανότητα προσπεράσματος», ανέφερε ο Chris Vermeulen για το θέμα του κινητήρα.
«Μπορώ να σημειώσω καλό χρόνο τώρα και η δύναμη δεν θα με βοηθήσει πολύ στους χρόνους, αλλά όταν είσαι πίσω από τις Ducati ή τις Honda που πηγαίνουν καλά, αλλά όχι πιο γρήγορα, δεν μπορείς να τις περάσεις. Βρέθηκα πίσω από μερικούς στις δοκιμές και ήμουν αρκετά κοντά, αλλά δεν μπορούσα να μείνω μαζί τους, με αποτέλεσμα το προσπέρασμα να γίνεται πιο επικίνδυνο και να είναι πολύ πιθανό να χάσεις τη στροφή αν το παρακάνεις», πρόσθεσε ο Αυστραλός αναβάτης της Rizla Suzuki, ο οποίος θα ξεκινήσει την 4η χρονιά του στο MotoGP.
msfree.gr