Καλά θα μας τρελάνουν αυτοί οι Ιάπωνες πρέπει να τους πείραξε η ραδιενέργεια ή μάλλον ο Σφακιανάκης πήγε να παραλάβει ο ίδιος τις μηχανές και τον πείραξε στον εγκέφαλο.
Λοιπόν για να εξηγούμαστε, το 600 L1
είναι καλύτερο από το 600 K9 αυτό το αποδέχονται όλοι, αλλά δεν είναι καλύτερο από το 1000 K9 , εκτός από τα φρένα, αφού κυρίως είναι αντιγραφή του 1000 K9 (διορθώστε με αν κάνω λάθος).
Επομένως γιατί το 600 L1 είναι 2 χιλιάρικα πιο ακριβό από το 1000 K9 που κυκλοφορεί στην αγορά, όταν στην Ιταλία το 600 L1 έχει 12.200€ (750 L1 13.500€) και στην Αγγλία έχει 10.000€ (750 L1 11.300€);
Γιατί κάποιος να πάρει το 600 L1 και όχι το 1000 K9 και με τη διαφορά χρημάτων, όχι brembo, αλλά carbon φρένα μπορεί να του βάλει; (λέμε τώρα)
Αυτοκινητιστικό παράδειγμα της Suzuki:
Alto 9.500€ έναντι Swift 12.500€
Η εταιρεία έβγαλε νέο μοντέλο Alto πριν το Swift με καλύτερο εξοπλισμό από το Swift , στο μόνο που υπολειπόταν ήταν οι επιδόσεις (όπως συμβαίνει με το 600 L1 έναντι του 1000 K9). Η τιμή του όμως ήταν 10.500€ και του Swift 12.000€. Δεν πήγαν το Alto στις 14.000€ επειδή έβαλαν ABS και ESP και 6 αερόσακους. Μετά έβγαλε το νέο Swift και το πήγε στα 14.500€, λογικό.
Τώρα αν η Suzuki προσθέσει ηλεκτρονικά και κάνει 200 άλογα το 1000 L2 ας το βάλει και 15.500€, αλλά προς το παρόν δεν μπορεί να πουλάει το 600 L1 πιο ακριβά από το 1000 K9, εφόσον είναι ίδιες οι μηχανές.
Δηλαδή σου πουλάει την ίδια μηχανή πιο ακριβά με μικρότερο κυβισμό για λόγους οικονομίας (βενζίνη, σήμα, κτλ) ;