Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
ποτε δεν θα εχεις το ιδιο φρενο με το vfr αυτο εχει συνδιασμενα ... εχεις αλλες αναρτησεις και αλλο βαρος επισης η χονδα τοτε τα παλια τα χρονια ειχε απο τα καλυτερα φρενα σχεδον σε ολα τα μοντελα της οταν μετα το srad που ειχα αγορασα το 929 ειχα παθει σοκ με τα φρενα του
τωρα που αλλαξες τακακια καθαρισες καλα τα εμβολα και αλλαξες υγρα φανταζομαι ...
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
ποτε δεν θα εχεις το ιδιο φρενο με το vfr αυτο εχει συνδιασμενα ... εχεις αλλες αναρτησεις και αλλο βαρος επισης η χονδα τοτε τα παλια τα χρονια ειχε απο τα καλυτερα φρενα σχεδον σε ολα τα μοντελα της οταν μετα το srad που ειχα αγορασα το 929 ειχα παθει σοκ με τα φρενα του
τωρα που αλλαξες τακακια καθαρισες καλα τα εμβολα και αλλαξες υγρα φανταζομαι ...
Εεεε.....χμμμμ.....ο...οχι!!! Υγρά είχα αλλάξει πέρσι και θα αλλάξω πάλι μέσα στην άνοιξη που θα αλλάξω και τα λάδια της μπροστινής ανάρτησης. Καθαρισμό εμβολάκια; Έχει φασαρία; Πως καθαρίζουν;
Ναι όντως και ο μηχανικός μου είπε ότι τα HONDA έχουν πολύ καλά φρένα. Κατά τα άλλα μιλώ για το μπροστά δηλαδή με χρήση μόνο της μανέτας. Έτσι δεν δουλεύει συνδυασμένα, έτσι δεν είναι; Αχχχχ....ωραια φρένα!!
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
το vfr οταν πατας το μπροστα φρενο απο μονο του ενεργοποιει και ενα εμβολο στην πισω δαγκανα τα δικα μας, με πιο σπορ προσανατολισμο, δεν την εχουν αυτη την παπαρια μαλλον λογο του εξτρα βαρους που εχει (επισης ειναι πατεντα της χονδα και δεν ξερω ποτε θα ελευθερωθει)
ειναι απαραδεκτο να λυσεις την δαγκανα για να αλλαξεις τακακια και να μην κανεις ολη την δουλεια σωστα. δλδ καθαρισμα καλο στα εμβολακια της και αλλαγη στα υγρα ναι οκ θα φας 1 ωρα παραπανω για να τα κανεις αλλα πες μου . το κανεις καθε μερα? καθε μηνα ? παπαρια ... το κανεις καθε οποτε αλλαζεις τακακια ...
μπορεις να βρεις αρκετα βιντεο στο υτυβε πως να τα καθαρισεις ... δεν ειναι δυσκολο
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
το vfr οταν πατας το μπροστα φρενο απο μονο του ενεργοποιει και ενα εμβολο στην πισω δαγκανα τα δικα μας, με πιο σπορ προσανατολισμο, δεν την εχουν αυτη την παπαρια μαλλον λογο του εξτρα βαρους που εχει (επισης ειναι πατεντα της χονδα και δεν ξερω ποτε θα ελευθερωθει)
ειναι απαραδεκτο να λυσεις την δαγκανα για να αλλαξεις τακακια και να μην κανεις ολη την δουλεια σωστα. δλδ καθαρισμα καλο στα εμβολακια της και αλλαγη στα υγρα ναι οκ θα φας 1 ωρα παραπανω για να τα κανεις αλλα πες μου . το κανεις καθε μερα? καθε μηνα ? παπαρια ... το κανεις καθε οποτε αλλαζεις τακακια ...
μπορεις να βρεις αρκετα βιντεο στο υτυβε πως να τα καθαρισεις ... δεν ειναι δυσκολο
Αλέξανδρε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση! Θα το κάνω με την 1η ευκαιρία και θα ενημερώσω!
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Αποστολε περα απ το καθαρισμα που πολυ σωστα σου ειπε ο Αλεξ,εχω παρατηρησει κανα 2πραματακια για τα φρενα της σουζουκι. 1 Θελουν συχνη εξαερωση.Ετσι δουλευουν πολυ καλυτερα. Κι οταν λεμε εξαερωση εννοω σωστη,θελει 2-3φορες,δεξια μετα αριστερα και επαναληψη. 2 Τα σωληνακια υψηλης κανουν διαφορα στο αρχικο δαγκωμα,ασχετως που θεωρητικα η διαφορα τους φαινεται αφου εχουν πιεστει τα φρενα. Στη πραξη εγω ειδα μια καποια διαφορα απο το αρχικο δακωμα. και3 αν του βαλεις καλα υγρα rbf660 κλπ,τοτε θελουν πιο συχνες αλλαγες.
Αλλα εννοειται ξεκινας με καθαρα και σωστα λειτουργικα εμβολα. Επισης αν οδηγας κ το χειμωνα,με ψιλοβροχο κλπ τοτε θες πιο συχνο καθαρισμο. Επισης αν πιασεις να τα καθαρισεις προσεξε λιγο μη σου βγει κανα εμβολο,το χουν παθει μερικοι
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Αποστολε περα απ το καθαρισμα που πολυ σωστα σου ειπε ο Αλεξ,εχω παρατηρησει κανα 2πραματακια για τα φρενα της σουζουκι. 1 Θελουν συχνη εξαερωση.Ετσι δουλευουν πολυ καλυτερα. Κι οταν λεμε εξαερωση εννοω σωστη,θελει 2-3φορες,δεξια μετα αριστερα και επαναληψη. 2 Τα σωληνακια υψηλης κανουν διαφορα στο αρχικο δαγκωμα,ασχετως που θεωρητικα η διαφορα τους φαινεται αφου εχουν πιεστει τα φρενα. Στη πραξη εγω ειδα μια καποια διαφορα απο το αρχικο δακωμα. και3 αν του βαλεις καλα υγρα rbf660 κλπ,τοτε θελουν πιο συχνες αλλαγες.
Αλλα εννοειται ξεκινας με καθαρα και σωστα λειτουργικα εμβολα. Επισης αν οδηγας κ το χειμωνα,με ψιλοβροχο κλπ τοτε θες πιο συχνο καθαρισμο. Επισης αν πιασεις να τα καθαρισεις προσεξε λιγο μη σου βγει κανα εμβολο,το χουν παθει μερικοι
Πέτρο δεν ξέρω πως κάνουν την διαδικασία στο συνεργείο. Θα τους ρωτήσω πάντως και θα τους πω να τα καθαρίσουν αυτοί.
Παλιά ασχολούμουνα με τις άλλες μηχανές που είχα, μέχρι και ρύθμιση βαλβίδων έκαναν και αλλαγή κυλινδροπίστονο έκαναστο παπί που είχα πιτσιρικάς, , αλλά στην hayabusa δεν θέλω να βάλω χέρι.
Υγρά δεν νομίζω να βάζουν κάτι το ιδιαίτερο σαν τα rbf660. Να βάλω και από αυτά να δω.
Σωληνάκια έχω!
ΥΓ. Ετοιμάσου για Σέρρες κάπου στην Άνοιξη...
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
δυσκολο στο συνεργειο να στα καθαρισουν οπως πρεπει . θελει χρονο και ορεξη που στο συνεργειο ο μαστορας δεν εχει αφθονο επισης ποσο να σου ζητησει μετα για την εργασια του ρε φιλε ?
απο την στιγμη που εχεις εργαλεια και τα χερια σου πιανουν ξεκινα δεν ειναι κατι δυσκολο εργαλεια, σκαμπο να καθεσαι,πανι, οδοντοβουρτσα, μπυρα και 1 ωρα θελεις ...
zed660 Hero gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : εδώ Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 1497 Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2013
Δεν έχω ιδέα πως γίνεται αυτή η δουλειά. Πρώτη φορά το ακούω. Θα ψάξω να βρω κανένα βίντεο για να καταλάβω.
Σε γενικές γραμμές.... Βγάζω τακάκια. Μετά πρέπει να βγάλω κάτι ακόμη ή καθαρίζω; Πως καθαρίζω; Ρίχνω σπρέι καθαριστικού φρένων και με ένα πινελάκι βοηθώ;; Μια γενική εικόνα θα ήθελα. Αυτό ισχύει και στα αυτοκίνητα να υποθέσω;
Δουλειές μου ανοίγετε!! Τι ήθελα και ρώτησα!!
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Ειμαι περιεργος κι εγω αν αναλαμβανει συνεργειο να κανει αυτη τη δουλεια. Βαζω ενα βιντεακι που περιγραφει τη δουλεια,τον συγκεκριμενο τον παρακολουθω κ μ εχει βοηθησει παρα πολυ σε διαφορα μαστορεματα στο μοτο.
Α να προσθεσω,αμα δεν εχουν καθαριστει ποτε οι δαγκανες σου, τοτ 1σπρεη δε νομιζω να σου κανει δουλεια.Παιρνεις ενα λεκανακι βαζεις χλιαρο νερο κ λιγο σαπουνι για τα πιατα,οδοντοβουρτσα και...τριβεις και τριβεις....και τριβεις Στο τελος καθαριζεις πολυ καλα με σπρεη φρενων!
thomak9 Jr.gixxer
Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 24 Hμερομηνία εγγραφής : 25/11/2016
Μιου, αν δεν πίνουμε μπύρα, δουλειά γίνεται; (θέλω να το ακούωω)
σωστη δουλεια ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ
ο ερασιτεχνης μηχανικος ειναι εραστης του εργαλειου και του λαδιου ... αμα δεν λερωθει το χερι δεν ικανοποιειται το να λερωνεις τα χερια σκαλιζοντας το μηχανακι σου ειναι μια απολαυση τι καλυτερο απο το να ανεβασεις το επιπεδο της απολαυσης στο επομενο λεβελ σκαλιζοντας το μηχανακι σου , λερωνοντας με λαδια τα χερια σου και να εχεις διπλα σου μια παγωμενη μπυρα
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Ειμαι περιεργος κι εγω αν αναλαμβανει συνεργειο να κανει αυτη τη δουλεια. Βαζω ενα βιντεακι που περιγραφει τη δουλεια,τον συγκεκριμενο τον παρακολουθω κ μ εχει βοηθησει παρα πολυ σε διαφορα μαστορεματα στο μοτο.
Α να προσθεσω,αμα δεν εχουν καθαριστει ποτε οι δαγκανες σου, τοτ 1σπρεη δε νομιζω να σου κανει δουλεια.Παιρνεις ενα λεκανακι βαζεις χλιαρο νερο κ λιγο σαπουνι για τα πιατα,οδοντοβουρτσα και...τριβεις και τριβεις....και τριβεις Στο τελος καθαριζεις πολυ καλα με σπρεη φρενων!
δεν μπορω να δω το βιντεο στην δουλεια . εχει ανεβασει ενα παρα πολυ καλο βιντεο ο μπεμβεδογιατρος απλα δεν θα βρεις ποτε στο εμποριο το εργαλειο που εχει ο τυπος ( το εψαξα παρα πολυ) για να γυρναει τα εμβολα αν δεν εχουν καθαριστει ποτε τα εμβολακια υπαρχει παντα η λυση τα βγαζεις τελειως και τα κανεις να γυαλιζουν και μετα τα ξαναβαζεις . φυσικα θα πρεπει να κανεις εξαερωση μετα μιας και θα εχεις χασει υγρα και πρεπει να προσεξεις παραπολυ πως θα ξαναβαλεις τα τσιμουχακια στην θεση τους ωστε να μην χαλασουν
diam Adv. gixxer
Όνομα: : Διαμαντής Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 418 Hμερομηνία εγγραφής : 05/10/2012
Μιου, αν δεν πίνουμε μπύρα, δουλειά γίνεται; (θέλω να το ακούωω)
σωστη δουλεια ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ
ο ερασιτεχνης μηχανικος ειναι εραστης του εργαλειου και του λαδιου ... αμα δεν λερωθει το χερι δεν ικανοποιειται το να λερωνεις τα χερια σκαλιζοντας το μηχανακι σου ειναι μια απολαυση τι καλυτερο απο το να ανεβασεις το επιπεδο της απολαυσης στο επομενο λεβελ σκαλιζοντας το μηχανακι σου , λερωνοντας με λαδια τα χερια σου και να εχεις διπλα σου μια παγωμενη μπυρα
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Πριν 2 εβδομάδες σχεδόν πέρασα καινούρια τακάκια. Όπως είχα γράψει ξανά πριν είχα τα EBC FA188HH, τα οποία στην αρχή ήταν τόσο δυνατά που με τρόμαζαν. Στην πορεία με Σέρρες μέσα, προφανώς κάηκαν και η απόδοσή τους μειώθηκε αισθητά. Φρενάριζαν μεν αλλά…. Επίσης κάνανε γενικά πολύ θόρυβο λες και τριβόταν μέταλλο με μέταλλο, αν και αυτό δεν με απασχολούσε ιδιαίτερα! Φρένο να έχουμε και ο θόρυβος….
Μέχρι τώρα και με την σειρά που τα είχα, δοκίμασα τα εξής: ΤΟΚΙΚΟ τα εργοστασιακά, μια που έτσι την αγόρασα BREMBO κόκκινα EBC FA188HH
Από αυτά τα τρία κατέληξα περιέργως και κόντρα σε όλα αυτά που άκουγα στα εργοστασιακά ΤΟΚΙΚΟ, μια που από τα παραπάνω 3 ήταν αυτά που με ικανοποίησαν περισσότερο χωρίς να καίγονται. Να σημειώσω ότι τα EBC FA188HH βγήκαν σπασμένα σε μεγάλο βαθμό. Προφανώς από την καταπόνηση, αν και δεν θεωρώ ότι τα καταπόνησα τόσο πολύ.
Όντως στην βόλτα που έκανα επιβεβαιώθηκε η αίσθηση που είχα πριν από 4,5 χρόνια., όπου όσο φρενάριζες τόσο δυνάμωνε και η πέδηση από την αύξηση της θερμοκρασίας. Με λίγα λόγια πολύ δυνατά. Αν και στην βόλτα των 200 χιλ. τα έστρωνα, η δύναμη τους φάνηκε ότι ήτα πάρα πολύ όσο ζεσταινόντουσαν με αποτέλεσμα πλέον να πρέπει να προσαρμοστώ, μια που το μπλοκάρισμα έρχεται πολύ εύκολα. Μάλιστα όταν ζεσταθούν σφυρίζουν λίγο, όπως ακριβώς έκαναν και τα πρώτα που είχα. Σε ήρεμες ταχύτητες δεν κάνουν καθόλου θόρυβο και δεν με κοιτάνε πλέον όλοι στην πόλη περίεργα! Οπότε έως τώρα υπέρ ευχαριστημένος. Μένει να επιβεβαιωθεί και η αντοχή τους μετά από κάψιμο.
Ενημέρωση στο πιο πάνω.
Χωρίς να έχω πιέσει τρελά τα τακάκια (εργοστασιακά TOKIKO), βλέπω ότι δεν έχουν πλέον το άρπαγμα που είχαν στην αρχή μετά από ζέσταμα. Πιάνουν βέβαια, αλλά... Από τα κόκκινα BREMBO θα έλεγα ότι είναι λίγο καλύτερα έως τώρα. Η τελική δοκιμή θα είναι Σέρρες τέλος αυτού του μήνα ή τον άλλο.*
Σήμερα άλλαξα πίσω λάστιχο και είπα στο συνεργείο να αλλάξουν υγρά φρένων και να κάνουν μια καλή και προσεκτική εξαέρωση. Έγιναν όλα και προς χαρά μου είπαν ότι η μια η δαγκάνα είχε αέρα!! Ωραία λέω θα βελτιωθεί το φρένο. Όντως η μανέτα έσφιξε πολύ! Παίρνω την μηχανή και στο δρόμο έπαιζα με τα φρένα από την χαρά μου. Σιγά-σιγά η μανέτα άρχισε να σφίγγει όλο και πιο πολύ!!! Κάποια στιγμή σε μια διασταύρωση με νεκρό διαπιστώνω ότι η μηχανή φρενάριζε από μόνη της!! Όσο πήγαινε έσφιγγε μέχρι που ακινητοποιήθηκα. Πέτρα η μανέτα και ο τροχός μπλοκαρισμένος!! Είπαμε να σφίξει, αλλά όχι και έτσι!!! Τηλέφωνο στο συνεργείο και έρχονται επί τόπου. Βγάλαμε υγρά, ελευθερώθηκαν τα τακάκια και ξανά δοκιμή. Όσο πρεσάριζα εν κινήσει τόσο άρχιζε πάλι να σφίγγει, μέχρι που ακινητοποιήθηκα και πάλι. Ίδια διαδικασία και πίσω στο συνεργείο! Δεν τους έτυχε ξανά και από ότι λένε μάλλον κάποιο σκουπιδάκι δεν αφήνει τα υγρά να επιστρέψουν. Με λίγα λόγια η αντλία δουλεύει σαν αντεπίστροφη!! Έτσι αύριο θα καθαρίσουν το κύκλωμα και ας ελπίσουμε να είναι αυτό! Αν όμως δεν είναι….τότε πάω για το ΚΙΤ της BREMBO 19’’ για HAYABUSA από ότι μου είπαν με κόστος κάπου στα 350 ευρώ. Παίζει να είναι σκουπιδάκι ή τίποτε άλλο;;;
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Αυτο Αποστολε συμβαινει αν εχει πολλα υγρα το δοχειο. Οσο ζεσταινονται διαστελονται με αποτελεσμα να μην εχει χωρο το δοχειο κ να σπρωχνουν τα εμβολα της δαγκανας. Το γεγονος οτι βγαζωντας υγρα το φρενο ξεμπλοκαρε αυτο δειχνει. Το οτι ξαναμπλοκαρε ομως με λιγοτερα υγρα ειναι λιγο περιεργο. Λογικα μ ενα καλο καθαρισμο της σωληνωσης με φρεσκα υγρα θα πεταξει αν εχει κατι.Πιθανο να θελουν ενα καλο καθαρισμο κ τα εμβολα,μηπως κολλανε κ δεν επιστρεφουν.
noodles Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Καρδίτσα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 1424 Hμερομηνία εγγραφής : 12/02/2013
Υπαρχει επισης κάποιο τακακι μπρος πισω για gsxr δοκιμασμένο να πάθουμε πλάκα;
δεν εχω βαλει τα συγκεκριμενα υγρα. αρκετοι απο εδω μεσα βαζουν motul rbf600.
για τακακια υπαρχουν πολλα θεματα. ebc, dunlopad, carbo loraid καποιες γνωστες μαρκες. διαβαζεις και βαζεις αυτο που σε καλυπτει.
topetwrx έγραψε:
.....
χοντρο προβλημα... εχεις κανει ανακληση στην τρομπα? για αρχη λυσε και καθαρισε τα εμβολα πολυ καλα. δυσκολο να ασχοληθει μηχανικος με κατι τετοιο. μετα κοιτας την τρομπα (ισως υπαρχει κιτ επισκευης αν φταιει αυτη), διαφορετικα βαζεις καποια καλυτερη.
Σήμερα άλλαξα πίσω λάστιχο και είπα στο συνεργείο να αλλάξουν υγρά φρένων και να κάνουν μια καλή και προσεκτική εξαέρωση. Έγιναν όλα και προς χαρά μου είπαν ότι η μια η δαγκάνα είχε αέρα!! Ωραία λέω θα βελτιωθεί το φρένο. Όντως η μανέτα έσφιξε πολύ! Παίρνω την μηχανή και στο δρόμο έπαιζα με τα φρένα από την χαρά μου. Σιγά-σιγά η μανέτα άρχισε να σφίγγει όλο και πιο πολύ!!! Κάποια στιγμή σε μια διασταύρωση με νεκρό διαπιστώνω ότι η μηχανή φρενάριζε από μόνη της!! Όσο πήγαινε έσφιγγε μέχρι που ακινητοποιήθηκα. Πέτρα η μανέτα και ο τροχός μπλοκαρισμένος!! Είπαμε να σφίξει, αλλά όχι και έτσι!!! Τηλέφωνο στο συνεργείο και έρχονται επί τόπου. Βγάλαμε υγρά, ελευθερώθηκαν τα τακάκια και ξανά δοκιμή. Όσο πρεσάριζα εν κινήσει τόσο άρχιζε πάλι να σφίγγει, μέχρι που ακινητοποιήθηκα και πάλι. Ίδια διαδικασία και πίσω στο συνεργείο! Δεν τους έτυχε ξανά και από ότι λένε μάλλον κάποιο σκουπιδάκι δεν αφήνει τα υγρά να επιστρέψουν. Με λίγα λόγια η αντλία δουλεύει σαν αντεπίστροφη!! Έτσι αύριο θα καθαρίσουν το κύκλωμα και ας ελπίσουμε να είναι αυτό! Αν όμως δεν είναι….τότε πάω για το ΚΙΤ της BREMBO 19’’ για HAYABUSA από ότι μου είπαν με κόστος κάπου στα 350 ευρώ. Παίζει να είναι σκουπιδάκι ή τίποτε άλλο;;;
Εχει χαλασει η τρομπα σου σιγουρα αν ηταν ενταξει τα υγρα. Το ιδιο επαθα κι εγω περυσι αλλα ειχα ανακληση για την τρομπα.
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Τρόμπα εγώ δεν έχω αλλάξει. Δεν ξέρω αν το έκανε ο προηγούμενος ή ο πιο προηγούμενος στην Γερμανία, γιατί από εκεί ήρθε το 2005. Υπήρχε ανάκληση στις τρόμπες HAYABUSA; Η δικιά μου είναι του 2003. Θα ρωτήσω...
Να συμπληρώσω επίσης ότι μετά από λίγο και όσο κρύωναν τα φρένα τα τακάκια χαλάρωναν λίγο και μπορούσα να μετακινήσω την μηχανή πλέον έστω και με ζόρι. Η μανέτα παρόλα αυτά παρέμενε πέτρα. Τα τακάκια αυτά όσο ζεσταίνονται τόσο αυξάνεται η τριβή τους και πιάνουν περισσότερο. Ίσως να έχει σχέση με αυτό.
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Ο ένοχος με τα φρένα σύμφωνα με το συνεργείο ήταν τα υγρά φρένων που μου βάλανε της FERODO. Αυτά ήταν η αιτία που φούσκωσαν όλες οι τσιμούχες της τρόμπας, τόσο που τώρα που βγήκαν δεν μπαίνουν. Θα στείλουν την συσκευασία στην εταιρία μπας και βγάλουν άκρη.... Μου παρήγγειλαν όλες τις γνήσιες τσιμούχες και μου έβαλε τρόμπα προσωρινά από την δικιά του hayabusa. Όλα μέχρι τώρα δείχνουν καλά έπειτα από δοκιμές. Ο προβληματισμός μου είναι οι δαγκάνες και τυχόν ζημιά που μπορεί να έπαθαν ή να πάθουν στο μέλλον.... Τους το είπα στο συνεργείο αλλά δεν ήξεραν να απαντήσουν... Προς το παρόν όπως είπα δείχνουν όλα εντάξει... Τι να πει κανείς!!!