Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Λόγω αυξημένων πλέον οικογενειακών υποχρεώσεων δεν είχα την δυνατότητα να ετοιμάσω πιο νωρίς το συγκεκριμένο θεματάκι.
Έτσι λοιπόν στο παρά 5' αποφασίσαμε 3-4 άτομα να μεταβούμε στο Τιμπάκι για ένα trackday μιας και επάνω δεν έκατσε να πάμε ακόμη φέτος.Δεν πήραμε πολλά πολλά μαζί μας (πχ κουβέρτες κλπ) μόνο τα απαραίτητα χρονόμετρα και κάμερες.Η διοργάνωση γινόταν από την ProActionRacing ανακοινώνοντας 1 group αυτοκίνητα και 3 group μηχανές, ανάλογα την δυναμικότητα των αναβατών, διάρκειας από τις 11.00 έως τις 18.00 με το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ κατά την γνώμη μου αντίτιμο των 50ευρώ (60 αν ήθελες χρονομέτρηση). Φτάνοντας λοιπόν το πρωί έγιναν οι απαραίτητες αυτή την φορά διαδικασίες (τεχνικός έλεγχος και χαρτούρα) και μας είπαν ότι θα πάρουμε όλοι σένσορα στο πρώτο session και ανάλογα τον χρόνο θα μπούμε σε group.Σκέφτηκα ότι να κάτι καλό το οποίο δεν είχα συναντήσει σε άλλη διοργάνωση.Με αυτόν τον τρόπο θα υπάρχει αντικειμενική δημιουργία group μειώνοντας τους κινδύνους για "συναντήσεις" με αργούς αναβάτες.Να σημειωθεί ότι ο κόσμος που ήρθε δεν ήταν και πάρα πολύς, λόγο του "Matala reunion".Έτσι λοιπόν υπήρχαν μόνο 2 group μηχανές(αργοί-γρήγοροι). Μπαίνουμε λοιπόν μέσα και στην πρώτη ευθεία ξαναέρχονται μνήμες από το motocross που θυμόμουν όταν είχα μπει τελευταία φορά.Κλασσικά στην πρώτη ευθεία πολλά σαμαράκια και η μηχανή να σηκώνεται στην ευθεία 3 φορές σχεδόν όποτε περνούσα. Έτσι λοιπόν ούτε λόγος για την απενεργοποίηση του anti-wheelie,τρελές σούζες !!!Με άλλα λόγια στην μία ευθεία πήγαινα με κρατημένο το γκάζι χωρίς να το ανοίγω τέρμα σε αντίθεση με την κάτω ευθεία που μπορούσα να ανοίξω πιο άνετα.Η μηχανή στην κυριολεξία μιας και έχω βελτιώσει το χάρτη του PCV και είχα επάνω το Autotune για λήψη νέων δεδομένων.Τα λάστιχα Dunlop 211 GP ήταν ήδη στα μισά και δεν περίμενα και πολλά πολλά ειδικά χωρίς κουβέρτες.Έπαθα και cold tear λόγω αυξημένης πίεσης και στο τέλος δεν υπήρχε λάστιχο αριστερά...
Δυστυχώς υπήρξε πτώση,αλλά ευτυχώς ήταν μόνο μία και ανώδυνη για τον αναβάτη.Τσιμέντα, no traction και χούφτομα του γκαζιού είναι κακός συνδυασμός. Κατά τις 15.30 μας ειδοποίησαν από την διοργάνωση ότι το trackday τελείωσε γιατί μπήκαμε 5 session το κάθε group.Αυτό δεν το θεωρώ σωστό αφού στην ανακοίνωση γράφει ώρα και όχι αριθμό session που ξαναλέω, πληρώθηκαν ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ κατά την άποψή μου για τις παροχές που υπήρχαν.Γενικά δεν πέρασα άσχημα αν εξαιρέσουμε την "πίστα" που είναι αυτή που είναι και την ώρα που έληξαν το trackday. Να και ένα βιντεάκι που έφτιαξα για την περίσταση (οι κραδασμοί είναι λίγο πιο έντονοι από την πραγματικότητα λόγω της στήριξης της κάμερας).
TheoDo R Adv. gixxer
Όνομα: : Θοδωρης Κιτσαντας Τόπος : Ριζοβουνι-Πρεβεζα Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 656 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 13/09/2010
Να συμφωνησω με τον DrIoannis και να πω με τη σειρα μου οτι η διοργανωση ηταν Γ.Τ.Π. Δωσαμε €50 για 5 ωρες σε χωραφι και υπηρχαν μονο 2-3 ατομα εντος "πιστας" (λεμε τωρα) η οποια ηταν σχηματισμενη με κορινες (βεβαιως-βεβαιως) και ηταν λογικο καποιοι αναβατες να ακουμπησουν κορινες και να της βαλουν εντος "πιστας" (αθελα τους) ή ο αερας (που ηταν αρκετα δυνατος). 2-3 γυρους μεταααααααα καποιος επερνε την κορινα και την εβαζε πισω στη θεση του. Καρο σημαια δεν υπηρχε...μας εβγαζαν εξω με μαυρη και αν καποιος στα 1-2 πρωτα session δεν το καταλαβαινε...μπορει και να νομιζε οτι τον απεβαλαν απο το T.D. Ρευμα φυσικα δεν υπηρχε και οποιος ειχε αρ#@$#ια εμπαινε και επαιζε με την πιθανοτητα πτωσης ρωσικη ρουλετα! Παραπονιεμαι αλλα πηγα. Αυτο δεν παει να πει οτι επικροτω τετοιου ειδους ταλιμπανο-trackday (o Αλαχ να τα κανει). Το μονο καλο που ειχε...ηταν οι λιγες συμμετοχες .