| Gixxerάκιδες την βοήθεια σας | |
|
+6GSXRMAN papagym GIXXERAKIAS Hamamatsu JIMK7 Billy 10 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Billy Jr.gixxer
Όνομα: : Billy Τόπος : Γλυφάδα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 44 Hμερομηνία εγγραφής : 08/03/2009
| Θέμα: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Τετ 08 Απρ 2009, 21:46 | |
| Έχω ένα GSXR-600 K5 το οποίο πήγαινε τέζα σε δημόσιους στριφτερούς δρόμους σε σημείο που ένιωθα πολύ λίγος για μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Έμπαινες, έβγαινες και έλεγα απο μέσα μου μπορεί πολύ περισσότερο η μηχανή. Μετά απο 7.000χλμ στην κατοχή μου (την πήρα με 26.000 στο ρολόι) και μετά απο αρκετά πρόσφατα χλμ πάνω σε εθνικούς οδούς με αρκετά χλμ/ώρα (στους κακούς εθνικούς μας δρόμους!). Νιώθω ότι έχει αλλάξει κάτι στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Συγκεκριμένα στης ευθείες και μεγάλη ταχύτητα έφυγε η γλυκειά λειτουργεία του αμορτισέρ. Κάποιες φορές σου δίνει την εντύπωσει πως τα λάστιχα είναι τελειωμένα ενώ έχουν ψωμί ακόμη. Αλλά το πιο σπαστικό είναι στης στροφές. Έχει αποκτήσει μια βαριά αίσθηση όταν βουτάει και όταν γίνει αυτό μόλις κρατήσω σταθερά το γκάζι ταλαντεύεται. Πριν το έκανε αυτό μόνο σε σοβαρές ανωμαλίες του δρόμου αλλά ήταν οδηγήσιμο. Τώρα ξεκινάει απο πίσω το κούνημα και συνεχίζει σε όλο το σύνολο με αποτέλεσμα να το σηκώνω απο το φόβο μου και να χάνω αίσθηση του μπροστινού (δεν κρατιέμαι καθόλου απο τα κλιπόνια). Στης εξόδους βγαίνει απο την τροχιά η πίσω ρόδα (δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς). Σκέφτηκα πως μπορεί να φταίνε η ρυθμίσεις (πράγμα απίθανο γιατί τόσο καιρό πριν ήταν τέλεια) και τα πήγα πίσω στα εργοστασιακά αλλά πάλι το ίδιο μου έκανε. Μετά ασχολήθηκα με τα ελαστικά και ότι μπορεί να "κουράστικαν" απο πρόσφατα ταξίδια αλλά στο μάτι είναι ΟΚ. Παράδειγμα σε κομμάτια της Κορωπή-Λαυρίου υπάρχουν σημεία με πολύ ανοιχτές καμπές. Εκεί πήγαινα σχεδόν τελικιασμένος τρένο χωρίς καμιά αίσθηση φόβου, σήμερα πέρασα απο εκεί και δεν μπορούσε να κρατηθεί εν κλίση. Και τώρα η γνωστή ερώτηση... τι λέτε να φταίει? Είναι πολύ γενική ερώτηση και ξέρω ότι θα απαντήσει ο καθένας κάτι διαφορετικό αλλά αυτό θέλω. Θέλω να ακούσω διάφορες απόψεις και να τα επεξεργαστώ. Αν έχει κανείς GSXR-600 (750) K4-K5 ας μου στείλει με pm το setup του να δοκιμάσω. Πόσο περίπου κρατάνε (χλμ εννοώ) τα αμορτισέρ σε αυτές της μοτοσυκλέτες δουεύοντας σε σχετικά μεγάλες συμπιέσεις? Και όπως είπα, θέλω να ακούσω τους πάντες! Με έχει χαλάσει αφάνταστα το γεγονός αυτό! Την πάω βόλτα και δεν μπορώ να την χαρώ!!! | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Τετ 08 Απρ 2009, 21:56 | |
| To πρωτο πραγμα που πρεπει να δεις ειναι οι πιεσεις στα ελαστικα και μετα ολα τα ρουλεμαν απο ροδες, τιμονι και πισω ψαλιδι :betvt: | |
|
| |
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Τετ 08 Απρ 2009, 22:14 | |
| Eγω πιστευω οτι αν βαλεις καινουρια λαστιχα θα βρεις την υγεια σου | |
|
| |
Billy Jr.gixxer
Όνομα: : Billy Τόπος : Γλυφάδα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 44 Hμερομηνία εγγραφής : 08/03/2009
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Τετ 08 Απρ 2009, 22:30 | |
| Τα λάστιχα έχουν 6.000χλμ πάνω τους, η πρώτη μου εντύπωσει ήταν ότι φταίγανε αυτά. Όσο για της πιέσης ότι έβαζα πριν, βάζω και τώρα. Όσο για τα ρουλεμάν δεν τα είχα σκεφτεί. Είναι δύσκολη εργασία για τον μηχανικό (όχι ότι τον λυπόμαστε αλλά έτσι για να ξέρουμε ) | |
|
| |
GIXXERAKIAS Hero gixxer
Όνομα: : Ιωάννης Τόπος : Aθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 2159 Αγωνιζόμενος : Newbie open. Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Τετ 08 Απρ 2009, 22:42 | |
| Ποσταρω οτι ακριβως εγραψα και αλλου που εβαλε την ερωτηση ο φιλος και συνεχιζω να πιστευω οτι ειναι αυτο.
"Χμμμμ....αδερφε μου ηρθε ο καιρος να ριξεις λεφτα σε σερβις αναρτησεων.... Το πηρες με 26.000χιλ (ηδη πολλα στο σβερκο του) και εχεις κανει αισιως αλλα7.000 οποτε εχεις περιπου 33.000 χιλ.Αν οπως λες η μηχανη εχει οδηγηθει ταπα κτλ κτλ σε δρομους και πιστα (πιθανως απο τον προηγουμενο η και απο εσενα) και ειναι μοντελακι του 2005 τα λαδακια σου θα εχουν γινει πλεον στα μπροστινα νερακι και πιθανων να εχει κουραστει και το πισω αμορτισερ. Καιρος για ανταμοιβη στην καλη σου δεν νομιζεις??
ps:Ας πουν και τα υπολοιπα παιδια την γνωμη τους πανω στο θεμα μια ς και το κατεχουν πιο πολυ μερικα παιδια απο εμενα." | |
|
| |
papagym Adv. gixxer
Ηλικία : 55 Αριθμός μηνυμάτων : 569 Αγωνιζόμενος : ''Αγίου'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/03/2009
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Τετ 08 Απρ 2009, 22:52 | |
| - Billy έγραψε:
- Τα λάστιχα έχουν 6.000χλμ πάνω τους, η πρώτη μου εντύπωσει ήταν ότι φταίγανε αυτά. Όσο για της πιέσης ότι έβαζα πριν, βάζω και τώρα.
Μπορεί να έχει φαγωθεί το πίσω λάστιχο στο κέντρο, να έχει γίνει πιο τετράγωνο! Αυτό αλλάζει τη γεωμετρία γιατί χάνει σε ύψος και παρουσιάζει κάποια φαινόμενα απροθημείας να στρίψει η μοτό σου! Φυσικά, όπως ε'ιπε και ο JIM, δες πάλι τις πιέσεις! :vwrv: | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Τετ 08 Απρ 2009, 22:55 | |
| Aν εχουν τα λαστιχα 6000χιλιομετρα απλα πετατα | |
|
| |
Billy Jr.gixxer
Όνομα: : Billy Τόπος : Γλυφάδα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 44 Hμερομηνία εγγραφής : 08/03/2009
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Τετ 08 Απρ 2009, 23:57 | |
| Σαν χθες θυμάμαι που τα άλλαξα... ε τα καιμένα Σχεδόν όλοι μου λέτε για λάστιχα, κάτι σημαίνει αυτο. Υπομονή μερικές μέρες ακόμη να πειραματιστώ κιάλλο, και μετά θα το πάω σε "guru" φίλο να μου πει τι νομίζει | |
|
| |
GSXRMAN Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 38 Hμερομηνία εγγραφής : 07/04/2009
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Πεμ 09 Απρ 2009, 12:41 | |
| Εγώ θα έλεγχα τα εξής 1ον)Ελαστικά 2ον)Αναρτήσεις 3ον Ρολεμάν τροχού μπρος πίσω και του ψαλιδιού 4ον)(Αν κάνεις σούζες) ρολεμάν λαιμού | |
|
| |
salingaros Jr.gixxer
Τόπος : κρητη Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 19 Αγωνιζόμενος : αυτοαποκαλουμε σαλινκαρος....μαντεξε γιατι!...παντως οχι γιατι θα μπορουσα να ημουν αγωνιζομενος Hμερομηνία εγγραφής : 17/03/2009
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Πεμ 09 Απρ 2009, 17:38 | |
| | |
|
| |
Billy Jr.gixxer
Όνομα: : Billy Τόπος : Γλυφάδα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 44 Hμερομηνία εγγραφής : 08/03/2009
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Πεμ 09 Απρ 2009, 23:39 | |
| Έδειξα το χαρτάκι με της παλιές ρυθμίσεις μου σε φίλο και του φάνηκαν λίγο τρελά. Μετά καταλάβαμε (θυμήθικα) πως μέτραγα τα reb-comp απο την μαλακή έως την σκληρή... ... βαράτε με | |
|
| |
Helonaracer Jr.gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 21 Αγωνιζόμενος : Κάποτε...κι ίσως κάποτε ξανά... Hμερομηνία εγγραφής : 19/02/2009
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Παρ 10 Απρ 2009, 16:47 | |
| Φίλε μου, η γενική συμπεριφορά έτσι όπως της παρουσιάζεις, δείχνει λάστιχα. Αν μάλιστα τα λάστιχα έχουν 6000 χλμ πηγαίνωντας τάπα και είναι και υπερμαλακά και τυχόν χαμηλές πιέσεις, ε εκεί είναι σίγουρα για πέταμα. Επίσης, αν έχει τετραγωνίσει το πίσω λάστιχο, τότε πέρα απ την αλλαγή της γεωμετρίας, το κυριώτερο πρόβλημα που έχεις, είναι η αλλαγή της κορώνας του ελαστικού, όπου στο ξεκίνημα της κλίσης, ζορίζεται να μετακινηθεί. Επίσης θα συμφωνήσω ότι εάν το μηχανάκι έχει κάνει κοντά 40.000 χλμ τάπα, τότε σίγουρα θέλει ένα γενικό σέρβις αναρτήσεων, ρουλεμάν και καινούργια λάστιχα. Μην πω και μιά καλίμπρα το μπροστινό αφού θα λυθεί που θα λυθεί, γιατί το πρόβλημα σου θα μπορούσε να οφείλεται και σε ένα πάρσιμο καλαμιού. Ειδικά αφού λες ότι το κούνημα ξεκινάει από πίσω. Στην ευθεία στο κάνει? ξεκινάει κάπου κοντά στα 200 κι όσο πάει και μπαχαλεύει τόσο που φοβάσαι να το ανοίξεις? Αν ναι, τότε μη το ανοίγεις πάνω από κει που κάνει το κούνημα, μπορεί να σε πετάξει από πάνω ανά πάσα στιγμή χωρίς να προλάβεις να κάνεις τίποτα. Αν είναι έτσι, πήγαινε άμεσα για καλιμπράρισμα μπροστινού. | |
|
| |
Billy Jr.gixxer
Όνομα: : Billy Τόπος : Γλυφάδα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 44 Hμερομηνία εγγραφής : 08/03/2009
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Σαβ 11 Απρ 2009, 18:41 | |
| Όπως έγραψα πιο πάνω τελικά εγώ έκανα την μλκ. Ήταν θέμα ρυθμίσεων τελικά. Οδηγήσαμε σήμερα με ψιλόβροχο και λίγο άνεμα και πήγαινε τέλεια! Όσο για το λάστιχο έχετε δίκιο, μπορεί εμφανισιακά να έχει ακόμη χαράξης στο κέντρο αλλά όπως να'ναι η κορώνα έχει αλλάξει (γιαυτό και σε αριστερά-δεξιά κομμάτια το νιώθω λίγο βαρύ) Thanks για τα replies σας και ας μη κουράσουμε άλλο το θέμα 8) | |
|
| |
trialamp Jr.gixxer
Τόπος : serres Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 29 Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Τρι 12 Μάης 2009, 19:54 | |
| Αυτό που μπορείς να κάνης και να μην πιστεύεις το τη μπορεί να κάνη το μηχανάκι είναι ένα ριβαλβινγκ την μπροστινή ανάρτηση και της διάστασης τον ελαστικών στο πίσω να Βάλης 190/55 , δεν θα πιστεύεις πως στρίβει , | |
|
| |
ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
| Θέμα: Απ: Gixxerάκιδες την βοήθεια σας Τρι 12 Μάης 2009, 20:50 | |
| - trialamp έγραψε:
- Αυτό που μπορείς να κάνης και να μην πιστεύεις το τη μπορεί να κάνη το μηχανάκι είναι ένα ριβαλβινγκ την μπροστινή ανάρτηση και της διάστασης τον ελαστικών στο πίσω να Βάλης 190/55 , δεν θα πιστεύεις πως στρίβει ,
+1 Για την διασταση του λαστιχου. | |
|
| |
| Gixxerάκιδες την βοήθεια σας | |
|