| The Trouble With The Ducati Desmosedici: An Exhaustive Analysis | |
|
+4panosk8 mistiriodis_tsantakias DrIoannis stoui 8 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: The Trouble With The Ducati Desmosedici: An Exhaustive Analysis Κυρ 04 Σεπ 2011, 13:20 | |
| Ενα πολύ καλό άρθρο για την Desmosedici και τον ρόλο της στο ότι οι αναβάτες της, αν και η αφρόκρεμα, δεν είναι ανταγωνιστικοί φέτος εδώ. Είναι μεγάλο αλλά φοβερό! Καλή ανάγνωση. | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: The Trouble With The Ducati Desmosedici: An Exhaustive Analysis Κυρ 04 Σεπ 2011, 15:18 | |
| | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: The Trouble With The Ducati Desmosedici: An Exhaustive Analysis Κυρ 04 Σεπ 2011, 16:27 | |
| αρχισαμε της δικεολογιες σε υπερ αναλιση ... καλα παμε ... ειναι κ ο ερμης αναδρομος που κ που γιαυτο δεν περνει θεσεις ρε !!! | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: The Trouble With The Ducati Desmosedici: An Exhaustive Analysis Κυρ 04 Σεπ 2011, 16:44 | |
| - mistiriodis_tsantakias έγραψε:
- αρχισαμε της δικεολογιες σε υπερ αναλιση ... καλα παμε ... ειναι κ ο ερμης αναδρομος που κ που γιαυτο δεν περνει θεσεις ρε !!!
+1000 το μηχανακι το βγαλανε ολο σκαρτο.μαπα η εδραση του μοτερ,μαπα τα καρπον υποπλαισια μπροςπισω, περιμενουν τα 1000 cc και τα αλουμινια για να δουν ασπρη μερα?ελεος.δε λεω ,ντουντουκα ειναι ιδιοτροπη. ομως περα απο ολη αυτη την αναλυση δεν αναφερθηκε πουθενα και εγω ακομα δε καταλαβα γιατι ο στονερ κερδιζε GP μ αυτο κ ο καπιροσι επιανε τον ταυρο απο τα κερατα ο στονερ οδηγουσε με τη ταυτοτητα στο στομα,οπως τωρα κ με το χοντα, νεος ειναι,και δεν εχει σακατευτει ακομα σοβαρα. παρ ολα αυτα ,ωραιο αρθρο,εκτος απο δικαιολογιες εχει κ πολλες πληροφοριες. | |
|
| |
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Απ: The Trouble With The Ducati Desmosedici: An Exhaustive Analysis Κυρ 04 Σεπ 2011, 20:50 | |
| παιδια τα μεγαλα προβληματα της ντουκατι αρχισαν οταν εβαλαν το καρμπον πλαισιο σε συνδιασμο με την μονομαρκα στα λαστιχα...οπου αυτα εξελιχθηκαν με βαση και τις αλλες εταιριες...αν ηταν ακομα η bridgestone μονο με την ducati και η εξελιξη των ελαστικων ηταν στα μετρα της ducati πιστευω οτι δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα με το καρμπον πλαισιο. ο στονερ ειναι πιλοταρα....και πηρε πρωταθλημα με τους νεροσωληνες για πλαισιο και τα λαστιχα οπως τα ηθελε η ντουκατι... οποτε φερτε πισω την μισελεν να εχουμε ανταγωνισμοοο | |
|
| |
TheoDo R Adv. gixxer
Όνομα: : Θοδωρης Κιτσαντας Τόπος : Ριζοβουνι-Πρεβεζα Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 656 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 13/09/2010
| Θέμα: Απ: The Trouble With The Ducati Desmosedici: An Exhaustive Analysis Κυρ 04 Σεπ 2011, 22:58 | |
| | |
|
| |
mitsos Normal gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 331 Hμερομηνία εγγραφής : 12/12/2010
| |
| |
8annos Normal gixxer
Όνομα: : Θανάσης Τόπος : Πάτρα Αριθμός μηνυμάτων : 103 Hμερομηνία εγγραφής : 24/01/2011
| Θέμα: Απ: The Trouble With The Ducati Desmosedici: An Exhaustive Analysis Δευ 05 Σεπ 2011, 00:21 | |
| Αν αφήσουμε στην άκρη τα όποια κολλήματα υπέρ ή κατά του ενός ή του άλλου οδηγού θα δούμε ότι το άρθρο είναι αντικειμενικό και πολύ καλά τεκμηριωμένο. Δεν είναι τυχαίο ότι οι οδηγοί με Ducati εκτός Rossi, είναι στις τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας σε κάθε αγώνα και αντίστοιχα οι οδηγοί με Honda στις πρώτες. Η Ducati δεν έχασε μόνο το πλεονέκτημα που είχε από τα λάστιχα και το σωληνωτό πλαίσιο αλλά και την ανάπτυξη από τους Ιάπωνες συστημάτων ανάλογων με τις δεσμοδρομικές βαλβίδες των Ιταλών, που έδιναν πλεονεκτήματα σε κατανάλωση και αύξηση στροφών κινητήρα άρα και ιπποδύναμης. Όσοι παρακολουθούσαν motogp τότε, θα θυμούνται, ότι οι τελικές των Ducati ήταν +20Km το λιγότερο.
Γενικά με τα παιχνίδια που παίζονται στους κανονισμούς και συνήθως ευνοούν τις μεγάλες εταιρείες (κυρίως την Honda) το αποτέλεσμα είναι να υπάρχουν μεγάλες διαφορές στα μηχανάκια της κάθε μάρκας που αυτό με την σειρά του οδηγεί στο να μην υπάρχει ανταγωνισμός. Ίσως ένας περιορισμός στην ιπποδύναμη να βοηθούσε ώστε να ξαναδούμε μεγάλες μάχες. Όσοι βλέπουν τους αγώνες στην μοτο2 θα έχουν δει και τον ανταγωνισμό που υπάρχει εκεί μιας και ο κινητήρας είναι ίδιος για όλες τις ομάδες. | |
|
| |
| The Trouble With The Ducati Desmosedici: An Exhaustive Analysis | |
|