Greek GSX-R forum
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_l10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_c10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_r10 
JIMK7
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_l10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_c10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_r10 
nasos-v
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_l10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_c10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_r10 
T.R.E
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_l10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_c10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_r10 
k8 600 kk
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_l10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_c10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_r10 
kostaskr6
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_l10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_c10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_r10 
κολτρέϊν
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_l10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_c10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_r10 
Leroy
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_l10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_c10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_r10 
ripper
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_l10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_c10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_l10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_c10ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Poll_r10 

 

 ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....

Πήγαινε κάτω 
+18
T.R.E
Miou
brwmogazos
maronsrad
kostaskr6
kostasva
magiaklaniakeksatmisi
mx5
κολτρέϊν
boutser
bolek76
panosk8
gsxrk71000
Darksoul
gat0s
k8 600 kk
nasos-v
-=UNSEEN=-
22 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Οκτ 2011, 17:12

Χεχεχεχε.... Ετοιμαστείτε να καείτε ρε!!!!! Πάρτε καφέ, τσιγάρο, depon για μετά και πάμε....
xazosmile

Πρόσφατα σε ένα θέμα συμφορουμίτη μας, αναφέρθηκε το θέμα του Advance. Κάποιοι φίλοι λοιπόν απο εδω μου διατύπωσαν κάποιες απορίες σχετικά με το Advance και τις ρυθμίσεις που πρέπει να έχει μια μοτοσικλέτα. Για να ξέρουμε λοιπόν για τι μιλάμε, σκέφτηκα να γράψω ένα θεματάκι που κάποιους μπορεί να τους ενδιαφέρει λίγο παραπάνω περιγράφοντας τί είναι το Advance που ακούμε και λέμε τόσο συχνά.

Ξεκινάμε λοιπόν απο το βασικό κομμάτι που είναι η λειτουργία του κινητήρα μας. Σε κάθε πλήρη λοιπόν περιστροφή, ο στροφαλός μας εκτελεί μια κυκλική κίνηση 360 μοιρών. Ακόμα και στο ρελαντί λοιπόν όπου ας πούμε οτι έχουμε 1000rpm (τυχαίο νούμερο), εκτελεί σχεδόν 17 περιστροφές το δευτερόλεπτο. Αυτό είναι σημαντικό να το καταλάβουμε και το αναφέρω, ώστε να αποδεκτούμε τις καταπονήσεις και τις οριακές λειτουργίες που μπορεί να φτάσει ένας κινητήρας στις 14.000rpm π.χ.
Σε κάθε πλήρη περιστροφή, το μοτέρ μας έχει φροντίσει με την υποπίεση που δημιουργείται κατά την καθοδική πορεία του πιστονιού και με τη βαλβίδα εισαγωγής ανοικτή, να ρουφήξει ατμοσφαιρικό αέρα και εμείς με τον ψεκασμό να του δώσουμε καύσιμο ώστε να δημιουργηθεί το γνωστό μας μείγμα. Το έμβολο λοιπόν αρχίζει να ανεβαίνει και η βαλβίδα κλείνει, έχοντας εισάγει το επιθυμητο ποσό αέρα και καυσίμου, το οποίο πάντα εξαρτάται απο τη ροική ικανότητα της κεφαλής αλλά και το πόσο μεγάλα μπεκ έχουμε και τι έχουμε ρυθμίσει να κάνουν. Αυτό όμως δεν θα μας απασχολήσει τώρα καθώς είναι διαφορετικό κεφάλαιο. Το πιστόνι λοιπόν αρχίζει να ανεβαίνει και κάπου εδώ διαπιστώνουμε οτι δεν θα γίνει τίποτα, αν δεν υπάρξει έναυση του μείγματος. Το μπουζί λοιπόν αναλαμβάνει δράση και εδώ είναι σημείο ενδιαφέροντος. ΠΟΤΕ το μπουζί θα πυροδοτηθεί για να αρχίσει η καύση? Φυσικά στη μηχανολογία αυτό το πότε ορίζεται σε μοίρες. Οταν λοιπόν το μπουζί μας δεήσει να καταπιεί λίγο ρεύμα και να αρχίσει την καύση, λέμε οτι έχουμε SPARK IGNITION. Προσέξτε. Ανάφλεξη και ΟΧΙ ADVANCE. Λέμε λοιπόν οτι έχουμε ADVANCED SPARK IGNITION οταν ΔΩΣΟΥΜΕ μοίρες και ξεκινήσουμε λοιπόν την καύση ΝΩΡΙΤΕΡΑ. Λέμε οτι έχουμε RETARDED SPARK IGNITION όταν κόψουμε μοίρες και ξεκινήσουμε την καύση ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

Εστω λοιπόν οτι έχουμε ανάφλεξη 15 μοίρες πριν το άνω νεκρό σημείο. Στις 360-15 μοίρες που ισούται με 345, θα γίνει η ανάφλεξη. Εδω είναι ΠΟΛΥ σημαντικό να πούμε γιατί θα χρειαστεί μετά, οτι η καύση εξαπλώνεται σαν κύμα. Αν λοιπόν βάλετε κάτω μια γραμή απο βενζίνη και την ανάψετε, δεν θα κάνει τσάφ και εξαφανίστηκε. Θα δείτε οτι απο το σημείο της καύσης η φλόγα εκτελεί μια διαδρομή και φτάνει στο τέλος. Ετσι ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση μας. Στην αρχή λοιπόν που η φλόγα ξεκινάει να ταξιδεύει προς το πιστόνι μέσω του μείγματος που αναφλέγεται, η πίεση στον κύλινδρο είναι μικρή. Μην μπερδευτείτε με την πίεση που μετράμε με το ρολοι χωρίς ανάφλεξη για να δούμε την κατάσταση και φθορά του κυλίνδρου. Εδω έχουμε πίεση με καύση. Τώρα λοιπόν τι γίνεται για να δείτε τι τραβάνε τα κακόμοιρα πιστόνια? Αναγκάζουμε το πιστόνι να ανέβει προς την κεφαλή (Ανω σημείο) ενώ η πίεση που έχει δημιουργηθεί το σπρώχνει να πάει προς τα κάτω. Εδω λοιπόν αυτό που μας ενδιαφέρει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ και είναι ζωτικής σημασίας, είναι να φροντίσουμε η μέγιστη πίεση που θα δημιουργηθεί οταν το μείγμα θα είναι πλέον ολοκληρωτικά αναφλεγμένο, να ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ στις 360 μοίρες. Αν συμβεί αυτό, η γωνία της μπιέλας ώς προς τον πείρο του στροφάλου θα είναι εντελώς κάθετη. Αρα δεν θα δημιουργήσει περιστροφικό κινητικό έργο στον στρόφαλο, αλλά θα προσπαθεί να πιέσει κάθετα το πιστόνι ενάντια στον πείρο του και τη μπιέλα, τη μπιέλα κάθετα προς τα κουζινέτα της και τον πείρο στροφάλου και τον στρόφαλο κάθετα προς τα κουζινέτα του. Αυτό σημαίνει αν οχι αμέσως, σίγουρα κάποια στιγμή τον κλαίγαμε τον μακαρίτη. Ο πιο αδύναμος κρίκος θα χτυπήσει καμπάνα εγκατάλειψης πρώτος και θα παρασύρει και όλα τα άλλα μαζί. Εμείς λοιπόν θέλουμε η μέγιστη πίεση των αερίων να δημιουργηθεί οταν ο στρόφαλος θα βρίσκεται τουλάχιστον 5 μοίρες μετά τις 360 της πρώτης περιστροφης. Ακόμα και αυτές θεωρούνται λίγες. Το σωστό είναι πάντα ανάλογα με το μοτέρ (δεν μιλάμε για Suzuki τώρα αλλά για γενική μηχανολογία), να είναι 10 με 15 μοίρες μετά το άνω νεκρό σημείο. Εκεί η γωνία είναι ιδανική για να δημιουργηθεί περιστροφικό έργο και να έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε.

Εστω λοιπόν οτι έχουμε τον πιο πάνω κινητήρα που ξεκινάει ανάφλεξη στις 15μοίρες και η πλήρης πίεση αερίων αναπτύσσεται στις 30 μοίρες. Αν εμείς δώσουμε 5 μοίρες στην ανάφλεξη (ADVANCED IGNITION) σημαίνει οτι απο τις 360-20=340 μοίρες αντί 345 που ήταν πριν, θα έχουμε ανάφλεξη. Το αποτέλεσμα είναι οτι θα έχουμε πλήρη πίεση καυσαερίων σε 30 που ήταν πριν -5 λόγω Advanced Timing = 25 μοίρες. Εκεί το πιστόνι βρίσκεται πιο κοντά στην κεφαλή απ` οτι στις 30 μοίρες, άρα η ίδια ποσότητα αερίων θα δημιουργήσει μεγαλύτερη συμπίεση και μεγαλύτερο σπρώξιμο στον κινητήρα, άρα μεγαλύτερη ροπή στρέψης και μεγαλύτερη ισχύ. Θα αναγκάσουμε λοιπόν το μείγμα να καεί πιο νωρίς και να δημιουργήσει τη μέγιστη πίεση πιο νωρίς κατ επέκταση. Εδω όμως ξεκινάει στο σκάκι. Το οτι θα ξεκινήσει η καύση πιο νωρίς τι σημαίνει? Οτι εκει που το πιστόνι μας είχε 5 περισσότερες μοίρες ησυχίας να ανεβαίνει ανενόχλητο, τώρα απο πιό νωρίς θα έχει να αντιμετωπίσει μεγαλύτερο φρένο κατά την άνοδο του, αφου στην ίδια μονάδα του χρόνου, θα έχουμε δημιουργήσει μεγαλύτερη συμπίεη μέσα στον κύλινδρο. Αυτό λοιπόν σημαίνει περισσότερο ζόρι σε στρόφαλο, μπιέλα και πιστόνι., αλλά και μεγαλύτερη θερμοκρασία αυτόματα μέσα στον κύλινδρο. Η μεγαλύτερη θερμοκρασία μπορεί μέχρι ένα σημείο να βοηθήσει στην καλύτερη καύση του μείγματος και να έχουμε καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση, αλλά αν ανέβει αισθητά θα έχουμε προανάφλεξη και πολύ μεγάλη θερμοκρασία λόγω του οτι το μείγμα θα έχει καεί πολύ νωρίς, δεν θα υπάρχει ψύξη απο τα άκαυτα σταγονίδια βενζίνης που είναι και ψυκτικό για τον κύλινδρο, άρα μπαίνουν στο παιχνίδι τα γνωστά μας πειράκια ή Detonation ή προανάφλεξη. Αν λοιπόν το παρακάνουμε με το Advance, το μπουζί μπορεί να παραμείνει τόσο πειρακτομένο που στην επόμενη περιστροφή θα αναφλέξει το μείγμα σε εντελώς άκυρο σημείο απο το δεδομένο,άρα το πιστόνι στο ανέβα θα έχει τεράστιο φρένο, άρα το μοτέρ θα σφίξει, άρα το μηχανάκι δεν θα πηγαίνει στην καλή περίπτωση υπερβολικού Advance και στην κακή θα αποκτήσετε πιστόνι που θα κάνει μόνο για τασάκι. Επίσης κάποια λιωμένη ακίδα μπουζί είναι πολύ πιθανή που θα πέσει σαν κέρμα στον κουμπαρά, που στην περίπτωση μας ο κουμπαράς είναι ο κύλινδρος. Πάντα έλεγχο λοιπόν στα μπουζί οταν έχουμε πειράξει την ανάφλεξη για σημάδια λιωσίματος στην ακίδα.
Και πως είμαστε λοιπόν ασφαλείς οταν κάνουμε τέτοια ρε φίλε? Με το να μην το παρακάνετε και ρυθμίζοντας πάντα σε δυναμόμετρο, με καυσαναλυτή, knock sensor που είναι σαν ακουστικό που ανινευει τα πειράκια και αν είναι δυνατόν αν και δύσκολο στην περίπτωση μας, πυρόμετρο. Επίσης εδω μπαίνει στο παιχνίδι και ένας άλλος παρα πολύ σημαντικός παράγοντας. Ο ΒΕΝΖΙΝΑΣ! Η βενζίνη με λίγα οκτάνια έχει την ιδιότητα να καίγεται πολύ πιο γρήγορα απο μια με περισσότερα. Η 95άρα λοιπόν καίγεται γρήγορα και είναι μια χαρά για εργοστασιακή ρύθμιση που ποτέ δεν είναι επιθετική. Αυτό όμως στην περίπτωση Advance στην ανάφλεξη, σημαίνει οτι θα καεί πιο γρήγορα και μετά θα αρχίσει να ανεβαίνει η θερμοκρασία στον κύλινδρο. Τα περισσότερα οκτάνια λοιπόν (η 100αρα π.χ.) μας επιτρέπουν να ξεκινήσουμε πιο νωρίς την ανάφλεξη, αφου το καύσιμο θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο να καεί και έτσι μας επιτρέπει να αυξήσουμε τις μοίρες της ανάφλεξης αφου θα έχουμε ψύξη. Εκεί που θα δημιουργηθεί η μέγιστη πίεση θα είμαστε πιο κοντά στην κεφαλή και θα έχουμε μεγάλη συμπίεση των αερίων στην επιφάνεια του εμβόλου. Αν θέλουμε να το παρακάνουμε μετά πάμε σε VP καύσιμα, Torco προσθετικά κλπ. ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ. Δεν χρειάζεται εκτός και αν κάνουμε κόντρες ή αγώνες Dragster, Φυσικά και μια ακραία ρύθμιση με 100αρα δεν συνιστάται, αφου βενζινάδικο με βενζινάδικο έχουν διαφορές και μια πιο κακής ποιότητας βενζίνη σε σχέση με αυτή που ρυθμίσαμε θα κάνει το μοτέρ ρύζι.

Αφου είδαμε οτι στην καλύτερη περίπτωση που θα το παρακάνουμε με το Advance απλά θα σφίξει το μοτέρ και θα χάσουμε δύναμη, πάμε τώρα στην αντίθετη περίπτωση του RETARD.
Η γνωστή ιστορία. Το μοτεράκι που απο το εργοστάσιο αναφλέγει στις 345 μοίρες, άρα 15 μοίρες πριν το Ανω νεκρό σημείο και εμείς τις κάνουμε 10. Κάναμε λοιπόν Retard 5 μοιρών. Αυτό σημαίνει οτι όλα θα γίνουν αργότερα απο πρίν. Η καύση θα ξεκινήσει στις 350 μοίρες, άρα αντι 30 μοίρες μετά το ΑΝΣ, θα περατωθεί στις 35. Αυτό σημαίνει χαμηλότερη συμπίεση λόγω του οτι το πιστόνι θα είναι πιο μακριά απο την κεφαλή, λιγότερη δύναμη και λιγότερη ροπή, αλλά μεγαλύτερη ασφάλεια σε χάλια βενζίνες. Και τότε γιατί να κάνω κάτι τέτοιο ρε φίλε θα μου πεις??? Δεν θα το κάνεις είναι η απάντηση στο στοκ μηχανάκι σου, αλλά εχω κι εγω μια ερώτηση να μου απαντήσεις. Αν έχεις αυξημένη συμπίεση και μεγάλους εκκεντροφόρους φίλε μου? Τι θα κάνεις? Θα κάνεις Advanced την ανάφλεξη? Αρα το μοτέρ σου θα σφίγγει στα ψηλά και θα το κάνεις και ρύζι. Οι μεγάλοι εκκεντροφόροι λοιπόν, αυτόματα σημαίνουν οτι η βαλβίδα μας ανοίγει πιο νωρίς, ανοίγει περισσότερο και κλείνει αργότερα. Αρα τι γίνεται? Μπαίνει περισσότερος αέρας και περισσότερο καύσιμο. Αρα αν ξεκινήσουμε νωρίς την καύση θα έχουμε μεγάλη συμπίεση στην άνοδο του πιστονιού (που ούτως ή άλλως είναι αυξημένη λόγω της συμπίεσης απο κεφαλή και ίσως και πιστόνια) και κορύφωση της πίεσης αερίων νωρίς. Αρα τι θα γίνει? Το μοτέρ μας θα βαριέται να κουνηθεί. Πρέπει λοιπόν να του δώσουμε περισσότερο χρόνο να κάψει το μείγμα. Αρα κάνουμε Retard και έτσι η έναυση θα γίνει αργότερα, άρα θα αποφύγουμε μεγάλη συμπίεση στην άνοδο του πιστονιού, άρα θα αποφύγουμε κορύφωση πίεσης που πλέον είναι ήδη μεγάλη κοντά τις 360 μοίρες, ενώ απο την άλλη τα αέρια πλέον είναι τόσο περισσότερα που δεν μας ενδιαφέρει η μέγιστη πίεση να κορυφωθεί μερικές μοίρες αργότερα κατά την κάθοδο του πιστονιού, αφου θα είναι και πάλι πολύ μεγαλύτερη απ` οτι σε ένα νορμάλ μοτέρ. Τώρα πλέον μπορείτε να μου πάρετε τη δουλεια!!!! (Πλάκα κάνω φυσικά).

Απο εδω και κάτω δεν περιγράφω άλλο αφου φαντάζομαι καταλάβατε οτι πλέον το θέμα Advance σε ένα φτιαγμένο κινητήρα που δεν έχουμε κανένα μπούσουλα απο τον κατασκευαστή είναι κανονικό σκάκι και θέμα μηχανικού και του προγραμματιστή σας. Σε τι μοίρες είναι ρυθμισμένοι οι εκκεντροφόροι να ανοίγουν και να κλείνουν (ξέρετε αυτά τα καταραμένα ρυθμιζόμενα γραναζάκια). Τι ανάφλεξη φοράει ένα μηχανάκι? Γιατί υπάρχουν αναφλέξεις που μπορείς να ρυθμίσεις την ένταση του σπινθίρα (πάντα με ανάλογα μπουζί που επιτέλους μην τα πειράζετε τα καταραμένα. ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΜΑ) καθώς και σε τι μοίρες θα ξεκινάνε ανάφλεξη αλλά και που θα σταματάνε την ανάφλεξη, τι συμπίεση έχει το μοτέρ, τι μπουζί και ένα σωρό άλλες λεπτομέρειες (ΟΧΙ ΡΕ!!! ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ). polybolo Γι αυτό λέω ρύθμιση σε δυναμόμετρο σε μοτέρ που είναι βελτιωμένα και όργανα επίβλεψης. Αλλιώς με το μάτι που λέμε άκρη δεν και ζημιά... ουυυυυυ...

Αν κάποιος έχει την όποια απορία μπορεί να ρωτήσει ότι θέλει να το αναλύσουμε η οτι δεν καταλαβαίνει, γιατί σαν γνωστός βλαξ και λόγω ηλικίας μπορεί να ξέχασα κάτι. Ξέρω οτι τώρα βρίζετε για το κατεβατό και σας βγήκαν τα μάτια αλλά πιστεύω να καταλάβατε αν και όποιοι είχατε κάποια απορία τι στον κόρακα συμβαίνει με την ανάφλεξη.
Πάω τώρα να βάλω αγγουράκια στα μάτια μπας και συνέλθουνε απο το κάψιμο...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την -=UNSEEN=- στις Παρ 21 Οκτ 2011, 19:12, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nasos-v
Full gixxer
Full gixxer
nasos-v


Άντρας Όνομα: : Νασος
Τόπος : Περιστερι-Αθηνα
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 6282
Αγωνιζόμενος :

Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Οκτ 2011, 17:26

respekt respekt


εγινε στικακι!!


______________________________________________________
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... DgnfjaΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... X3ww74ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... 25k1wusΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... 2nqcwidΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Ann242

The Gixxer brothers...!!

Να ΄σαι γρηγορος οσο χρειαζετε για να απολαμβανεις αυτο που κανεις και οχι για να περνας τους αλλους!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
k8 600 kk
Racing gixxer
Racing gixxer
k8 600 kk


Άντρας Όνομα: : Κωστας (ΚΚ)
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 5571
Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω....
Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Οκτ 2011, 17:37

Nα 'σαι καλα !!!!!!

respekt respekt respekt respekt respekt respekt

Μπραβο για το κουραγιο σου που τα εγραψες ολα αυτα να μορφωσεις και εμας τους υπολοιπους !!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gat0s
Hero gixxer
Hero gixxer
gat0s


Άντρας Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ
Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 1831
Αγωνιζόμενος : Sleep
Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Οκτ 2011, 17:43

Σε πληρωφωρω οτι σε ενα τοσο ενδιαφερων κειμενο τα ματακια δεν πονανε καθολου!!!
UNSEEN σου βγαζω το καπελο mprabo mprabo mprabo mprabo
Κατατοπηστικοτατος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Darksoul
Hero gixxer
Hero gixxer
Darksoul


Άντρας Όνομα: : Φιλιππος
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 2551
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Οκτ 2011, 18:10

ookkk ookkk ookkk ookkk ookkk ookkk ookkk ookkk
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gsxrk71000
Hero gixxer
Hero gixxer
gsxrk71000


Άντρας Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ
Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
Ηλικία : 38
Αριθμός μηνυμάτων : 2993
Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Οκτ 2011, 18:32

ωραίο το κείμενο σου και χαράς την υπομονή σου να κάτσεις να γραψεις όλο αυτό! mprabo
θέλω να διορθώσω κάτι που σαφώς λόγο των τόσων πραγμάτων που είχες στο μυαλό σου έγραψες λάθος.

-=UNSEEN=- έγραψε:
Σε κάθε πλήρη λοιπόν περιστροφή, ο στροφαλός μας εκτελεί μια κυκλική κίνηση 360 μοιρών. Ακόμα και στο ρελαντί λοιπόν όπου ας πούμε οτι έχουμε 1000rpm (τυχαίο νούμερο), εκτελεί 360.000περιστροφές το λεπτό.
όταν έχουμε 1000rpm όπως είπες στο παράδειγμά σου δεν σημαίνει ότι ο στρόφαλος θα έχει 360.000 περιστροφές το λεπτό,θα έχει 1000rpm το λεπτό(άλλωστε αυτο μετράμε με τις στροφές του κινητήρα τις στροφές του στροφάλου) θα περιστρέφετε 360.000 μοίρες το λεπτό!
και να συμπληρώσω στο όλο κείμενο ότι το σημαντικότερο για την σωστή λειτουργία προς αποφυγήν κρουστικής καύσης(πιράκια) και αυταναφλέξεων λόγο αυξημένης θερμοκρασίας σε έναν οποιοδήποτε κινητήρα και ιδικά των μηχανών που είναι πολύστροφοι είναι η ρύθμιση των εκκεντροφόρων!
και αυτό γιατί,η μια πλήρης περιστροφή του στροφάλου άρα του κινητήρα σημαίνει 2 περιστροφές για τους εκκεντροφόρους δηλαδή στις 14.000 στροφές του κινητήρα οι εκκεντροφόροι περιστρέφονται 28.000 φορές στο λεπτό!
φανταστείτε λοιπόν πόσο σημαντικό και πόσο μεγάλο ρόλο παίζει ακόμα και το δέκατο του χιλιοστού όταν μιλάμε για ρύθμιση του αβανς στους εκκεντροφόρους!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Οκτ 2011, 19:15

Τώρα πως έγραψα το 17 στροφές το δευτερόλεπτο 360.000 περιστροφές το λεπτό και έκανα το στρόφαλο τουρμπίνα.... Το είπα και πιο πάνω.... Βλαξ.... eleison

Ευχαριστώ ρε φίλε για τη διόρθωση γιατί μου έφυγε και μπορεί κάποιος να μπερδευόταν. Να λάβει δεδομένη τέτοια π@π@ρια αποκλείεται.... Το διόρθωσα και στο κείμενο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
panosk8
Hero gixxer
Hero gixxer
panosk8


Άντρας Όνομα: : Πανος
Ηλικία : 38
Αριθμός μηνυμάτων : 2447
Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Οκτ 2011, 19:20

lol! mprabo mprabo mprabo
respekt respekt respekt
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Οκτ 2011, 19:21

gsxrk71000 έγραψε:
για ρύθμιση του αβανς στους εκκεντροφόρους!

Ωωωωπππππ!!! Σε τσάκωσα κι εγω... Μην μπερδεύεις την προπορεία και την επιπορεία των εκκεντροφόρων με το ignition timing. Εντελώς άλλοι κόσμοι. Ολα είναι αλληλένδετα στη σωστή λειτουργία του μοτέρ και γι αυτό υπάρχουν αισθητήρας θέσης στροφάλου, θέσης εκκεντροφόρων κλπ, αλλά σε καμία περίπτωση οι εκκεντροφόροι δεν έχουν να κάνουν με την ανάφλεξη. Εχουν να κάνουν με την εισαγωγή μείγματος και πλήρωσης του κύλινδρου. Αφου λοιπόν χρονιστούν αυτοί σωστά, πάμε και φτιάχνουμε πάνω τους την ανάφλεξη. Αυτοί δεν έχουν καμία δουλειά με το πότε θα σπινθιρισουμε το μπουζι.

Kαι επίσης το χρόνισμα αν είναι λάθος θα βρουν οι βαλβίδες στο πιστόνι. Εχει γίνει λοιπόν ρύθμιση σε μηχανάκι που οι εκκεντροφοροι ηταν τελείως λάθος απο μοίρες. Ναι μεν δεν πήγαινε, αλλά δεν έκανε κιχ απο πειρακια. Αυτό το λύνεις με advance και ψεκασμο. Οι εκκεντροφόροι ή το σπάνε το μοτέρ ή δεν πάει το μηχανάκι. ΠΕιράκια δεν κάνουν ποτέ απο μόνοι τους. Το μόνο που παίζει εδω είναι το Backfire στο φιλτροκούτι αν ξεκινάει η καύση με ανοικτή τη βαλβίδα εισαγωγής. Αντίστοιχα και με την εξαγωγής στην εξάτμιση. Ισως έχετε δει μηχανάκι να κάνει παφ και να βγάζει πίσω φλόγα ή ακόμα χειρότερα μέσα στο φιλτροκούτι.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gsxrk71000
Hero gixxer
Hero gixxer
gsxrk71000


Άντρας Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ
Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
Ηλικία : 38
Αριθμός μηνυμάτων : 2993
Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Οκτ 2011, 20:00

είναι από την ζαλάδα που μου προκάλεσε η εγκυκλοπαίδεια που έγραψες! :P
το διατύπωσα λάθος!
πάντως το χρόνισμα των εκκεντροφόρων πέρα άπο τις σοβαρές ζημιές όπως το να καρφώσει βαλβίδες μπορεί να προκαλέσει πειράκια σε πολλές περιπτωσεις,ο ψεκασμός έχει να κάνει με τις μοίρες των εκκεντροφόρων αν δωσεις προπορεία στους εκκεντροφόρους αυτο σημαίνει ότι θα ξεκινήσει και το ψέκασμα των μπεκ μερικές μοίρες πιο νωρις απο το Α.Ν.Σ.απο ότι ήταν πριν γιατί παίρνει εντολή απο τον αισθητήρα του εκκεντροφόρου όπως και τον σπινθήρα! βέβαια αυτα τα επιρεάζεις και μέσο του advance όπως είπες,μπορείς να δώσεις προπορεία στους εκκεντροφόρους και να δίνεις τον σπινθήρα όπου θέλεις παίζοντας με το advance όμως είναι μια διαδικασία που πρέπει να γίνετε μόνο σε δυναμόμετρο και με τα κατάλληλα μηχανήματα γιατί οι ισορροπίες είναι ευαίσθητες!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
bolek76
Adv. gixxer
Adv. gixxer
bolek76


Άντρας Όνομα: : Αλεξανδρος
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 433
Αγωνιζόμενος : never
Hμερομηνία εγγραφής : 24/03/2011

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Οκτ 2011, 21:55

μπραβο Δημητρη αν και ειναι too much για τα δικα μου δεδομενα :P
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
boutser
Hero gixxer
Hero gixxer
boutser


Άντρας Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ
Τόπος : Καβάλα
Ηλικία : 35
Αριθμός μηνυμάτων : 2762
Αγωνιζόμενος : θα ήθελα...
Hμερομηνία εγγραφής : 06/10/2010

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Οκτ 2011, 23:58

χαρα στο κουραγιο σου!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 32
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΣαβ 22 Οκτ 2011, 16:25

αν και δεν καταλαβα και πολλα Embarassed πολυ καλο και χρησιμο ποστ. mprabo

______________________________________________________
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mx5
Full gixxer
Full gixxer
mx5


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1083
Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΣαβ 22 Οκτ 2011, 17:27

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... 341461

ερωτηση...

σε εργοστασιακο κινητηρα, μονο προαναφλεξη μπορω να κανω και να βγω κερδισμενος;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
magiaklaniakeksatmisi
Full gixxer
Full gixxer
magiaklaniakeksatmisi


Άντρας Όνομα: : ΚΛΗΜΗΣ
Αριθμός μηνυμάτων : 1228
Αγωνιζόμενος : Στου γεραμανη το πευκο απο κατω...
Hμερομηνία εγγραφής : 03/03/2009

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΣαβ 22 Οκτ 2011, 20:08

λοιπον ερωτηση... τα tre timing retard eliminator ειναι μια παπαρια??? παντα ελεγα οτι δεν κανουν τιποτα.. δηλαδη στην 5η που διαβαζει με το τρε ο εγκεφαλος δινει εντολη να αλλαξει το advance?? η αναφλεξη καθοριζεται ηλεκτρονικα ή μηχανικα???ειναι ιδια σε ολες τις ταχυτητες?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΣαβ 22 Οκτ 2011, 20:54

mx5 έγραψε:
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... 341461

ερωτηση...

σε εργοστασιακο κινητηρα, μονο προαναφλεξη μπορω να κανω και να βγω κερδισμενος;

Σε εργοστασιακό κινητήρα που ήδη η Suzuki έχει φτιαγμένο χάρτη εκεί που πρέπει, αρα έχεις ένα μπούσουλα, μπορείς να κάνεις advance την ανάφλεξη και να κερδίσεις. Βέβαια πάντα θέλει δυναμόμετρο. Π.χ. 2 μοίρες στα ψηλά μπορεί να μην δουλέψουν και να δουλέψει καλύτερα 1 ή καμία. Δυναμόμετρο λοιπόν και ψάξιμο. Στις χαμηλές - μεσαίες πάντως το να δώσεις μοίρες έχει σίγουρα αποτελέσματα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΣαβ 22 Οκτ 2011, 21:04

magiaklaniakeksatmisi έγραψε:
λοιπον ερωτηση... τα tre timing retard eliminator ειναι μια παπαρια??? παντα ελεγα οτι δεν κανουν τιποτα.. δηλαδη στην 5η που διαβαζει με το τρε ο εγκεφαλος δινει εντολη να αλλαξει το advance?? η αναφλεξη καθοριζεται ηλεκτρονικα ή μηχανικα???ειναι ιδια σε ολες τις ταχυτητες?

Λοιπόν Ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται την κάθε ταχύτητα απο την τιμή της αντίστασης. Ετσι το TRE δεν είναι παρά μια αντίσταση μέσα σε ένα κυλινδρικό σωλήνα γεμισμένο με θερμόκολλα. Μπορείς να το φτιάξεις με 2ευρώ και όσο κοστίσει το φυσάκι αν το βάλεις και δεν το κάνεις με άλλο τρόπο. Ουσιαστικά λοιπόν κοροιδεύεις τον εγκέφαλο και νομίζει οτι έχει την 5η σχέση. Εκεί λοιπόν πλέον όλες σου οι ταχύτητες δουλευουν με τον χάρτη ανάφλεξης και καυσίμου της 5ης. Το ατού λοιπόν είναι οτι δεν έχεις κόφτη χιλιομέτρων γιατί η 5η είναι ξεκλείδωτη, αλλά ούτε τον περιορισμό που έχουν οι 3 πρώτες σχέσεις. Γι αυτό στο φλασάρισμα του εγκέφαλου ενός Κ5-6 π.χ. μπορείς να βάλεις την 1-2 και 3-4 σχέση να δουλευουν με το σετ καυσίμου και ανάφλεξης της 5-6 (το σετ 3), ενώ απενεργοποιείς και τον κόφτη στροφών στην 6η. Αυτό το κάνεις για να έχεις τους πιο άγριους χάρτες advance, αλλά εκεί αναγκαστικά δουλευεις και τους πιο πλούσιους χάρτες καυσίμου. Το πιο σψστό λοιπόν είναι να φτιάξεις τους χάρτες και οχι να τους πετάξεις έτοιμους. Επειδή όμως αυτό προυποθέτει χρήματα σε προγραμματιστή, το TRE είναι μια φτηνή λύση και η διαφορά που βλέπεις είναι κυρίως στην απόκριση χαμηλά λόγω των πιο άγριων χαρτών ανάφλεξης. Εγω π.χ. δεν βάζω με τίποτα κάτι τέτοιο γιατί μετά δεν μου αρέσουν οι χάρτες καυσίμου.

Η ανάφλεξη λοιπόν δεν είναι ίδια σε όλες τις ταχύτητες, ούτε οι χάρτες καυσίμου που διαφέρουν και απο κύλινδρο σε κύλινδρο, ενώ ρυθμίζεται ηλεκτρονικά. Μηχανικά ρυθμίζεται ο χρονισμός εκκεντροφόρων.
Επίσης άχρηστη βλακεία είναι το πιατελάκι που βάζουν στο στρόφαλο και δίνει 3 μοίρες. Αυτές οι μοίρες όμως είναι σε όλο το χάρτη, απο χαμηλά μέχρι ψηλά. Ενω λοιπόν χαμηλά υπάρχει θετική διαφορά στην απόκριση, ψηλά το μηχανάκι δεν πάει γιατί 3 μοίρες είναι πολύ για στοκ μοτέρ και δεν δουλευει όπως πρέπει.

Πιστευω να σε κάλυψα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
magiaklaniakeksatmisi
Full gixxer
Full gixxer
magiaklaniakeksatmisi


Άντρας Όνομα: : ΚΛΗΜΗΣ
Αριθμός μηνυμάτων : 1228
Αγωνιζόμενος : Στου γεραμανη το πευκο απο κατω...
Hμερομηνία εγγραφής : 03/03/2009

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΣαβ 22 Οκτ 2011, 21:16

kapelo
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kostasva
Normal gixxer
Normal gixxer



Όνομα: : κωστας
Τόπος : θεσσαλονικη
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 107
Αγωνιζόμενος : στο δρομο με τον εαυτο μου
Hμερομηνία εγγραφής : 06/06/2010

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΣαβ 22 Οκτ 2011, 21:39

νομιζω οτι τα κ5-6 χρησιμοποιουν το σετ 3 στην 5η και 6η ταχυτητα αντιστοιχα οποτε , ναι του καρφωνεις το χαρτη της 5ης και δεν εχεις και κοφτη τελικης. στα κ7-8 το σετ 3 χρησιμοποιειται μονο στην 6η ταχυτητα οποτε τα πραγματα ειναι δυσκολα γιατι δεν φευγει ο κοφτης και ο κοφτης στροφων κατεβαινει νομιζω κατα 500 στροφες .και αν χρησιμοποιησεις αυτο το χαρτη εχεις κερδος μονο στα μεσαια , εκει που εχει περιπου 15 μοιρες προπορεια σε σχεση με τις αλλες ταχητυτες , παρακαλω να με διορθωσετε αν δεν ειναι ετσι τα πραγματα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kostaskr6
Racing gixxer
Racing gixxer
kostaskr6


Άντρας Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ
Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ)
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΔευ 24 Οκτ 2011, 02:29

φιλαρακι μου οπως παντα αναλυτικοτατος ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... 341461

απλα θα πω πολλα ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... 967297για το χρονο σου να μας ανοιξεις τα ματια Shocked Shocked

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... 943850 ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... 943850 ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... 943850
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
maronsrad
Jr.gixxer
maronsrad


Άντρας Όνομα: : ΜΙΚΕ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 28
Αγωνιζόμενος : properisi..........isws kai tou xronou
an exw $$ kai den kserw ti na ta kanw Smile
Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2009

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠεμ 20 Σεπ 2012, 16:16

UNSEEN καπου διαβασα για ενα πιατελακι που αλλαζει τις μοιρες
νομιζω οτι ο Μαστορας το ειχε βαλει πανω στο μηχανακι αλλα
θα ηθελα μερικες πληροφοριες για το που βρισκετε και τι κανει.

εχω ενα θεμα με τα ανοιγματα του γκαζιου απο τερμα κλειστο γκαζι.
επισεις εχω δει οτι οταν εχω το μηχανακι στο δυπλο σταντ το ρελαντι μου ειναι στις 1300 ας πουμε.........
με συμπλεκτη πατημενο 1300
με πρωτη και αποσυμπλεξη 1300
νεκρα 1300
με το που βαλω 2ρα και πανω...........μολις αφισω τον συμπλεκτη το ρελαντι πεφτει στις 1000 περιπου


???? ενι χελπ ????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
brwmogazos
Adv. gixxer
Adv. gixxer
brwmogazos


Άντρας Όνομα: : Δημητρης
Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 528
Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Σεπ 2012, 10:12

Ωραιο ποστ! Μπραβο.

Επειδη με κινητηρες μοτοσυκλετων δεν εχω ασχοληθει σε λεπτομερεια εχω τις εξης ερωτησεις.

Knock sensors εχουν και ποσους?
Οι εγκεφαλοι των σουζουκι αν εχουν Knock προφανως μετα απο καποιο 'θορυβο' προσπαθωντας να πετυχουν το target advance για προστασια του κινητηρα θα πρεπει να ξεκινουν οι διορθωσεις σε αυτο. Μεχρι ποσες μοιρες μπορουν να διορθωσουν? Εχουμε καποιο προγραμμα που το βλεπουμε αυτο και σε ποιο block αυτου?

πχ στο αμαξι με το vag com βλεπω σε καθε κυλινδρο τα CF (correction factor) που εχω απο τα οποια μπορω να υπολογισω και το target advance του προγραμματος μου. Εκει καθε 3 CF και πανω κοβει μια μοιρα ο εγκεφαλος σε timing. Στους εγκεφαλους απο τις μοτοσυκλετες εχουμε επισης τοσες πολλες δικλειδες και εξελιγμενους εγκεφαλους η οχι?
Καποιο προγραμμα με το ποιο θα μπορουσα να λογκαρω τους σενσορες της μοτο μου υπαρχει?
Γνωριζεις τα hayabusa GEn 2 τι target afr εχουν σε WOT οπως επισης και τι target advance?

Ενδεικτικα στο αμαξι με 'λυμενο' μοτερ (μπιελες, πιστονια, κουζινετα, big turbo(Garrett 28RS .64ar στροβιλο), εξτερναλ μπλα μπλα μπλα) εχω target advance 22 μοιρες Shocked (μεχρι 18-19 παιζουν συνηθως αντιστοιχα big turbo setup) και afr(εχω wideband AEM) μετα τις 6500 11.8 και κατω, στις 7000 κατω απο 11 και κοφτη κοντα στις 7500 10.6 (συμπιεση απο 10.5 μαμα με τα wiseco επεσε στο 9)

Ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 45
Αριθμός μηνυμάτων : 13441
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Σεπ 2012, 10:31

δημητρη απο οτι γνωριζω το σουζουκι μου δεν εχει αισθητηρα προαναφλεξης
(Knock sensor ) φανταζομαι οτι και τα 600-750 δεν θα εχουν . δεν γνωριζω για τα νεα μοντελα οπως του αδερφου σου ....

τα μεγαλα bmw ομως εχουν ( κ1300 πχ )

τωρα για πιο πολλες λεπτομερειες οταν μπουνε οι πιο γνωστικοι.....

______________________________________________________
Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση "πάρτε τα αρx!@#α μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική;

www.facebook.com/optovision            ... join us...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
brwmogazos
Adv. gixxer
Adv. gixxer
brwmogazos


Άντρας Όνομα: : Δημητρης
Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 528
Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Σεπ 2012, 11:00

μαλιστα...αρα στο δυναμομετροι οι περισσοτεροι κουρδιζουν με ακουστικα?
Το μπουσα να εχει Knock? αν και δεν προσεξα κατι στο repair manual οταν του εκανα ενα γρηγορο περασμα...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....   ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... EmptyΠαρ 21 Σεπ 2012, 11:38

brwmogazos έγραψε:
μαλιστα...αρα στο δυναμομετροι οι περισσοτεροι κουρδιζουν με ακουστικα?
Το μπουσα να εχει Knock? αν και δεν προσεξα κατι στο repair manual οταν του εκανα ενα γρηγορο περασμα...

Τα Suzuki δεν έχουν ακόμα knock sensors,και κανα δυό που είχα βρει που βιδώνουν κάτω απ'το μπουζί ( stanalone) ήταν ακριβοί...

______________________________________________________
ΤΟ ΠΡΟΤΖΕΚΤΑΚΙ ΜΟΥ





Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 3Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Κ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
» ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΗΝΑ!
» ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ :: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ-ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2022, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com