| Ago: Ευθύνη στα ελαστικά | |
|
+7Oikopedofagos T.R.E spyroszx gsxrk71000 nasos-v k8 600 kk teo46 11 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 11:48 | |
| Ο θρύλος των Grand Prix Giacomo Agostini σε δηλώσεις του σε ιταλικό ραδιοφωνικό σταθμό υπογράμμισε πως το θέμα που τον απασχολεί περισσότερο είναι τα ελαστικά. Ο Ιταλός θεωρεί πως η ασφάλεια στο MotoGP είναι σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο, αλλά τα ελαστικά της Bridgestone πρέπει να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους. Οι πτώσεις που προκαλούν είναι απροειδοποίητες, ενώ η έλλειψη φθοράς στη διάρκεια του αγώνα κάνει τους αναβάτες να πιέζουν στο όριο από την αρχή μέχρι το τέλος.
Ο Agostini είπε στο RAI Radio. «Νομίζω ότι τα ηλεκτρονικά δεν έπαιξαν ρόλο. Προσωπικά, όπως και άλλοι αναβάτες, δεν μου αρέσουν τα ηλεκτρονικά πολύ. Προτιμώ να μην είναι πολύ. Προτιμώ τη μοτοσικλέτα να την ελέγχει ο αναβάτης και όχι τα ηλεκτρονικά να ελέγχουν τον καρπό σου. Τα ελαστικά έχουν κατηγορηθεί επίσης. Σίγουρα τα ελαστικά έχουν ευθύνη, κατά μια έννοια είναι τα πιο σημαντικά στη μοτοσικλέτα. Στις μέρες μας, όλοι οι αναβάτες απαιτούν τα ελαστικά να κρατάνε από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο, χωρίς απώλεια απόδοσης. Οι κατασκευαστές φτιάχνουν τα ελαστικά που θέλουν εκείνοι. Είναι λίγο πιο σκληρά και πιο δύσκολα στο χειρισμό. Δυστυχώς αυτό σημαίνει ότι όταν γλιστρήσουν πέφτεις χωρίς καμία προειδοποίηση. Ίσως να είχε νόημα να άλλαζαν τα ελαστικά, από τα μέσα του αγώνα και έπειτα να φθείρονται. Ο αναβάτης τότε θα οδηγούσε πιο προσεκτικά. Έτσι ήταν στις μέρες μου, όταν άρχιζαν να φθείρονται από τα μέσα του αγώνα και έπειτα έπρεπε να οδηγείς με περισσότερο ντριφτ και να είσαι πιο προσεκτικός».
«Δυστυχώς, στο ατύχημα, δεν υπάρχει κάποιος να κατηγορήσεις. Ήταν ένα ατύχημα σαν πολλά άλλα. Δυστυχώς αυτό ήταν θανατηφόρο. Ήταν μοιραίο επίσης, επειδή η μοτοσικλέτα δεν έπεσε, αλλά ο αναβάτης έπεσε. Μαζί ακολούθησαν μια πορεία η οποία αντί να ήταν εκτός πίστας, ήταν εντός πίστας. Δυστυχώς οι άλλοι ακολουθούσαν και δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα. Δεν έχει νόημα να μιλάμε για ασφάλεια και προστασία διότι σε αυτήν την περίπτωση υπήρχε αρκετή», συμπλήρωσε ο θρύλος των Grand Prix.
εγω νομιζω οτι εχει δικιο..εχει σακατευτει πολυς κοσμος με αυτα τα λστιχα. | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 12:15 | |
| Κατα τη ταπεινη μου αποψη θα διαφωνησω...
Σε μια περιπτωση που επεσε ο αναβατης λογω οτι τα ελαστικα δεν δουλευαν κρυα οπως ειχε γινει με το Lorenzo στο πειραμα της εκκινησης μετα τα χρονομετρημενα ΝΑΙ εκει να πεις οτι φταινε τα ελαστικα και ΝΑΙ να τα αλλαξουν !!!!
Τωρα στη περιπτωση με το Sim που τα ελαστικα δουλευουν σωστα απο την αρχη μεχτι το τελος με πολυ κρατημα και χωρις γλυστρηματα τι φταινε?????
Και φανταστειτε να γινεται μαχη γυρο με γυρο και στους τελευταιους 6-7 γυρους τα λαστιχα να εχουν φθαρει και οι αναβατες να πρεπει ή να κοψουν ρυθμο ή να χαροπαλευουν εαν κρινεται θεση στο πρωταθλημα κατασκευαστων ή οδηγων...
Δε συμφωνω με τον Giacomo Agostini, μετα τα 2/3 του αγωνα να οδηγας με drift ειναι πιο ασφαλες??? Εαν εισαι πρωτος και ο δευτερος ειναι μισο γυρο πισω αντε και κοβεις ρυθμο, εαν εισαι πρωτος και ο δευτερος ειναι 1sec πισω και αρχιζεις να γλυστρας τι κανεις??? εγω φανταζομαι πως θα συνεχισουν να πιεζουν γλυστρωντας πραγμα που το θεωρω αρκετα πιο επικυνδυνο κατα την προσωπικη μου αποψη. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 12:21 | |
| - k8 600 kk έγραψε:
- Κατα τη ταπεινη μου αποψη θα διαφωνησω...
Σε μια περιπτωση που επεσε ο αναβατης λογω οτι τα ελαστικα δεν δουλευαν κρυα οπως ειχε γινει με το Lorenzo στο πειραμα της εκκινησης μετα τα χρονομετρημενα ΝΑΙ εκει να πεις οτι φταινε τα ελαστικα και ΝΑΙ να τα αλλαξουν !!!!
Τωρα στη περιπτωση με το Sim που τα ελαστικα δουλευουν σωστα απο την αρχη μεχτι το τελος με πολυ κρατημα και χωρις γλυστρηματα τι φταινε?????
Και φανταστειτε να γινεται μαχη γυρο με γυρο και στους τελευταιους 6-7 γυρους τα λαστιχα να εχουν φθαρει και οι αναβατες να πρεπει ή να κοψουν ρυθμο ή να χαροπαλευουν εαν κρινεται θεση στο πρωταθλημα κατασκευαστων ή οδηγων...
Δε συμφωνω με τον Giacomo Agostini, μετα τα 2/3 του αγωνα να οδηγας με drift ειναι πιο ασφαλες??? Εαν εισαι πρωτος και ο δευτερος ειναι μισο γυρο πισω αντε και κοβεις ρυθμο, εαν εισαι πρωτος και ο δευτερος ειναι 1sec πισω και αρχιζεις να γλυστρας τι κανεις??? εγω φανταζομαι πως θα συνεχισουν να πιεζουν γλυστρωντας πραγμα που το θεωρω αρκετα πιο επικυνδυνο κατα την προσωπικη μου αποψη. σωστο αυτο που λες αλλα το θεμα δεν ειναι το αν κρατουν αλλα το οτι δεν μεταφερουν πληροφορια στον αναβατη και πεφτουν χωρις να το καταλαβουν | |
|
| |
gsxrk71000 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2993 Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011
| |
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 12:56 | |
| - nasos-v έγραψε:
- k8 600 kk έγραψε:
- Κατα τη ταπεινη μου αποψη θα διαφωνησω...
Σε μια περιπτωση που επεσε ο αναβατης λογω οτι τα ελαστικα δεν δουλευαν κρυα οπως ειχε γινει με το Lorenzo στο πειραμα της εκκινησης μετα τα χρονομετρημενα ΝΑΙ εκει να πεις οτι φταινε τα ελαστικα και ΝΑΙ να τα αλλαξουν !!!!
Τωρα στη περιπτωση με το Sim που τα ελαστικα δουλευουν σωστα απο την αρχη μεχτι το τελος με πολυ κρατημα και χωρις γλυστρηματα τι φταινε?????
Και φανταστειτε να γινεται μαχη γυρο με γυρο και στους τελευταιους 6-7 γυρους τα λαστιχα να εχουν φθαρει και οι αναβατες να πρεπει ή να κοψουν ρυθμο ή να χαροπαλευουν εαν κρινεται θεση στο πρωταθλημα κατασκευαστων ή οδηγων...
Δε συμφωνω με τον Giacomo Agostini, μετα τα 2/3 του αγωνα να οδηγας με drift ειναι πιο ασφαλες??? Εαν εισαι πρωτος και ο δευτερος ειναι μισο γυρο πισω αντε και κοβεις ρυθμο, εαν εισαι πρωτος και ο δευτερος ειναι 1sec πισω και αρχιζεις να γλυστρας τι κανεις??? εγω φανταζομαι πως θα συνεχισουν να πιεζουν γλυστρωντας πραγμα που το θεωρω αρκετα πιο επικυνδυνο κατα την προσωπικη μου αποψη.
σωστο αυτο που λες αλλα το θεμα δεν ειναι το αν κρατουν αλλα το οτι δεν μεταφερουν πληροφορια στον αναβατη και πεφτουν χωρις να το καταλαβουν καταλαβα που το πας, ναι ετσι οπως το θετεις ναι ειναι σωστο και λογικο αλλα οταν υπαρχει συνεχως αυξανομενη ζητηση για τα περιθωρια προσφυσης ειναι λογικο τα ελαστικα να κρατανε περισσοτερο αλλα να ειναι και πιο αποτομα !!! Εσυ τι προτιμας για τα μεγαρα να κανεις πχ 1.02 με γομες ή 1.06 με λαστιχα medium-hard που γλυστρανε πιο ευκολα και προειδοποιουν ειναι πιο φιλικα αλλα εχουν σαφως πιο μικρα περιθωρια προσφυσης και πιο αργο γυρολογιο??? και με την αναρτηση ειναι μαλακη και προοδευτικη ή ειναι αρκετα πιο σκληρη για να κραταει περισσοτερο??? Με την εξελιξη των ελαστικων οι χρονοι εχουν μειωθει δραματικα σε ολλες τις πιστες οχι μονο απο την εξελιξη των κινητηρων αλλα απο την ταχυτητα εισοδου και εξοδου στις στροφες, οταν απο την εποχη του Agostini εχουν εισιδο +10χιλιομετρα και εξοδο +15 ειναι θεωρω λογικο τα γλυστρηματα να ειναι πιο αποτομα, και δεν ευθυνονται μονο τα ελαστικα αλλα οι αναρτησεις τα πλαισια οι κιντηρες τα φρενα και ολο το συνολο ειναι γενικα πολυ οριακο με αποτελεσμα να ειναι πιο αποτομο, αλλα ολο το συνολο οχι μονο τα ελαστικα Τωρα για το συγκεκριμενο ποστ να εχεις γομες που να προειδοποιουν κιολας το βλεπω λιγο ουτοπικο, δε ξερω μακαρι να βρεθει τετοια λυση ! | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 13:51 | |
| - k8 600 kk έγραψε:
καταλαβα που το πας, ναι ετσι οπως το θετεις ναι ειναι σωστο και λογικο αλλα οταν υπαρχει συνεχως αυξανομενη ζητηση για τα περιθωρια προσφυσης ειναι λογικο τα ελαστικα να κρατανε περισσοτερο αλλα να ειναι και πιο αποτομα !!! Εσυ τι προτιμας για τα μεγαρα να κανεις πχ 1.02 με γομες ή 1.06 με λαστιχα medium-hard που γλυστρανε πιο ευκολα και προειδοποιουν ειναι πιο φιλικα αλλα εχουν σαφως πιο μικρα περιθωρια προσφυσης και πιο αργο γυρολογιο??? και με την αναρτηση ειναι μαλακη και προοδευτικη ή ειναι αρκετα πιο σκληρη για να κραταει περισσοτερο???
............
Τωρα για το συγκεκριμενο ποστ να εχεις γομες που να προειδοποιουν κιολας το βλεπω λιγο ουτοπικο, δε ξερω μακαρι να βρεθει τετοια λυση ! το παραδειγμα που εδωσες δεν ακριβως αυτο που πρεπει. γομες ειναι και τα δυο που λες. εγω χρεισημοποιω κυριως την medium επειδη κραταει καλα και βγαζει αρκετα TD στης σερρες που η ασφαλτο ειναι πιο αγρια μαλλον θα δοκημαζα hard για πιο καλα αποτελεσματα. η ασφαλτο αυτη τρωει λαστιχο αλλα και το υπερθεμενη πολυ, αρα μαλλον το hard θα μπορουσε να ανταπεξελθει σε αυτες της συνθηκες (πιστευω με το hard στης σερρες , θα γυρνας πιο γρηγορα απο ενα soft - medium λογο φθορας και υπερθερμανσης. αναλογα βεβαια και τον καιρο) το σωστο παραδειγμα ειναι αν προτιμάω τα πιρελλι απο τα μισελεμ ή τα ντανλοπ και εχουν πιο σκληρους σκελετους ? θα σου πω λοιπον οτι τα πιρελλι για αυτο ακριβως μου αρεσουν, επειδη σε προηδοποιουν και δεν σε πετανε κατω στεγνα, προτιμω 1'' να γυρναω πιο αργα και να καταλαβαινω ακριβως τι κανει το λαστιχο μου απο το να γυρναω 1'' πιο γρηγορα και καποια στιγμη να την αρπαξω επειδη το παρακανα και δεν το καταλαβα.. σιγουρα η τεχνολογια πρεπει να πηγαινει μπροστα και να βοηθαει ωστε να πεφτουν οι χρονοι , αλλα αυτα τα τοσο σκληρα ελαστικα ,"δειχνει" οτι σακατεξαν αρκετους οδηγους με αυτο το στεγνο ξεκολημα που κανουν
Έχει επεξεργασθεί από τον/την nasos-v στις Τρι 25 Οκτ 2011, 14:10, 3 φορές συνολικά (Λόγος της επεξεργασίας : διορθωσα γιατι ειχα γραψει μαλ@κια) | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 14:06 | |
| - k8 600 kk έγραψε:
και με την αναρτηση ειναι μαλακη και προοδευτικη ή ειναι αρκετα πιο σκληρη για να κραταει περισσοτερο???
μαλακη αναρτηση στην πιστα δεν υπαρχει αναλογα το γυρολογιο σου πρεπει να ειναι σκληρη αλλα προοδευτικη και οχι σπαστηκια το ιδιο θελει και ενας στο 10 και αυτος που γυρναει 01 αυτος ας πουμε στο 10 πρεπει να βαλει πχ. 5 κλικ συμιεση ή επαναφορα για να το πετυχει στην πιεση που ασκει στο μηχανακι του στο 10 και αυτος που γυρναει 01 , θελει 10 κλικ αντιστοιχα .. αν καβαλησεις ενα μηχανακι που ειναι ρυθμισμενο για ασο και εσυ γυρνας στο 5-6 πιθανον να μην μπορεις να το γυρισεις ή να σε πεταξει και κατω αφου δεν θα μπορει να διαβασει καμια ανομαλια | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 14:26 | |
| | |
|
| |
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 14:43 | |
| νιωθω οτι ειμαι πολυ λιγος για να εχω αποψη για λαστιχα που εχω δει μονο καιο μαλλον δεν θα τα αγγιξω καν.ο Αγκοστινη ειπε κατι πολυ σπουδαιο ΑΙΣΘΗΣΗ πως μπορει να εχουν αισθηση οταν ειναι τιγκα στα ηλεκτρονικα? επησης το ατυχημα δεν εγεινε στο τελος του αγωνα με φθαρμενα λαστιχα και κακη αισθηση απο συνδιασμο φθαρμενων ελστικων και πολυ μεγαλης εμπλοκης ηλεκτρονικων με αποτελεσμα την κακη αισθηση | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 15:51 | |
| - nasos-v έγραψε:
μαλακη αναρτηση στην πιστα δεν υπαρχει
αναλογα το γυρολογιο σου πρεπει να ειναι σκληρη αλλα προοδευτικη και οχι σπαστηκια
το ιδιο θελει και ενας στο 10 και αυτος που γυρναει 01
αυτος ας πουμε στο 10 πρεπει να βαλει πχ. 5 κλικ συμιεση ή επαναφορα για να το πετυχει στην πιεση που ασκει στο μηχανακι του στο 10
και αυτος που γυρναει 01 , θελει 10 κλικ αντιστοιχα ..
αν καβαλησεις ενα μηχανακι που ειναι ρυθμισμενο για ασο και εσυ γυρνας στο 5-6 πιθανον να μην μπορεις να το γυρισεις ή να σε πεταξει και κατω αφου δεν θα μπορει να διαβασει καμια ανομαλια
Και πόση διαφορά επί τις % κάνουν 5 κλικ στην συμπίεση; Κάθε κλικ και δευτερόλεπτο πάει; Εγώ πάντως ένα μηχανάκι που είναι στημένο για 0.56 το γυρνάω άνετα στο 1.25 και ας μην μπορεί να διαβάσει τις ανωμαλίες... Το δοκιμάζουμε όποτε θέλετε... Μάλλον το ανάποδο συμβαίνει,δηλαδή ο αναβάτης που γυρνάει στο 1.00 πιθανόν να μην μπορεί να κάνει τον ίδιο χρόνο με μηχανάκι που είναι ρυθμισμένο να γυρνάει ( η αρρύθμιστο αν θες) στο 1.05... Ξέρω πολλούς που γυρνάνε στο 1.05 με στοκαρίες αλλά κανένα να γυρνάει στο λεπτό χωρίς προσοχή στις αναρτήσεις... | |
|
| |
Oikopedofagos Normal gixxer
Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 377 Hμερομηνία εγγραφής : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 16:03 | |
| | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 16:51 | |
| παιδια μη τη ψαχνετε ουτε στα λαστιχα ουτε στα κλικ. ενας ανθρωπος πεθανε,κ ολα τ αλλα δεν εχουν σημασια.
κ οσοι προσπαθουν να αποδωσουν καπου ευθυνες οπως ο Agostini κατ εμε ειναι πολυ λαθος.ευθυνες αποδιδει,ειναι ολοφανερο.
το αθλημα ειναι τετοιο που βασιζεται στις πιθανοτητες απο ενα βαθμο κ μετα. το απροβλεπτο μπορει να γινει οτι λαστιχα η ηλεκτρονικα κ αν βαλουν.
οπως οταν πετας ενα αποτσιγαρο απο το μπαλκονι κ μπαινει στον σωληνα απο μια ταμπελα κατω στο δρομο,ετσι κ στον αναβατη αυτον ετυχε αυτη η πιθανοτητα.
ποτε μια ποτε μια πτωση δεν ειναι ομοια με καποια αλλη.κ ποσο μαλλον πως θα εξεληχθει το αποτελεσμα της. τι θα κανουν δηλαδη? με αλλα κλικ η λαστιχα θα σταματησουν οι πτωσεις? η θα γινουν πιο soft?ελεος ρε παιδια.
αν ο Agostini πιστευει οτι με διαφορετικα λαστιχα μπορουν καποιοι να το παιξουν θεοι κ να ελεγχουν το απροβλπτο, ολα αυτα στα ματια μου φαινονται απλα μαλακιες.
| |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 17:00 | |
| - spyroszx έγραψε:
- νιωθω οτι ειμαι πολυ λιγος για να εχω αποψη για λαστιχα που εχω δει μονο καιο μαλλον δεν θα τα αγγιξω καν.ο Αγκοστινη ειπε κατι πολυ σπουδαιο ΑΙΣΘΗΣΗ πως μπορει να εχουν αισθηση οταν ειναι τιγκα στα ηλεκτρονικα? επησης το ατυχημα δεν εγεινε στο τελος του αγωνα με φθαρμενα λαστιχα και κακη αισθηση απο συνδιασμο φθαρμενων ελστικων και πολυ μεγαλης εμπλοκης ηλεκτρονικων με αποτελεσμα την κακη αισθηση
ρε σπυρο δεν μηλαμε για εκεινα τα λαστιχα. μηλαγαμε για τα λαστιχα που βαζουμε εμεις. και τι προτημαμε να εχουμε αισθηση ή να γυρναμε πιο γρηγορα παντος πολλοι οδηγοι στα motogp εχουν παραπονεθει για αυτο το χαρακτηριστικο στα λαστιχα... δεν νομιζω να ειναι τυχαιο. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 17:16 | |
| | |
|
| |
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 17:59 | |
| καταλαβα πολυ καλα για τι πραγμα μιλαγατε. το σχολιο μου δεν ηταν για εσας [αν καποιος καταλαβε κατι τετοιο παρανοησε] η κουβεντα μου ηταν καθαρα πανω στα λογια του Αγκοστινι ,οτι δεν μπορω να εχω αποψη για αυτα που λεει,γιατι η μονη επαφη που ειχα ποτε ειναι οπτικη .παρολλα αυτα βρισκω αντιφατικο αυτο που λεει οτι φταινε επειδη εχουν την ιδια αποδοση απο την αρχη εως το τελος με αποτελεσμα να "μπερδευονται"τα ηλεκτρονικα και οι αναβατες.αφηνει να εννοηθει οτι προς το τελος τοπυ αγωνα τα πραγματα ειναι δυσκολα ενω αν γλιστραγαν θα ηταν αλλιωσ.......δεκτο......το ατυχημα εγεινε ομως στην αρχη του αγωνα οποτε ολα αυτα δεν ισχυουν. αν και δεν πιστευω στα πεπρομενα και τετοια αλλα αυτο που ειδα δεν το γλιτωνε κανεις | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 18:06 | |
| | |
|
| |
gsxrk71000 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2993 Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 18:21 | |
| | |
|
| |
potis Adv. gixxer
Όνομα: : Παναγιώτης Τόπος : Πειραιάς Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Αγωνιζόμενος : Ωραία θα ήταν... Hμερομηνία εγγραφής : 27/10/2009
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 18:25 | |
| παντως πρεπει καποια στιγμη να διαλεξουν!!οχι να λενε να κανουν εξελιξη στα λαστιχα και μετα να λενε "ωχ καναμε πολυ εξελιξη και τωρα φταινε τα λαστιχα". τη μια φταινε τα λαστιχα, την αλλη τα ηλεκτρονικα, την αλλη το σασι κτλ Αγωνες σε τετοιο επιπεδο ειναι κυριως ο ανταγωνισμος στην τεχνολογικη ανακαλυψη που βοηθαει να μειωνει τους χρονους!!! αν θελαμε να δουμε μονο ποιος ειναι ο πιο γρηγορος οδηγος τοτε θα επρεπε ολοι να είχαν τις ιδιες μηχναες, με τις ιδιες ρυθμισεις κ.ο.κ. πιστευω θα ακουσουμ επολλα ολες τις επομενες μερες αλλα μεσα μας ολοι γνωριζουμε οτι δυστηχως ο sic επρεπε να αφησει τη μηχανη και οχι να προσπαθησει να ξανανεβει πχ https://www.youtube.com/watch?v=8cJIGcZekd4αν τα λαστιχα σκορπυσαν στου 10 πρωτους γυρους και μετα εκαναν drift να βλεπαμε τοτε ποσοι θα επεφταν!!!!!!! ολα εχουν αλλαξει με την παροδο των χρονων και ειναι λαθος να συγκρινουμε αλλες εποχες γιατι τοτε ειχαν διαφορετικη ιπποδυναμη, αλλα φρενα κτλ | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 19:23 | |
| Συμφωνω απολυτα με τα οσα ειπε ο Giacomo Agostini.Για δειτε αυτο 1.Crutchlow-σπασμενη κλειδα 2.Pedrosa-σπασμενη κλειδα 3.Barbera-σπασμενη κλειδα 4.Spies-καταγμα στα πλευρα 5.Edwards-σπασμενη κλειδα 6.De puniet-χτυπημα στο γονατο(αν θυμαμαι καλα...) 7.Lorenzo-κομμενο δαχτυλο 8.Capirossi-καταγμα στα πλευρα 9.Bautista-καταγμα στο ποδι 10.Simoncelli-πολλες πτωσεις κ τελικα ΝΕΚΡΟΣ 11.Edwards-πολλαπλα καταγματα-εξαρθρωση ωμου 12.Rossi-καταγμα στο δαχτυλο Αυτα ειναι μονο για φετος κ εχουν γινει αμετρητες "αναιμακτες" τουμπες ακομα,αυτο για μενα δειχνει οτι κατι δεν παει καλα... Κατα την γνωμη μου 2 ειναι οι αιτιες 1.Τα λαστιχα (κ ειδικα η μονομαρκα)Δεν ειναι δυνατον στην αρχη του πρωταθληματος να υπαρχουν μονο 2 γομες χωρις μεσαια γομα κ να χρειαζεται να πεσουν ο ενας μετα τον αλλο οι αναβατες-κυριως τους πρωτους γυρους-κ αφου γινει "θεμα" να αποφασισει(η bridgestone) να τους δοσει κ μεσαια γομα.Επισης-οπως φαινεται-σε πολλα μοτο δεν ταιριαξαν τα λαστηχα της bridgestone ενω σε αλλα π.χ. ΗΟΝDΑ φαινεται να ταιριαξαν "γαντι" χωρις να υποτιμαει κανεις την τεραστια βελτιωση κ ειδικα το τρομερο κιβωτιο τους.Κ το συγκεκριμενο το αναφερω απλα κ μονο επειδη για το θεαμα... 2.Τα 800 cc.Οπως ειχε πει κ ο Rossi,τα 800αρια εχουν γινει τρομερα γρηγορα μεσα στην στροφη,δηλαδη εκει οπου οι μηχανες εχουν την μεγιστη κλιση!!!Επισης η διαρκεια του φρεναρισματος εχει μειωθει σημαντικα ενω η δυναμη του φρεναρισματος εχει μεγαλωσει,ολα αυτα σε συνδιασμο με τα ηλεκτρονικα εχουν κανει την οδηγηση αυτων των μοτο εντελως play-station κ οι αναβατες οδηγουν συνεχως στο οριο τους(πολλες φορες το ξεπερνουν) για ολο τον αγωνα.Οποτε το περιθωριο λαθους ειναι σχεδον ανυπαρκτο. | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 19:28 | |
| | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τρι 25 Οκτ 2011, 22:40 | |
| | |
|
| |
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: Ago: Ευθύνη στα ελαστικά Τετ 26 Οκτ 2011, 10:02 | |
| παιδια συγνωμη αλλα ο ροσσι και ο πεντροζα δεν επεσαν απο λαστιχα ουτε ο εντουαρτς,οι παρα πανω τραυματισμοι ηρθαν απο ατυχηματα με αλλους αναβατες. το οτι καποιοι δεν μπορουν να εκμεταλευτουν τα δεδομενα που τους δινονται δεν ειναι καδικασταιο για τα λαστιχα. ο στονερ δεν εχει παραπονεθει για λαστιχα ουτε ο δτοβι ουτε ο πεντροσα ουτε ο ροσσι ουτε ο χεηντεν{με εξαιρεση τον αγωνα στην ιντιαναπολη που ειχαν σχεδον ολοι προβλημα]και για να ερθουμε στο αρχικο ποστ την δηλωσι του αγκοστινι το ατυχημα ηταν στην αρχη του αγωνα,δεν ειχαν φθορα τα λαστιχα και "απλα"το σωσιμο που προσπαθησε να κανει ο μπουκλακιας εθερε την μηχανι σε τετοια γραμμη ,καθετα στην πιστα και διστηχως τον ειχε μαγκωσει {δενειναι ειρωνικο παντα ετσι τον ελεγα απο συμπαθεια δεν θελω να το παρει κανεις προσβλιτικα} | |
|
| |
| Ago: Ευθύνη στα ελαστικά | |
|