Συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά το πρόβλημα είναι με τις παραπάνω στροφές στος βαλβίδες τιτανίου που έχουν κοπεί αρκετές. Αυτό συμβαίνει γιατί το σκληρότερο ελατήριο που κλείνει πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ένταση τη βαλβίδα, την κόβει. Ολες οι πολύ δυνατές μοτοσικλέτες αλλάζουν τις τιτανίου με ατσάλινες οταν πρόκειται να δουλέψουν ακραία Setup, ακριβώς για να μην αποκολληθεί η βαλβίδα απο το στέλεχος. Αλλού είναι τα θέματα του Κ3 που δεν του επιτρέπουν αν δεν τα διορθώσεις να ανεβάσει στροφές.
Οι βαλβίδες τιτανίου είναι καθαρά για ευστροφία λόγω μικρότερου βάρους , αρα μικρότερης αδράνειας, αρα ελαφρύτερων κινούμενων μερών, αρα απορρόφηση λιγότερης ενέργειας που παει χαμένη απο τον κινητήρα, αλλά κσι πιο κσλής ψύξης τους αφου αποβάλουν πολύ ταχύτερα τη θερμοκρασία απο τις ατσάλινες.
Φιλικά και συγνώμη και πάλι για την παρέμβαση.
Υ.Γ. Μια μόνο διευκρίνηση θα ήθελα αν γίνεται. Στο Κ3 φλασάρεις τον στοκ εγκέφαλο όπως στα κ6 και πάνω ή επεμβαίνεις με μηχάνημα τύπου ΤΕΚΑ που επιτρέπει τη χαρτογράφηση σε όλο το φάσμα TPS, στροφών και injection, κοινώς καμία σχέση με το Yoshmura Box που είναι χαμηλά, μεσαία, ψηλά και απο -10 εως +10%?. Αν θέλεις μου απαντάς.