Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
suzuki gsxr 1000 k9-11 14450ευρα και αλαζετε δισκοπλακες δαγγανες αμορτισερ πισω αμορτισερ εμπρος +μπαζαζ για βαλτε ποσο παει λαμογια ........
τορα λες # και το ξερεις ....για τα αλογα δεν χριαζετε γιατι ιδι εχει παραπανο ...για τους δισκους συμφονουμε ...για την τιμη εισαι λαθος εχει 11χιλιαρικα εκτος αν λες το κενουργιο που δεν εχει βγει ακομα ...οσο για τα αμορτισερ ουτε καταδιανια αφου ουτε εσυ πιρες την εκδοση με τα ohlins οποτε @ τα big piston μπροστα ειναι σαφεστερα καλυτερα απο τα δικασου και αν παλυ δεν σου κανουνε ενα σετακι της Race tech με revalving ελατιριο για τα κιλασου κτλπ κτλπ δεν παει πανο απο 400 ευρο περασμενα ...και ειναι πολυ καλιτερο απο το δικοσου θες δεν θες ...και ναι με ενα ohlins πισω επισις καλιτερο ....
ξερεις οτι μαρεσει το rsv και πιστευο οτι ειναι το καλυτερο μηχανακη πιστας αυτην την στιγμη με το πιο ολοκλιρομενο συστιμα ηλεκτρονικον ... αλλα μην υπερβαλουμε και με τα λευτα ....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miou στις Τετ 07 Μαρ 2012, 22:29, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : ΣΤΕΦΑΝΕ ΜΗΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟΣΟ ΧΥΜΑ...ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ...)
Σε καμια περιπτωση δεν ειναι πιο γρηγορο απο S1000rr το Rsv4 μη σου πω οτι εχει και 4-5 αλογα λιγοτερα απο κ8-9 Αλλα δεν νομιζω οτι καποιος παιρνει το rsv4 γιατι εχει τα περισοτερα αλογα....
το παιρνεις για το v4 ο τροπος με τον οποιο βγαζει την ιπποδυναμη στην ασφαλτο ειναι μοναδικος καμια σχεση με τα japan. και πραγματικα μπορεις να το καταλαβεις οταν αρχισεις να γυρνας κοντα στα ορια σου. Το στησιμο του γενικα σου επιτρεπει να υπερβεις τον εαυτο σου κυριως στη εισοδο της στροφης. τα φρενα... μονο ενας επαγελματιας οδηγος θα μπορουσε να τα αξιοποιησει ,η γεωμετρια του ειναι υπερβολικα γρηγορη βγαζω τρελο χαβαλε οταν το δινω σε φιλους με αντιστοιχα 1000αρια Japan που γυρναμε κοντα στα γυρολογια και τους βλεπω να παιδευονται με τα κερπ εκτως απο τον Gkourv που μεσα σε 10γυρους αρχησε να γυριζει μολις 1 πανω απο το προσωπικο του ρεκορ και μαλιστα χαλαρος και δεν ελεγε να βγει μου φαγε μισο ντεποζιτο !!@# Και γενικα το ολο μοτο θα ελεγα πως ειναι ενα αψογα καλοστημενο Track bike. Αλλα εχοντας το κοντα 1 χρονο μπορω να πω με σιγουρια 100% ειναι το χειροτερο μοτο για δρομο. δικαβαλα κτλ. Τα japan ειναι καναπεδες μπροστα στο v4. Δεν μου περναει καν απ το μυαλο να παω βολτα οπως εκανα με το Gixxer με την κοπελα μου μακρυα. δεν το χω ανοιξει πανω απο 260 απλα γιατι η καλυψη αερα για εναν γοριλα σαν εμενα ειναι ανυπαρκτη πανω στο v4.
Βεβαια υπαρχει και η αλλη εκδοχη του να παρεις ενα gixxer και να το κανεις τουμπανο δλδ ενα απολυτο trak bike οπως κανουν καποια παιδια στο φορουμ. Η δικια μου πειρα ομως λεει οτι επειδη ζω στην ψωροκοστενα και δεν υπαρχουν επαγγελματιες ειμαι καταδικασμενος η να μαθω τα παντα εγω, η να τα σταζω σε καποιον επαγγελματια ( τα λαμογια) για να με αρμεγει οποτε εχει την ευκαιρια. Και οταν ερθει η ωρα να το πουλησω δεν υπαρχει περιπτωση να παρεις ουτε το 10% πισω εκτος αν τα ξηλωσεις και παλι να παρεις το 30-40% . Προτιμω λοιπον να δωσω 5-6 χιλιαρικα παραπανω να τελειωνω εξαρχης. Τονιζω ομως οτι ηθελα ενα τουμπανο για να ασχολουμε μονο με την βελτιωση μου και τα λαστιχα και οχι πως θα το βελτιωσω και να τρωο τη μερα μου στο Ε-Βαy
Και μπορω να πω οτι υπαρχει εστω μια αντιπροσωπεια της Aprilia αψογη που με οδηγει στο να μην μπαινω καν στη διαδικασια να ασχοληθω με την αλλαγη λαδιων... οταν για να τα αλαξω μονος μου θελω 45Ε και στην απριλια 60Ε . Σερβις τα ohlins με αλαγη και τις τσιμουχες 130Ε οταν στο Gixxer ηθελα 150 και παλι οχι στην αντιπροσωπεια. Οταν φαναρια για το rsv4 300e και suzuki 500-600. Fairing rsv4 240E suzuki 350+ κτλ.
Καλο ειναι λοιπον να μην κατηγορουμε κατι το οποιο πραγματικα δεν εχουμε ιδεα περι τινος προκειται και το λεω γιατι το εκανα και γω. Πριν το παρω η απαντηση στην ιδεα που μου εριξε φιλος ( μελος εδω ) για το v4 ηταν : Σιγα μην παρω απριλια μαλακα. Τοσα ειχα διαβασει στα φορουμ τοσα ηξερα τοσα ελεγα.
Τωρα πλεον δεν εψω αποψη για κατι που δεν αγορασα οδηγησα και εβαλα στην πιστα στα ορια μου. Ειμαι ανοιχτος και σε ολα ετκως απο τα v2 γιατι δεν μου αρεσει ο ηχος αλλα !! δεν ξερω μπορει να οδηγησω καποιο Duko και να παθω πλακα. Το Panigale πχ ειναια αριστουργημα και πολα υποσχομενο το να αρχισουμε τις κασετες θα σπασει θα κανει ειναι μπουδελο που διαβαζω κατα καιρους στο φορουμ ειναι φιλικα παντα κουτο ! Τωρα αν το πηρε καποιος το βαλε στην πιστα παιδευτηκε να κατεβασει χρονους και δεν τα καταφερε γιατι το μοτο δεν εκανε, ναι μπορω να δεχτω την αποψη του και θα θελω να μαθω και λεπτομεριες.
Το οικονομικο δεν το θιγω γιατι το budjet του καθενος ειναι δικο του θεμα και δεν αφορα κανεναν αλλον εκτος απο τη γυναικα του ισως.
ghost Hero gixxer
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Κυπαρισσία Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 2970 Αγωνιζόμενος : Married Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2009
για τις επομενες φορες που θα χρειαστει να συναντηθειτε στο περιπτερο...copy απο αλλο forum, ο καλυτερος χαρτης που εχω δει ποτε μου για το περιπτερο Χαιδαριου...
Black Eagle Hero gixxer
Όνομα: : Νίκος Τόπος : Περαμα Αττικης Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2187 Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010
για τις επομενες φορες που θα χρειαστει να συναντηθειτε στο περιπτερο...copy απο αλλο forum, ο καλυτερος χαρτης που εχω δει ποτε μου για το περιπτερο Χαιδαριου...
Κορυφαιο σχεδιο και τελεια εμπλουτισμενο με εικονες :!: Μου αρεσι στο σχιστο που εχει και κοτες αυγα και χαλια! Η καλυτερη περιγραφη :P
ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012