Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Ανοίγω το θέμα για να αναρτώνται οι αναλύσεις από το λάδι κινητήρα που τυχόν έχετε κάνει. Μόλις μου ήρθε η αναφορά από την ανάλυση του λαδιού από τον κινητήρα του S1000RR.Απότι λέει είναι πολύ καλή και μπορώ να κρατήσω ακόμη περισσότερο το λάδι μέσα... Τέτοιου είδους αναλύσεις βοηθάνε στην παρακολούθηση και πρόωρη διάγνωση προβλημάτων. Επίσης με την χημική ανάλυση του λαδιού μπορείς να κάνεις κάποια οικονομία γιατί μεγαλώνεις βάση του αποτελέσματος τους χρόνους της αλλαγής.
kontos 750 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΑΘΗΝΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1963 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2010
Λοιπόν... 1)Παραγγέλνεις το κιτ από το site της εταιρίας ΔΩΡΕΑΝ. 2)Μετά την παραλαβή του κιτ, στην αλλαγή λαδιών ή με αναρρόφηση παραλαμβάνεις το δείγμα. Το παραλαμβάνεις βάση των οδηγιών και βάση του βίντεο
3)Συμπληρώνεις το χαρτί που έρχεται μαζί με το κιτ και το ταχυδρομείς. 4)Περιμένεις υπομονετικά το αποτέλεσμα και εύχεσαι για το καλύτερο... Κόστος συνολικό περίπου 25-30ευρώ, ανάλογα την τιμή του $.
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
δλδ γιαννη εβγαλες λιγο λαδι με 3000 και το εστειλες για αναλυση ??? για ποιον λογο ? μηπως ειχε σπασει ? ηταν πολυ μαυρο και σαν νερο και δεν ησουν σιγουρος για το ποσο καλο ειναι πλεον?
παντος να σκασω 30ε για να μου πουνε οτι ειναι ακομα σε καλη κατασταση δεν νομιζω οτι θα το εκανα ... 35ε εχουν τα 4 λιτρα καινουργιο λαδι ....
kontos 750 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΑΘΗΝΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1963 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2010
αλεξ εχω τηνβ εντυπωση οτι απο την αναλυση μπορεις να κρινεις και σε τι κατασταση ειναι το μοτερ σου.... αν θυμαμαι καλα το ειχαμε κανει με τον γερο μου για το μοτερ του λεωφορειου
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
ναι ρε γιαννη εξαλου το εχει γραψει αυτο και ο dr ... αλλα το μοτερ απο το λεωφορειο του πατερα σου εχει 300000 χλμ ενω το μοτερ απο τη μπεμπα εχει 13000 χλμ... αλλα ξεχασα .... bmw ειναι αυτη .... δεν ειναι σουζουκι ....
vasilis987 Normal gixxer
Όνομα: : ΒΑΣΙΛΗΣ Τόπος : κατερινη Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 186 Hμερομηνία εγγραφής : 10/01/2009
συμφωνω και εγω με τον γιαννη, αυτο γινεται για να δουν πιο πολυ αν υπαρχουν ρινισματα στα λαδια και απο που ειναι , ετσι ωστε να προλαβεις βλαβες κινητηρα
kontos 750 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΑΘΗΝΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1963 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2010
ναι ρε γιαννη εξαλου το εχει γραψει αυτο και ο dr ... αλλα το μοτερ απο το λεωφορειο του πατερα σου εχει 300000 χλμ ενω το μοτερ απο τη μπεμπα εχει 13000 χλμ... αλλα ξεχασα .... bmw ειναι αυτη .... δεν ειναι σουζουκι ....
δεν παλευεσαι!!!!!!
ναι αλλα ενα μοτερ σαν τα δικα μας δουλευει στις 14000 στροφεςπεριπου ενω ενα αυτοκινητο βαρια μεχρι τις 5000....τελως παντων ας ξερουμε την διαδικασια και οποιος θελει το κανει και μας γνωστοποιει και τα αποτελεσματα για να βλεπουμε πως δουλευει το καθε λαδι!!!!!
Δεν είναι μια διαδικασία που θα την κάνεις ΚΑΘΕ φορά που αλλάζεις λάδια γιατί το κόστος πάει ψηλά.Προσωπικά έκανα μία τώρα που έχει στρωθεί το μοτέρ να έχω μία βάση για αργότερα.Αυτή η διαδικασία θα βοηθήσει να απαντηθούν ερωτήσεις όπως: 1.Είναι καλό το λάδι που χρησιμοποιώ και κατάλληλο για την χρήση που του κάνω? 2.Άλλαξα λάδι και το κιβώτιο χτυπάει...Θα δείξει αν υπάρχουν παραπάνω τριβές η ανάλυση(πχ αυξημένος χαλκός,σίδηρος κλπ). 3.Είναι νωρίς-αργά τα ΧΧΧΧ χλμ που αλλάζω το λάδι μου? 4.Είναι νερό το λάδι που αλλάζω γιατί?Ιξώδες σπασμένο?Πρόσμιξη με καύσιμο ψυκτικό κλπ.? 5.Περίπτωση από το GIXXER πχ που μάλλον θα βοηθούσε και θα γλύτωνε $$$ και άγχος στον ιδιοκτήτη k9-l0 1000 ραγίζουν κορμοί??. κλπ
mx5 Full gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1084 Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010
Δεν είναι μια διαδικασία που θα την κάνεις ΚΑΘΕ φορά που αλλάζεις λάδια γιατί το κόστος πάει ψηλά.Προσωπικά έκανα μία τώρα που έχει στρωθεί το μοτέρ να έχω μία βάση για αργότερα.Αυτή η διαδικασία θα βοηθήσει να απαντηθούν ερωτήσεις όπως: 1.Είναι καλό το λάδι που χρησιμοποιώ και κατάλληλο για την χρήση που του κάνω? 2.Άλλαξα λάδι και το κιβώτιο χτυπάει...Θα δείξει αν υπάρχουν παραπάνω τριβές η ανάλυση(πχ αυξημένος χαλκός,σίδηρος κλπ). 3.Είναι νωρίς-αργά τα ΧΧΧΧ χλμ που αλλάζω το λάδι μου? 4.Είναι νερό το λάδι που αλλάζω γιατί?Ιξώδες σπασμένο?Πρόσμιξη με καύσιμο ψυκτικό κλπ.? 5.Περίπτωση από το GIXXER πχ που μάλλον θα βοηθούσε και θα γλύτωνε $$$ και άγχος στον ιδιοκτήτη k9-l0 1000 ραγίζουν κορμοί??. κλπ
μπορεις να απαντησεις και στο παραπανω ερωτημα μου αν δεν σου κανει κοπος?
Δεν είναι μια διαδικασία που θα την κάνεις ΚΑΘΕ φορά που αλλάζεις λάδια γιατί το κόστος πάει ψηλά.Προσωπικά έκανα μία τώρα που έχει στρωθεί το μοτέρ να έχω μία βάση για αργότερα.Αυτή η διαδικασία θα βοηθήσει να απαντηθούν ερωτήσεις όπως: 1.Είναι καλό το λάδι που χρησιμοποιώ και κατάλληλο για την χρήση που του κάνω? 2.Άλλαξα λάδι και το κιβώτιο χτυπάει...Θα δείξει αν υπάρχουν παραπάνω τριβές η ανάλυση(πχ αυξημένος χαλκός,σίδηρος κλπ). 3.Είναι νωρίς-αργά τα ΧΧΧΧ χλμ που αλλάζω το λάδι μου? 4.Είναι νερό το λάδι που αλλάζω γιατί?Ιξώδες σπασμένο?Πρόσμιξη με καύσιμο ψυκτικό κλπ.? 5.Περίπτωση από το GIXXER πχ που μάλλον θα βοηθούσε και θα γλύτωνε $$$ και άγχος στον ιδιοκτήτη k9-l0 1000 ραγίζουν κορμοί??. κλπ
μπορεις να απαντησεις και στο παραπανω ερωτημα μου αν δεν σου κανει κοπος?
Ναι πάντα όμως σε Prepaid
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Πολύ ωραίο θέμα και χρήσιμο,μιας και το λάδι είναι η ζωή του κινητήρα... Παλιότερα τα άλλαζα και εγώ αυστηρά κάθε 3.000,βέβαια τότε το Κ5 το ταλαιπωρούσα περισσότερο με πολύ τέρμα γκάζι στην εθνική και το Castrol που έβαζα τότε στα 3.000 χλμ έβγαινε όχι μαύρο αλλά αρκετά "δουλεμένο"...
Χθές που έφτασε 9.000 το ΖΧ10 κοίταξα απ'το ματάκι την στάθμη του λαδιού ( προηγούμενη αλλαγή στις 6.000 ) και το λάδι ( Torco T4R 10W/40 ημισυνθετικό) είναι κίτρινο ακόμα,σχεδόν 1 τόνο πιο σκούρο θα έλεγα απ'την μέρα που το έβαλα μέσα... Οπότε θα το αφήσω σίγουρα άλλα 1.000 χλμ μέσα και βλέπουμε.
Πάντως το συγκεκριμένο θέμα καλό θα ήταν να το παρακολουθούμε γιατί υπάρχουν λάδια τα οποία "σπάνε" πολύ πιο γρήγορα από άλλα,και βέβαια μια τέτοια ανάλυση είναι ότι καλύτερο μπορεί να κάνει κανείς για να έχει μια εικόνα του κινητήρα του
Έχω κόψει τα σχόλια γιατί τα έβαλα και σε άλλο site μην φαίνεται το όνομα. Γράφουν "Wear metals are a bit higher this time around. Some of that is obviously from the longer oil run, but the engine did make a little more metal per KM this time, especially as far as iron is concerned. It's not really enough to call a problem though. After all, this is only the second sample from this motorcycle so we'll just wait and see how it looks next time. The viscosity is thin for 10W/40. The fuel might have played a part in that, but neither fuel at this level nor a thin viscosity is typically harmful. Air and oil filtration are excellent. Run 5,000 KM and check back."
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
Βάση αναλύσεων και άλλων αντίστοιχων κινητήρων δεν είναι κάτι που θα πρέπει να με ανησυχεί... Γράφουν σχόλια και αν βρουν κάτι σε ενημερώνουν και σου λένε τι μπορεί να είναι ή τι να κάνεις.
BlackStone oil reports
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης