θα προσπαθησω να το περιγραψω οσο καλυτερα μπορω γιατι δεν βγαλαμε φωτο.
δειτε τη παρακατω εικονα απ το μανουαλ.
το μοτερ στηριζεται σε 2 διαμπερες βιδες κ σε 4 μπροστινες δεξια κ αριστερα στα αυτια απ το πλαισιο.
(η τελευταια κατω δεν φαινεται στη φωτο,δεν μας ενδιαφερει)
αν δουμε το σχεδιαγραμμα σαν να καθομαστε πανω στο μηχανακι,το μοτερ ερχεται κ εφαπτεται
τερμα αριστερα στο
πλαισιο στις βιδες Α ,C,Ε κτλ
η φωτο ειναι πληρως αντιπροσωπευτικη,οποτε κ το παραμικρο κενο ανταποκρινεται στη
πραγματικοτητα. στο σημειο που μπαινει το δεξι μανιταρι ειναι αυτο που εχει χρωματα.
-ροζ η βιδα
-γκρι ανοιχτο το πλαισιο
-γκρι σκουρο το μοτερ
-πρασινο ο αλουμινενιος αποστατης που πιεζει με τη βιδα ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ προς τα αριστερα..
αν προσεξετε καλα εκει που τελειωνει ο αποστατης δεξια κ αρχιζει το κεφαλι της βιδας
δεν υπαρχει καμια επαφη βιδας κ πλαισιου.κ επομενως καμια ταση συσφυξης στο πλαισιο αφου ο αποστατης κινειται ελευθερα μεσα στη τρυπα απ το πλαισιο.
τελος ερχεται κ σφιγκει απο τη κοντρα 1 (βλεπε σχεδιαγραμμα)
τωρα τι γινεται,αν φορας μανιταρι κ πεσεις απο τη δεξια μερια(κ φαει γερο χτυπημα,οπως το δικο μου τοτε στις σερρες),ολη η δυναμη απ το μανιταρι περναει στον πρασινο
αποστατη κ αυτος συμπιεζεται.το ακριβες μηκος του ειναι 30,5 χιλιοστα ο δικος μου ειχε χασει
2 χιλιοστα περιπου απ το χτυπημα.
εξ αιτιας της παραμορφωσης ,ερχεται κ κανει κεφαλι απ την εξωτερικη πλευρα εκει που ακουμπαει με το κεφαλι της βιδας
(κ επειδη εχει χασει κ χιλιοστα απο το μηκος του,) το αποτελεσμα ειναι οσο σφιγκεις τη βιδα,
τοσο να μαζευει τα κενα το πλαισιο λυγιζοντας ελαφρα σε εκεινο το σημειο.
το θετικο ειναι οτι επανερχεται στην αρχικη του θεση.σαν ενα τοξο πχ που το λυγιζεις κ μετα επανερχεται.
αρχικα ειχα βαλει μια ροδελα αναμεσα στον αποστατη κ το μοτερ ομως επρεπε να γινει σωστα.
για να βγει ομως αυτη η παπαρια που ειναι σαν Τ..ο μονος τροπος ειναι απο τη μεσα πλευρα.
οποτε πρεπει να τα ξυλωσεις ολα κ να γυρισεις το μοτερ μεχρι να κανει χωρο για να βγει.
μαζι με το βαρυ πυροβολικο (gat0s :P
φιλε!!) χωρις υπερβολη σε μια ωρα περιπου το μηχανακι εγινε βιδες στα απαραιτητα σημεια
κ το μοτερ στηριζοταν απο 1 διατρητη βιδα μονο κ ενα γρυλο απο κατω,
για να παρει τα απαραιτητα κενα προς τα πανω κ να βγει το ρημαδι ο αποστατης.
τελος ο αποστατης αντικαταστηθηκε απο εναν καινουργιο φτιαγμενο στον τορνο κ ολα μπηκαν πατ κιουτ οπως βγηκαν.
συμπερασμα:πιστευω οτι δεν αξιζει σε καμια περιπτωση να μπει κανεις σ αυτη τη διαδικασια εν γνωση του,
του τεστιν τα μανιταρια ειναι μονο για να σωζουν κανα χαζοπεσιμο με λιγα χιλιομετρα.
για τη πιστα θεωρω πως ειναι οχι μονο περιττα αλλα κ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ για το πλαισιο.με ενα σετ πολυεστερικα,μανιταρια στους τροχους κ προστατευτικα στη καμπανα κ το βολαν η μηχανη ειναι καλυμενη
με μονη απωλεια τα πολυεστερικα.
τελος το βασικο ειναι να μαθουμε το μηχανακι μας οχι μονο οδηγικα αλλα κ μηχανολογικα,ουτως ωστε αν κατι δεν ειναι οκ
να μπορουμε να το εντοπιζουμε αμεσως,ειδικα σε ενα τοσο ευαισθητο σημειο οπως το πλαισιο.