| aprilia mile factory oi cbr 1000 08 | |
|
+12DrIoannis teo46 magiaklaniakeksatmisi k8 600 kk Transporter cpantelo moi No Fear mistiriodis_tsantakias giannisK6 Opeth cbr600f4 16 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: aprilia mile factory oi cbr 1000 08 Σαβ 25 Αυγ 2012, 00:42 | |
| δεν τον βγαζει αμα δεν εχει φορτιο ...αμα σου κανο ιδιο βιντεο θα φενετε ετσι ...τον καπνο τον βγαζει π.χ. οταν πας να το τραβιξεις σουζα ...οταν κατεβεις αθηνα να παρεις την κουκουλα του κρανουσου θα στο αποδιξο | |
|
| |
Feelgood Normal gixxer
Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 61 Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2011
| Θέμα: Απ: aprilia mile factory oi cbr 1000 08 Σαβ 25 Αυγ 2012, 01:14 | |
| Συγκριτικά ανάμεσα στα δυο ( Mille-CBR) σαφώς το Honda. Σύγχρονο μηχανάκι σε αντίθεση με το Mille το οποίο έχει ξεπεραστεί. Το cbr, όπως είπαν και παραπάνω, έχει κάποια προβληματακια. Καίει λάδι ( τα περισσότερα ) αλλα αλλάζοντας τα ελατηρια αυτό διορθώνεται. Για το γρανάζι του στροφάλου, δυο μηχανάκια στα οποία αλλαχτηκε με καινούριο ( εγγύηση) με κωδικούς ανταλλακτικων απο 09 μοντέλο, δυστυχώς ξαναβάρεσαν. Υπόψη δεν έκανε μπαμ το μοτέρ αλλα ξαναρχισαν να κάνουν τον ίδιο θόρυβο. Βιντεοσκόπηθηκε το μοτέρ, στάλθηκε το βίντεο στα κεντρικά της χοντα και εγκρίθηκε πάλι αντικατάσταση. Το μηχανάκι δεν έχει ακόμα κάνει χιλιόμετρα απο την δεύτερη επισκευή. Οδηγικα έχει ένα γραμμικοτατο μοτέρ το οποίο σε ξεγελαει και νομίζεις ότι δεν τρέχει με δυνατές μεσαίες. Έχει ανάλαφρη συμπεριφορά και αλλάζει πολυ εύκολα κατεύθυνση. Γενικά θα σε βολέψει αν και είναι λιγότερο φιλικό απο παλιότερα χοντα. Δεν ξέρω τα υποκειμενικα κριτήριά σου (αν σ αρέσει στους άλλους περισσεύει ) αλλα γνώμη μου είναι να κοιταγες προς zx10r ή με παραπάνω χρήματα K9 τα οποία είναι πολυ καλύτερα μηχανάκια και πιο αξιόπιστα απο το συκγεκριμενο cbr. | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: aprilia mile factory oi cbr 1000 08 Σαβ 25 Αυγ 2012, 01:21 | |
| οχι αλαζοντας τα ελατιρια δεν παυει να κεει λαδι....λεξεις που εχουνε πει στο 1000ρρ.νετ....και εγω αλλαξα τα ελατιρια αλλα κεει ακομα ...σας ειπα δεν το κεει απο τα ελατιρια αλλα απο της βαλβιδες που δεν προλαβενουνε να σφραγισουνε στα αποτομα ξεσπασματα και δεν σπαει το μοτερ απλος σφυριζει .....
και απο ποτετο ζχ10 και το κ9 ειναι πιο καλα μηχανακια? με τι κριτιρια? το κ9 γιαεμενα ειναι το καλυτερο απο τα ιαπονικα αλλα για χρηση περισοτερο δρομο καιλιγοτερο πιστα ...αμα θες πιστα δεν υπαρχη καλητερο απο το cbr1000 08+ και το ζχ10 δεν ειναι ουτε καν φιλικο ουτε μμπορει να βαλει την δυναμη κατο οπος το cbr και στο λεει ανθροπος που τα ειχε τα περισοτερα μηχανακια ποθ ειπαμε αλλα και εχει οδιγιση αρκετα αυτα τα μοντελα | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: aprilia mile factory oi cbr 1000 08 Σαβ 25 Αυγ 2012, 22:10 | |
| - mistiriodis_tsantakias έγραψε:
- οχι αλαζοντας τα ελατιρια δεν παυει να κεει λαδι....λεξεις που εχουνε πει στο 1000ρρ.νετ....και εγω αλλαξα τα ελατιρια αλλα κεει ακομα ...σας ειπα δεν το κεει απο τα ελατιρια αλλα απο της βαλβιδες που δεν προλαβενουνε να σφραγισουνε στα αποτομα ξεσπασματα
και δεν σπαει το μοτερ απλος σφυριζει .....
Στεφ, η λογικη λεει..... ενα μηχανακι καιει λαδια οταν 1. τα πιστονια(ελατηρια) δεν εφαπτουν σωστα με τα τοιχωματα των κυλινδρων, οποτε περναει λαδι απο κατω προς τα πανω. 2. τα πιστονια η' ο κυλινδρος εχουν φθορα και περναει καυσαεριο στο στροφαλοθαλαμο, ανεβαζοντας αναθυμιασεις που στα μαμα μοτο καταληγουν στο φιλτροκουτι, οποτε καιει λαδια που περνουν απο τα σωματα ψεκασμου. 3. οταν τα τσιμουχακια των βαλβιδων εχουν ξεραθει-παλιωσει η' οι οδηγοι των βαλβιδων εχουν κενα και ξεχειλωνουν τα τσιμουχακια, οποτε περναει λαδι απο πανω προς τα κατω. 4. οταν καει η φλατζα κεφαλης αναμεσα σε αγωγο λαδιου-κυλινδρο.ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ. 5. οταν τρυπησει πιστονι.ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ. 6. οταν ραγησει ο κορμος.ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ. ισως να ξεχναω και κατι ακομα........... Ο χωρος καυσης προστατευεται απο την στεγανοτητα- σε σχεση με το λαδι- των κυλινδροπιστονων,της φλατζας κεφαλης και των τσιμουχων στις βαλβιδες. το ποσο αποτομα ανοιγοκλεινουν οι βαλβιδες δεν εχουν σχεση με λαδι, αλλα με τον σωστο συντονισμο εισαγωγης μειγματος και διαφυγης καυσαεριου. μαλλον, αν δεν ειναι προβλημα απο λαθος υλικο ελατηριων στα πιστονια(που εχω την εντυπωση οτι αυτο ειναι εκτος και αν εχει κανα οβαλ στα κυλινδρα η' λαθος ανοχες του μαμα ρεκτιφιε ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ? ), τοτε κατι παιζει η' με τους οδηγους των βαλβιδων η' με το υλικο των τσιμουχων των βαλβιδων(γιατι δεν εχουμε να κανουμε με παλιο μοτερ ωστε να δικαιολογειται φθορα στις τσιμουχες). υγ. οσον αφορα το θεμα.....για το MILLE δεν ξερω,δεν εχω οδηγησει, αλλα το cbr 08+ ναι, και ειναι παρα πολυ καλο μηχανακι σε παρα πολλους τομεις.Παρα πολυ καλο. | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: aprilia mile factory oi cbr 1000 08 Σαβ 25 Αυγ 2012, 22:36 | |
| οπος και να ειναι σταυρο επιδι δεν ειμαι καλος στο να εξιγο τα τεχνικα ακομα και με αφτερ μαρκετ πιστονια εχει παρατιριθη καταναλοσι λαδιου (οχι σε ιδιεσ ποσοτιτες ) οποτε αμα χανει π.χ. 100μλ απο τα πιστονια και 100μλ απο της βαλβιδες τοτε με καταλαβενεις σε τελικο αποτελεσμα οπιο και να ροτισεις δεν υπαρχει cbr που δεν κεει λαδια .- | |
|
| |
Feelgood Normal gixxer
Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 61 Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2011
| Θέμα: Απ: aprilia mile factory oi cbr 1000 08 Κυρ 26 Αυγ 2012, 00:13 | |
| - mistiriodis_tsantakias έγραψε:
- οχι αλαζοντας τα ελατιρια δεν παυει να κεει λαδι....λεξεις που εχουνε πει στο 1000ρρ.νετ....και εγω αλλαξα τα ελατιρια αλλα κεει ακομα ...σας ειπα δεν το κεει απο τα ελατιρια αλλα απο της βαλβιδες που δεν προλαβενουνε να σφραγισουνε στα αποτομα ξεσπασματα
και δεν σπαει το μοτερ απλος σφυριζει .....
και απο ποτετο ζχ10 και το κ9 ειναι πιο καλα μηχανακια? με τι κριτιρια? το κ9 γιαεμενα ειναι το καλυτερο απο τα ιαπονικα αλλα για χρηση περισοτερο δρομο καιλιγοτερο πιστα ...αμα θες πιστα δεν υπαρχη καλητερο απο το cbr1000 08+ και το ζχ10 δεν ειναι ουτε καν φιλικο ουτε μμπορει να βαλει την δυναμη κατο οπος το cbr και στο λεει ανθροπος που τα ειχε τα περισοτερα μηχανακια ποθ ειπαμε αλλα και εχει οδιγιση αρκετα αυτα τα μοντελα Με αυστηρά κριτήρια την πίστα και μόνο. Άλλωστε γι αυτο δεν έχουν κατασκευαστεί. Για τον δρόμο πάω πάσο. Τα τελευταία χρόνια οδηγαω ελάχιστα με τέτοια μηχανάκια στο δρόμο. Επίσης την αξιοπιστία. Κανένα ZX ή K9 που ξέρω δεν έχει βγάλει κάποιο σημαντικό πρόβλημα. Σαφώς και δεν διαβάζω 1000ρρ.νετ. αλλά κρίνω απο τα μηχανάκια που ξέρω προσωπικά. Δεν γνωρίζω τι έχει γίνει στο δικό σου αλλά στο μηχανάκι που ανέφερα σταμάτησε να καίει εντελώς. Επίσης σε άλλον φίλο δεν έκαιγε σταγόνα απο καινούριο. ( ο οποιος παρεπιπτώντος το πούλησε και αγόρασε ZX ). Βέβαια κανένας τους δεν το χρησιμοποιεί στον δρόμο αλλα μόνο πίστα. Το CBR είναι μια πολυ καλή βάση για να "στησεις" μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Εγω μιλάω πάντα για stock μορφή. Οπότε βρεθούμε στην πίστα ευχαρίστως να σου δοσω βόλτα το ZX μου, να μου πεις αν βάζει τα άλογα κάτω. | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: aprilia mile factory oi cbr 1000 08 Κυρ 26 Αυγ 2012, 01:17 | |
| το εχω παρει ουκ ολιγες φορες το 8αρι και σου λεο οτι ειναι ενα παρα πολυ καλο μηχανακη με απιστευτα μουτρα αλλα κακο κολο σε στοκ μορφι οπος λες ...και π[ολυ συμαντικο προβλιμα ο τροποσ που προσπαθει να βαλει την δυναμη κατο ..μπορει το Ζχ να εχει περισοτερα αλογα (3-4) απο το cbr αλλα στην πιστα το cbr εινΑΙ 20 αλογα πανο λογο ευκολιας και τροπου που βγαζει την δυναμη κατο ...γιαυτο βλεπεις ενα καρο χονδα στην πιστα παρα οτι διποτε αλλο οποτε βρεθουμε μπορεις να παρεις και το δικομου και να το διαπιστοσισ ιδις ομασι | |
|
| |
frozen Adv. gixxer
Όνομα: : νικος Τόπος : αθηνα Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 708 Hμερομηνία εγγραφής : 07/08/2011
| Θέμα: Απ: aprilia mile factory oi cbr 1000 08 Κυρ 26 Αυγ 2012, 12:59 | |
| απο τισ λιγες φορεσ που συνφωνω με το στεφανο....και αν και ντρεπομαι αν ηταν να διαλεξω αναμεσα απο τα δυο...σιγουρα cbr 1000 μιασ και ειμαι πρωην κατοχος κ tuono 1000 k mille rsv 1000....ειπαμε aprillia= πολυ ακριβες κουδουνιστρες για μεγαλα παιδια... | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: aprilia mile factory oi cbr 1000 08 Κυρ 26 Αυγ 2012, 23:13 | |
| - mistiriodis_tsantakias έγραψε:
- οπος και να ειναι σταυρο επιδι δεν ειμαι καλος στο να εξιγο τα τεχνικα ακομα και με αφτερ μαρκετ πιστονια εχει παρατιριθη καταναλοσι λαδιου (οχι σε ιδιεσ ποσοτιτες )
οποτε αμα χανει π.χ. 100μλ απο τα πιστονια και 100μλ απο της βαλβιδες τοτε με καταλαβενεις σε τελικο αποτελεσμα οπιο και να ροτισεις δεν υπαρχει cbr που δεν κεει λαδια .- Στεφανε το γνωριζω οτι καινε λαδια..... στα μερη μου ηρθαν πολυ νωρις τα 8-αρια.Εχουμε τρια 8-αρια στο χωριο και αλλα δυο υπαρχουν-υπηρχαν στα περιχωρα. κοινο τους ''μειονεκτημα'' το οτι καινε λαδια. βεβαια το να καιει 200-400ml απο αλλαγη σε αλλαγη και με καλο σκισημο δεν ειναι δα και τοσο κακο....... αρκει ειδικα οταν πλησιαζουν τα χιλιομετρα για αλλαγη (και η περιοδος αλλαγης εχει να κανει σαφως με την χρηση) καλο ειναι να ελεγχεται η σταθμη τακτικα. | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: aprilia mile factory oi cbr 1000 08 Κυρ 26 Αυγ 2012, 23:28 | |
| - stavrosrodo έγραψε:
- mistiriodis_tsantakias έγραψε:
- οπος και να ειναι σταυρο επιδι δεν ειμαι καλος στο να εξιγο τα τεχνικα ακομα και με αφτερ μαρκετ πιστονια εχει παρατιριθη καταναλοσι λαδιου (οχι σε ιδιεσ ποσοτιτες )
οποτε αμα χανει π.χ. 100μλ απο τα πιστονια και 100μλ απο της βαλβιδες τοτε με καταλαβενεις σε τελικο αποτελεσμα οπιο και να ροτισεις δεν υπαρχει cbr που δεν κεει λαδια .- Στεφανε το γνωριζω οτι καινε λαδια..... στα μερη μου ηρθαν πολυ νωρις τα 8-αρια.Εχουμε τρια 8-αρια στο χωριο και αλλα δυο υπαρχουν-υπηρχαν στα περιχωρα. κοινο τους ''μειονεκτημα'' το οτι καινε λαδια. βεβαια το να καιει 200-400ml απο αλλαγη σε αλλαγη και με καλο σκισημο δεν ειναι δα και τοσο κακο....... αρκει ειδικα οταν πλησιαζουν τα χιλιομετρα για αλλαγη (και η περιοδος αλλαγης εχει να κανει σαφως με την χρηση) καλο ειναι να ελεγχεται η σταθμη τακτικα.
ακριβος αυτο προσπαθο να εξιγισο σταυρο οτι ολα τα μηχανακια οταν δουλεβουνε ψηλα καινε ...αλλα μπορει ναειναι 100 αλλα μπορει 500 ....παντος να μην κεει καθολου ειναι ψεμα δεν υπαρχη μοτερ που να δουλεβει πανο απο 10.000στροφες και να μην κεει .- | |
|
| |
Opeth Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Βολος-Σερρες Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 429 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: aprilia mile factory oi cbr 1000 08 Δευ 27 Αυγ 2012, 00:32 | |
| και γω στην ομαδα 200-400μλ βρισκομαι, αυτο ειναι λογικα πλαισια ομως οχι cbr 08 πλαισια :P | |
|
| |
| aprilia mile factory oi cbr 1000 08 | |
|