Greek GSX-R forum
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_l10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_c10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_r10 
JIMK7
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_l10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_c10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_r10 
nasos-v
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_l10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_c10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_r10 
T.R.E
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_l10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_c10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_r10 
k8 600 kk
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_l10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_c10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_r10 
kostaskr6
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_l10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_c10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_r10 
κολτρέϊν
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_l10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_c10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_r10 
Leroy
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_l10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_c10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_r10 
ripper
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_l10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_c10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_l10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_c10Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Poll_r10 

 

 Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki

Πήγαινε κάτω 
+13
ripseventh
gsxrk71000
Miou
demk6
stavrosrodo
mihalisss
mistiriodis_tsantakias
kostaskr6
mike
Κωσταςηρακλειο
crockh2001
mr.marino
gixxermak
17 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
kostaskr6
Racing gixxer
Racing gixxer
kostaskr6


Άντρας Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ
Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ)
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΤρι 20 Δεκ 2011, 20:50

οποτε εισαι κομπλε στο ειπα οτι ειναι μια χαρα παιδεια Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
demk6
Full gixxer
Full gixxer
demk6


Άντρας Όνομα: : Δημοσθενης
Τόπος : Κολωνος
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 1264
Αγωνιζόμενος : στους δρομους της αττικης
Hμερομηνία εγγραφής : 20/11/2011

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΠαρ 30 Δεκ 2011, 01:50

τελικα μου το περασαν τα παιδια κ ολα οκ kapelo
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kostaskr6
Racing gixxer
Racing gixxer
kostaskr6


Άντρας Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ
Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ)
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΣαβ 31 Δεκ 2011, 13:19

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 240215 Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 240215
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
the spirit
Jr.gixxer
the spirit


Άντρας Όνομα: : Χρηστος
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 3
Hμερομηνία εγγραφής : 23/09/2012

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΚυρ 23 Σεπ 2012, 12:32

καλησπερα παιδια και εγω σκευτομαι να παρω k6 1000 εχω βρει ενα που εχει μπει στην ανακληση και εχει μπει και η ενυσχηση , βλεπω ομως οτι το ραγησμα η κοψημο του πλαισιου γηνετε στην ραφη πανω και οχι εκει που βαζουν την ενησχηση . τεληκα εχουμε θεμα αν παρουμε ενα κ6 ενησχημενο η οχι ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13454
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΚυρ 23 Σεπ 2012, 12:44

κανενα κ5-6 με την ενισχυση δεν γνωριζω να εχει κοψει ....
εκτος απο το δικο μου ... αλλα εμενα δεν εκοψε ακριβως .... εσπασε σε κομματακια γιατι ειχε στενη επαφη με αμαξι ...

αν θελεις να το αγορασεις και το μονο που σκεφτεσαι ειναι αν θα κοπει αγορασετο αφοβα ....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kostaskr6
Racing gixxer
Racing gixxer
kostaskr6


Άντρας Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ
Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ)
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΚυρ 23 Σεπ 2012, 12:52

δεν εχεις προβλημα κ στο λενε δυο ατομα με κ5-6 που τα κυνηγανε κ ο δε απο πανω κ σε πιστα κ σε δρομο :P

απλα ελεγξε το να ειναι καθαρο οπως θα εκανες σε οποιοδιποτε αλλο μηχανακι Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
the spirit
Jr.gixxer
the spirit


Άντρας Όνομα: : Χρηστος
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 3
Hμερομηνία εγγραφής : 23/09/2012

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΚυρ 23 Σεπ 2012, 12:55

Miou έγραψε:
κανενα κ5-6 με την ενισχυση δεν γνωριζω να εχει κοψει ....
εκτος απο το δικο μου ... αλλα εμενα δεν εκοψε ακριβως .... εσπασε σε κομματακια γιατι ειχε στενη επαφη με αμαξι ...

αν θελεις να το αγορασεις και το μονο που σκεφτεσαι ειναι αν θα κοπει αγορασετο αφοβα ....

αυτο σκεφτομαι αδερφε το κοψημο μην τσακιστουμε κιολας .αν και νορμαλ οδηγος ουτε σουζες ουτε εντο και τετοια ειμαι μονο στροφες γουσταρο και το θελω για να πηγενω κανα ταξηδακι με την γυναικα,αλλα αυτα ειναι για αλλο ποστ .απλα θελω να ειμαι σηγουρος οτι θα ειμαι οκ αν το παρω γιατι μου φενετε περιεργο αλλου να κοβουν και αλλου η ενησχηση
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13454
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΚυρ 23 Σεπ 2012, 13:08

αμα δεν κανεις σουζεες και εντο δεν υπαρχει περιπτωση να κοψει ...
μα με τιποτα λεμε ..... ( εκτος και εαν το καρφωσεις σε κανα αμαξι . αλλα εκει ο,τι και να ειναι θα διαλυθει)

αλλα για βολτες με την γυναικα μαλλον ειναι καλυτερο αυτο που εχεις ....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
the spirit
Jr.gixxer
the spirit


Άντρας Όνομα: : Χρηστος
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 3
Hμερομηνία εγγραφής : 23/09/2012

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΚυρ 23 Σεπ 2012, 13:16

Miou έγραψε:
αμα δεν κανεις σουζεες και εντο δεν υπαρχει περιπτωση να κοψει ...
μα με τιποτα λεμε ..... ( εκτος και εαν το καρφωσεις σε κανα αμαξι . αλλα εκει ο,τι και να ειναι θα διαλυθει)

αλλα για βολτες με την γυναικα μαλλον ειναι καλυτερο αυτο που εχεις ....


Πυστεψεμε ειναι πολυ κουραστηκο μετα απο καποια ωρα και με τον αερα δεν την παλευω αλλο , για ταξηδια το θελω για βολτες μεσα στην πολη εχω και scoter Very Happy

πες μου κατι αν ξερεις γιατι η ενησχηση μπενει σε αλλο σημειο αντη για αυτο που κοβει?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13454
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΚυρ 23 Σεπ 2012, 19:20

αν προσεξεις οι ραφες στο κ5 ειναι σε αλλο σημειο απο το κ7
(σχεδον ολες οι φωτο που εχεις δει κομμενο πλαισιο στις ραφες ειναι απο κ7)
φανταζομαι οτι το μελετησαν οι ιαπωνες πριν την δωσουν στον λαο καπως καλυτερα απο οτι βλεπουμε εμεις απο εξω ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
k8 600 kk
Racing gixxer
Racing gixxer
k8 600 kk


Άντρας Όνομα: : Κωστας (ΚΚ)
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 45
Αριθμός μηνυμάτων : 5571
Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω....
Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΔευ 24 Σεπ 2012, 14:01

ασχετο αλλα για να μην ανοιγω αλλο θεμα..................

σε 2 κ8 που εχω δει (μετα απο τουμπα) και τα 2 εχουν ανοιξει στις ραφες.Το ενα ισχυριζεται πως πρωτα ανοιξε και μετα επεσε, το 2ο παιζει να ανοιξε μετα τη τουμπα

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, το μηχανακι εστω και μετα απο τουμπα να κοψει ΣΤΗ ΡΑΦΗ, ας κοψει σε 10 διαφορετικες μεριες ρε φουστη μου αλλα οχι πανω στη ραφη !

ακουω γνωμες....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13454
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΔευ 24 Σεπ 2012, 14:29

ρε δεν μαμιεσαι λεω εγω τωρα που θα μας βαλεις φωτιες παλι .....

δλδ ρε κκ αμα εκοβε διπλα απο την ραφη δεν θα σε πηραζε ενω τωρα που εκοψαν στη ραφη σε πηραζει????

εμα παρε κ5 τοτε αγορι μου να μην εχεις τετοιους φοβους .....

gsxr gsxr gsxr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
k8 600 kk
Racing gixxer
Racing gixxer
k8 600 kk


Άντρας Όνομα: : Κωστας (ΚΚ)
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 45
Αριθμός μηνυμάτων : 5571
Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω....
Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΔευ 24 Σεπ 2012, 16:48

το να κοψει πιο διπλα ναι οκ το καταλαβαινω, ειτε αστοχια υλικου που ειναι πολυ δυσκολο, ειται κατι βρωμαει απο προηγουμενες τουμπες κτλπ
αλλα πανω στη ραφη ρε φουστη μου να ανοιξουν και τα 2 το θεωρω απαραδεκτο !

και με τρομαζει το γεγονος οτι η ραφη μπορει να ανοιξει απο σουζες και κραδασμους κτλπ αν πασα στιγμη, οι κολησεις πλην της ηλεκτροκολησης που εχει καποια ελαστικοτητα(γι αυτο και τα παταρια δε, τα κανουν με τικ ή αργκον) δεν εχουν ελαστικοτητα γι αυτο τις κανουν ποιο συμπαγες, το να κοπει πλαισιο σε ασχετο σημειο εκτος ραφης απο κραδασμους και σουζες ειναι (κατ εμενα παντα) λιγο....ΕΩΣ ΠΟΛΥ απιθανο, αλλα το να κοψει ραφη ειναι απαραδεκτο

και ξαναλεω πως μιλαω για 2 μοντελα κ8 1000
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stavrosrodo
Hero gixxer
Hero gixxer
stavrosrodo


Άντρας Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ
Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Αριθμός μηνυμάτων : 2107
Αγωνιζόμενος : DRAGSTER adffs
Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΤρι 25 Σεπ 2012, 00:23

k8 600 kk έγραψε:
οι κολησεις πλην της ηλεκτροκολησης που εχει καποια ελαστικοτητα(γι αυτο και τα παταρια δε, τα κανουν με τικ ή αργκον) δεν εχουν ελαστικοτητα γι αυτο τις κανουν ποιο συμπαγες,
αυτο το λες γιατι γνωριζεις κατι, η' καποιος σου το εχει πει?
η ηλεκτροκοληση που λες και μαλλον αναφερεσαι σε ηλεκτροδιο και σιδερο, χοντρα-κοφτα ειναι ως εξης....αν δουλευεις με κοινο ηλεκτροδιο 6013 η κολληση ειναι σχετικα μαλακη, αν δουλευεις με βασικο 7018 τοτε ειναι σκληρη.
η ελαστικοτητα η' η σκληροτητα μιας κολλησης εχει να κανει με το συγκολλητικο υλικο*(βεργα,συρμα κτλ.) και με την μετεπειτα η' μη θερμικη επεξεργασια.Το σιδερο οταν ζεστενεται εχει την ταση να σκληραινει, το αλουμινιο οταν ζεστενεται εχει την ταση να μαλακωνει.Γι αυτο τον λογο οταν υπαρχουν σοβαρες συγκολλησεις, μετα υπαρχουν και θερμικες επεξεργασιες

* οσον αφορα τα αλουμινια-γενικοτητα- δουλευεις με 4043 βεργα οταν θες να εχεις ελαστικοτητα και με 5356 οταν θες σκληροτερη.

οσον αφορα τα παταρακια νομιζω ειναι λιγακι αστοχο, γιατι αν ηταν απολυτως ετσι, θα επρεπε να βγαζουν και τελειως χυτα ψαλιδια, ας πουμε.
οπου μπορουν να μην εχουν συγκολληση, το προτιμουν, ωστε να μην υπαρχει υποψια αστοχιας.Αν και τα ISO που χρησιμοποιουν στις συγκολλησεις πιστευω οτι ειναι πολυ υψηλα.
και ξαναλεω.......
δεν πιστευω οτι ενος ποντου παχους ραφη κοβεται για πλακα.Οσο σκληρη και μαλακη να ειναι.(εκτος και αν δεν εχει υψηλο βαθμο δυεισδυσης).Πρεπει να εφαρμοστουν πολυ μεγαλυτερες δυναμεις απο μια ατσαλη σουζα η' ενα εντο.Και εννοω στουκα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kostaskr6
Racing gixxer
Racing gixxer
kostaskr6


Άντρας Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ
Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ)
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΤρι 25 Σεπ 2012, 02:50

η αλιθεια σταυρο ειναι οτι οσα κ7-8 εχω δει κομενα ειναι στην κολυση.
οπως κ τα κ5-6 στα ραμ-αιρ.
δεν το λεω γιατι αμφισβητο τα λεγωμενα σου κ ισα ισα που λεω οτι η περισοτερη λενε Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 837498
απλα μου κανει κ εμενα εντυπωσει πως δεν κανανε κατι οπως τα δικα μας που εβαλαν την ενυσχηση
Αν μπορουσαν βεβαια scratch
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
usabug
Normal gixxer
Normal gixxer
usabug


Όνομα: : Μιχάλης
Αριθμός μηνυμάτων : 383
Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΤρι 25 Σεπ 2012, 09:00

stavrosrodo έγραψε:

* οσον αφορα τα αλουμινια-γενικοτητα- δουλευεις με 4043 βεργα οταν θες να εχεις ελαστικοτητα και με 5356 οταν θες σκληροτερη.

Aluminum Welding

Aluminum is the most difficult alloy to weld. Aluminum oxide should be cleaned from the surface prior to welding. Aluminum comes in heat treatable and nonheat treatable alloys. Heat treatable aluminum alloys get their strength from a process called ageing. Significant decrease in tensile strength can occurs when welding aluminum due to over aging.

Welding Aluminum Alloys

Aluminum Alloys can be divided into nine groups.

Designation Major Alloying Element

1xxx Unalloyed (pure) >99% Al

2xxx Copper is the principal alloying element, though other elements (Magnesium) may be specified

3xxx Manganese is the principal alloying element

4xxx Silicon is the principal alloying element

5xxx Magnesium is the principal alloying element

6xxx Magnesium and Silicon are principal alloying elements

7xxx Zinc is the principal alloying element, but other elements such as Copper, Magnesium, Chromium, and
Zirconium may be specified

8xxx Other elements (including Tin and some Lithium compositions)

9xxx Reserved for future use


Aluminum alloys are readily available in various product forms. To establish a proper welding procedure it is necessary to know the material properties of the Aluminum alloy being welded.

Below are some of the factors affecting the welding of Aluminum.

Aluminum Oxide Coating

Thermal Conductivity

Thermal Expansion Coefficient

Melting Characteristics


Wrought Aluminum Alloys

1xxx Series. These grades of aluminum are characterized by excellent corrosion resistance, high thermal and electrical conductivities, low mechanical properties, and excellent workability. Moderate increases in strength may be obtained by strain hardening. Iron and silicon are the major impurities.

2xxx Series. These alloys require solution heat treatment to obtain optimum properties; in the solution heat-treated condition, mechanical properties are similar to, and sometimes exceed, those of low-carbon steel. In some instances, precipitation heat treatment (aging) is employed to further increase mechanical properties. This treatment increases yield strength, with attendant loss in elongation; its effect on tensile strength is not as great.

The alloys in the 2xxx series do not have as good corrosion resistance as most other aluminum alloys, and under certain conditions they may be subject to intergranular corrosion. Alloys in the 2xxx series are good when some strength at moderate temperatures is desired. These alloys have limited weldability, but some alloys in this series have superior machinability.

3xxx Series. These alloys generally are non-heat treatable but have about 20% more strength than 1xxx series alloys. Because only a limited percentage of manganese (up to about 1.5%) can be effectively added to aluminum, manganese is used as a major element in only a few alloys.

4xxx Series. The major alloying element in 4xxx series alloys is silicon, which can be added in sufficient quantities (up to 12%) to cause substantial lowering of the melting range. For this reason, aluminum-silicon alloys are used in welding wire and as brazing alloys for joining aluminum, where a lower melting range than that of the base metal is required. The alloys containing appreciable amounts of silicon become dark gray to charcoal when anodic oxide finishes are applied and hence are in demand for architectural applications.

5xxx Series. The major alloying element is Magnesium and when it is used as a major alloying element or with manganese, the result is a moderate-to-high-strength work-hardenable alloy. Magnesium is considerably more effective than manganese as a hardener, about 0.8% Mg being equal to 1.25% Mn, and it can be added in considerably higher quantities. Alloys in this series possess relatively good welding characteristics and relatively good resistance to corrosion in marine atmospheres. However, limitations should be placed on the amount of cold work and the operating temperatures permissible for the higher-magnesium alloys to avoid susceptibility to stress-corrosion cracking.

6xxx Series. Alloys in the 6xxx series contain silicon and magnesium approximately in the proportions required for formation of magnesium silicide (Mg2Si), thus making them heat treatable. Although not as strong as most 2xxx and 7xxx alloys, 6xxx series alloys have relatively good formability, weldability, machinability, and relatively good corrosion resistance, with medium strength. Alloys in this heat-treatable group are sometimes formed in the T4 temper (solution heat treated but not precipitation heat treated) and strengthened after forming to full T6 properties by precipitation heat treatment.

7xxx Series. Zinc, in amounts of 1 to 8% is the major alloying element in 7xxx series alloys, and when coupled with a smaller percentage of magnesium results in heat-treatable alloys of moderate to high strength. Usually other elements, such as copper and chromium, are also added in small quantities. Some 7xxx series alloys have been used in airframe structures, and other highly stressed parts. Higher strength 7xxx alloys exhibit reduced resistance to stress corrosion cracking and are often utilized in an overaged temper to provide better combinations of strength, corrosion resistance, and fracture toughness.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13454
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΤρι 25 Σεπ 2012, 09:25

βαλτω με ελληνικα ρε αγορι που εχει ενδιαφερων να μπορουμε να το καταλαβουμε ολοι μας.....ξεκινησα να το διαβαζω και μετα απο λιγες γραμμμες τα εχασα ολα ....

αντε κανε μια μεταφρασουλα ....αφου το εχεις ,εσυ εισαι εξυπνο παιδι... :P
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
usabug
Normal gixxer
Normal gixxer
usabug


Όνομα: : Μιχάλης
Αριθμός μηνυμάτων : 383
Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΤρι 25 Σεπ 2012, 11:12

Miou έγραψε:
βαλτω με ελληνικα ρε αγορι που εχει ενδιαφερων να μπορουμε να το καταλαβουμε ολοι μας.....ξεκινησα να το διαβαζω και μετα απο λιγες γραμμμες τα εχασα ολα ....

αντε κανε μια μεταφρασουλα ....αφου το εχεις ,εσυ εισαι εξυπνο παιδι... :P

Συγκόλληση αργιλίου
Το αργίλιο είναι το δυσκολότερο κράμα που μπορεί να συγκολληθεί . Η οξείδωση του αργιλίου πρέπει να καθαριστεί από την επιφάνεια πριν από τη συγκόλληση .
( Οξείδωση = Η ένωση ενός στοιχείου με το οξυγόνο ή η αφαίρεση υδρογόνου από μία ένωση … Πιο απλά αυτό που λέμε “ σκουριά ” για την περίπτωση του σιδήρου )
Το αργίλιο υπάρχει σε θερμικά κατεργάσιμα και σε μη θερμικά κατεργάσιμα κράματα . Τα Θερμικά κατεργάσιμα κράματα αργιλίου παίρνουν τη δύναμή τους από μια διαδικασία αποκαλούμενη γήρανση. Σημαντική μείωση στην δύναμη τάνυσης του αργιλίου μπορεί να εμφανιστεί σε περίπτωση συγκόλλησης μετά από τεράστια γήρανση.

Συγκόλληση κραμάτων αργιλίου
Τα κράματα αργιλίου μπορούν να διαιρεθούν σε εννέα ομάδες.

Προσδιορισμός Σημαντικό στοιχείο ανάμιξης
1xxx Ανόθευτο (καθαρό) Al** >99%
2xxx Ο χαλκός είναι το κύριο στοιχείο ανάμιξης, αν και άλλα στοιχεία (μαγνήσιο) μπορούν να διευκρινιστούν
3xxx Το μαγγάνιο είναι το κύριο στοιχείο ανάμιξης
4xxx Το πυρίτιο είναι το κύριο στοιχείο ανάμιξης
5xxx Το μαγνήσιο είναι το κύριο στοιχείο ανάμιξης
6xxx Το μαγνήσιο και το πυρίτιο είναι κύρια στοιχεία ανάμιξης
7xxx Ο ψευδάργυρος είναι το κύριο στοιχείο ανάμιξης, όμως άλλα στοιχεία όπως ο χαλκός, μαγνήσιο, χρώμιο, και το ζιρκόνιο μπορεί να διευκρινιστεί
8xxx Άλλα στοιχεία (συμπεριλαμβανομένου του κασσίτερου και μερικών συνθέσεων λίθιου)
9xxx Διατηρημένο για τη μελλοντική χρήση
Τα κράματα αργιλίου είναι εύκολα - διαθέσιμα σε διάφορες μορφές προϊόντων. Για να χρησιμοποιηθεί η κατάλληλη διαδικασία συγκόλλησης είναι απαραίτητο να είναι γνωστές οι υλικές ιδιότητες του κράματος αργιλίου που συγκολλείται .

Κατωτέρω είναι μερικοί από τους παράγοντες που έχουν επιπτώσεις στη συγκόλληση του αργιλίου.
• Επίστρωμα οξειδίων αργιλίου
• Θερμική αγωγιμότητα
• Συντελεστής θερμικής επέκτασης
• Χαρακτηριστικά τήξης
** Το Αργίλιο είναι το επιστημονικό όνομα του Αλουμίνιου . Ατομικός αριθμός 13 .

Επεξεργασμένα κράματα αργιλίου

1xxx σειρά. Αυτοί οι βαθμοί αργιλίου χαρακτηρίζονται από την άριστη αντίσταση διάβρωσης, τις υψηλές θερμικές και ηλεκτρικές αγωγιμότητες, τις χαμηλές μηχανικές ιδιότητες, και το εύκολη κατεργασίας τους. Μικρές αυξήσεις στη δύναμη μπορούν να γίνουν εφικτές με τη σκλήρυνση πίεσης(σφυριλατιση) . Ο σίδηρος και το πυρίτιο είναι οι σημαντικότερες ακαθαρσίες.

2xxx σειρά. Αυτά τα κράματα απαιτούν τη θερμική επεξεργασία για να έχουν τις βέλτιστες ιδιότητες . Με την χρήση θερμικής κατεργασίας οι μηχανικές ιδιότητες είναι παρόμοιες , και μπορούν να υπερβαίνουν μερικές φορές, τις ιδιότητες του χάλυβα χαμηλής περιεκτικότητας άνθρακα . Σε μερικές περιπτώσεις, η θερμική επεξεργασία (γήρανση) υιοθετεί περαιτέρω αύξηση στις μηχανικές ιδιότητες. Αυτή η επεξεργασία αυξάνει την ελαστικότητα , συνοδευόμενη με επιμήκυνση . Όμως η επίδρασή της στην ελαστικότητα δεν είναι και τόσο μεγάλη.
Τα κράματα στη 2xxx σειρά δεν έχουν καλή αντίσταση διάβρωσης όπως τα περισσότερα άλλα κράματα αργιλίου, και υπό ορισμένους όρους μπορούν να υπόκεινται στην διάβρωση. Τα κράματα στη 2xxx σειρά είναι καλά όταν επιδιώκεται κάποια δύναμη στις μέτριες θερμοκρασίες. Αυτά τα κράματα έχουν περιορίσει την ιδιότητα συγκόλλησης, αλλά μερικά κράματα σε αυτήν την σειρά έχουν την ανώτερη κατασκευασιμότητα.

3xxx σειρά. Αυτά τα κράματα είναι γενικά μη-Θερμικα κατεργασμένα αλλά έχουν περίπου 20% περισσότερη δύναμη από τα κράματα 1xxx σειράς. Επειδή μόνο ένα περιορισμένο ποσοστό του μαγγανίου (μέχρι περίπου 1.5%) μπορεί να προστεθεί αποτελεσματικά στο αργίλιο, το μαγγάνιο χρησιμοποιείται ως σημαντικό στοιχείο μόνο σε μερικά κράματα.

4xxx σειρά. Το σημαντικότερο στοιχείο ανάμιξης στα κράματα 4xxx σειράς είναι το πυρίτιο, το οποίο μπορεί να προστεθεί σε επαρκείς ποσότητες (μέχρι 12%) για να προκαλέσει το ουσιαστικό χαμήλωμα του σημείου τήξης . Για αυτόν τον λόγο, τα κράματα αργίλιο-πυριτίου χρησιμοποιούνται στο καλώδιο συγκόλλησης και ως συγκόλληση των κραμάτων για την ένωση του αργίλιου, όπου ένα χαμηλότερο σημείου τήξης από αυτό του μετάλλου βάσεως απαιτείται. Τα κράματα που περιέχουν αξιόλογα ποσά πυριτίου γίνονται σκούρο γκρι προς τον ξυλάνθρακα όταν εφαρμόζεται η αύξηση οξειδίων και ως εκ τούτου είναι σε ζήτηση για τις αρχιτεκτονικές εφαρμογές.

5xxx σειρά. Το σημαντικότερο στοιχείο ανάμιξης είναι μαγνήσιο και όταν χρησιμοποιείται ως σημαντικό στοιχείο ανάμιξης ή με το μαγγάνιο, το αποτέλεσμα είναι ένα μέτριας προς υψηλής δύναμης κατεργάσιμο κράμα. Το μαγνήσιο είναι αρκετά αποτελεσματικότερο από το μαγγάνιο ως σκληρηντής , περίπου 0.8% MG που είναι ίσο με το ΜΝ 1.25%, και μπορεί να προστεθεί σε αρκετά υψηλότερες ποσότητες. Τα κράματα σε αυτήν την σειρά κατέχουν τα σχετικά καλά χαρακτηριστικά συγκόλλησης και τη σχετικά καλή αντίσταση στη διάβρωση στις θαλάσσιες ατμόσφαιρες. Εντούτοις, μερικοί περιορισμοί πρέπει να τοποθετηθούν στην κρύα κατεργασία και λειτουργία για τα κράματα υψηλά σε περιεκτικότητα μαγνησίου για να αποφευχθεί η ευαισθησία στο ράγισμα / πίεση / διάβρωση.

6xxx σειρά. Τα κράματα στη 6xxx σειρά περιέχουν το πυρίτιο και το μαγνήσιο περίπου στις αναλογίες που απαιτούνται για το σχηματισμό της μεταλλικής ένωσης πυριτίου μαγνήσιου (Mg2Si), κάνοντας κατά συνέπεια τους τη θερμικά κατεργάσιμα . Αν και όχι τόσο ισχυρά όσο το περισσότερα κράματα 2xxx και 7xxx , τα κράματα 6xxx σειράς έχουν τη σχετικά καλή σχηματιστικότητα, την ιδιότητα συγκόλλησης, την κατασκευασιμότητα, και τη σχετικά καλή αντίσταση διάβρωσης, με τη μέση δύναμη.

7xxx σειρά. Ο ψευδάργυρος, στα ποσά 1 ως 8% είναι το σημαντικότερο στοιχείο ανάμιξης στα κράματα 7xxx σειράς, και συνδέεται με ένα μικρότερο ποσοστό των παραγώγων μαγνησίου σε θερμικά κατεργασμένα κράματα της μέτριας - - υψηλής δύναμης. Συνήθως άλλα στοιχεία, όπως ο χαλκός και το χρώμιο, προστίθενται επίσης σε μικρές ποσότητες. Μερικά κράματα 7xxx σειράς έχουν χρησιμοποιηθεί στην αεροναυπηγική , και σε άλλους τομείς που απαιτείται σκληρότητα . Το υψηλότερο έκθεμα κραμάτων δύναμης 7xxx μείωσε την αντίσταση στο ράγισμα διάβρωσης πίεσης και χρησιμοποιείται συχνά σε μια υπερήλικη ιδιοσυγκρασία για να παρέχει τους καλύτερους συνδυασμούς δύναμης, αντίστασης διάβρωσης, και ανθεκτικότητας σπασίματος.


hallo hallo
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13454
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΤρι 25 Σεπ 2012, 11:46

εισαι θεος .... δεν ηξερα οτι το αλουμινιο λεγατε και αργιλιο .....

kapelo kapelo

βρηκα και αυτο που ισως να βοηθησει μερικους απο εμας ...
(πρεπει καποιοα στιγμη να τις μαζεψω αυτες τις πληροφοριες καπου να ειναι συγκεντρωμενες ρε γαμωτ....)

http://www.arenal.gr/data/home.php?cat=977


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stavrosrodo
Hero gixxer
Hero gixxer
stavrosrodo


Άντρας Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ
Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Αριθμός μηνυμάτων : 2107
Αγωνιζόμενος : DRAGSTER adffs
Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΤρι 25 Σεπ 2012, 18:34

usabug έγραψε:
stavrosrodo έγραψε:

* οσον αφορα τα αλουμινια-γενικοτητα- δουλευεις με 4043 βεργα οταν θες να εχεις ελαστικοτητα και με 5356 οταν θες σκληροτερη.

Aluminum Welding

Aluminum is the most difficult alloy to weld...........................
δεν πολυκαταλαβα την απαντηση σου προς εμενα scratch
αυτο το αρθρο που εβαλες ειναι για συγκολλητες και γενικα ανθρωπους που εχουν μεγαλη σχεση με συγκολληση.
εγω προσπαθησα να σας τα εξηγησω με απλουστερα λογια.


4043 is designed for welding 6xxx series aluminum alloys. It may also be used to weld 3xxx series alloys or 2xxx alloys. 4043 has a lower melting point and more fluidity than the 5xxx series filler alloys, and is preferred by most welders because it "wets and flows better" and it's less sensitive to weld cracking with the 6xxx series base alloys. 4043 can also be used for welding castings. 4043 also makes brighter looking MIG welds with less smut because it doesn't contain magnesium. 4043 gives more weld penetration than 5356, but produces welds with less ductility than those made using 5356. However, 4043 is not well suited for welding Al-Mg alloys and should not be used with high Mg content alloys such as 5083, 5086 or 5456 because excessive magnesium-silicide (Mg2Si) can develop in the weld structure to decrease ductility and increase crack sensitivity. (One exception to this rule is 5052, which has a low magnesium content.)

5356 wire has become the most commonly used of all aluminum filler alloys because of its good strength and its good feed-ability when used as a MIG electrode wire. It is designed to weld 5xxx series structural alloys and 6xxx series extrusions, basically anything other than castings, because castings are high in silicon. Its one limitation is that 5356 is not suitable for service temperatures exceeding 150 degrees Fahrenheit (65 degrees Celsius). The formation of Al2Mg at elevated temperatures at the grain boundaries makes the alloys prone to stress corrosion. For components that will be anodized after welding, 5356 is recommended over 4043, which turns jet black when anodized.

και ξαναλεω.....
οταν θελουμε μια κολληση αλλουμινιου να εχει ελαστικοτητα και να αντεχει σε διαστολες θερμοκρασιων τοτε κολλαμε με 4043.
οταν θελουμε μονο δυναμη στη συγκολληση τοτε κολλαμε με 5356.
το οτι ραγιζουν και κοβονται στην κολληση πανω, μου λεει το εξης......
συνηθως για ευρεις παραγωγες χρησιμοποιουνται αλουμινια σειρας 6χχχχ τα οποια πιστευω οτι συγκολλουνται(στην περιπτωση του πλαισιου) με 5356.
η σειρα 6 ειναι δηλαδη πιο σκληρη απο το υλικο συγκολλησης.Αρα αν κατι ραγησει αυτο θα ειναι η' η ραφη η΄ακριβως διπλα στη ραφη που ειναι η θερμικη ζωνη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
usabug
Normal gixxer
Normal gixxer
usabug


Όνομα: : Μιχάλης
Αριθμός μηνυμάτων : 383
Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΤρι 25 Σεπ 2012, 22:40

φιλε μου Σταβρο δεν ηταν απαντηση προς εσενα ... απλα επειδη μπηκες λιγο στα βαθεια με τα νουμερα των ηλεκτροδιων , απλα εβαλα το κειμενο για να εξηγησω τι ειναι αυτα τα νουμερα ...

hallo hallo hallo
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stavrosrodo
Hero gixxer
Hero gixxer
stavrosrodo


Άντρας Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ
Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Αριθμός μηνυμάτων : 2107
Αγωνιζόμενος : DRAGSTER adffs
Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΤρι 25 Σεπ 2012, 23:06

usabug έγραψε:
φιλε μου Σταβρο δεν ηταν απαντηση προς εσενα ... απλα επειδη μπηκες λιγο στα βαθεια με τα νουμερα των ηλεκτροδιων , απλα εβαλα το κειμενο για να εξηγησω τι ειναι αυτα τα νουμερα ...

hallo hallo hallo
μπερδευτηκα, γιατι λεμε το ιδιο πραμα Very Happy
και για να βοηθησω λιγο παραπανω να διευκρινησω οτι τα πρωτα δυο νουμερα των ηλεκτροδιων-βεργων-συρματων αφορουν στην δυναμη που απαιτειται για να κοπει μια συγκολληση....
αρα οσο πιο μεγαλα τα πρωτα δυο, τοσο πιο δυνατη η συγκοληση(αν και πρεπει να λαμβανουμε πολλες φορες υπ οψην ΚΑΙ την αντοχη σε θερμοκρασιες-διαστολες).
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nikman
Normal gixxer
Normal gixxer
nikman


Άντρας Όνομα: : Μανόλης
Τόπος : Χανιά
Αριθμός μηνυμάτων : 164
Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 16 Ιαν 2014, 13:38

Παιδιά να ρωτήσω κάτι:
όλα τα k5-k6 που έχουν πουληθεί στην Ελλάδα είναι στην ανάκληση πλαισίου; έχω δει τα νούμερα στην αρχή του θέματος, απλά ρωτάω αν υπάρχουν μηχανάκια στην Ελλάδα που είναι εκτός
Η ανάκληση ισχύει ακόμα και τώρα; Είναι δωρεάν; πόσο χρόνο παίρνει;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13454
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 16 Ιαν 2014, 14:39

τα εχουμε πει ολα αυτα που ρωτας με λεπτομερειες ...

ναι ειναι ολα και ειναι δωρεαν .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nikman
Normal gixxer
Normal gixxer
nikman


Άντρας Όνομα: : Μανόλης
Τόπος : Χανιά
Αριθμός μηνυμάτων : 164
Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013

Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki   Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 16 Ιαν 2014, 16:56

Sorry που το ξαναρώτησα, απλά σκέφτηκα μήπως λόγω παρελθόντος χρόνου το είχαν καταργήσει. Επίσης διαβάζω σε κάποιες αγγελίες δηλώσεις του στιλ "το δικό μου δεν είναι στην ανάκληση" και ήθελα να δω αν ισχύει, και επίσης δεν ξέρω τον χρόνο που χρειάζεται για να τελειώσει η διαδικασία, αν γίνεται άμεσα ή έχει κάποια αναμονή κλπ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ανάκληση μοτοσικλετών Suzuki
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 3Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» ΑΝΑΚΛΗΣΗ SUZUKI
» Γενικη Ανακληση Suzuki
» Ανακληση

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΝΕΑ :: NEA ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ GSXR-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com